Auteur Topic: Schippersstraat 10/1, Alexa (dagshift)  (gelezen 41112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Alexa (dagshift)
« Gepost op: 23 juli 2019, 18:07:38 »
Sinds vorige week staat op SS 04/3 een nieuw dametje.  Haar artiestennaam is Alexa, ze is petite, zeer slank, kleine B-cup, zonnebankbruin en zwart lang haar.  Naar eigen zeggen komt ze uit Roemenië en is 23 jaar oud.

Al een hele week had ik zin in dit verlegen lachend mooie dametje en deze middag er maar binnen gestapt.  De communicatie verloopt een beetje moeizaam omdat ze nog niet al te veel Engels praat en wat verlegen is, maar het is een hele lieve meid met een stralende witte glimlach.

Op de grote kamer boven 50 euro overhandigd en Alexa ging zich wassen aan het bidet terwijl ik mij eveneens opfriste.  Na de wasbeurt namen we plaats op het bed waar we op de knieën zittend elkaars lichaam verkenden.  Ik speelde wat met haar kleine b-cupjes waardoor haar tepeltjes stijf werden en ondertussen streelde Alexa mijn lul en ballen lekker sensueel.  Ik werd al snel opgewonden en Alexa greep naar een condoom.  Ik vroeg haar eerst nog wat te teasen omdat ik door de warmte nog niet helemaal hard was en daar maakte ze geen probleem van.  Ik legde me op mijn rug en het mooie dametje kwam tegen me aan liggen.  Terwijl ik verder met haar borsten speelde masseerde ze erg sensueel en op haar gemak mijn ballen en lul tot die laatste snoeihard stond.  Ze ging hier een hele tijd mee door en keek me na een tijdje vragend aan en ik gaf haar teken dat ze het CD mocht pakken.

Ik was benieuwd hoe dit relatief jonge en verlegen meisje het ging aanbrengen en of ze er wat van ging terecht brengen.  Tot mijn grote opluchting verliep dat zeer vlot, ze rolde het cd vrij behendig over mijn eikel en zetten haar mondje op mijn eikel om de lucht uit het reservoir te zuigen terwijl ze het cd met de vingers verder afrolde.  Dit dametje heeft hier zeker ervaring mee dacht ik en dat stemde me hoopvol over het eraan komende pijpwerk.
Terecht zo bleek, want dit dametje gaf een lange en zeer lekkere en gevarieerde pijpbeurt terwijl ik haar mooie lijfje bewonderde en streelde. 

Daarna vroeg ze hoe ik haar wou neuken.  Ik liet haar on top komen om daarna naar doggy over te willen overschakelen.  Traag en zachtjes liet dit slanke dametje haar poesje over mijn lul zakken.  Alexa heeft niet alleen een mooi maar ook een lekker strak kutje en behendig begon ze me af te rijden, met voldoende variatie en draaibewegingen.  Ik vond dit zo lekker dat ik besloot niet over te schakelen naar doggy en vroeg haar lekker door te rijden toen ik mijn zaad voelde opborrelen.
Alexa ging op mijn verzoek in en stevig doorrijdend spoot ik het CD lekker vol  terwijl ik haar mooie borstjes kneedde en mijn ogen op mijn paal gericht waren die in- en uit haar mooie kutje schoven.  Ondanks de hitte bezorgde deze meid mij toch een heel lekker en spetterend orgasme.

Dit mooie slanke meisje is een echte aanwinst voor het skw, gelukkig na het verdwijnen van enkele toppers, en ik hoop dat ze nog lang blijft.  Herhalingsgevaar gegarandeerd.

Door haar verlegenheid komt ze misschien nog wat speelsheid tekort, maar dat komt vermoedelijk op termijn wel in orde.  Heren, behandel dit meisje met respect want zij is erg lief en je krijgt zeker waar voor je geld bij dit dametje.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2020, 13:20:57 door bet(d)weter »

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2019, 14:47:17 »
Na mijn mislukte sessie bij Gabriella bij Alexa binnen gestapt.  Deze was blij mij terug te zien na mijn eerste geslaagd bezoekje.

Dit petite jonge meisje met prachtig lichaam weet echt wel van wanten en pijpte me deze keer weer overheerlijk. Daarna me eerst on top laten afrijden om in doggy te finishen en de strakke kut lekker af te vullen.

Haar Engels is echter zo beperkt dat een conversatie zo goed als onmogelijk is, waardoor je op zo'n meisje erg snel uitgekeken kan geraken ondanks de goede sex.  Ik vraag me af hoe deze meid hier geraakt is en erin geslaagd is een kamer te huren ... ik vrees daarom een beetje dat ze voor een pooier of loverboy werkt maar zeker weet ik dit natuurlijk niet.

Ik was zo in de wolken over haar goede service en looks dat ik haar de dag erna terug ben gaan afrijden.  Weer hadden we zeer goede sex, maar tot mijn grote teleurstelling/ontzetting waste ze zich niet ... voor het spel helemaal niet en na het spel ging ze enkel met een vochtig doekje over haar kut vooraleer ze zich terug aankleedde.

Mijn derde bezoek aan haar zal wellicht dan ook het laatste zijn, zeker gezien het feit dat ze tegenwoordig nogal veel bezet is en nooit lang in het raam staat.  Op een uur tijd is ze tegenwoordig zeker 2 tot 3maal aan de slag en als ze dan haar kut nooit wast ... daar pas ik voor.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 1 september 2019, 15:38:45 »
We gaan hier uiteraard niet afstrijden dat ze voor een loverboy zou kunnen werken of een vriendje heeft.....
Maar insinueren gaan we zeker niet doen .....

Jij weet klaarblijkelijk NIET dat pooiers of zelfs mannen geen kans krijgen een dame in te schrijven bij één der kamerverhuurbedrijfjes (eigenaars van de panden)
En dat die wel degelijk controle doen op de dames, de namen doorgeven aan de blauwbloezen en blauwloezen en dat die ook nog eens een controle uitvoeren.


Maak eens een verschil tussen dames die een vriend hebben, en dames die voor iemand werken  ;)


Ik schat ook in dat 80 percent wel een of ander (al dan niet) cokesnuivend jochie onderhouden, of hun familie onderhouden.
En niet vergeten, wij hebben allemaal een veel grotere pimp, namelijk de Belse / NL staat .... legale pooiers die ons uitbuiten tot op het bot  ;D ;D ;D ;D


Je hoeft je niet af te vragen hoe ze hier raakt, meiden werven vriendinnen in het thuisland, dat gebeurt tegenwoordig allemaal via facebook .... om een vliegtuigticket te boeken hoef je helemaal geen NL of EN te spreken trouwens  :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 1 september 2019, 16:05:38 »
We gaan hier uiteraard niet afstrijden dat ze voor een loverboy zou kunnen werken of een vriendje heeft.....
Maar insinueren gaan we zeker niet doen .....
De zin waar je naar verwijst mag gerust verwijderd worden, zelf kan ik het precies niet meer.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2019, 18:29:29 »
Verwijderen is nergens voor nodig, jij mag je mening geven, ik schrijf ook maar neer wat ik denk .... en jouw mening is even goed als de mijne  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 1 september 2019, 18:41:12 »
White rabbit, de dame die al een tijdje op SS04/3 staat (na o.a. op SS40/3 en SS02/3 te hebben gestaan), voldoet volgens mij niet aan je beschrijving: die is al verschillende maanden actief in het skw, is toch niet zo klein, lijkt mij helemaal niet zo verlegen, en is bovendien dikwijls vrij !  ::) ::)
Ik heb wel gemerkt (via je verslag over Gabriella) dat je (laatste) bezoek al enkele weken geleden is, en dat Alexa dus waarschijnlijk toen wél op SS04/3 stond...
Weet je dan misschien waar ze nu staat ? :-\
 
« Laatst bewerkt op: 1 september 2019, 18:53:29 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 1 september 2019, 20:36:30 »
Alexa heb ik daar deze week nog zien staan hoor. Zwart haar, smal meisje, piercing door bovenlip. Mooi witte tanden en fijjne beentjes. Ze heeft van die namaak gucci slippers met pluis op om naar boven te gaan. De hakjes blijven beneden staan.  Een paar weken geleden in rood lingerie setje, deze week even in fluo geel badpakje om daarna te switchen naar zo'n minuscule slip met bandjes op de heupen die sommige dames op maat laten maken door een leverancier in het skw.
Voor alle duidelijkheid : ik heb het over het raam waar Dora vroeger stond.  Die kamer gebruikt ze ook. Soms staat ze wel een raam meer naar rechts denk ik ...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 2 september 2019, 18:19:16 »
Dora stond op SS06/3, niet op 04/3.
Heb overigens op SS06/3 een dame gezien die aan de beschrijving van Alexa voldoet...

*   Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 2 september 2019, 18:31:29 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 4 september 2019, 08:16:39 »
Gisteren stond Alexa mooi te wezen in een zwarte slip met kettinkjes opzij en een fluo oranje bh in het tweede raam van rechts van het grote pand.
Ze wisselt blijkbaar wat af tussen de ramen van nr 4 en 6

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 4 september 2019, 17:27:26 »
Dat "grote pand" wordt gevormd door SS06 en SS10; SS08 heeft (of had) betrekking op de verdiepingen, die vroeger bewoond waren, maar die, sedert de renovatie, volledig als "kamers :censored worden gebruikt.
Ik meld dit even omdat hieromtrent regelmatig onduidelijkheid :17: heerst, ook al omdat het nummer 08 nog wel zichtbaar is op de gevel, maar één van beide andere nummers niet meer...Bovendien is ook de plattegrond niet meer up-to-date.
Zoals je kan lezen in mijn bericht van eergisteren, heb ik Alexa toen ook gezien in het tweede raam van rechts, wat dus 06/3 is.
Op SS04 heb ik evenwel tot dusver alleen maar andere dames gezien...
« Laatst bewerkt op: 4 september 2019, 17:42:56 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 4 september 2019, 17:41:55 »
Vandaag stond ze er in een fel blauw setje te pronken.  Maar ik denk vandaag wat meer naar links.

Ik zag wel nummers hangen precies per raam, dat had ik nog niet eerder opgemerkt.  Kan het dat de ramen vanaf helemaal links, waar Maya (op 10/1) stond met een klein plakkaatje oplopend zijn genummerd ?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 5 september 2019, 10:48:54 »
Ze wisselt blijkbaar wat af tussen de ramen van nr 4 en 6
Dat is soms vervelend voor het schrijven een recensie. Het is toch de bedoeling dat lezers van een recensie ter plaatse kunnen gaan kijken en zeker weten dat ze het juiste meisje viseren. Maar sommigen maken er dus een potje van. Binnenin het gebouw van raam veranderen, of op andere adresjes weer op duiken.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 5 september 2019, 13:44:21 »
Mooie sexy Dora stond vandaag eindelijk nog eens terug in haar vitrine !!!
« Laatst bewerkt op: 5 september 2019, 13:54:52 door white rabbit »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 5 september 2019, 17:50:47 »
Vandaag stond ze er in een fel blauw setje te pronken.  Maar ik denk vandaag wat meer naar links.

Ik zag wel nummers hangen precies per raam, dat had ik nog niet eerder opgemerkt.  Kan het dat de ramen vanaf helemaal links, waar Maya (op 10/1) stond met een klein plakkaatje oplopend zijn genummerd ?
Waar Maya stond, was inderdaad 10/1; rechts daarvan bevinden zich de ramen 10/2, 10/3 en 10/4; rechts van nr.10 begint nr.6, waar zich dus ook vier ramen bevinden, zoals steeds oplopend van links naar rechts.

P.S. De huisnrs. beginnen normaal steeds te lopen vanuit de richting van het stadhuis, wat hier dus ook klopt; Vingerlingstraat is hierop wel een uitzondering.
Bij sommige panden hangt het huisnr. links, bij andere dan weer rechts; in het geval van de Schippersstraat hangt b.v. het nr.4 aan de linkerkant van het betreffende pand, dus juist rechts van nr.6, iets dat ook wel verwarrend kan werken...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 6 september 2019, 00:36:43 »
Bij sommige panden hangt het huisnr. links, bij andere dan weer rechts; in het geval van de Schippersstraat hangt b.v. het nr.4 aan de linkerkant van het betreffende pand, dus juist rechts van nr.6, iets dat ook wel verwarrend kan werken...
Inderdaad, het is daar wat verwarrend. Zeker als je met een brede smile, een lege zak en een slappe piet daar buiten komt. Het meeste bloed stroomt dan nog altijd 1 meter lager dan je hersenen, en het is mij ook al vaak overkomen dat ik nadien terug moest stappen om het huisnummer te zoeken, of dat ik me vergiste. Voorwaar, het schrijven van een correcte recensie is soms moeilijker dan datgene wat je bij de dames gaat doen.
 :lol_hitting: