Auteur Topic: Schippersstraat 10/1, Alexa (dagshift)  (gelezen 41114 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 27 oktober 2019, 11:36:08 »
Onlangs nog een bij dit mooie petite meisje binnengewipt.  Ik zag haar verleidelijk staan glimlachen in een sexy outfitje en geraakte haar raam niet voorbij.

Sinds mijn laatste bezoek aan dit meisje is ze zeer positief geëvolueerd :
Om te beginnen is Alexa veel vlotter en speelser geworden en haar Engelse woordenschat is goed uitgebreid.  Communiceren met haar is nu makkelijk(er) geworden en dat komt de ganse ervaring ten goede. 
Wat mij tevens tot blijdschap stemde is dat zij zich tegenwoordig wel voor en na de daad zeer grondig wast aan het bidet.

De sex met dit mooie petite meisje is goed tot zeer goed en heb ik hieronder al beschreven.  Ze heeft voldoende fantasie en seksuele vaardigheden om er een leuke ervaring van te maken.

Wanneer je haar met respect behandelt doet zij dat ook naar jou toe en is ze lief en aangenaam in de omgang.

Alexa is nu een vaste medewerker geworden in plaats van eentje dat maar af en toe aan bod komt voor de afwisseling.


Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Alexa (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 11 januari 2020, 11:00:39 »
Alexa staat al een paar weken op SS 10/1, waar vroeger Maya stond.

Ze heeft te kennen gegeven daar te zullen blijven, dus adres mag aangepast worden.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Alexa (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2020, 13:23:03 »
Dan zullen we moeten uitkijken waar Diana na haar vakantie terecht zal komen...

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...