Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708390 keer)

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1935 Gepost op: 9 september 2018, 13:01:31 »
Kom hier als "newbie" op dit forum terecht.  :pica

Wie zijn eigenlijk echt de mooie dames in SKW vlg jullie : ik bedoel : mooi, jong, mooie benen en mooie boezem ?  :tietjes
Er zitten er maar 50  ;D ;D ;D ;D
Laat ons beginnen met de geilige drievuldigheid, als je de SS binnenloopt, recht daarover Gabriella, dan ..... pfffff .... bespring er gewoon eentje en schrijf erover  :lol :-\

Welkom op RB  :-P :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovetitties

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1936 Gepost op: 9 september 2018, 13:14:52 »
Zal deze namiddag eens in SKW gaan wandelen  :pica  :pica  en eens zien wat daar zo al zit qua dames.   :pompe

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1937 Gepost op: 9 september 2018, 13:25:04 »
smaak is zo persoonlijk, er staan tig mooie meiden met mooie borsten benen billen snoetjes, loop er door heen en kies er een paar om naar binnen te gaan zou ik zeggen ;) :pica22

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1938 Gepost op: 9 september 2018, 16:28:24 »
Kom hier als "newbie" op dit forum terecht.  :pica

Wie zijn eigenlijk echt de mooie dames in SKW vlg jullie : ik bedoel : mooi, jong, mooie benen en mooie boezem ?  :tietjes
Probeer een keer Sara, SS25. Als je dat geen knap meisje vindt en je krijgt daar gene stijve van, dan kan je beter meteen pater worden  ;D

En zo kan ik er nog wel enkele opnoemen. Maar inderdaad, wat hier al geschreven werd: smaak is erg persoonlijk en de keuze is zo groot, dat je gewoon moet rondkijken en je gaat niet weten welke eerst te pakken  :pompe

Je gaat ook merken dat de bezettingsgraad van de ramen weer ferm gaat stijgen, want ze zijn allemaal aan het terugkomen van 'verlof' (lees: centjes wegbrengen naar hun thuisland) en dus start het nieuwe wandelseizoen weer met een onwaarschijnlijk mooi aanbod. En er komen er ook nog geregeld nieuwe bij. Telkens wanneer ik dacht dat ik al de mooisten had gehad, ontdekte ik weer een nieuw pareltje  :lol

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1939 Gepost op: 10 september 2018, 11:44:20 »
tegen beter weten in stel ik toch de vraag, want anders was er al een reviewtopic van deze dame verschenen. Op de dagshift zit op Verversrui 20-2 een knappe slanke blondine met vaak zwarte stijlvolle lingerie, vaak in haar telefoontje qua aandacht verzonken, meestal op de kruk/stoel. Iemand ervaring mee?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1940 Gepost op: 10 september 2018, 19:49:05 »
Kent iemand de mooie dame die al geruime tijd in de dagshift in Villa Tinto 21 staat?

Ik weet geen naam en een beschrijving geven vind ik ook moeilijk. Ze lacht altijd heel lief, heeft een mooie body maar volgens mij ook een lichtjes vooruit stekend buikje.

Iemand een idee hoe ze heet en of er een topic van bestaat?

Thx.

Offline lovetitties

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1941 Gepost op: 10 september 2018, 21:21:02 »
Deze namiddag eens in SKW gaan wandelen.

Op SS 47/2 poogde Gabriëlle mij binnen te krijgen met  "alo baby", doch ben er niet op ingegaan.

Op SS 38/3 stond Julia werkelijk in een betoverende outfit te glimlachen, doch ook maar verder gegaan.

Selena stond op SS 18/2 haar collega Melissa een massage te geven voor het raam. Ze waren echt geïnteresseerd in mijn euro's voor een trio, heb dit maar afgewezen.
Melissa kon ik echter niet weerstaan en ben dan maar naar boven getrokken. Moet eerlijk zeggen dat het mij ten zeerste bevallen is en dat zij, alhoewel koel achter het raam, zeer goed meevalt op de kamer.  :tietjes

Beatrice van SS 32/2 zou woensdag of donderdag terug komen.

Voor de transliefhebber de enige en echte Erika Power staat terug op VT 03.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1942 Gepost op: 11 september 2018, 01:06:38 »
Vorige week had ik geen enkel favoriet meisje aangetroffen. Ik had toen wel bij een drietal (voor mij) nieuwe meisjes in t foefke gezeten, en eentje daarvan (Carla VR 9/4) gaat me nog vaker over zich heen krijgen. Maar toch wordt een mens gedreven om ook die vertrouwde favorietjes na een lange zomer weer eens een goeie beurt te gaan geven.

Zo was ik dus vandaag naar het SKW gegaan met de uitdrukkelijke bedoeling om mijn 'vaste meisjes' een na een te gaan bezoeken. Dat viel echter niet helemaal mee. Ik was vooraan in de Schippersstraat recht naar de vitrine van Renata gestapt, maar haar overburen wisten mij te vertellen dat Renata zou gestopt zijn. Pech dus, maar ja, zo gaat dat nu eenmaal in dit wereldje. Gelukkig heeft een ervaren SKW-er meer dan 1 favorietje.

Dus ik wandelde verder, naar 'de hoofdvogel' voor mij, Sara SS25, en die bleek er wel te zijn, maar ze was bezet. Haar handtasje stond er, dus het was gewoon een kwestie van geduld tot ze terug was. Ik ben nu niet bepaald het type man dat dan roerloos aan de deur blijft wachten, dus ik stapte verder, Vingerlingstraat in, en daar trof ik gelukkig de volgende op mijn verlanglijstje: Michaella. Direct binnen gegaan en een goeie tijd mee gehad. Daarna kwam ik buiten, en verdorie, Sara opnieuw bezet of 'nog altijd' bezet. Ook een beetje mijn eigen schuld natuurlijk, want ik heb hier al veel te vaak geschreven wat voor een ongelofelijk knappe en toffe griet dat is. Geen wonder dat zij veel klantjes heeft.

Ik wandelde dus verder de Vingerlingstraat door, richting Verversrui, waar ik aan nummer 8 de wat vollere Eva wou bezoeken. Ik had me op Eva eigenlijk vooraf al verlekkerd en ik wou haar eens extra grondig neuken, maar weer pech: ze was er niet. Nog vakantie, althans volgens een ander meisje in datzelfde pand. Dus: uitstel tot (hopelijk) de volgende keer.
Gelukkig viel mijn oog aan de overkant van de straat op een zekere Barbara VR 9/1 en dat bleek nog wel een Belgische te zijn. Die kon ik niet laten staan, dus hopsa, mee naar binnen en een goed wipje mee gedaan.

Toen ik bij Barbara buiten kwam, ben ik rap terug richting SS25 gestapt en oef... Sara was er. Een vrolijk weerzien. Voor de derde keer deze namiddag dus weer naar boven, eerst twee verdiepingen hoog die steile trap op, waar ik nog eens ga afvallen, want zelfs na mijn ettelijke (ben de tel al lang kwijt) bezoekjes aan Sara, kan ik op die trap mijn ogen niet afhouden van dat kontje van Sara als die voor mij naar boven gaat.

Deze avond laat dan nog eens teruggegaan voor de nachtshift. Ik wou die Carla VR 9/4 van vorige week eigenlijk liefst nog eens terug neuken. Een nieuw favorietje in wording, denk ik. Maar zij was er vandaag niet. Dus alweer een alibi om terug te gaan. Verder nog wat rondgelopen, en wat gesprekjes aan de deur gedaan, maar ik had niet veel zin meer om na drie meisjes in de namiddag met een waarschijnlijk zo goed als lege zak nog een nieuwe te proberen, Dat kan ik beter houden, voor als ik een van de volgende dagen weer fris en monter genoeg ben om nieuwe spleetjes te vullen.

Wandelen in het SKW? Het blijft boeiend, het is nooit van te voren zeker wat je gaat doen, en toch kom je er bevredigd van terug.


Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1943 Gepost op: 11 september 2018, 19:40:06 »
Kom hier als "newbie" op dit forum terecht.  :pica

Wie zijn eigenlijk echt de mooie dames in SKW vlg jullie : ik bedoel : mooi, jong, mooie benen en mooie boezem ?  :tietjes

Flory SS 38/5 is een absolute aanrader. Enorm lekker ding ! Ik ben zelf geen fan van silliconen maar de borsten van Flory kunnen mij meer dan bekoren. Ze geeft een uitstekende service ,al let ze wel op de tijd maar het komt niet gehaast over. Het gaat goed vooruit zonder dat het overkomt dat ze je snel buiten wil.  Bij mijn laatste bezoekje aan haar duurde het wat langer voor ik klaarkwam (hoe is het mogelijk hé  :o) maar ze werd er niet lastig van en deed haar uiterste best om mij tot mijn hoogtepunt te brengen.

Het mooiste aan haar is niet haar mooie lichaam maar wel haar prachtige gezichtje met die betoverende donkere ogen  t4533 . Als ze dan haar lange zwarte haren in een paardenstaart draagt en zwarte stockings aan doet is het compleet.

Als ik op de fora lees blijkt dat Julia het toppertje is van nr 38 en dat kan best zijn maar ik heb ze nog nooit bezocht. Hoe je aan Flory kan weerstaan om bij haar vriendinnetjes binnen te springen is mij een raadsel  :o

Voor ik volledig betoverd was door Flory vond ik Maya SS 6/4 de mooiste van het SKW. Wat een prachtig lichaam heeft die meid. Het is wel een ijskonijn achter haar raam , er kan amper een lachje af maar als je bij haar binnen bent heb je daar geen last van en ontdooit ze. Deze meid heb ik in gedachten als één of andere womanizer beweerd dat ie niet naar de hoeren gaat omdat het allemaal fake is of zelfs zielig. Als ik op Maya zit ben ik blij dat die prustsredenen mij niets uitmaken en ik lekker kan genieten van zulke mooie vrouwen.

« Laatst bewerkt op: 11 september 2018, 20:13:04 door Boer Svein »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1944 Gepost op: 11 september 2018, 19:54:34 »
tegen beter weten in stel ik toch de vraag, want anders was er al een reviewtopic van deze dame verschenen. Op de dagshift zit op Verversrui 20-2 een knappe slanke blondine met vaak zwarte stijlvolle lingerie, vaak in haar telefoontje qua aandacht verzonken, meestal op de kruk/stoel. Iemand ervaring mee?
Ben je zeker dat het Verversrui 20-2 is, stevie, en niet 20/2?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1945 Gepost op: 11 september 2018, 21:33:55 »
Kom hier als "newbie" op dit forum terecht.  :pica

Wie zijn eigenlijk echt de mooie dames in SKW vlg jullie : ik bedoel : mooi, jong, mooie benen en mooie boezem ?  :tietjes

Waarom niet 1 van de vele Jasmientjes uit testen? Het wordt vooraf wel een studie om te weten welke Jasmine waar woont !
En, be prepared achteraf om uit te maken of je  al dan niet ‘de’ Jasmine der Jasminen gescoord hebt! Zulks kan enige polemiek op gang trekken...
 :lol_hitting:
No dinero, no amor.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1946 Gepost op: 11 september 2018, 23:59:30 »
En, be prepared achteraf om uit te maken of je  al dan niet ‘de’ Jasmine der Jasminen gescoord hebt! Zulks kan enige polemiek op gang trekken...
 :lol_hitting:
Inderdaad, be prepared, ik kan er van meepraten  :lol_hitting:
Maar het zal mij worst wezen wat anderen ervan zeggen, de 'mijne' was wel degelijk de echte, want ik heb langdurig aan haar tieten en aan de rest van haar lijf gevoeld, en het was allemaal echt. Niks plastic te voelen. En mijn stijve fluit schoof gretig naar binnen in haar doosje, en ook daar leek alles echt. Zo echt, dat ik gemakkelijk veel zaadjes kon lozen. En dat was waar ik voor gegaan was.

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1947 Gepost op: 13 september 2018, 05:29:35 »
dat zal lastig zijn want als de echte er niet is, kan hij haar ook niet bezoeken ;) :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1948 Gepost op: 13 september 2018, 11:50:04 »
dat zal lastig zijn want als de echte er niet is, kan hij haar ook niet bezoeken ;) :lol
In de anderhalve week dat ik na de zomer weer actief ben, heb ik in het SKW 8 meisjes gepakt, en dat waren allemaal echte, Frank. Vraag het maar aan mijne piet, die heeft er in gezeten. En hij zal er nog meer in zitten, want ik heb alweer goesting. Maar vandaag staat er een gewone niet-betaalde seksvriendin op het programma.  :pompe :movingtits

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1949 Gepost op: 14 september 2018, 00:17:26 »
de echte Jasmine, bedoelde ik... daar ging het om ::)