Auteur Topic: BLATTER GRAPPIG, RONALDO REAGEERT PISNIJDIG  (gelezen 29477 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BLATTER GRAPPIG, RONALDO REAGEERT PISNIJDIG
« Gepost op: 30 oktober 2013, 22:55:45 »

FIFA-voorzitter Sepp Blatter heeft zich de woede van Real Madrid op de hals gehaald.
Volgens Real ging Blatter over de schreef door voor een studentenpubliek Cristiano Ronaldo te imiteren en hem in een vergelijking met Messi als "duurder bij de kapper" te bestempelen.

Bij de studentenvereniging Oxford Union wou Blatter een interview ludiek afsluiten. De student introduceerde op bijdehandse manier de vraag: "Ronaldo of Messi" en de 77-jarige Blatter liet zich dan ook maar van zijn grappigste kant zien.
"Ze hebben allebei een eigen stijl", zei Blatter voor hij een stappende Ronaldo imiteerde.
"De ene is de ideale schoonzoon en de andere doet meer geld op bij de kapper.
Ze zijn beiden exceptionele spelers, maar ik verkies Messi", besloot Blatter.

Sepp Blatter Impersonates Ronaldo at Oxford Union


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BLATTER GRAPPIG, RONALDO REAGEERT PISNIJDIG
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2013, 23:20:38 »

Awel ik weet wie het zijn en daarmee weet ik niets van hun voetbalkwaliteiten.

Wat een grappige voorzitter (die overigens volgens de verhalen zeker niet deugd) die er een leuke en respectabele draai aan geeft. En uiteraard een persoonlijk voorkeur mag hebben, niet eens zo vreemd beargumenteerd ook




Die reactie:
Cristiano, heeft behalve een homokapsel klaarblijkelijk ook een heel erg klein pikkie en net daar trapt deze voorzitter op.


Tja sommige zuiderse types (let op ik generaliseer) zouden eens wat rustiger op hun stoel moeten kijken. Gewoon relaxxxed en misschien dat ze niet meteen om de grap zelf moeten lachen, maar in ieder geval niet spontaan temperamentvol op hun telefoon moeten gaan rammelen.


Hij laat zich gigantisch in zijn kaarten kijken. Hij trekt het ook maar gelijk over het hele team, zelfs zijn land, over overdrijven gesproken. Een beetje kleinkinderlijk, zelfs zielig past in deze context.


Maar goed ook dat is maar "mijn" mening en blijkbaar is het voor oh zo veel mensen moeilijk om een mening van een ander te respecteren, vooral als je die niet deelt.


Zo vind ik Louis van Gaal gedreven grappig en Johan Cruyf een ongelovelijke zeveraar waarbij niets logisch te vinden is in zijn gehele commentaar. Maar gelukkig mag iedereen van mij dat anders vinden, maar oh wee als je Louis op zijn pikkie trapt, dan ontstaat er pas wat (zo het ook een zuiderlijk type zijn ???) maar dan is hij wel op zijn grappigste voor mij.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BLATTER GRAPPIG, RONALDO REAGEERT PISNIJDIG
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2013, 09:25:24 »
Johan is erg grappig als hij bezopen is, ik heb hem eens dronken een analyse van een wedstrijd zien maken en toen had hij het volledig juist.


Verder niets dan respect voor de voetballer Cruyff, bij mij staat hij in de top 15 aller tijden.


Op één de allerbeste speler ooit, Messi.


En dan in het rijtje van vijftien, in willekeurige volgorde:
- Maradona
- Johan
- Ronaldinho
- Ronaldo (die dikke)
- Pelé
- Rob Rensenbrink
- Neeskens
- Courtois
- Figo
- Zidane
- Raul
- Beckenbauer
- Muller
- Best
- Platini
- Zicco


Ronaldo? Ach, hij kan een stukske voetballen, maar die pretentie die er van af druipt, dat alleen al. Als hij durfde, zou hij de bal aannemen, dan een time-out vragen, zijn gel en zijn kam nemen, zijn haren goedleggen, en dan pas op doel trappen.....
Hij is geniaal, maar een zeer kort Portugees pikkie en hij kan het niet eens verdragen dat ze hem Messi noemen


En hier een filmpje van de lekkerste Barca-fan ter wereld.... die de mannen op het podium roept, lekker dier begot


Barcelona players on stage with Shakira (Suerte)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal