Auteur Topic: Misnoegde fan: "Barça moet Messi verkopen"  (gelezen 29356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Misnoegde fan: "Barça moet Messi verkopen"
« Gepost op: 4 november 2013, 17:45:16 »
Encuesta en el Camp Nou. "Leo está mal, le pasa algo"

Het gaat niet bepaald goed met Lionel Messi bij FC Barcelona. 'La Pulga' staat al vijf wedstrijden droog (alle competities bij mekaar) en ook met zijn vormpeil gaat het van kwaad naar erger. Gelukkig is Neymar, die andere superster bij de Blaugrana, wel in vorm en zorgt hij voor de goals en assists.

'Punto Pelota', een Spaans televisieprogramma, hield de vinger even aan de pols bij enkele fans van FC Barcelona na de gewonnen stadsderby tegen Espanyol (1-0). Daar was de algemene tendens dat Messi niet goed bezig is, maar één fan ging wel erg ver in zijn uitspraken. "Ik zeg het al van vorig jaar: het is tijd om hem te verkopen. Dit kan erg klinken, maar Messi zal niets meer winnen bij Barcelona", wond de oudere man (zie bovenstaande video vanaf 1:07) er geen doekjes om.

Bron: HLN

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Misnoegde fan: "Barça moet Messi verkopen"
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2013, 18:15:21 »
Zelfs ONNOZELAARS laten ze aan het woord... en dan bedoel ik niet jou, Raul  :111:
Messi, die is 26 en heeft zowat alle records al gebroken die er te breken vallen.


Nu heeft hij 5 keer niet gescoord? Oei oei, maar toch zal hij steeds meer records breken, meer gouden ballen verzamelen, niemand komt ook maar aan de hielen van dat klein drolletje.


Momenteel uit vorm, en dan ook uiteraard vatbaarder voor kwetsuren, dat is gewoon een feit.
Normaal is hij zo snel dat je hem niet eens kan tackelen, nu gaat dat wel, dus blessureleed en minder rendement.


Dat uit vorm is relatief zelfs.
Als je 't mij vraagt, en ik doe maar een wilde gok, spaart Messi zichzelf door nu wat minder in vorm te zijn. Hij wil er staan in Brasil, end at is de enige reden van zijn terugval. Indien hij nu alles speelt en iedere match uitblinkt, is hij uitgeblust tegen het WK.
Ik zal er niet ver naast zitten...


Part of the plan to become World Champion? Het zou me niets verbazen.


Ik raad die klojo toch eens aan de statistieken te bekijken.
Haal Messi uit die statistieken bij Barca en ze hadden geen enkele prijs gepakt de afgelopen seizoenen.


Van mij mogen ze hem verkopen aan Real, of wisselen voor Messi EN Ronaldo EN Casillas en er nog eens 200 miljoen bijkrijgen, dan pakt Barca geen enkele prijs meer, en is het al Real dat de klok zal slaan.


Ach, idioten hebben ook een mening, kijk maar naar Mourinho, zelfs die aap heeft een mening  ;D :111:


Messi zal niks meer winnen bij Barca? Dit seizoen al breekt hij opnieuw ieder doelpunt een record, spelen ze kampioen.
Alleen de CL zal voor het tweede jaar op rij voor Bayern zijn, want die hebben de beste trainer ter wereld in huis, en die spelen het tiki taka voetbal van Barca momenteel.


Eens de statistieken van dat Argentijns drolletje bekijken, en je ogen vallen open van verbazing...


Als hij nog ergens iets moet bewijzen, dan is het bij Argentinië, en ik denk dat hij gaat schitteren in Brasil.  In de finale tegen België mag hij van mij 5 keer scoren, zolang wij er maar eentje meer intrappen is 't ok :111: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Misnoegde fan: "Barça moet Messi verkopen"
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2013, 21:43:54 »
Messi vervangen na 21 minuten met een blessure  :017:


Ben ik nu gek aan het worden? Vijf jaar bijna iedere wedstrijd gespeeld en dit seizoen al meer gekwetst dan spelend?
Ik blijf erbij dat hij er alles aan doet om top te zijn op het WK en wel eens kleine blessures veinst momenteel...



Die andere speler, hoe noemt die ook alweer, die gast van Real?  :lol_hitting:
A ja, Ronaldo is NU in topvorm, en is momenteel tesamen met Ibra de vedette op de voetbalvelden.
Als Ronaldo goed is, mag het gezegd worden en hij verkeert gewoon in bloedvorm momenteel . Volgens mij zijn beste seizoensstart ooit....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Misnoegde fan: "Barça moet Messi verkopen"
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2013, 15:20:27 »
Lionel Messi 6 tot 8 weken out!

De Argentijnse voetbalster Lionel Messi is zes tot acht weken out met een blessure aan zijn linkerhamstring. Dat maakte Barcelona vandaag bekend op zijn website...

Barcelona heeft Messi niet nodig, ;D zonder hem winnen ze ook!
En Argentinië wordt, zelfs met een Messi in topvorm, toch geen wereldkampioen! :))
Geef de gouden ballekes maar aan Messi!
Xavi, Iniesta, en co zullen de bekers wel heffen met de nationale ploeg! 8)

http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1738468/2013/11/11/Lionel-Messi-6-tot-8-weken-out.dhtml
« Laatst bewerkt op: 11 november 2013, 15:26:40 door RAUL7 »