Auteur Topic: Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3  (gelezen 33905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Gepost op: 20 november 2013, 08:35:10 »
Geen Zlatan Ibrahimovic in Brazilië, maar wél Cristiano Ronaldo. De Portugezen dwongen in Stockholm de kwalificatie af voor het WK. De bezoekers hadden het niet onder de markt tegen een sterke Ibrahimovic die twee keer scoorde, maar Ronaldo deed het nog beter met een hattrick: 2-3 en Portugal naar Brazilië!

http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1743315/2013/11/19/Ronaldo-wist-met-hattrick-twee-doelpunten-van-Ibra-uit-2-3.dhtml

[urlhttp://www.youtube.com/watch?v=-Wdw56k1pqE#t=17][/url]


Spijtig voor Ronaldo dat de stemmen voor de Gouden Bal enkele dagen eerder al binnen moesten zijn, maar niemand die er nog aan twijfelt wie de enige echte winnaar straks moet zijn.

Messi komt nog niet tot aan zijn knieën, letterlijk en figuurlijk!  C:-)
« Laatst bewerkt op: 20 november 2013, 08:49:00 door RAUL7 »

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2013, 08:47:08 »
http://www.youtube.com/watch?v=-Wdw56k1pqE#t=17

Ik wou mijn bericht nog bewerken, nadat ik zag dat mijn link niet goed was, maar dat ging niet!
Ik kreeg dit; Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Het bericht is leeggelaten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #2 Gepost op: 20 november 2013, 10:02:57 »
Tja, we hebben een beveiliging ingebracht, als er een leeghoofd als Ronaldo in de tekst voorkomt, denkt de software dat het bericht leeg is, de software maakt geen onderscheid tussen het leeghoofd Ronaldo en leeg namelijk  :dance2 ;D :lol_hitting:


Maar zonder gezwans.


Allereerst, Ronalso is een zeer goede voetballer, en momenteel is hij BETER dan Messi, maar daar is maar één reden voor, en die ken jij ook....


MESSI IS GEKWETST  :pica :dance2 :035:


Verder is Ronaldo momenteel in topvorm, in de vorm van zijn leven, helaas kan die gozer dat maar enkele weekjes aanhouden, en voor nieuwjaar gaat hij weer wat staan showen met zijn gelkoppeke, omdat het succes hem naar het hoofd stijgt.
En we weten allemaal dat die gel in combinatie met één positieve en één negatieve hersencel kortsluiting geeft  :bud :lol_hitting:




Raul op zijn paard zetten is simpel, maar beweren dat Messi niet tot aan zijn enkels komt, tja, statistieken en feiten op een rijtje zetten, en Messi is nu al twee koppen groter dan Ronaldo ooit zal zijn ...  :111:


En toch behoort hij, Ronaldo, samen met Ibra, Xavi en Falcao tot de beste spelers momenteel, domweg omdat de beste voetballer ter wereld een kwetsuur heeft.


In de voetbalwereld is het simpel.
Je hebt Messi, dan een leegte, en dan mag de rest om de andere knikkers spelen.
Op zijn 26e heeft hij al meer records gebroken dan eender welke andere speler in hun ganse carriere. Messi zal altijd beter zijn dan Ronaldo, je kan een Ronaldo-liefhebber zijn, dat mag, je kan zijn stijl verkiezen, dat mag, je mag hier zelfs de enkels van Ronaldo kussen...  :111:


En ik geloof NOOIT dat Messi de verkiezing van de Gouden Bal gaat winnen, ik denk eerder aan Ibra of Ribery. Maar de jury mag me aangenaam verrassen.....
Mijn stem zou trouwens naar Messi gaan, en dan Xavi, die verdient ook eens de nodige erkenning...
Neen, niet aan Ronaldo, die wint de nevenverkiezing van beste haartooi  :dance2 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #3 Gepost op: 20 november 2013, 10:04:40 »
Ronaldo


note sm: damned Raul, je hebt gelijk, ik had dezelfde opmerking over een leeggelaten bericht, en ik typte enkel het woord RONALDO hier. Die intelligente software toch  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2013, 11:23:22 »
In de voetbalwereld is het simpel.
Je hebt Messi, dan een leegte, en dan mag de rest om de andere knikkers spelen.
Op zijn 26e heeft hij al meer records gebroken dan eender welke andere speler in hun ganse carriere. Messi zal altijd beter zijn dan Ronaldo, je kan een Ronaldo-liefhebber zijn, dat mag, je kan zijn stijl verkiezen, dat mag, je mag hier zelfs de enkels van Ronaldo kussen...  :111:

Zoveel beter (???) is Messi niet. Hij heeft gewoon het geluk bij Barça te spelen, en omringt te zijn door de beste spelers die het Spaans voetbal ooit heeft voortgebracht!
Ronaldo heeft zich al bij Porto, Manchester en Real Madrid bewezen, omringt door mindere spelers.
Ik ben geen supporter van Ronaldo, alleen van Real Madrid. Ronaldo speelt op dit moment bij Real Madrid, dus ben ik ook supporter van Ronaldo, behalve als hij met Portugal speelt!

Wat heeft Messi aan al die records zolang hij van zo'n moment moet dromen?

Iniesta goal in World Cup final. Best quality

Dan ben ik toch liever Iniesta!
Zoals ik al eerder zei, geef de gouden ballekes maar aan Messi, en de bekers aan Xavi, Iniesta en co! O0
« Laatst bewerkt op: 20 november 2013, 11:45:43 door RAUL7 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2013, 11:49:18 »
Zoveel beter is Messi niet?  :017: :111:
Tja, supporter zijn is één, maar fanatiek zijn is iets anders.
Zelfs een blinde ZIET dat Messi de beste speler ooit is, alleen een echte die-hard Real supporter niet  ;D :dance2 :111:

Ik staak mijn dialoog, ha ha....


Jouw moment, dat vind ik wel goed gekozen, vooral omdat het een nachtmerrie voor Oranje was. Mooi, dat hebben we voor eeuwig, en de Rode Duivels hebben gisteren ook hun moment de gloire gehad, de oenen  :banghead:


Je bent terug mijn dikste vriend ha ha  :pica ;D



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #6 Gepost op: 20 november 2013, 12:03:46 »
Zoveel beter is Messi niet?  :017: :111:
Tja, supporter zijn is één, maar fanatiek zijn is iets anders.

Ik ben niet fanatiek. Gij zijt eerder fanatiek met uwe Messi. Als het nu een Belg was oké, maar het is een Argentijn en hij speelt nog niet eens in de Belgische competitie. Ik weet goed genoeg wanneer iemand of een ploeg veel beter is en durf dat ook toe te geven. Op snelheid, kracht -zoals gisteren - is Ronaldo beter dan Messi.
Kopspel van Ronaldo is ook beter, en met shotten moet hij ook niet onderdoen voor Messi. Dribbelen en passenspel daar is Messi beter in.
Kijk eens vanaf 3:10, tegen Barça en Manchester, zijn afsprong en hoe lang dat hij in de lucht blijft hangen voor hij kopt. Lach maar met zij gelkop, maar wat een atleet!

Cristiano Ronaldo - Top 10 Best Headers Ever Video By Teo Cri™

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #7 Gepost op: 20 november 2013, 12:08:36 »
Ik ben fanatiek, klopt....


Yep,  Ronaldo is veel en veel beter  ;D :111:


Je moet eens in je youtube MESSI intikken, misschien vind je dan iets terug....  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #8 Gepost op: 20 november 2013, 12:18:32 »
Je moet eens in je youtube MESSI intikken, misschien vind je dan iets terug....  ;D

Ik heb iets gevonden, de 2 ondergewaardeerde spelers waar Messi mee samenspeelt!  8)
Maar ja, Messi is van een andere planeet, Ibrahimovic denkt dat hem God is, en de rest zijn maar gewone voetballers, zoals er in elke straat rondlopen!
 
Messi & Iniesta & Xavi • Bermuda Triangle 2013 [ 720p ]

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #9 Gepost op: 20 november 2013, 12:23:47 »
Wat was je vraag ook alweer?  :111:
Kijk eens naar deze beelden en ik ga je niet eens verklappen waar hij in de lucht zweeft... zelfs een blinde herinnert zich die fase...




Maar dan ZONDER de streken van een Ronaldo, gewoon efficient en doelbewust, znder zichzelf te profileren als een halfgod....


☆ LOS MEJORES GOLES DE MESSI - 2005/2013 - |HD| ☆ MESSI BEST GOALS EVER ☆




Ik moet wel lachen met je uitspraak over een Belg? Als ik fanatiek was, bombardeerde ik hier Hazard als de beste, of Vincent.


Mij maakt het niet uit in welke competitie de beste speler speelt, van welke nationaliteit hij is, nationaliteit en ploeg heeft daar volgens mij niks mee te maken. A ja, ik was fanatiek ... als hij bij Real speelde en Ronaldo bij Barca praatte jij helemaal anders, ik niet ... want ik ben fanatiek  ;D :111:


Trouwens, we hebben de beste keeper ter wereld, Courtois en die speelt bij de beste ploeg uit Madrid, DE ploeg van 't stad daar, Atletico....  :dance2 :lol_hitting:



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #10 Gepost op: 20 november 2013, 12:26:04 »
Ik heb iets gevonden, de 2 ondergewaardeerde spelers waar Messi mee samenspeelt!  8)
Maar ja, Messi is van een andere planeet, Ibrahimovic denkt dat hem God is, en de rest zijn maar gewone voetballers, zoals er in elke straat rondlopen!
Wie onderwaardeert die spelers? Die behoren tot de beste spelers ter wereld, mij zal je niet anders horen beweren.
Ze zijn zelfs STUKKEN BETER dan Ronaldo.


Messi is van een andere planeet, maar zal altijd de eenvoud zelve zijn en is een ploegspeler.
Messi zal NOOIT met de eer gaan lopen, en weet dat hij veel te danken heeft aan zijn teammakkers. Hij loopt ook niet weg naar andere ploegen, zoals Ronaldo wel doet, enkel en alleen voor de centen....
Ibra is een arrogante zak, die ploeggenoten op training zelfs trappen verkoopt.
En wat is Ronaldo? Een teamplayer of een arrogant eikeltje, als je toch gaat vergelijken is Messi een sympatiek menneke, en die 2 grote vedetten egotrippers, die denken dat de wereld aan hun edele kont hangt  ;D :dance2


En nu jij weer Spanjool, gaat nu je club-eer of je land-eer spreken?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #11 Gepost op: 20 november 2013, 12:30:39 »

En nu jij weer Spanjool, gaat nu je club-eer of je land-eer spreken?  ;D

Neen, ik heb net een uitspraak van God gevonden!  ;D

Zlatan Ibrahimovic: "Een WK zonder mij is het niet waard om naar te kijken"

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/1743574/2013/11/20/Een-WK-zonder-mij-is-het-niet-waard-om-naar-te-kijken.dhtml

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #12 Gepost op: 20 november 2013, 12:38:54 »

En nu jij weer Spanjool, gaat nu je club-eer of je land-eer spreken?  ;D

Neen, ik heb net een uitspraak van God gevonden!  ;D

Zlatan Ibrahimovic: "Een WK zonder mij is het niet waard om naar te kijken"

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/1743574/2013/11/20/Een-WK-zonder-mij-is-het-niet-waard-om-naar-te-kijken.dhtml
Voor hem niet, want hij rukt zich waarschijnlijk af als hij naar de wedstrijdbeelden kijkt waarin hij scoort of streken verkoopt  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #13 Gepost op: 20 november 2013, 12:39:37 »
En nu jij weer Spanjool, gaat nu je club-eer of je land-eer spreken?  ;D

Mijn club-eer is niet meer wat het geweest is, sinds daar een voorzitter aan de macht is, die denkt dat advertising belangrijker is dan voetbal! Waar is de tijd gebleven?  ::)
Butragueño, Michel, Martin Vazquez, Hierro, Sanchis, Juanito, Hugo Sanchez, Morientes, Raul, Redondo, Salgado, Solari, Zidane, Roberto Carlos.....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ronaldo wist met hattrick twee doelpunten van Ibra uit: 2-3
« Reactie #14 Gepost op: 20 november 2013, 12:51:51 »
En nu jij weer Spanjool, gaat nu je club-eer of je land-eer spreken?  ;D

Mijn club-eer is niet meer wat het geweest is, sinds daar een voorzitter aan de macht is, die denkt dat advertising belangrijker is dan voetbal! Waar is de tijd gebleven?  ::)
Butragueño, Michel, Martin Vazquez, Hierro, Sanchis, Juanito, Hugo Sanchez, Morientes, Raul, Redondo, Salgado, Solari, Zidane, Roberto Carlos.....
Je vergeet Figo... en zijn vriendin   :111:


[attachimg=1]


[attachimg=2]



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal