Auteur Topic: El Clásico  (gelezen 85302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #15 Gepost op: 11 december 2011, 02:36:53 »
Ja maar dan slechts voor 22 toeschouwers! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #16 Gepost op: 11 december 2011, 13:17:48 »
Ha ha rakkers, ik lees dit nu pas.
Ik was namelijk de overwinning van Real Madrid aan het vieren, en dan denk ik niet eens aan neuken.
Dat is zowat het enige waar ik het neuken voor opzij zet, de sierlijke bewegingen van Ronaldo, kunst, mooi en oogstrelend. Toen Roberto me nam, deed ik zelfs mijn ogen dicht en fantaseerde over Ronaldo.
Guardiola toont zich weer eens een slechte verliezer.
"Barca heeft geluk gehad, wij hadden 0-2 kunnen maken, de 1-2 was een afgeweken bal, we hadden kunnen 2-2 maken"
Kan allemaal best zijn, maar het werd geen 0-2, het werd geen 2-2, maar Real Madrid speelde zijn eigen spelletje en won met 3-1.
Mourinho, indien uw kat een koe was, kon je ze melken achter de stoof.


Ik heb nog even de cijfers bekeken van de thuismatchen dit seizoen van Barca, en dat is zowat het indrukwekkenste wat ik ooit heb meegamaakt, en dit in zowat de sterkste competitie ter wereld (ik schat de Premier League en de Primera Division in als de twee beste en moeilijkste competities.


Hier komen de cijfers, rakkers.
Real Madrid 15 wedstrijden op rij gewonnen en van Ronaldo heb ik drie posters in mijn kamer.
Barca 9 thuiswedstrijden, 39 doepunten gemaakt en 0 geïncasseerd. Indrukwekkend, nooit meegemaakt (verbeter me als er een ploegske is dat beter doet)
Dat is verdorie een gemiddelde van 4.3 -0 voor de thuiswedstrijden. Woonde ik maar in Barcelona, dit is DE ploeg waar mijn hart sneller voor klopt.


En liever sex met Roberto dan met SeksenFun tijdens Real-Barca, nu heb ik maar 10 minuutjes gemist terwijl Roberto me op zijn schildpadjes pakte, indien SeksenFun moest langsgeweest zijn, waren we na het eindsignaal nog aan het flirten op de sofa en had ik niks gezien, of anders geen kamergang  ::) 8)
« Laatst bewerkt op: 11 december 2011, 13:57:42 door Picasso »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #17 Gepost op: 11 december 2011, 15:05:52 »
Real Madrid is een zeer sterk team waar maar weinigen van kunnen winnen, maar na acht Clasico's in relatief korte tijd kunnen we wel stellen dat Barcelona domweg beter en sterker speelt en dat Real Madrid er onvoldoende antwoord op heeft. Het Real Madrid van Mourinho heeft een zeer verticale manier van spelen, zodra ze de bal hebben meteen diep spelen en proberen te scoren; deze speelstijl betekent echter wel dat de tegenstander vaak de bal heeft en dat is tegen een ploeg als Barcelona dodelijk. Barcelona is te verslaan door zelf ook de bal rond te spelen en de Barcelona spelers zich moe te laten rennen. Moet je echter wel de spelers voor hebben, maar Mourinho kiest helaas voor een defensief middenveld boven een creatieve.
Gisteren had de wedstrijd overigens ook anders kunnen lopen indien Ronaldo in de eerste helft de kansen had benut die hij normaal gesproken nooit mist (Real was tot dusverre ook sterk aan het spelen). Maar goed, dat gebeurde niet, wat wel gebeurde is dat Barcelona in de wedstrijd groeide en een achterstand omzette in winst.
Voor de hoofdprijzen zal Barcelona dit jaar aan dit Real echter nog een geduchte tegenstander hebben.
« Laatst bewerkt op: 11 december 2011, 15:08:30 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #18 Gepost op: 11 december 2011, 16:28:23 »
Ik kan niet anders dan je gelijk te geven in je nuchtere analyse, en dan nog wel als supporter van Real.
Je moet de vijand inderdaad met zijn eigen wapens verslaan, en dat is balbezit, rondtikken en de tegenstander laten lopen achter die ongrijpbare bal, hen vermoeien en dan met één splijtende actie de boel open te breken.
En Real heeft talent genoeg in huis om dat te verwezenlijken, alleen belet Mourinho zijn spelers op deze manier te voetballen. Helaas, want dat is de enige manier om Barca te verslaan.
Ik snap het ook niet goed, maar ik ben dan ook geen trainer van Real.


En ja, Barca zal een heel erg kwade klant hebben aan Real dit seizoen. Alleen hebben ze nog het thuisvoordeel en mogen Real in eigen huis bekampen aan het einde van dit seizoen, en thuis is er geen kruid gewassen tegen dit dreamteam, dat Barca toch in mijn ogen is. Het mooie is dat zelfs Messi niet enkel aan persoonlijk succes denkt en zich inzet voor de ploeg en het resultaat. En dat siert dit Barca, een voor allen, en alle voor Sep. Zo pak je prijzen, zo speel je het spelletje voetbal. Heerlijk.
Wil Real kampioen spelen, zal het tegen de kleinere teams moeten gebeuren, want tegen Barca bakken ze er niets van.
En Ronaldo faalt op zeer belangrijke momenten, Messi en de zijnen kunnen veel beter met de druk om. Als Ronaldo koel blijft EN zichzelf als de beste ter wereld wil zien uitroepen, moet hij domweg de kansen die hij krijgt in toppers als de Classico ook afmaken. Doeltreffendheid en koelbloedigheid op de momenten die er toe doen, dat maakt van Messi, Xavi, Iniesta en anderen wereldtoppers.... .

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VANAVOND DOODVONNIS MOU?
« Reactie #19 Gepost op: 25 januari 2012, 16:01:44 »
Wordt vanavond het doodvonnis getekend van Mourinho, Pica?
In iedere geval hebben ze het voordeel dat Barca geen counterploeg is, dus als die domme Portugees nu eens zijn team wil laten voetballen vanavond.
Ze moeten wel 2 keer scoren minimum, en dat op Barcelona?
Ik dacht deat Barcelona 2 tegendoelpunten thuis kreeg dit seizoen, en er in de veertig scoorde.


De wedstrijd kan je volgen op FIRSTROW FREE LIVE SPORTS  (aanklikbaar)


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
VANAVOND DOODVONNIS MOU?
« Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2012, 16:45:42 »
Afgelopen zaterdag werd Mourinho voor het eerst uitgefloten in Bernabeu terwijl Real zelfs 3-1 voor stond en later bij de 4-1 werd hij opnieuw uitgefloten. De 'ultra sur' (fanatieke hooligans van real) scandeerden zijn naam waarop een gedeelte van het stadion reageerde met een fluitconcert. Achteraf verklaarde Mourinho 'dat mogelijk hij het fluitende publiek op een dag antwoord zal geven en mogelijk op een dag ze dan verdrietig zullen zijn'. Net zoals vorig jaar rondom deze tijd dreigde hij al met opstappen na kritieken.
El Bernabéu pita a Mourinho
Mou responde a los pitos

In Madrid zijn velen zeer teleurgesteld over de laffe defensieve speelwijze die hij zijn team tegen Barcelona heeft laten spelen terwijl tegen andere teams er wel sprankelend mooi aanvallend voetbal wordt gespeeld en daarover is de discussie losgebarsten. Ik denk en hoop dat het einde van Mourinho is aangebroken. Het feit dat de discussies met enkele spelers zijn uitgelekt is mijn inziens ook veelzeggend.

Enerzijds hoop ik natuurlijk dat Real wonder boven wonder dit resultaat in Nou Camp weet om te draaien, maar anderzijds gun ik deze arrogante kwal geen enkele titel want hij zal dat dan gebruiken om zich op de borst te kloppen en voor iedereen opzichtelijk rancuneus zijn neus op te halen.

Wordt vanavond het doodvonnis getekend van Mourinho, Pica?
In iedere geval hebben ze het voordeel dat Barca geen counterploeg is, dus als die domme Portugees nu eens zijn team wil laten voetballen vanavond.
Ze moeten wel 2 keer scoren minimum, en dat op Barcelona?
Ik dacht deat Barcelona 2 tegendoelpunten thuis kreeg dit seizoen, en er in de veertig scoorde.


De wedstrijd kan je volgen op FIRSTROW FREE LIVE SPORTS  (aanklikbaar)


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2012, 16:49:34 door Picasso »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2012, 17:52:39 »
Heren,


Ik begrijp de onvoorwaardelijke voorliefde aan een voetbalclub niet. Als bv Real minder speelt dan heb ik daar vrede mee, zeker als de ander die beter speelt wint. Dat het dan de schuld moet worden van de trainer dat is dan altijd de oplossing zeker in de sudlander, daar wisselen ze die elk jaar wel 1 of 2 keer per seizoen in. Wel met afkoop en de clubverliezen lopen nog harder op de de nationale schulden van de sudlander. Dat de banken die gasten nog lenen verbaasd me hooglijk.


Goed ik ben geen voetbal kenner en ik wens het niet te worden. Noch wil ik hier dit topic gaan vullen met mijn anti-voetbal gezeik. Maar ik geef hier een voorbeeld uit onze hoerenlopers praktijk:


Vrijwel iedereen weet dat ik altijd heel graag in Planet Happy garden kwam. Awel niet voor de trainer of de baas, maar voor de spelers zoals een Chantal, Loredana en een Rachel. Heerlijke tegenspeelsters, met prachtoptiek en goede service. Volledig terecht. Nu kom ik er niet meer, de baas of trainer is veranderd, de tegenspeelsters zijn naar andere oorden uitgeweken en daardoor is het in een andere club gewoon beter.


Kortom ik begrijp die onvoorwaardelijke clubliefde niet als het elders beter is dan ga je toch daar en goede hoeren of spelers daar kom je voor, niet voor de trainer of de baas. Wie of wie kan mij toch uitleggen wat een mens bezield om volledig bezeten te geraken van een voetbal club, dat zijn toch net zulke duiventillen als de FKK clubs ? Kortom wie helpt me aan een duidelijk antwoord ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #22 Gepost op: 25 januari 2012, 18:20:01 »

Rakker Foots,


Pica en ik zijn supporters van mooi voetbal.
Als morgen Barca gaat voetballen a la Mou, dan ben ik supporter af, onmiddellijk.
Maar dat zal niet gebeuren, want van jongsaf worden die kleine Spaanse drolletjes tiktakvoetbal met de paplepel opgedrongen.
Het is de ploeg die telt, ze hebben supersterren in hun rangen maar het is een voor allen en allen voor Pep. Dat maakt eht ook zo attractief.
Spelen bij Barca is geen garantie op succes bij een andere ploeg, want het systeem moet kloppen, en dat systeem klopt bij Barca.
Bewijs hiervan de transfer van een barcaspeler aan Club Brugge, daar rendeert hij niet, want het systeem klopt niet.
Die mannen voetballen iedereen gek op een kleine ruimte, en als je de linies te ver uit mekaar laat voetballen, lopen die verloren.
Het beste bewijs dat Barca een systeem is, en een heel erg goed systeem.
Dat kan je alleen bekampen met hetzelfde systeem te spelen.
MOU verdient toch genoeg om dat te weten. Hij is toch niet blind.
En hij heeft de spelers om dat te doen, ze kunnen het, en willen ook zo spelen.


Ik zou eens heel graag zien dat ze vandaag allemaal foert zeggen tegen MOU en al zijn BEVELEN aan hun laars lappen.
Dat ze dan misschien onderuit gaan, so what?
Al is het met forfaitcijfers, dan heb je getoond dat je wil voetballen, en de beste ploeg mag winnen.
Ik zou de eerste zijn toe te geven dat Real de betere ploeg is, indien dat daadwerkelijk ook zo is.


ik vrees echter dat die idiote arrogante zak gewoon de verkeerde spelers gaat opstellen, zodat ze dat systeem niet kunnen spelen. Kaka, komaan, die MOET spelen, die man kan voetballen dat het niet mooi is.
Ik ben ook bevreesd dat die Pepe vandaag Messi gaat kreupel stampen, want MOU gaat hem maar één opdracht geven, Messi "onklaar" maken.


Maar soit, we zien straks wel hoe MOU zal huishouden, en ik hink op twee gedachten;


- ofwel toont hij zich een waardige verliezer, en laat hij zijn ploeg voetballen, ook al gaan ze onderuit
- ofwel legt hij de match plat en hoopt hij op twee goedvallende ballen voor bijvoorbeeld een RO.


Hij zal wel het tweede kiezen.


Ontslag zal hij niet voor hoeven te vrezen, want er zal wel een serieuze ontslagclausule in zijn cntract staat.


Pica????
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #23 Gepost op: 25 januari 2012, 18:46:41 »
Ik zal het proberen uit te leggen. Ik wil graag dat Real wint maar heb meer waardering en plezier aan het spel van Barcelona. Ik hou dus van mooi voetbal en dat biedt de club die mijn sympathie heeft mij niet en dat neem ik die trainer kwalijk omdat hij kiest voor laf winnen met lelijk voetbal boven mooi en overtuigend winnen (terwijl ze er wel de spelers voor hebben). Sterker nog, de grootste tegenstander die biedt wel het voetbal waar je als voetballiefhebber graag voor gaat zitten.

Vergelijking met een hoerenclub is behoorlijk appels met peren vergelijken want er spelen geen zaken mee zoals nationalistische gevoelens, trots, afkomst, etc. maar hierbij toch een poging: vergelijk het maar met dat PHG als club jouw sympathie heeft maar dat de mooiste dames plotseling in GT zitten. Dan blijf je hopen dat in PHG weer de mooiste dames komen ondanks dat je wel waardeert dat in GT voldoende moois te zien is, en wanneer dat gebeurt dan ga je weer met een zeer grote smile naar PHG en ben je blij dat je niet meer aangewezen bent op de 'fickfabriek'. 

Kortom ik begrijp die onvoorwaardelijke clubliefde niet als het elders beter is dan ga je toch daar en goede hoeren of spelers daar kom je voor, niet voor de trainer of de baas. Wie of wie kan mij toch uitleggen wat een mens bezield om volledig bezeten te geraken van een voetbal club, dat zijn toch net zulke duiventillen als de FKK clubs ? Kortom wie helpt me aan een duidelijk antwoord ?
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2012, 18:53:14 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #24 Gepost op: 25 januari 2012, 18:59:56 »
Ontslag zal hij niet voor hoeven te vrezen, want er zal wel een serieuze ontslagclausule in zijn cntract staat.
Het zwaard snijdt aan twee kanten. Als hij zelf voor kiest om einde seizoen weg te gaan dan moet hij Real 20 miljoen betalen.
Als echter een situatie ontstaat dat hij het zelf niet meer ziet zitten (vanwege spelers, publiek en pers tegen hem, of er worden geen spelers gekocht waar hij om vraagt) en Real hem graag ziet vertrekken (door toenemende aversie van de supporters en negatieve beeldvorming) dan kunnen ze elkaar simpelweg een afscheidshand geven.


Club kan echter ook voor kiezen om een andere trainer aan te stellen en hem op een zijspoor zetten en zijn salaris doorbetalen. Vaak is de trots en reputatiegevoel van de trainer zo dat hij een vertrekpremie onderhandelt.
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2012, 19:04:15 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #25 Gepost op: 25 januari 2012, 19:05:20 »
Ontslag zal hij niet voor hoeven te vrezen, want er zal wel een serieuze ontslagclausule in zijn cntract staat.
Het zwaard snijdt aan twee kanten. Als hij zelf voor kiest om einde seizoen weg te gaan dan moet hij Real 20 miljoen betalen.
Als echter een situatie ontstaat dat hij het zelf niet meer ziet zitten (vanwege spelers, publiek en pers tegen hem, of er worden geen spelers gekocht waar hij om vraagt) en Real hem graag ziet vertrekken (door toenemende aversie van de supporters) dan kunnen ze elkaar simpelweg een afscheidshand geven.


Een trap onder zijn kont, ja  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #26 Gepost op: 25 januari 2012, 19:53:58 »
Club kan echter ook voor kiezen om een andere trainer aan te stellen en hem op een zijspoor zetten en zijn salaris doorbetalen. Vaak is de trots en reputatiegevoel van de trainer zo dat hij een vertrekpremie onderhandelt.
Kan dat, een andere trainer aanstellen? Een hulptrainer die alle beslissingen neemt?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #27 Gepost op: 25 januari 2012, 20:04:56 »
Doorschuiven naar een symboolfunctie onder technische directie en onderhandelen en aanstellen van een nieuwe trainer (Joachim Low, trainer van Duits elftal, duikt in enkele kranten op; Rafael Benitez ook maar die zou niet op de sympathie van Florentino rekenen). Hangt volgens mij wel van het contract af wat voor verschillende clausules er in zitten.

Club kan echter ook voor kiezen om een andere trainer aan te stellen en hem op een zijspoor zetten en zijn salaris doorbetalen. Vaak is de trots en reputatiegevoel van de trainer zo dat hij een vertrekpremie onderhandelt.
Kan dat, een andere trainer aanstellen? Een hulptrainer die alle beslissingen neemt?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #28 Gepost op: 25 januari 2012, 20:50:25 »
Joachim Low
Geweldig. Dat kan iedere voetballiefhebber alleen toejuichen. Helaas voor het Duitse elftal echter.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #29 Gepost op: 25 januari 2012, 21:11:29 »
Ik zal het proberen uit te leggen. Ik wil graag dat Real wint maar heb meer waardering en plezier aan het spel van Barcelona. Ik hou dus van mooi voetbal en dat biedt de club die mijn sympathie heeft mij niet en dat neem ik die trainer kwalijk omdat hij kiest voor laf winnen met lelijk voetbal boven mooi en overtuigend winnen (terwijl ze er wel de spelers voor hebben). Sterker nog, de grootste tegenstander die biedt wel het voetbal waar je als voetballiefhebber graag voor gaat zitten.

Vergelijking met een hoerenclub is behoorlijk appels met peren vergelijken want er spelen geen zaken mee zoals nationalistische gevoelens, trots, afkomst, etc. maar hierbij toch een poging: vergelijk het maar met dat PHG als club jouw sympathie heeft maar dat de mooiste dames plotseling in GT zitten. Dan blijf je hopen dat in PHG weer de mooiste dames komen ondanks dat je wel waardeert dat in GT voldoende moois te zien is, en wanneer dat gebeurt dan ga je weer met een zeer grote smile naar PHG en ben je blij dat je niet meer aangewezen bent op de 'fickfabriek'. 

Kortom ik begrijp die onvoorwaardelijke clubliefde niet als het elders beter is dan ga je toch daar en goede hoeren of spelers daar kom je voor, niet voor de trainer of de baas. Wie of wie kan mij toch uitleggen wat een mens bezield om volledig bezeten te geraken van een voetbal club, dat zijn toch net zulke duiventillen als de FKK clubs ? Kortom wie helpt me aan een duidelijk antwoord ?


Nu snap ik er nog minder van. Nationale afkomst beide Spanje, een reden te minder om al van een van deze clubs te houden. Awel ik ben geen Spanjaard ik ben NL-er die zeker niet trots is op zijn afkomst. Dit ken ik wel van horen zeggen en ik zie het op motorraces dat in Spanje de fans gek zijn op de saaiste rijders, maar voor mij is dat onbegrijpelijk, gaat er bij mij niet meer in. De beste wint doorgaans en dat is maar goed ook, kijk en geniet, egal wie er wint, als het maar leuk en spannend is. Maakt je leven ook veel gemakkelijker.


De appels en peren ik zie wel heel veel gelijkenissen, maar uiteraard is het ietsies anders. Voetballers krijgen ook veel betaald voor relatief weinig tijd, afijn ik ga maar niet hier op in. Nee het is mij om het even, GT of PHG, ik wissel mijn top 3 zo om en ik gun zowel GT als PHG een leuke collectie dames, want dan kan ik weer meer kiezen. Trouwens door opnieuw ergens anders te gaan heb ik veel meer ontdekt dan altijd bij hetzelfde te blijven. Deze wereld veranderd net als de voetbalwereld ook na elke vakantie of winterstop en ik kan ook niet meer kiezen welke club ik het beste vind. Iedere club zijn karakter en dat maakt het leuk.


Onvoorwaardelijke voetbalclubliefde komt op mij over als een liefde in een hoerentent zoeken, het is voor mij niet te begrijpen, maar ik herinner me dat ik een vuilnisbakkenras ben en geen enkele vaderlandstrots of voorliefde voor mijn eigen afkomst heb. Daarom zal ik het niet begrijpen, het is een groot gapend in mijn brein.


Mijn excuses dat ik jullie voetbal topic vervuil met mijn hoerenlopers-vrijheids-instinkt.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.