Auteur Topic: El Clásico  (gelezen 85304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #30 Gepost op: 25 januari 2012, 21:31:45 »
Joachim Low
Geweldig. Dat kan iedere voetballiefhebber alleen toejuichen. Helaas voor het Duitse elftal echter.


Dus toch een Duitser ? Hmmm ik dacht dat ik er geen verstand van had, maar toch blijken hier de heren voetballiefhebbers nog in extase te geraken van mijn eerste betoog. Neem Duits en je zult er geen spijt van hebben. Wellicht is mijn tip om Junther te volgen met de Bundesliga nog net een stap te ver, maar verstand komt met de jaren.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #31 Gepost op: 25 januari 2012, 22:06:49 »
Nu snap ik er nog minder van. Nationale afkomst beide Spanje, een reden te minder om al van een van deze clubs te houden. Awel ik ben geen Spanjaard ik ben NL-er die zeker niet trots is op zijn afkomst. Dit ken ik wel van horen zeggen en ik zie het op motorraces dat in Spanje de fans gek zijn op de saaiste rijders, maar voor mij is dat onbegrijpelijk, gaat er bij mij niet meer in. De beste wint doorgaans en dat is maar goed ook, kijk en geniet, egal wie er wint, als het maar leuk en spannend is. Maakt je leven ook veel gemakkelijker.
De nationale trots voerde ik alleen maar op om een link te maken tussen de Nederlander die graag het Nederlands Elftal kampioen ziet worden en de sympathie voor een club uit eigen land.
In mijn geval is mijn sympathie voor Real gekomen omdat in het verleden toen ik helemaal niet van voetbal hield (net zoals jij nu), het Real van Butragueno, Michel, etc me van van voetbal heeft laten houden door hun erg mooi technisch spel. Het had ook Barcelona kunnen zijn als ik in deze jaren ermee was opgegroeid.
Verder zonder voorkeur voor een winnaar is een wedstrijd iets saaier om te bekijken. Spanning over hoe het met je voorkeur gaat verlopen maakt het spelelement leuker.


Onvoorwaardelijke voetbalclubliefde komt op mij over als een liefde in een hoerentent zoeken, het is voor mij niet te begrijpen, maar ik herinner me dat ik een vuilnisbakkenras ben en geen enkele vaderlandstrots of voorliefde voor mijn eigen afkomst heb. Daarom zal ik het niet begrijpen, het is een groot gapend in mijn brein.
Onvoorwaardelijke voetbalclubliefde heb ik ook niet. Als Real ophoudt te bestaan zal ik het erg jammer vinden en niet meer dan dat.
Enige passie voor iets in het leven hebben is denk ik van grote toegevoegde waarde om van dingen te genieten. Jammer als mensen elke vorm van trots over hun afkomst kwijt raken.

Mijn excuses dat ik jullie voetbal topic vervuil met mijn hoerenlopers-vrijheids-instinkt.
Nee hoor, niks vervuilends. Je houdt sexmachine en mij weer scherp want hij en ik zijn het vaak in dit topic wel eens.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #32 Gepost op: 25 januari 2012, 22:40:52 »
Dan ga ik nog even door en een stapje verder:


Verder zonder voorkeur voor een winnaar is een wedstrijd iets saaier om te bekijken. Spanning over hoe het met je voorkeur gaat verlopen maakt het spelelement leuker. 

Hmm ik heb altijd als voorkeur dat Coco of Nicky het van mij wint, voor mij is het spel belangrijker dan het winnen, ik kan daarom ook goed tegen mijn verlies. Zelf heb ik ook wel een voorkeur wie er bv wint met motor racen, alleen ik wissel gewoon van mijn voorkeur gedurende het seizoen. De koploper heeft vaak niet mijn voorkeur meer, want ik houd van spanning. Jarenlang Rossi op kop is me zwaar de keel uit gaan hangen en ik heb veel liever spanning en sensatie.

Wel heb ik sterke afkeur aan bepaalde dingen, bv als Yamaha wint, daar kan ik minder goed tegen en als Honda verliest. Maar Lorenzo op Yamaha is me weer veel beter dan een Pedrosa op Honda. Voorkeur gaat bij mij per wedstrijd, awel ik heb gewoon geen vast patroon. Een hoerenloper pur sang, ieder keer een andere topper, zo gaat het bij mij ook met motorrace. Nostalgische gevoelens van vroeger koester ik over Kevin Schwantz. Superrijder, heerlijke stijl de dood of de gladiolen reed spectaculair op zijn Suzuki en raakt me diep in mijn hart. Mamola eigenlijk ook, maar ja die reed Yamaha.

Enige passie voor iets in het leven hebben is denk ik van grote toegevoegde waarde om van dingen te genieten. Jammer als mensen elke vorm van trots over hun afkomst kwijt raken. 

Mijn passie ligt bij motorrijden en clubben (en ik denk ook recreatief karten). Vroeger kwam ik hiervoor 's nachts uit mijn bed, tegenwoordig beleef ik het iets minder intens en laat ik zelfs wel eens een motorrace verstek gaan. Het is wel jammer om de trots over de afkomst te verliezen, maar door de omstandigheden is dat zo gekomen, jammer voor NL, niet voor mij. Ik haal mijn toegevoegde waarde op een andere manier en ik kan met passie alle nadelen met feiten onderbouwen, soms is afkraken ook erg leuk, zie mijn ei.

Nee hoor, niks vervuilends. Je houdt sexmachine en mij weer scherp want hij en ik zijn het vaak in dit topic wel eens. 
[/size]Tja jullie voetbalpraat is saai, maar ja mijn voetbalkennis is van 20 jaar geleden en ik herinner me nog die meneer Butragueno, Michel is me niet blijven hangen. Wel is het zo dat voetbal ook veranderd, maar wat betreft de landenkarakter spreekt Duitsland me gewoon het meest aan, zelfs veel meer dan dat ineffectief mooi technische voetbal van Brazilie. Argentinie heeft veel meer passie en werkkracht, Duitsland boven alles, hoewel die ook een duidelijk wat mindere periode hebben. Duitsers blijven werken, blijven sportief en omdat ze niet het beste zijn moeten ze ook vechten in sportieve zin en die passie pica dat is voor mij het mooiste.
[/size]
[/size]Verder denk ik dat ook Belgie 10 miljoen bondscoaches heeft net als de 17 miljoen in Nl. Alleen van 4 miljoen zal ik het nooit weten, want die kan ik simpelweg niet verstaan.
[/size]Trouwens ik denk dat Junther het veel en veel beter weet en hij combineert de voetbal passie ook in een duidelijk meer inspirerende omgeving. Alleen dat kan ik weer niet van Junther begrijpen, wie gaat er naar voetbal kijken in Aca of PSR ? Dan kun je je toch niet meer concentreren ?
[/size]
[/size]Awel duidelijk kun jij Spaanse kritiek beter verdragen dan Raul7, die zou bij het minste of geringste wat hem niet zint over Spanje gelijk uit zijn slof schieten. Ik herinner me dat hij sterk verbaasd was dat het mij geen flikker uitmaakt of Nl of Spanje destijds met de EK won. Voor mij volledig Egal eigenlijk is de Spaanse trots in mij ogen bij Spanjaarden veel en veelste groot, kijk eens wat een enorme economisch drama daar nu afspeelt, werkelijk te gek voor woorden. Eigenlijk moet je wel gek zijn om nog van het land te houden, want mi is het daar nog 10 x erger dan in NL.
[/size]
[/size]Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #33 Gepost op: 25 januari 2012, 22:54:47 »
Voor mij volledig Egal eigenlijk is de Spaanse trots in mij ogen bij Spanjaarden veel en veelste groot, kijk eens wat een enorme economisch drama daar nu afspeelt, werkelijk te gek voor woorden. Eigenlijk moet je wel gek zijn om nog van het land te houden, want mi is het daar nog 10 x erger dan in NL.

Nee hoor, diezelfde trots maakt dat mij dat niet onverschillig laat. Trots bij de meeste Spanjaarden is daar trouwens vaak regionaal, de regios daar zijn verre van een eenheid. Fransen en Italianen bijvoorbeeld zijn veel trotser op eigen land en veel meer een eenheid.

Oeps, 2-0, Real moet nou drie maal scoren als ze door willen. Mooi spel van Real, had net zo goed 0-2 kunnen staan.
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2012, 23:00:05 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #34 Gepost op: 25 januari 2012, 23:06:51 »
En als een Nederlander kans maakte om wereldkampioen te worden met motorraces, zou je dat echt niet extra spannend vinden?

Enige passie voor iets in het leven hebben is denk ik van grote toegevoegde waarde om van dingen te genieten. Jammer als mensen elke vorm van trots over hun afkomst kwijt raken. 

Mijn passie ligt bij motorrijden en clubben (en ik denk ook recreatief karten). Vroeger kwam ik hiervoor 's nachts uit mijn bed, tegenwoordig beleef ik het iets minder intens en laat ik zelfs wel eens een motorrace verstek gaan. Het is wel jammer om de trots over de afkomst te verliezen, maar door de omstandigheden is dat zo gekomen, jammer voor NL, niet voor mij. Ik haal mijn toegevoegde waarde op een andere manier en ik kan met passie alle nadelen met feiten onderbouwen, soms is afkraken ook erg leuk, zie mijn ei.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #35 Gepost op: 25 januari 2012, 23:25:29 »
Voor mij volledig Egal eigenlijk is de Spaanse trots in mij ogen bij Spanjaarden veel en veelste groot, kijk eens wat een enorme economisch drama daar nu afspeelt, werkelijk te gek voor woorden. Eigenlijk moet je wel gek zijn om nog van het land te houden, want mi is het daar nog 10 x erger dan in NL.

Nee hoor, diezelfde trots maakt dat mij dat niet onverschillig laat. Trots bij de meeste Spanjaarden is daar trouwens vaak regionaal, de regios daar zijn verre van een eenheid. Fransen en Italianen bijvoorbeeld zijn veel trotser op eigen land en veel meer een eenheid.

Oeps, 2-0, Real moet nou drie maal scoren als ze door willen. Mooi spel van Real, had net zo goed 0-2 kunnen staan.
Of 3-3.
Mooi spel, ik denk dat MOU ons topic mee heeft gelezen...  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #36 Gepost op: 25 januari 2012, 23:30:15 »
Mooi van Madrid.
Ik geniet van de match, van beide ploegen.
1-2, mooi mooi mooi.


En 0-2 bij de rust was niet zo erg voor real, pica, om te winnen moesten ze toch al 3 keer scoren, dus 1-0 of 2-0 maakte geen ene moer uit  ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #37 Gepost op: 25 januari 2012, 23:32:18 »
2-2
Dit wordt nog 20 minuten PUUR genieten  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #38 Gepost op: 25 januari 2012, 23:32:32 »
Klopt, maar nu hebben ze een half uur minder dan wanneer het bijvoorbeeld 1-2 zou zijn geworden
Mooi van Madrid.
Ik geniet van de match, van beide ploegen.
1-2, mooi mooi mooi.


En 0-2 bij de rust was niet zo erg voor real, pica, om te winnen moesten ze toch al 3 keer scoren, dus 1-0 of 2-0 maakte geen ene moer uit  ;) ;)

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #39 Gepost op: 26 januari 2012, 00:08:48 »
Prachtige wedstrijd, alleen jammer dat Real niet dat derde doelpunt heeft kunnen scoren; dat zou in Nou Camp echt een spectaculaire stunt zijn geweest. Heerlijk dat er plotseling geen sprake meer was van een systeem maar gewoon vol op de aanval, de ene keer chaotisch, de andere keer in mooie combi's......Ze kunnen het wel, maar het komt helaas er alleen uit wanneer ze tegen de muur staan en dan pas ongeremd gaan spelen, helaas echter vaak te laat dan. Waarom spelen ze toch niet altijd zo? Als je dan verliest dan gaat echt niemand je uitfluiten en wordt de kracht van de tegenstander benoemd ipv de laffe speelwijze.
In elk geval zou deze wedstrijd Real Madrid de hoop moeten geven Barcelona te kunnen uitschakelen bij een eventuele confrontatie in de Champions League. Laat Barcelona dit jaar maar de Spaanse beker winnen en Real Madrid de competitie en de Champions League  ;D
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2012, 00:10:27 door Picasso »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #40 Gepost op: 26 januari 2012, 00:20:13 »
Prachtige wedstrijd, alleen jammer dat Real niet dat derde doelpunt heeft kunnen scoren; dat zou in Nou Camp echt een spectaculaire stunt zijn geweest. Heerlijk dat er plotseling geen sprake meer was van een systeem maar gewoon vol op de aanval, de ene keer chaotisch, de andere keer in mooie combi's......Ze kunnen het wel, maar het komt helaas er alleen uit wanneer ze tegen de muur staan en dan pas ongeremd gaan spelen, helaas echter vaak te laat dan. Waarom spelen ze toch niet altijd zo? Als je dan verliest dan gaat echt niemand je uitfluiten en wordt de kracht van de tegenstander benoemd ipv de laffe speelwijze.
In elk geval zou deze wedstrijd Real Madrid de hoop moeten geven Barcelona te kunnen uitschakelen bij een eventuele confrontatie in de Champions League. Laat Barcelona dit jaar maar de Spaanse beker winnen en Real Madrid de competitie en de Champions League  ;D


Het is je eindelijk duidelijk je bent voor spectaculaire stunts, geen systeem, maar vol op aanval, chaotisch, mooie combi's en ongeremd spelen. Dat wil jij Pica en niet alleen in het voetbal, maar dat is de reden waarom je hier vaak komt kijken en meepost op Relaxxxboard.
Als je hier een discussie verliest gaat niemand je uitfluiten, maar wordt de kracht van de tegenstander benoemd en geen laffe speelwijze.


Kijk ik trek de gelijkenis die jij hebt met voetbal door in Relaxxxboard, laat Hookers de grootste zijn en YBF de meeste sponsors hebben. Hier is het een leuke gemeenschap van echte pure liefhebbers, die gaan voor hun passie en die de vrijheid hebben en krijgen om te schrijven wat en waarover ze willen.


Tis hier eigenlijk de leukste speeltuin van hoerenlopers en de entree is gratis en met vrijkaarten voor Duitse speeltuinen voor grote mensen.
Mooier kunnen we het niet maken.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #41 Gepost op: 26 januari 2012, 00:29:03 »
Je bent nog gestoorder dan ik dacht  :))

Prachtige wedstrijd, alleen jammer dat Real niet dat derde doelpunt heeft kunnen scoren; dat zou in Nou Camp echt een spectaculaire stunt zijn geweest. Heerlijk dat er plotseling geen sprake meer was van een systeem maar gewoon vol op de aanval, de ene keer chaotisch, de andere keer in mooie combi's......Ze kunnen het wel, maar het komt helaas er alleen uit wanneer ze tegen de muur staan en dan pas ongeremd gaan spelen, helaas echter vaak te laat dan. Waarom spelen ze toch niet altijd zo? Als je dan verliest dan gaat echt niemand je uitfluiten en wordt de kracht van de tegenstander benoemd ipv de laffe speelwijze.
In elk geval zou deze wedstrijd Real Madrid de hoop moeten geven Barcelona te kunnen uitschakelen bij een eventuele confrontatie in de Champions League. Laat Barcelona dit jaar maar de Spaanse beker winnen en Real Madrid de competitie en de Champions League  ;D


Het is je eindelijk duidelijk je bent voor spectaculaire stunts, geen systeem, maar vol op aanval, chaotisch, mooie combi's en ongeremd spelen. Dat wil jij Pica en niet alleen in het voetbal, maar dat is de reden waarom je hier vaak komt kijken en meepost op Relaxxxboard.
Als je hier een discussie verliest gaat niemand je uitfluiten, maar wordt de kracht van de tegenstander benoemd en geen laffe speelwijze.


Kijk ik trek de gelijkenis die jij hebt met voetbal door in Relaxxxboard, laat Hookers de grootste zijn en YBF de meeste sponsors hebben. Hier is het een leuke gemeenschap van echte pure liefhebbers, die gaan voor hun passie en die de vrijheid hebben en krijgen om te schrijven wat en waarover ze willen.


Tis hier eigenlijk de leukste speeltuin van hoerenlopers en de entree is gratis en met vrijkaarten voor Duitse speeltuinen voor grote mensen.
Mooier kunnen we het niet maken.


Groet, Foots  O0

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #42 Gepost op: 26 januari 2012, 00:33:05 »
Eigenlijk bedoel je "Je slaat de spijker op zijn kop"  >:D .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #43 Gepost op: 26 januari 2012, 00:37:11 »
En dit is nou het verschil hoe een zeer sterke tegenstander nu praat over Real.
Alves: "dit is de versie van Real Madrid die ons de meeste problemen bezorgd, omdat ze veel druk zetten. Ze hebben fenomenaal gespeeld, met veel pressing en het ons moeilijk gemaakt het spel naar ons toe te trekken"

Als de tegenstander zich zo over je favoriete team uit, dan is dat iets om trots op te zijn over het team ongeacht winst of verlies. Comprendes, Foots? 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #44 Gepost op: 26 januari 2012, 00:47:45 »
Kortom of je favoriete club wint of verliest, met zo'n fenomenaal spel maakt het niet uit. Dat geldt voor voetbal, dat geldt voor een sessie bij de meiden en dat geldt op dit board.
Ik heb het volledig begrepen Pica, ik wilde je eens flink terugpakken met die slimme oneliners van jou. Genieten he en zo ben ik wellicht niet de gek waar je me voor zou verslijten hahahahaha.


Welnee ik heb gewoon lol in en ja daar leef ik voor. Passie in hart en nieren.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2012, 00:53:08 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.