Auteur Topic: El Clásico  (gelezen 85567 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #45 Gepost op: 26 januari 2012, 01:01:50 »
Ik begreep wel dat je lekker aan het pesten was.
Trouwens, het is wel de bedoeling dat er ook gewonnen wordt want bij uitschakeling kun je er geen aanvullende wedstrijden van genieten en een beker tillen is een mooie bekroning op sprankelend spel.
Bij de meiden is het ook een mooie eindbekroning wanneer een mooie sessie wordt afgesloten met een heerlijke shot  :P.

Kortom of je favoriete club wint of verliest, met zo'n fenomenaal spel maakt het niet uit. Dat geldt voor voetbal, dat geldt voor een sessie bij de meiden en dat geldt op dit board.
Ik heb het volledig begrepen Pica, ik wilde je eens flink terugpakken met die slimme oneliners van jou. Genieten he en zo ben ik wellicht niet de gek waar je me voor zou verslijten hahahahaha.


Welnee ik heb gewoon lol in en ja daar leef ik voor. Passie met hart en nieren.


Groet, Foots  O0

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #46 Gepost op: 26 januari 2012, 01:07:16 »
Bij de meiden is het ook een mooie eindbekroning wanneer een mooie sessie wordt afgesloten met een heerlijke shot  :P.

Jawel en liefst in de goal want zo vangen ze nog wat extra! ;D

Dit niet alleen in de clubs waarde Pica maar jawel ook in het SKW! ??? ;D
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2012, 01:08:47 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #47 Gepost op: 26 januari 2012, 01:11:14 »
In het SKW is het niet meer dan scoren met slecht spel  :))

Dit niet alleen in de clubs waarde Pica maar jawel ook in het SKW! ??? ;D
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2012, 01:13:20 door Picasso »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #48 Gepost op: 26 januari 2012, 01:11:57 »
Het is het resultaat dat telt! :-*

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #49 Gepost op: 26 januari 2012, 17:25:06 »
Het SKW heeft anders wel een hele goede trainer Pica. Robertohinjo of zoiets geloof ik  ;)


Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #50 Gepost op: 26 januari 2012, 18:27:55 »
Het is het resultaat dat telt! :-*
Het resultaat is duidelijk, vandaag getest....


ALEX 0 - LOREDANA 10
Wat een verschrikkelijk arrogante degoutante slechte hoer is Alex toch..... 
Moest die fien haar looks niet meehebben, verdiende ze geen eurocent....
Intriest, zet ze op de reservebank, en NIET laten invallen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #51 Gepost op: 13 februari 2012, 03:20:46 »
Real Madrid loopt 10 punten uit op Barcelona.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/11502463/__Real_loopt_uit_op_Bara__.html

Nu nog in een eventuele onderlinge treffen in de CL Barcelona eindelijk eens een keer uitschakelen en dan is het plaatje compleet.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Barcelona - Real Madrid: 2-2
« Reactie #52 Gepost op: 7 oktober 2012, 22:59:24 »
En 'El Clasico', deze keer gespeeld in Barcelona, geëindigd in 2-2. Real deze keer een wat aanvallender speelstijl waardoor veel meer evenwicht in het spel tussen beide grootmachten. Mooie wedstrijd met kansen aan beide kanten en het resultaat reflecteert correct wat op het veld te zien was.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #53 Gepost op: 7 oktober 2012, 23:41:56 »
Kleine toevoeging:
Ronaldo scoorde twee keer voor Madrid
Messi scoorde 2 keer voor Barca


De stand in Spanje na 7 speeldagen:
1. Barca    19 punten
2. Atletico 19 punten
5. Real      11 punten


Topschutters:
Falcao, Messi en Ronaldo: 8 doelpunten, respectievelijk van Atletico, Barca en Real


Ik denk dat Real nu al achter de feiten aan het aanhollen is, Pica  ;)
En ook dat de eerste ploeg van 't stad daar de ploeg van Thibaut Courtois gaat worden  ;D



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #54 Gepost op: 11 maart 2013, 15:38:14 »
En ook dat de eerste ploeg van 't stad daar de ploeg van Thibaut Courtois gaat worden  ;D

Ondertussen is Real Madrid terug de eerste ploeg van de stad en heeft het ook de 2 laatste Clàsicos gewonnen.
Courtois zou wel de ideale opvolger van Casillas zijn! Ik vind hem op dit moment één van de beste keepers in de wereld!
In de halve finale van La Copa Del Rey ging Real Madrid op het veld van Barça winnen met 1-3 en enkele dagen later won Real Madrid in de competitie met 2-1 van Barça. Alhoewel dit niks voorstelt omdat Barça de titel toch al op zak heeft.
Nu maar hopen dat Barça er morgen terug staat en AC Milan met een 3-0 nederlaag terug naar Italië kan sturen!  8)


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #55 Gepost op: 11 maart 2013, 17:50:28 »
Ondertussen is Real Madrid terug de eerste ploeg van de stad en heeft het ook de 2 laatste Clàsicos gewonnen.
Courtois zou wel de ideale opvolger van Casillas zijn! Ik vind hem op dit moment één van de beste keepers in de wereld!
In de halve finale van La Copa Del Rey ging Real Madrid op het veld van Barça winnen met 1-3 en enkele dagen later won Real Madrid in de competitie met 2-1 van Barça. Alhoewel dit niks voorstelt omdat Barça de titel toch al op zak heeft.
Nu maar hopen dat Barça er morgen terug staat en AC Milan met een 3-0 nederlaag terug naar Italië kan sturen!  8)
Ik zie Courtois liever bij Barca od Chelsea. Ik vind eigenlijk dat Chelsea maar eens de Belgen moet in de kern nemen die van hen zijn....


Courtois, De Bruyne, de gebroeders Hazard, Lukaku.
En als ze dan nog Dembele, Benteke en Fellaini kopen...


Waarmee ik enkel wil zeggen wat een wereldklasse aan voetballers wij hebben rondlopen....


En Barca? Ja, ze zijn momenteel minder in vorm, maar na vijf jaar op alle fronten de beste te zijn geweest, is een dipje van 4 weken geen regelrechte ramp....


Messi daarentegen, in 17 opeenvolgende competitiematchen gescoord (alweer een record verbroken) en zijn teller staat momenteel op 40 of zo in 27 matchen?


Ik vind trouwens dat Ronaldo veel van zijn streken kwijt is en een veel completere voetballer is nu hij zich wat rustiger houdt. Klasse, maar dat hoort ook als nummer 2 van de wereld  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #56 Gepost op: 11 maart 2013, 18:08:34 »
En Barca? Ja, ze zijn momenteel minder in vorm, maar na vijf jaar op alle fronten de beste te zijn geweest, is een dipje van 4 weken geen regelrechte ramp....

Wat wel opvalt bij dit Barca ten opzichte van die van Guardiola is dat wanneer ze de bal niet hebben niet meer zoveel druk zetten meteen op de helft van de tegenstander, ze laten nu de tegenstander wat meer spelen en zakken wat terug ipv meteen met meerdere spelers op de bal jagen en bij verovering snel een mooie combinatie maken. Wanneer ze de bal hebben spelen ze nog altijd weergaloos maar de pijn voor de tegenstander was meestal dat die hun kwaliteiten niet konden tonen omdat ze domweg de bal nauwelijks hadden en wanneer ze die wel eventjes hadden werd die ongelooflijk snel weer afgepakt. Dit Barcelona is dus qua systeem minder sterk dan die van vorig jaar.

Messi daarentegen, in 17 opeenvolgende competitiematchen gescoord (alweer een record verbroken) en zijn teller staat momenteel op 40 of zo in 27 matchen?

Wat ik mis bij Messi is het maken van de bepalende doelpunten in de belangrijkste wedstrijden. Hij scoort inderdaad vaak, maar drie goals scoren tegen een middenklasser in een wedstrijd waar Barcelona 1-0 voor staat maakt op mij minder indruk dan wanneer hij bijvoorbeeld morgen tegen AC Milan de 1-0 voorsprong zou maken voor Barcelona. Iniesta vind ik in dit opzicht meer een 'winnaar' omdat hoewel hij relatief weinig scoort, zijn doelpunten wel komen op het moment dat zijn ploeg die het hardst nodig heeft en niet wanneer alles meezit.

Ik vind trouwens dat Ronaldo veel van zijn streken kwijt is en een veel completere voetballer is nu hij zich wat rustiger houdt. Klasse, maar dat hoort ook als nummer 2 van de wereld  :111:
Ronaldo is topklasse maar zolang hij egoïstisch blijft spelen zal hij voor mij nooit een nummer één zijn. Ik zou liever een Ronaldo willen zien die een weergaloze actie maakt en vervolgens het balletje breed tikt aan een, mede door zijn actie, vrijstaande medespeler die de bal vervolgens makkelijk intikt. Het zou hem naar een hoger niveau tillen als hij met dat soort overzicht zou spelen en meer oog voor het teambelang zou hebben dan voor zichzelf (ik heb net gescoord, even snel mijn haar kammen :ladyred).
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2013, 18:18:14 door Picasso »

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #57 Gepost op: 11 maart 2013, 18:20:44 »
Wat wel opvalt bij dit Barca ten opzichte van die van Guardiola is dat wanneer ze de bal niet hebben niet zoveel druk zetten meteen op de helft van de tegenstander, ze laten nu de tegenstander wat meer spelen en zakken wat terug ipv meteen met meerderen op de bal jagen en bij verovering snel een mooie combinatie maken. Wanneer ze de bal hebben spelen ze nog altijd weergaloos maar de pijn voor de tegenstander was meestal dat ze hun kwaliteiten niet konden tonen omdat ze domweg de bal nauwelijks hadden en wanneer ze die wel eventjes hadden werd die ongelooflijk snel weer afgepakt. Dit Barcelona is dus qua systeem iets minder sterk dan die van vorig jaar.

Alves heeft het daar vandaag ook over in de Spaanse sportkrant Marca.
Hij zegt dat de honger om te winnen minder groot is dan vroeger!

P.- ¿Cómo se recupera la magia que se ha perdido estas dos últimas semanas?

R.- Pienso que nosotros no hemos perdido la magia, sino la intensidad que nos ha hecho diferentes al resto, ese hambre con el que presionábamos al rival cuando perdíamos el balón...
 
P.- ¿Nos está diciendo que se ha perdido el hambre?
R.- Concretamente, hemos perdido el hambre de querer comernos al rival. Esas ganas que antes teníamos, ahora no se notan, y eso se contagia. Las cosas buenas se contagian y las no tan buenas, también. Debemos recuperar todo eso, y en ello estamos trabajando. Más allá de lo que digan y de lo que piensen. El trabajo nos permitirá recuperarnos.

http://www.marca.com/2013/03/11/futbol/equipos/barcelona/1362995678.html

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #58 Gepost op: 11 maart 2013, 18:21:38 »
Barcelona maakt het speelveld gewoon te groot.
Afgelopen seizoenen was er tussen de achter- en voorlinie een maximum speelveld van 26 meter, nu soms 40 meter.
Ik denk dat je eens naar de wedstrijden van Barca moet kijken. Messi pakte bijvoorbeeld Arsenal in in de CL kwartfinale met 4 doelpunten.... onbelangrijk uiteraard  :017:
Messi is gewoon de allerbeste speler op aard, Pica, uiteraard dankzij zijn teammakkers, maar het is een fenomeen.
4 maal de gouden bal, 17 keer scoren op rij, het record van Muller gebroken, zowat alle records gebroken, en hij is nog maar 25...wie kan dat voorleggen op die leeftijd.
Vergeet ook niet dat iedere ploeg enkel tot doel heeft Messi te stoppen, en enkel de laatste weken lukt dat, door een minder vormpeil van de ganse ploeg, denk ik  :111:


Ik vrees voor morgen, maar je weet ooit dat hij geniaal uit de hoek komt en drie keer scoort of laat scoren, we'll see  :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #59 Gepost op: 11 maart 2013, 18:27:30 »
Ik denk dat je eens naar de wedstrijden van Barca moet kijken. Messi pakte bijvoorbeeld Arsenal in in de CL kwartfinale met 4 doelpunten.... onbelangrijk uiteraard  :017:
Messi is gewoon de allerbeste speler op aard, Pica, uiteraard dankzij zijn teammakkers, maar het is een fenomeen.
4 maal de gouden bal, 17 keer scoren op rij, het record van Muller gebroken, zowat alle records gebroken, en hij is nog maar 25...wie kan dat voorleggen op die leeftijd.
Vergeet ook niet dat iedere ploeg enkel tot doel heeft Messi te stoppen, en enkel de laatste weken lukt dat, door een minder vormpeil van de ganse ploeg, denk ik  :111:

Ik twijfel er niet aan dat Messi de nummer één is. Daarom ben ik over hem veeleisender en bekritiseer ik hem ondanks zijn 40 doelpunten.

Hopelijk geeft hij mij morgen ongelijk en maakt de beslissende doelpunten nu zijn ploeg het water aan de lippen voelt.