Auteur Topic: El Clásico  (gelezen 85577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #60 Gepost op: 11 maart 2013, 18:30:09 »
(ik heb net gescoord, even snel mijn haar kammen :ladyred )
Dat is niet erg, maar als hij zijn haar gaat kammen vooraleer hij naar doel trapt   :017:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #61 Gepost op: 11 maart 2013, 18:31:37 »
Ik twijfel er niet aan dat Messi de nummer één is. Daarom ben ik over hem veeleisender en bekritiseer ik hem ondanks zijn 40 doelpunten.

Ik twijfel er wel aan  ;D, hij heeft altijd bij Barça gespeeld omringt door dezelfde spelers. Ronaldo heeft zich al bij verschillende ploegen bewezen.
Zodra Xavi en Iniesta er niet bij zijn is hij niet meer zo super. Laat hij maar eens naar een anders ploeg gaan, dan wil ik wel eens zien hoe goed hij wel is! :))
En die laatste gouden bal hadden ze ook aan Iniesta kunnen geven, EK WK EK!  8)
Zou niet onverdiend zijn geweest! Die heeft zich tenminste bij de nationale ploeg bewezen!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #62 Gepost op: 11 maart 2013, 18:34:47 »

Hopelijk geeft hij mij morgen ongelijk en maakt de beslissende doelpunten nu zijn ploeg het water aan de lippen voelt.
Ik heb mijn twijfels, maar als hij terug het spelplezier toont dat ik al een maand mis , is dat mogelijk.
Eigenlijk zou de beste voetballer aller tijden het morgen moeten klaarspelen, zonder excuses.
Hij moet als beste speler ooit zijn ploeg naar een hoger niveau tillen, niet andersom. En dat mis ik al enkele weken.
Een dipje dus op zijn 25e....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #63 Gepost op: 11 maart 2013, 18:36:13 »
Eigenlijk zou de beste voetballer aller tijden het morgen moeten klaarspelen, zonder excuses.

Maradona zei een paar weken geleden nog dat hij de beste speler aller tijden is! :))

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #64 Gepost op: 11 maart 2013, 18:38:21 »
R.- Pienso que nosotros no hemos perdido la magia, sino la intensidad que nos ha hecho diferentes al resto, ese hambre con el que presionábamos al rival cuando perdíamos el balón...
 

Inderdaad ja, de honger die ze toen hadden (en nu gestild is) om alles te winnen waardoor ze voorheen zoveel druk zetten op de tegenstander bij balverlies.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #65 Gepost op: 11 maart 2013, 18:40:52 »
Ik twijfel er niet aan dat Messi de nummer één is. Daarom ben ik over hem veeleisender en bekritiseer ik hem ondanks zijn 40 doelpunten.

Ik twijfel er wel aan  ;D , hij heeft altijd bij Barça gespeeld omringt door dezelfde spelers. Ronaldo heeft zich al bij verschillende ploegen bewezen.
Zodra Xavi en Iniesta er niet bij zijn is hij niet meer zo super. Laat hij maar eens naar een anders ploeg gaan, dan wil ik wel eens zien hoe goed hij wel is! :))
En die laatste gouden bal hadden ze ook aan Iniesta kunnen geven, EK WK EK!  8)
Zou niet onverdiend zijn geweest! Die heeft zich tenminste bij de nationale ploeg bewezen!
Ze hadden kunnen... maar vergelijk aub niet Ronaldo met Messi, van een ander niveau.
Ronaldo is een goalgetter, en Messi een complete speler...
Iniesta is een heel goede speler, maar er kan er maar eentje de beste ter wereld zijn  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #66 Gepost op: 11 maart 2013, 18:44:13 »
Eigenlijk zou de beste voetballer aller tijden het morgen moeten klaarspelen, zonder excuses.

Maradona zei een paar weken geleden nog dat hij de beste speler aller tijden is! :))
Die idioot heeft teveel wit poeder in zijn hersenpan zitten.
Hij wil ook trainer worden van Barcelona, dan moeten ze de kalk eerst vervangen door coke.


Pluimpje was een groot voetballer, maar nu is hij eigenlijk zielig geworden. Hij noemt ook Ronaldo beter dan Messi trouwens  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #67 Gepost op: 11 maart 2013, 18:46:56 »
Pluimpje was een groot voetballer, maar nu is hij eigenlijk zielig geworden. Hij noemt ook Ronaldo beter dan Messi trouwens  ;D
Als Maradonna de laatste 20 jaar gewoon zijn bek had gehouden zouden we hem nog altijd vereerd hebben. Nu heeft hij een idioot van zichzelf gemaakt.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #68 Gepost op: 11 maart 2013, 18:54:21 »
Ronaldo is een goalgetter, en Messi een complete speler...
Niet mee eens. Ronaldo is juist een completere speler, wat dus niet betekent dat hij beter is  :111:.
Messi is in zijn specialiteit (meerdere tegenstanders voorbij dribbelen, zelfs in een kleine ruimte en in bijna onmogelijke sitiuaties en dan scoren) stukken beter dan Ronaldo. Maar Ronaldo is als voetbalspeler completer (kan goals maken, heeft een uitstekend schot, redelijk goeie dribbel, kan goed koppen, fysiek sterke speler, etc.). Ronaldo is dus completer, maar Messi is in zijn ding overheersend.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #69 Gepost op: 11 maart 2013, 19:04:16 »
Ronaldo is een goalgetter, en Messi een complete speler...
Niet mee eens. Ronaldo is juist een completere speler, wat dus niet betekent dat hij beter is  :111: .
Messi is in zijn specialiteit (meerdere tegenstanders voorbij dribbelen, zelfs in een kleine ruimte en in bijna onmogelijke sitiuaties en dan scoren) stukken beter dan Ronaldo. Maar Ronaldo is als voetbalspeler completer (kan goals maken, heeft een uitstekend schot, redelijk goeie dribbel, kan goed koppen, fysiek sterke speler, etc.). Ronaldo is dus completer, maar Messi is in zijn ding overheersend.
En Ronaldo heeft een goede smaak wat betreft vrouwen, hij kiest er steeds de mooiste transkes uit. En mijn dochter is er verliefd op  :shakekontje 
Je kan gelijk hebben... maar Messi is beter  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #70 Gepost op: 26 oktober 2013, 13:28:20 »
"De Clasico? Interesseert me niet, dan ben ik aan het avondeten met mijn familie." Aan het woord is José Mourinho, die afgelopen zomer terugkeerde naar 'zijn' Chelsea na enkele woelige jaren bij Real Madrid. In die periode liepen de Clasicos telkens over van de polemiek.

Vanavond om 18 uur is het weer zover!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #71 Gepost op: 26 oktober 2013, 15:12:08 »
"De Clasico? Interesseert me niet, dan ben ik aan het avondeten met mijn familie." Aan het woord is José Mourinho, die afgelopen zomer terugkeerde naar 'zijn' Chelsea na enkele woelige jaren bij Real Madrid. In die periode liepen de Clasicos telkens over van de polemiek.

Vanavond om 18 uur is het weer zover!
Vandaag zal Real winnen, hoe zeer het me ook spijt.
Messi is te kwetsuurgevoelig dit seizoen om Real op een hoopje te spelen, en dat klein Braziliaantje Naymar is nog te nat achter zijn oren.
Ik voorspel een kletterende overwinning voor Real.


Alhoewel ik niet zou treuren mochten Messi en de zijnen me onverhoopt verrassen.


En zijn Hi-tech TV zal wel afgestemd staan op de Classico, en hij hoopt dat Barca wint, zulke lafbek is hij nu eenmaal...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #72 Gepost op: 26 oktober 2013, 19:12:55 »
RAUL en Pica hebben de hamer al vast om hun hi-tech tv-toestel aan flarden te slaan.
De natte Neymar heeft Barca al vroeg op voorsprong gebracht en de "tweede" ploeg uit Madrid bakt er niets van.


Gaat het dit jaar dan toch om de knikkers tussen het Barca van Messi en het Atletico van Courtois?


Het is wel erg dat die ploeg die nog maar net Bale hebben gekocht voor 100 miljoen euro slechts de tweede ploeg van 't stad is daar in het land van zwarte piet  ;D :dance2


Stand bij de rust dus: Barca- Real 1-0  :dance2 :pica


Awel Pica, ge zijt zo stilletjes  :035: :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #73 Gepost op: 26 oktober 2013, 19:54:22 »
Eindstand 2-1.
Barca verslaat alweer Real, het wordt vervelend en een beetje beschamend zelfs, en zelfs met Messi die niet naar behoren de ploeg doet draaien is Real een maatje te klein.


Dit was nochtans DE kans om eens uit te pakken voor Real. HELAAS  :dance2


Gebruik die hamers maar Raul en Pica  :lol_hitting: :cheer: [size=78%] [/size]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #74 Gepost op: 26 oktober 2013, 20:04:35 »
Volgde het net via de radio, tussendoor moest ook effe  :pompe worden. Real kwakkelt al een tijdje met een onduidelijk systeem en spel en wordt elke keer nipt gered door Ronaldo. Helaas verloren en ik denk dat het tijd is dat deze jarenlange onsuccesvolle voorzitter vertrekt en hij mag wat mij betreft Bale meenemen want hiermee heeft hij nogmaals de plank volledig mis geslagen. Zonder een duidelijke visie over de speelwijze zal het altijd net niet worden; nu nog een speler van 200 miljoen kopen om zijn falen weer eens te camoufleren want daar is deze voorzitter sterk in.
Zo, en nu ga ik ga weer wippen.  ;D