Auteur Topic: El Clásico  (gelezen 85303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #75 Gepost op: 26 oktober 2013, 20:11:06 »
Volgde het net via de radio, tussendoor moest ook effe  :pompe worden. Real kwakkelt al een tijdje met een onduidelijk systeem en spel en wordt elke keer nipt gered door Ronaldo. Helaas verloren en ik denk dat het tijd is dat deze jarenlange onsuccesvolle voorzitter vertrekt en hij mag wat mij betreft Bale meenemen want hiermee heeft hij nogmaals de plank volledig mis geslagen. Zonder een duidelijke visie over de speelwijze zal het altijd net niet worden; nu nog een speler van 200 miljoen kopen om zijn falen weer eens te camoufleren want daar is deze voorzitter sterk in.
Zo, en nu ga ik ga weer wippen.  ;D


Je kan hem influisteren dat Messi zowat 240 miljoen euro moet kosten, en misschien krijgen ze er dan wel voor een extra 100 miljoen Neymar bij.


Trouwens, Real had wel een penalty verdiend, maar zo gaat dat nu, als je je iedere wedstrijd 10 keer als een volleerde jeanet laat vallen, dan gaat een scheids zelfs een terechte penalty niet fluiten.
Ronaldo dus  :dance2 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #76 Gepost op: 26 oktober 2013, 20:48:01 »
Oei, da's ernstig voor Ronaldo :-\ !


Ik hoop dat zijn haren niet in de war zijn geraakt  :bud .


Groet, Foots  :cochon

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #77 Gepost op: 27 oktober 2013, 12:03:16 »
Tjonge jonge toch, wat een opstelling!
Marcelo - Pepe - Varane - Carvajal in de verdediging en Sergio Ramos nog een centrale verdediger, maar die stond centraal op heb middenveld terwijl Illaramendi en Isco op de bank zaten! :017:
Bale als centrumspits, terwijl ze Morata, Jese en Benzema op de bank laten zitten.
Deze 3 zijn stuk voor stuk beter als Bale op die plaats, die ook nog eens terugkomt van een blessure. Iker Casillas die niet mag spelen.

Hoeveel verdient Ancelotti? Ik denk dat ik het beter zou doen.
Stempel op zijn kont en terug naar Italië!!!
Geen systeem, speelt Real op balbezit, op de counter... ik weet het niet en hijzelf ook niet!

En Ancelotti moet niet zagen over een penalty, want tegen Elche kregen ze een penalty cadeau en won Real zo de wedstrijd in de 93ste minuut, de karottetrekker!!!
Dat die maar naar zijn eigen kijkt en zijn werk begint te doen waar die vet voor betaald wordt!

« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2013, 12:15:41 door RAUL7 »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #78 Gepost op: 27 oktober 2013, 13:58:57 »
Heb de wedstrijd niet gezien (wel deels beluisterd via de Spaanse radio) maar dit soort experiment opstellingen waar spelers niet op ingespeeld zijn, notabene op de meest cruciale wedstrijden tegen de aartsvijand doet me denken aan Mourinho; die ging ook experimenteren met proefopstellingen tegen Barcelona en ook tegen Bayern Munchen in wedstrijden waarin zowel bijna alles op het spel stond. En mochten deze 'toptrainers' (middelmatige trainers met topsalarissen ontleend aan de bekendheid van hun naam) dit soort experimenten dan winnen, oké, dan moeten we ons er maar bij neerleggen en schoorvoetend accepteren dat de trainer het wel goed zal hebben ingezien. De realiteit echter is dat er elke keer verloren wordt bij dit soort experimenten. Mourinho die flikte het notabene in een halve CL finale tegen Bayern Munchen in een wedstrijd die binnen was en op het laatst verpest werd door dit geëxperimenteer (weet je nog, linkerverdediger Marcelo op het middenveld zetten op het moment dat ze de wedstrijd binnen hadden en met één voet in de CL finale zaten). Met Ancelotti lijkt het dezelfde kant op te gaan, catenaccio opstelling met een team dat niet weet hoe catennaccio te spelen. En vervolgens ook nog eens klagen over een scheidsrechterbeslissing, het enige wat ontbreekt is dat hij met de wijsvinger iemand  in het oog steekt.  En ondertussen Isco, Morata, Jesse en Benzema op de bank, de complete aanval en de het creatieve duur aangekochte middenveld op de bank; briljant! laat Ramos het spel maar verdelen op het middenveld  :017:.
Tja, met deze voorzitter gaat Real vast nog heel wat geld binnen halen en tegelijk heel erg weinig prijzen. De man die de sportieve genialiteit had om Del Bosque te ontslaan, Redondo te  verkopen, evenals Morientes en Makelele en nu inmiddels ook Ozil heeft verkocht.
Nu hopen dat Bale compleet mislukt en plaats moet maken voor spelers die 0 euro hebben gekost (Morata, Jesse) en de sportieve revanche zou compleet zijn.
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2013, 14:05:52 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
El Clásico
« Reactie #79 Gepost op: 27 oktober 2013, 19:12:57 »
Heb de wedstrijd niet gezien (wel deels beluisterd via de Spaanse radio) maar dit soort experiment opstellingen waar spelers niet op ingespeeld zijn, notabene op de meest cruciale wedstrijden tegen de aartsvijand doet me denken aan Mourinho; die ging ook experimenteren met proefopstellingen tegen Barcelona en ook tegen Bayern Munchen in wedstrijden waarin zowel bijna alles op het spel stond. En mochten deze 'toptrainers' (middelmatige trainers met topsalarissen ontleend aan de bekendheid van hun naam) dit soort experimenten dan winnen, oké, dan moeten we ons er maar bij neerleggen en schoorvoetend accepteren dat de trainer het wel goed zal hebben ingezien. De realiteit echter is dat er elke keer verloren wordt bij dit soort experimenten. Mourinho die flikte het notabene in een halve CL finale tegen Bayern Munchen in een wedstrijd die binnen was en op het laatst verpest werd door dit geëxperimenteer (weet je nog, linkerverdediger Marcelo op het middenveld zetten op het moment dat ze de wedstrijd binnen hadden en met één voet in de CL finale zaten). Met Ancelotti lijkt het dezelfde kant op te gaan, catenaccio opstelling met een team dat niet weet hoe catennaccio te spelen. En vervolgens ook nog eens klagen over een scheidsrechterbeslissing, het enige wat ontbreekt is dat hij met de wijsvinger iemand  in het oog steekt.  En ondertussen Isco, Morata, Jesse en Benzema op de bank, de complete aanval en de het creatieve duur aangekochte middenveld op de bank; briljant! laat Ramos het spel maar verdelen op het middenveld  :017: .
Tja, met deze voorzitter gaat Real vast nog heel wat geld binnen halen en tegelijk heel erg weinig prijzen. De man die de sportieve genialiteit had om Del Bosque te ontslaan, Redondo te  verkopen, evenals Morientes en Makelele en nu inmiddels ook Ozil heeft verkocht.
Nu hopen dat Bale compleet mislukt en plaats moet maken voor spelers die 0 euro hebben gekost (Morata, Jesse) en de sportieve revanche zou compleet zijn.
Ik ben niet eens verbaasd.
Ik weet, naast de spelers Messi en Neymar, die ze voor een prikje kunnen kopen, ook nog een goede coach voor Real.
Die maakt nu het mooie weer bij Bayern, en die heeft al het tiki-taki voetbal van Barca ingebrugerd, op 3 maand.
In een ploeg die zowat alles gewonnen heeft wat er te winnen viel vorig seizoen.


Bale is een steengoede speler (voor een ploeg als Liverpool), maar hij kan gewoon momenteel niet mee in de Spaanse competitie. Ze hadden beter Lukaku, Dembele of DeBruyne gekocht. Of ALLE drie voor de prijs van Bale. Voor De Bruyne is het nog steeds niet te laat  :pica :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal