Auteur Topic: Nina, jonge duitse niet zo profi lolita  (gelezen 2066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Nina, jonge duitse niet zo profi lolita
« Gepost op: 12 maart 2012, 11:28:36 »
Nina is een zeer leuke vrouw.
Erg veel meegemaakt al ondanks haar 22 jaar, maar desondanks een harde maar daaronder ook zeer lieve persoon.
Tussen haar en mij sprong de vonk over.
Veel gepraat, samen de sauna in, samen douchen.
Daarna was een kamergang onvermijdelijk.
Weer samen douchen waar ze hard moest lachen toen ik haar als dierenverzorgster vroeg of ze geen kooi had op haar werk om me op te sluiten, zodat ze me de rest van de week kon verzorgen. ;D
Afrekenen was zeer coulant door haar.

Ze heeft een heerlijk lichaam, lolita, onder de vijftig kilo, van die heerlijk strakke ronde billetjes die in een hand passen.
Mooi lang bruin haar, haar gezicht vertoond wat sporen die niet bij haar leeftijd passen.
Prachtige gevoelige strakke a cupjes.
Ik waardeer het geheel als zeer fraai. O0

Op de kamer ging het helemaal los, haar tz zijn geweldig, de illusie of wat dan ook was zeer hoog, 1 uur vloog voorbij.
Gfs maar niet de zachte variant, ze is wild in bed en doet heel aktief mee.
Ze verraste me met een paar standjes die ze zelf graag had en voorstelde.
Liggende doggie en boven haar hangend waarbij zij hard stotend naar boven kwam houden we erin. O0
Ze geniet zelf: beffen, vingeren, haar overal kussen vooral haar nek haar oorlelletje bijten geeft haar kippenvel, dat vind ze merkbaar lekker en ze is technisch erg vaardig.
Ze is ook niet onervaren als dvp, eerder het tegendeel.

Ook bij weinig of mindere chemie zal ze goed zijn, maar ik denk dat ze de mannen een beetje uitzoekt op sympathie.
Ze is een freelancer die normaal werk doet gedurende de week en maar heel af en toe werkt in Heaven 7, als je haar ziet is mijn advies kijken of het klikt en boeken je hebt dan een van de toppers van de avond te pakken.
Ze is een van mijn topdates geweest in deze club, heb haar helaas maar eenmaal gezien, 3 weken geleden.
Maar dit weekend was ze er weer geweest hoorde ik.

Maar "mann sieht sich immer zweimal im leben", zeggen ze in Duitsland.

Ik hoop het ze heeft indruk op mij gemaakt met alles.
Het echte kado was kennis maken met haar persoonlijkheid, wetende wat ze allemaal al heeft meegemaakt.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

guest15247

  • Gast
Nina, jonge duitse niet zo profi lolita
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2012, 18:29:51 »
De recensie van Tom Kroes is zeer compleet. Valt nog toe te voegen dat Nina een tongpiercing heeft en dat geeft een extra sensatie tijdens de orale seks.