Auteur Topic: Nigeriaanse 24 jarige eerste bijscholingsdag met Tom Kroes.  (gelezen 1851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Nigeriaanse 24 jarige eerste bijscholingsdag met Tom Kroes.
« Gepost op: 21 maart 2012, 21:40:27 »
Was er maandag avond en nacht.
Het was heel rustig.

Maar ik trof en Sineb weer en een nigeriaanse van 24 jaar,een zeer mooie volslanke leuke vrouw, met grote strakke C cups.

We hadden veel oogkontakt en ineens nam zij initiatief en zat naast me.
In mijn hoofd had ik Sineb zitten voor een sessie of die 18 jarige zeer lekkere marrokaanse Zarah.

Maar na een uurtje spelen op de bank en een hele goede conversatie met deze zeer intelligente dame en veel getease door haar want ik speelde hard to get, belanden we op de kamer. DFat ze goed zou zijn wist ik al, ze tongzoende al heerlijk, trok me lekker subtiel onder het oog van alle aanwezigen af op de bank, en er zat veel leven in.

Daar begon een van de beste gfs sessies van mijn heaven 7 carriere.
Het tongzoenen was meteen van olympisch niveau, ze gaf haar kauwgum meteen door en beet op mijn lippen.
Ik streelde haar en kuste haar overal, ze genoot en spinde als een krols kat. Ik likte haar borsten en beet heel zachtjes op haar tepels die keihard werden en veel groter. Ze kronkelde onder me. Ze genoot en ik merkte het.
Ik trok haar bovenop op me en we begonnen te sleen.
You like it vroeg ze verleidelijk lachend. No zei ik en kuste haar met de vacuumtechniek.
Ik ging naast haar liggen en kneede hevig haar venusheuvel en haar kutje, ik voelde de nattigheid die langs haar benen liep ook door haar slip heen. I like it how you touch me, dat wilde ik best geloven.
Ik stak mijn hand onder haar sip en bracht langzaam mijn vinger in haar, ze was heel strak, ze kreunde heel zachtjes en kronkelde van genot. Ik vingerde haar en voelde haar G spot en ze was heel erg nat al.
Ze kronkelde, deze vrouw niet gelogen is gek op sex. Ze was zeer nat, bovengemiddeld ook de binnenkant van haar benen had deze zoetige natigheid met die sterke vrouwen geur. Haar slipje was ook zeiknat geworden.
Ik wilde haar neuken na een voorspel van 15 minuten ofzo, dat zich voor mijn gevoel begon te herhalen,15 minuten is voor mijn doen al heel lang. Ik trok haar slipje uit, ze stribbelde tegen, je gaat te snel. Ik ben altijd snel zei ik..no you rush..maar ik zette door.
Ze kwam boven me hangen en pakte mijn keiharde paal vast en bracht hem met haar hand richting haar oerbron.
Ik zei no with condom, maar ze zei off course en ze begon met mijn eikel minutenlang langs haar zeiknatte vaginalippen te wrijven en te teasen. De blik daarop was zeer geil en dat had ik nog nooit zo gedaan. Die vochtige warme sensatie op je gevoelige genotsknop.

Daarna was het tijd voor het neukwerk, ze was heel strak ik moest heel voorzichtig haar penetreren, dat wist ik al van haar vingeren, ze kreunde en steunde en greep de lakens vast. Heel behoudzaam neukten we, maar toen ik helemaal in haar was, verhoogde ik af en toe het tempo. Dan gilde ze. Uiteindeklijk hamerde ik haar keihard. Deze feedback van haar maakte me gek. Ik vroeg of ze bovenop kwam en dat deed ze, hard grindend, zacht grindend , kussend en hard op en neer, negerinnen houden van neuken.
Ik draaide haar in doggie en kwam op haar hangen en we gingen hard en diep en in een hoog tempo.
Ik pakte haar schouders en trok haat met elke stoot hard naar achteren, ze genoot ervan en gilde het uit.

Ik onderbrak de aktie en we lagen te kussen, ze zei tegen me ik wil dat je me beft.
Ik ging naar onder en begon haar te beffen, eerst heel langzaam met lange halen, me daarna koncentrerend op haar keiharde en grote clit.
Zuigend en met mijn tond rondraaiend stimuleerde ik haar clit, terwijl ik haar streelde en haar borsten kneede.
Eerst weinig reaktie terwijl ik dat zoet smakende kutje likte, maar gaandeweg begon haar bekken naar boven te bewegen , ritmisch, in een cirkelvormige beweging, ze begon door mijn haren te strelen, dan weet je genoeg, ik merkte dat de ze het ook lekker vond als je af en toe je tong in haar stak maar de clit stimulatie werkte het beste voor haar. Ze begon ongekontroleerd te schokken, ik wist het gaat komen, en ineens zei ze oh baby i am going to come ze klemde mijn hoofd met haar handen tussen haar dijen en begon heel heftig te schokken, ze zei bay im going to come, eerst schokte haar bekken en daarna haar hele lichaam, het was geen rustig ingetogen orgasme.Tegelijk begon ze te squirten en kwam er een hoop vloeistof uit, de handdoeken maar ook de lakens waren zeiknat. Onze vingers waren vervlochten en ze kneep mijn handen fijn. Ze was even van de wereld en kon niks zeggen toen kwam een intense tonzoen als bedankje mijn kant op.

Ik haalde wat extra handdoeken en we kwamen strelend tot rust.

Ik hoorde dat de meiden al naar boven kwamen, de club ging dicht, er zou zo iemand komen kloppen op de deur dus ik zei geef me maar een handjob, dat deed ze heel goed met een beetje prostaat massage erbij en ik was zo klaar. Beetje een anti climax, klaarkomen in een vrouw na zulke sex is veel bevredigender.

Ik verliet de kamer met haar zeer relaxed en met een inner smile en dat was van 2 kanten.
Tegen 3.30 kwamen we beneden, 90 minuten waren voorbij gevlogen en ik ging afrekenen, ik had nog maar 60 euro bij me, ze zei we waren langer dan 1 uur.
ik zei dat klopt maar denk je dat ik je voor niks zo goed lik ? Ze lachte en zei geef maar 60 en het was goed.
Met een innige tongzoen nam ik afscheid, of ze zich vermaakt had had ik boven al gevraagd en was eigenlijk een overbodige vraag geweest.

Dit was haar eerste dag in dit vak, in het normale leven een studente aan de universiteit die geld moest hebben voor haar studie en op haar eerste werkdag plezier en werk niet scheidde bij mij.
Sommige mannen zeggen tegen mij wat de vrouw ervaart maakt me niks uit in de paid sex, ik zou willen zeggen je maakt jezelf iets wijs want hoe echter de beleving bij de vrouw, deste opgewondener wordt de man en deste geiler de sex.
Hoe groter de illusie, hoe eenzijdiger en egoistischer de beleving en hoe minder geil.
Geloof je het niet lees de Kamasutra maar eens.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit