Auteur Topic: Chantal, afrikaanse beauty uit Kenia  (gelezen 2210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Chantal, afrikaanse beauty uit Kenia
« Gepost op: 28 mei 2012, 11:49:44 »
Op de cocktailparty  ontmoet, ze was net  1 dag aanwezig, ik was haar eerste klant want ze begon pas na 20 uur met werken, ze kwam binnen lopen en ik was meteen verkocht.

Ik val extreem sterk op zwarte vrouwen het is mischien bekend, Annabella weg (tijdelijk?), Daisy ging weg toen ik kwam maar er was gelukkig Chantal.

Erg mooie jonge afrikaanse, heerlijk zijdezachte mahoniehouten huid, grote volle borsten, klein kontje, erg mooie dreadlocks in zwart en blond en bruin, prachtig gezicht, heel vriendelijk en erg aardig en de meest exotische en voor mij mooiste vrouw aanwezig.

Zeer goede ast/pst: lang in de kino gelegen voor en na de date van 1,5 uur.

Geen details, maar gewoon top deze vrouw in bed, super gfs met een zeer toegewijde vrouw, technisch zeer goed, zeer intiem kontakt mee mogelijk, erg levendig, lacht heel graag, erg verslavend.

Rmjhexe moest na onze date losweken in de kino waar we wat lagen te rommelen na de date en een massage van haar die uit de hand liep omdat ze ook elders gemasseerd wilde worden, want anders was ik bljven slapen.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Chantal, afrikaanse beauty uit Kenia
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2012, 11:13:13 »
Mijn derde date met haar was verslavend goed.
Haar looks zijn voor mij top, dat prachtige hoofd en die fantastische borsten die zeer donkere huid, exotisch, schitterend eondeugende ogen en een trotse energieke persoonlijheid.

Ast/pst zoals met annabella alleen chantal is zo heerlijk ongekompliceerd en een beetje ordinair waar annabella ondoorgrondelijk en voor mij opp den duur heel vermoeiend was is chantal heel energising. Massage, bankhangen, praten , slapen in de kino, knuffelen, samen douchen, uren pre en na sales in een natuurlijk aanvoelende setting en ritme.

Op de kamer is de gfs zeer warm en goed maar chantal is meer, ze is zeer relaxed en natuurlijk en ze laat zich zoals vrijwel elke zwarte vrouw helemaal gaan en geniet.

Ze kwam klaar had er wel kramp van in mijn kaak maar toen ik wilde stoppen smeekte ze me door te gaan en uiteindelijk kwam ze klaar en kneep ze mijn hoofd fijn tussen haar dijen, toen ik beter keek zag ik allemaal wit bij haar pussy, mijn kauwgom, met whisky heb ik die eraf gehaald, Chantal lag in een deuk. Haar heel lang geneukt, heerlijk, missio, lepeltje en doggie en liggende doggie langzaam hard en we genoten er allebei van, chantal wordt zeer nat en dat soppende geluid was extra sappig.
Met een ft tegen haar tong heerlijk gefinished. chantal is lekker gek, ik neukte haar in doggie en ze belde haar broer, terwijl ze me pijpte nam ze de telefoon op en af en toe pijpte ze me terwijl ze luisterde en dan weer praten ik vond het geil.
Zeer toegewjd en op jouw genot gericht, in bed onvermoeibaar onze Chantal en als de chemie er is een heerlijk warme meid in bed. Kust en gfs niet met iedereen moet je mogen denk ik, zei ze ook voor de eerste date.



geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit