Auteur Topic: Susie, only the strong survive  (gelezen 1780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Susie, only the strong survive
« Gepost op: 5 juli 2012, 11:16:52 »
....maar daar kwam Susie en trok me mee naar de kino, ik kon die lekkere borsten ten mijn blote bovenlijf deze keer niet weerstaan.
Na een lange vrijpartij in de kino waar Susie me heel erg opwarmde met een massage met haar borsten en het kussen en kietelen van allerlei plekjes die daar gevoelig voor zijn, precies zoals ik het lekker vind, kort en afwisselend in duur en intensiteit, hard, zacht, likken en kussen, de ene keer een zachte touch met haar nagels van je ballen en penis en dan weer wilde kussen in je nek, zuigen en bijten van je oorlellen en af en toe een tongzoen ..ik werd er gek van ze martelde me lichtjes met deze erotische massage,...ik kreeg er kippenvel van en draaide af en toe weg het kietelde en prikkelde teveel, net zo geil en opwindend als de bulgaarse Eva dat kon uit van Goch..voor mij hoge school van lovemaking dit..ze kirde I play with you..zeker als je het vergelijkt met het gemiddelde voorspel in een club..

Ze vroeg me are you sure over naar de kamer gaan, want normaal spelen we alleen en laten de guns in de holster zitten, and wat ik wilde zei ze teasend, sex and love zei ik...and you ?..yes oke sex and love zei ze en keek me diep in de ogen en kuste me.

Uiteindelijk een goede sessie van een half uur met Susie gehad, laatste half uurtje dat de club open was, we played with the guns, Susie die er vol voor ging en er was passie bij haar en de wil om er iets van te maken, het werd een goede sessie, vooral de doggie was zeer goed, ze heeft een goddelijke ass (de biggest booty in town) hiervoor en een lekker strak kutje, maar de volgende keer maak ik het af zoals we in de kino begonnen waren..een erotische massage en dan pzc en een ft erachteraan..heerlijk was dat altijd bij Eva uit Goch..volgende keer ..want Susie ga ik met deze kwaliteiten niet aan de kant laten zitten. Verder is ze zeer gezellig en uitdagend in het kontakt.
Bij het afrekenen omdat we al een hele tijd gespeeld hadden hebik haar maar bij uitzondering- uit mezelf zonder vragen of hinten van Susie-een ruime tip gegeven en het tarief grossclub compatible gemaakt.

Haar service (: tz, pzc, nmc) was goed en vooral haar tease werk, ast/pst en erotische massage waren uitstekend en zeer voor herhaling vatbaar.



geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit