Auteur Topic: Yvette hongarije  (gelezen 1742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Yvette hongarije
« Gepost op: 27 september 2012, 00:07:43 »
 Yvette hongarije




Naam : Yvette

Nationaliteit/Taal : Hongaars

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/-lengte : halflang blond haar

Lengte dame : ca 16o cm

Postuur/Cupmaat : slank/ cup b

Tatoeages/Piercings : Niet gezien

Service: super

Voordelen: heeft tijd genoeg voor je

Nadelen: ik zou het niet weten

Tijdsduur : zolang als je wilt.

Prijs : 30 euro per half uur




Voor 30 euro val je je vrouw toch niet lastig.
Doe wat je moet doen.
Doe wat je moet doen.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Yvette hongarije
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2012, 00:10:07 »
Maandag en dinsdag op aanraden van rmjhexe gekozen voor dit naturel meisje.jammer dat ze heel weinig duits spreekt en helemaal geen engels,maar met googletranslate kom je een heel eind?Ze kwam naast me zitten op de bank,want ze had het koud en ik was warm zei ze.Ze kwam lekker strak tegen me aanliggen,daar hou ik wel van.Maar van echt Praten kwam het niet,tot ik me telefoon erbij pakte.Daarna ging het op rolletjes,het liep als een lopend vuurtje.Ze streelde over borst en pikje,en sloeg niets over,heerlijk.Warsteiner een sigaretje,en een meid van 20 die tegen je aan ligt het kan toch niet beter.Na een uur of anderhalf toch maar ff naar kamer 4 gegaan.eerst lekker staand staan tongen,kussen in me nek en zo zakte mooi naar de kleine johnnyml.Samen op bed gaan liggen,ze tongt of het je vriendin is gewoon niet normaal.Wat er meer gebeurde hou ik voor me eigen.Daarna ff douchen en naar de warsteiner,en naast Gaby gekropen.Maar dat weet ik ook niet,dus toch maar weer ff bij Yvette gaan zitten op de andere bank.en dat beviel me goed.Ik zeg kom we gaan naar de kino,en een paar uur met haar in de kino gelegen,en dat was ook lekker,ze is nergens vies van.het was leuk met haar.





Voor 30 euro val je je vrouw toch niet lastig.
Doe wat je moet doen.
Doe wat je moet doen.