Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313810 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #45 Gepost op: 20 september 2012, 15:26:33 »
Afgelopen zaterdag eens bij Planet Eden binnengewipt. Het was mijn eerste bezoek aan deze saunaclub. Op eigen terrein van de club is voldoende parkeergelegenheid. Na ontvangst door de thekedame snel omgekleed in de ruime kleedruimte. Hier zijn ook een drietal douches; wel beetje te knus als je met z'n drieen douched. Je portomonnee e.d. berg je op in een kleiner kluisje in de nabijheid van de kleedruimte.
Hierna treedt je de barruimte binnen met in het midden de bar omgeven door barkrukjes. Aangelegen is ook de kino, en gokkasten voor onze Roemse kinders. Er is ook een deur die toegang geeft tot het restaurant wat een behoorlijk oppervlak heeft. Het buffet is goed te noemen en er is eten de gehele dag door. Er is zelfs cake en chocoladepudding. De koffie in de bar is bovengemiddeld te noemen.
Buiten is er een zwembad en voldoende zitjes om buiten te vertoeven in de zon. Hier kun je ook het tweede gebouw binnentreden. Hier bevindt zich de wellness area; dampfbad, jacuzzi, sauna. Allemaal perfect. Quality first. Voldoende handdoeken. In dit gebouw zijn ook de meeste kamers zo niet alle.
Nadeel was alleen dat er weinig dames aanwezig waren (ongeveer 10 in aantal). Optisch ziet het er wel redelijk uit allemaal. Er waren ook weinig mannen aanwezig; circa 10-15.
Ik was van zins om na het nuttigen van mijn avonddiner om 7 uur door te rijden naar Babylon wat even verder ligt in het pittoreske Elsdorf. Edoch werd ik bij de jacuzzi gestrikt door Mariane - een superslanke Bulgaarse. Een kamergang volgde welke in de boeken gaat als matig. Ze was een beetje onwennig en niet erg actief. Who cares anyway.... Om 8 uur reed ik door naar Elsdorf waar de wellness faciliteiten minder zijn, maar waar wel servicegerichte dames aanwezig waren.

Offline Marc63

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #46 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:51:50 »
Dimanche 7/10                                                                                                                De retour de Köln je passe par l'Eden,arrivé a 11h je suis le premier client du jour.Après avoir pris une douche je vais vers le welness où je me relaxe pendant 1h environ. Après je m'installe sur le grand canapé et Romina (Ro.) vient me chauffer puis direction la chambre, excellente session avec cette fille un peu ronde sans être grosse avec une belle paire de seins :). Plus tard dans la journée, je me ferai  attrapé près du jacuzzi par Elise (Ro-Mol) une superbe lolita de 19 ans avec laquelle j'ai passé une super demi heure le seul défaut c'est la fellation avec préservatif :(dommage car c'est vraiment un"avion de chasse"). Plus tard dans la soirée je ferai  encore une session avec Isabella (Ro) qui est loin d'être un top modèle, elle n'a pas trop de seins et quand même une belle paire de fesses ::) enfin,la session fût bonne malgré tout :) .C'était pour moi encore une belle journée a l'Eden avec 3 bonnes sessions,de la bouffe extra au déjeuner comme au souper. C'est vrai que le club a l'air un peu vide mais il y a assez de filles pour le nombre d'ours.J'y retournerai  ;) :)
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2012, 21:43:21 door laurent74 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #47 Gepost op: 10 oktober 2012, 19:13:55 »
Marc,


Bienvenue sur relaxxx  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Marc63

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #48 Gepost op: 15 oktober 2012, 20:32:31 »
De retour de Francfort dimanche avec Laurent74 nous décidons de passer par l'Eden pour nous relaxer de notre grosse journée de samedi ;)donc ce fut calme une seule session avec Alyssa roumaine blonde.Session calme et toute en douceur :)que demander de mieux pour une journée de repos.D'ailleurs ce club s'y prête bien pas trop de monde nourriture extra et super welness :) :)

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #49 Gepost op: 8 november 2012, 19:53:46 »
discount dinsdag

Ik begin me nu langzaam aan een volwassen ijsbeer rakker te voelen, nu ik ook zo af en toe wat 'priviliged information' ontvang; in dit geval leidde dat naar Planet Eden. Maar eerst de odyssee tot Duren; na 's ochtends nog een paar kamergangen bij elkaar te hebben verdiend, werd ik door een NS Nazi opgehouden en miste ik de ICE. Gelukkig is er voor Duren een alternatief dat via Heerlen gaat... je moet dan wel erg lang door Limburg treinen en af en toe heb je het idee dat het IQ van de medereizigers elk half uur met 10 punten zakt; gelukkig versta je er op een gegeven moment geen flikker meer van ;D . Eenmaal in Duitsland een keer of 4 vertraging, een trein die achteruit ging rijden en nog meer ergernissen. Tamelijk treurig voor een stukje treinen waarbij overstappen niet eens nodig zou moeten zijn; was het Duitse spoor in de jaren 40 maar zo goed geregeld.

Uiteindelijk pas na zessen bij de club en de 35 euri entree overhandigd (kortingsdag). In eerste instantie had ik het idee dat zelfs de pluspunten van Eden inmiddels zijn ingestort. Rond deze tijd zo een 25 beren op iets van 15 vrouwen (kamerende dames incluis), eten dat niet lekker was en een koude whirlpool (echt op je tanden bijten om er in te springen)... ook van de beloofde dame (en PE 'veteranen' die ik nog wel eens wilde zien) was nog geen spoor te bekennen. De rest van de line up was niet echt indrukwekkend, al zou ik wel wat kunnen cheffen als het nodig zou zijn geweest (Italiaanse Nikki bv, die behoorlijk pissig werd van al die gasten die haar nationaliteit niet geloofden).

Later zouden er nog enkele gerechten komen en het eten werd eigenlijk steeds beter; de sauna bleek wel goed warm en waar het aantal beren tot depressieve laagte zakte, kwamen er zelfs nog wat meisjes bij... meer dan 20 zullen het niet zijn geweest echter (dames leken ook niet te weten dat het kortingsdag was). Tijdens mijn eerste pilsje kwam het beloofde toppertje dan toch te voorschijn (van de kamer) en waar ik na een paar zimmers meer dan een half jaar geleden niet veel herkenning verwachtte, zwaaide ze meteen en riep zo naar me toe te komen. Meteen wat knuffels, blije verrassing, koosnaampjes van vroeger, tongzoenen aan de bar... en even naar de wellness om bij te kletsen. Niet echt een verhaal waar je zimmerzin van krijgt, maar als je eenmaal een tijdje aan het bekken bent komt dat vanzelf wel. Op de kamer wat ervan te verwachten was :D en daarna nog uitgebreid op het eerdere gesprek teruggekomen :-\ .

Niet lang na deze kamergang liet ik me overhalen op een bankje wat te kletsen (what could go wrong there...) met een relatief nieuw Roemeentje: Dana. Vijf minuten later zat haar tong natuurlijk tegen mijn huig. Nog even gerekt en na een half uurtje knuffelen en zoenen (erg goed en zacht), haar zachte lijfje (mooie c-cups) meegenomen naar een kamer. Een sessie die de vergelijking met de eerste aan kan (dat betekent dus veel tongen, vingeren 'aangemoedigd', lekker nat en ook de rest goed).

Hierna de een deel van het voetbal gekeken - dat switchen kan best als er maar twee wedstrijden zijn - en van een eerdere PE verovering (Analina) geklaag te horen gekregen over mijn ontrouw. De rest van de avond wat gehangen, verkiezingen gekeken en met wat meiden gedold. Er was geen flikker voor ze te verdienen (op enkele terechte uitzonderingen na) en namen dat 'sportief' op door onderling wat lol te trappen. Niet meer gekamerd omdat Analina veel bezet was en dacht dat ik toch geen derde ronde wilde (een koortslipje maakte dat ik dit eigenlijk wel ok vond) en het toppertje weinig vrij was. Dana probeerde nog een herhaling te regelen, maar ik kon me net genoeg inhouden bij haar pogingen tot tongen... in PSR zou ik allang de kamer op gedwongen zijn ;D .

Vlak voor vetrek nog wat geknuffeld met toppertje en naar het hotel.


Een schrijffout gecorrigeerd door Foots

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #50 Gepost op: 23 november 2012, 00:25:09 »
We schrijven vrijdag 16-11 …… en zo was ik op weg naar Planet Eden, gewoon omdat ik mijn draai niet vond in Babylon en PE echt maar 1 à 2 boogscheuten, afhankelijk van je schutterskunsten, ver is.

Al sinds het einde van mijn legerdienst in 1978 snak ik naar een echte Duitse curry worst, niet te vergelijken met de curry worst of frikadel uit de Vlaamse frituur, maar een echte Duitse braadworst overgoten met een rode curry saus die het uitzicht heeft van de bekende curry ketchup.

Tijdens mijn legerdienst heb ik er meters van verwerkt en nadien bleef enkel de goesting.
2 keer vond ik de benadering, eens tijdens een BBQ in PHG waar er braadworsten van de gril kwamen en de curry ketchup (hij was wel koud) die werd aangeboden kwam aardig in de buurt, en een maand of wat gelden in PSR waar een curry worst op het menu stond.
De smaak zat vrij goed, maar de structuur van de saus klopte niet.

Maar er staat een worstentent niet ver van Planet Eden, daar ik de zaak nog nooit in mijn eentje bezocht, ben ik er ook nog nooit gestopt, maar deze keer zou ik een klein ommetje maken om van en echte Duitse curry worst te proeven….. verdomme toch…. Het mag niet lukken…… de tent was dicht.

Ik een Spaanse colaire draaide ik mijn wagen en reed richting Planet Eden, geen curry worst, seks dan maar….
Ik kreeg een raar gevoel over mij, stel dat de tent dicht is……..

Maar neen de tent was zo open als ze kon zijn, ik schrok me bijna een bult en 2 korte armpjes toen ik de parking opdraaide. Het was dan we van voor de naamsverandering geleden dat ik hier nog was, maar dit had ik niet verwacht, ik vond maar met moeite een vrije parkeerplaats.
Dat was ik in deze zaak nog nooit tegen gekomen.

Aan de inkom de nodige euro’s op de plank gelegd en bleek dat de zaak voortaan niet om 3 maar om 5 uur sluit, het nummer van je locker wordt nog steeds bepaald door je schoenmaat, de handdoeken en badjassen de kleedkamer het ziet er nog steeds uit als ten tijde van FKK planet.

Toch 1 opmerking, aan de lockers hangt een mededeling dat je uw geld en kredietkaarten maar beter in de aparte kluisjes kan opbergen voor de veiligheid, ik deed dat voorheen nooit, maar deze keer wel, er zal wel een reden voor zijn.

De bar was goed gevuld maar er was toch nog plek zat, ja de bar is ook groot. Wat opviel was dat ze van het reuzenbed aan de toiletten een speelhal hebben gemaakt, een hele boel speelautomaten sieren nu deze plek en in het midden staat een heuse pool, in een hoek hangt zelfs een DARTS.

Een paar beren maakte van de pool gebruik en enkele dames waren hun zuur verdiende centen aan het verspelen op één van de automaten, wat dacht je.

Mooi volk in de zaak, voldoende meiden maar geen bekende gezichten, daarvoor ben ik te lang niet langs geweest vrees ik.

Omdat mijn maag aan het grollen was stapte ik meteen maar naar het restaurant, Planet is een zaak met een heus restaurant, anders dan Babylon, Gt, PHG, Samya, Vt, LR, VM enz waar je maar een plekje aan de bar of in het salon moet zoeken om de inwendige mens te versterken of waar je in een ijskoude tent moet gaan zitten.
Neen dat hebben ze hier goed bekeken, netjes afgesloten van de bar een aparte ruimte met tafels en stoelen en een buffet.

Wie ooit in Italië was zal et beamen, ze kunnen van niets een prachtige maaltijd maken, wat paste een heerlijk sausje erover bijna niet gebonden en toch net gebonden genoeg, eerlijk van smaak, er moet zelfs geen vlees in zitten, ze kieperen dat midden op een groot bord en serveren het met wat kaas en enkel een vork….. En het smaakt nog heerlijk ook.

Het leek wel of het pasta feest was in Planet, ik vond een spaghetti met een ligt getomateerde, romige saus, ik schepte wat op mijn  te grote bord, nam een vork en alsof ik een echte Italiaan was draaide ik de slingers rond mijn vork en verwerkte dit smakelijke gerecht.
Het was zo lekker dat ik een tweede portie nam.
Er stond nog een soort Ravioli, en pene met vis, van deze gerechten heb ik niet geproefd, de spaghetti was me te goed bevallen.
Ik spoelde alles door met 7UP wan Pepsi is echt niet te zuipen.
Aan de bar viel me op dat het bier nog steeds gratis was, neem je echter de Nederlandse variant die tracht bier te zijn (Heineken) dan betaal je 2€, raar dat je voor rommel moet betalen……. Ik weet dat Heineken in gans de wereld te vinden is maar dat komt enkel door de goede marketing en niet omdat het lekker is, een Heineken is vrij neutraal van smaak, zonder veel bitter, iedereen kan het drinken omdat het eerder smaakloos is….. maar genoeg daar over, tijd voor het echte werk.

Na het eten tijd voor een bubbelbad, dat is nog steeds even gigantisch, voor wie er nog nooit was, in het bubbelbad past een gemiddelde gezinswagen.
Ik kreeg een beetje de schrik op het hart, 32° melde een bordje, dat is veel en veel te koud.
Even voelen en dat bad moet minstens 37° hebben gehad, het voelde warm aan, bij 32° zou het eerder koeler dan je lichaam moeten voelen.
De startknop is verplaats naar een staander en verder blijft het gewoon wat het was, wel op temperatuur.

Er zaten 2 rakkers en 2 meiden in het bad. Meiden in een bubbelbad, dat zie je niet zo vaak. Meestal zijn ze bang dat hun mooie kapsel of hun verfkunsten zouden worden vernietigt, maar deze twee waren er niet bang voor.
Het was een blonde en een zwartharige, de blonde hing rond een rakker en de andere had door dat haar potentiële klant niet wou happen, ze kwam mijn lichting uit. Het was zeker niet de mooiste meid uit de tent, maar dat doet er niet toe, ze was gewoon gewoon, en vaak ben je daar beter mee af dan met de knapste der knappen.

Een beetje peptalk van haar later wist ik dat ze Roemeens was en beter Engels dan Duits sprak, dat komt wel vaker voor bij Roemeentjes.
Op een moment zat ze met haar benen open op mijn schoot en dat liet mijn kleine jongen niet onberoerd, ze wreef met haar gleufje of mijn stijve lid terwijl ik haar hartstochtelijk tongzoende, ik moest opletten of hij was onbeschermd binnen geschoven.
Uiteindelijk kwam toch de sleutelvraag, ze leende mijn badjas en slippers en stond even later met een sleutel te zwaaien, ik had nauwelijks de tijd om me af te drogen.

Toen we op de kamer kwamen stond ik nog half te bibberen mar daar wist ze raad mee, wat volgde was een sessie van ruim een uur die de toch wel behoorlijke sessie van Babylon meteen deden vergeten.
Pijpe beffen likken tongzoenen neuken alles was van prima kwaliteit, zo goed dat ik mijn eigen regel aan mijn laar lapte en later die avond nog een tweede ronde met haar zou doen.

Tussen die twee rondes door nog even genoten van de heerlijke sauna en van het dampende stoombad, het restaurant nog even bezocht voor een derde portie pasta maar die was vervangen door standaard Duitse kost waar ik me niet tegoed heb aan gedaan.

In de koelkast stond rode en groene brubbel het leek wel en gerecht uit een Star Trek film. Van de rode massa even beproeft, maar echt lekker kon ik die niet noemen.

In de hoek van het restaurant staat ook een automaat, die spuwt ijsco’s uit als je er een paar Euro instopt, moet leuk zijn op warme zomerse dagen.

Later op de avond, ik denk omstreeks 23 uur werd het warme eten vervangen door koude aperitief hapjes, stukjes stokbrood mooi belegt met allerhande varia zoals franse kazen, gerookte zalm en ander lekkers.
Het eten in planet leek deze dag heel gevarieerd, er stond ook gans de tijd appeltaart.

In het Restaurant kan je zelf een drankje tappen, daar heb ik ook gretig gebruik van gemaakt. Omstreeks 1u30, dat wa s even na mijn tweede sessie, besloot ik om terug richting België te trekken, een kleine 200 km stond nog voor de boeg, moe maar voldaan reed ik huiswaarts, de curry worstentend was natuurlijk nog steeds dicht.
Maar mijn besluit staat vast, als ik deze tent passeer, ongeacht van wie er nog in de wagen zit, ik stop en koop zo een overheerlijk ding….. ge moogt gerust zijn.

Eigenlijk moeten vaststellen dat ik te weinig in dit huis kom……

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #51 Gepost op: 23 november 2012, 22:09:43 »
Een mooie up date!  Er is weer wat te beleven in Planet  ;)!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #52 Gepost op: 28 november 2012, 18:12:49 »
 Feuerwehreinsatz im Planet Eden
Gisteren 27.11, was ik,  getooid met een door de geluksfee toegekend vrijkaartje, in Planet Eden.

Ik arriveerde tegen 16:00, kreeg een korte rondleiding en instructie en de dag kon beginnen. Aangezien het mijn eerste kennismaking met deze club was, ging ik er “open minded” tegenaan. In mijn geval vandaag waren er teveel negatieve factoren die mijn eindoordeel laag hebben doen uitvallen.

- Ik had gelezen dat er een pool was, maar deze is in de wintermanden gesloten. OK, geen probleem, begrijp ik en kan ik mee leven.

- Er was sprake van een grote jacuzzi. Hier had ik me echt op verheugd, maar helaas bleek de temperatuur veel te laag. Gevraagd wat er aan de hand was:
Men had die dag bezoek gehad van het Gesundheitsamt en daarvoor mocht de verwarming niet zijn ingeschakeld.
OK, maar nu staat de verwarming aan?
Ja hoor, zelfs met de Zusatzheizung erbij, dus over een uur zou de temperatuur op peil zijn.
Tussendoor nog eens gaan checken. Nog geen verbetering.
Volgens info van een ander personeelslid was er iets defect en had men gedurende dag er al aan gewerkt. Maar nu zou het goed komen. Niet dus. Tot 5 maal toe werd ik aan het lijntje gehouden, met diverse uitvluchten. Wees dan gewoon eerlijk, dan weet ik waar ik aan toe ben.

- Bij binnenkomst een cola aan de centrale bar gescoord. Echter niet te drinken vanwege ontbrekende prik. Dit aan de bediening gemeld, die me erop attendeerde dat in het restaurantgedeelte een selfservice frisautomaat stond. Deze was wel ok. Men zou het koolzuurprobleem verhelpen. Dit was na één uur nog steeds niet het geval, want kreeg weer drinken zonder prik. Heb me dus de rest van de dag maar zelf bediend in het restaurant en heb ter controle om 02:30 ’s nachts nog een cola laten tappen in de centrale bar. En ja hoor: géén prik.

Omdat het clubgedeelte afgescheiden ligt van het kamer/wellnesgedeelte hebben velen niets meegekregen van de serieuze calamiteit, die zich aldaar afspeelde. Maar lees vooral verder;

Ik was op de kamer met Maria een leuk 27 jarig Bulgaartje met lange zwarte haren, mooie zwarte cateyes en een tattoo onder op haar rug. Mooie B-cups.
Nadat we ca. 20 minuten op de kamer bezig waren, gaat opeens het alarm af. Nu ben ik zelf in dergelijke situaties getraind, maar beneveld door mijn verstand dat zich meer in Wijze Stijve had geconcentreerd, ging ik ervan uit dat dit misschien niet als serieus op te vatten was. Dom, dom, superdom!. Ik ben zelf nog steeds verbijsterd dat ik het alarm niet serieus heb genomen. Wel natuurlijk met een half oor geluisterd of er op de gang enige zorgwekkende activiteit te bespeuren was, maar nee hoor. We waren de enigen die op dat moment daar een kamer gebruikten. M’n sessie afgemaakt met op de achtergrond toch steeds dat irritante alarm. Toen we uiteindelijk de gang opkwamen hing deze echter vol met bijtende rook. Buiten hoorden we de sirenes van meerdere arriverende brandweerwagens en zagen ook al diverse zwaailichten. We kwamen in de ruimte waar ook de massagetafel staat en 3 brandweermannen stormden aan ons voorbij. Er was daadwerkelijk brand geweest in de centrale verzorgingsruimte, maar deze was inmiddels geblust. Kijk het is allemaal uiteindelijk met een sisser afgelopen, maar waar ik mij het meest kwaad om maakte (en ik was echt kwaad hoor (ook op mezelf)), was het feit dat er niet geëvacueerd werd. Heb netjes met Maria afgerekend, ben gaan douchen om iets tot rust te komen en toen naar de receptie gestapt.
Waarom is ons niemand van de kamer komen halen?
Staat de Hausmeister erbij en zegt: Ik ben persoonlijk alle deuren langsgegaan en heb er op gebonsd.
Man, dat klopt toch niet, want ik ben er nog zeker 7-8 minuten geweest zonder dat iemand langskwam.
Dit werd dus een welles-nietes spelletje, waar ik geen zin in had. Als ik ergens niet tegen kan is het als men beweert dat ik sta te liegen. Dus Maria erbij gehaald die mijn verhaal bevestigde. Wat bleek: de Hausmeister was eerst de brand gaan blussen en is daarna pas de mensen gaan evacueren. FOUT: veiligheid van personeel en bezoekers komt op de eerste plaats en daarna ga je pas een bluspoging ondernemen.
De receptioniste gaf me meteen ter Wiedergutmachung een vrijkaartje voor een volgend bezoek en beduusd kwam de Hausmeister me nog achterna gelopen en bood me aan dat ik gratis de alcoholische dranken mocht gaan gebruiken. Vriendelijk voor bedankt, want ik was met de auto en aansluitend nog even de BHV-protocollen met hem doorgesproken.

Deze brand had tot gevolg dat het volledige gedeelte waar zich de kamers in bevinden afgesloten werd. Uiteraard werd eerst door de brandweer uitgebreid geventileerd en daarna dienden herstelwerkzaamheden plaats te vinden. Het merendeel van de gasten en enkele meiden ging dan ook naar huis. Omdat het met de overige meiden echter wel gezellig was, ben ik maar gebleven, ofschoon kameren niet meer mogelijk zou zijn. Niet getreurd, met diverse dames op de bank en in de kino gekletst en gepresaled voor een evt volgende keer. Uiteindelijk werd tegen 22:30 verkondigd dat de kamers weer gebruikt konden worden.

Mijn grieven kon ik op aanraden van een aanwezige klant in een klachtenformulier vastleggen, hetgeen ik ook uitgebreid heb gedaan. Ik heb zelfs mijn e-mailadres erbij gezet met het verzoek om een Stellungnahme van de Geschäftsführung. Ben benieuwd of men de moeite neemt erop te reageren.

Is er dan helemaal niets positiefs te melden? Jawel hoor.
In de keuken werken 2 Italiaanse broers met hart en liefde voor hun product. Natuurlijk geen haute cuisine, maar wel netjes en met zorg toebereid. Vandaag waren er varkenslapjes, bloemkool en verse aardappels. Toen later op de dag het fruit op was, heeft Fabio speciaal voor mij een nieuwe ananas en meloen aangesneden. Toch wel aardig. Na 23:00 staan er schalen met kleine belegde stukjes stokbrood, gevulde eitjes, tomaat/mozzarella.

De meiden: Heb 2 maal gekamerd. Alle meiden waar ik mee gesproken en gelachen heb, waren ongecompliceerd, vriendelijk respectvol en niet te overduidelijk professioneel. Uiteindelijk ben ik er van 16:00 – 02:30 gebleven

Naam : Maria
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Engels
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : zeer lang zwart sluik haar
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal postuur, 55 Kg maat 34/ aardige B-cups
Tatoeages/Piercings : Tribal/ bloemen tattoo op onderrug
Service: PMC, NMC/ 69/ COB
Voordelen: Mooie gitzwarte cateyes. Heb haar gevraagd me bij het PZC te blijven aankijken, hetgeen ze heel geil deed.
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

Maria
is een sympathiek Bulgaartje dat me tijdens een eerste verkennende tocht door het wellness gedeelte had afgevangen en staand voor de hot steam sauna al begon te tongen en af te trekken. Op dat moment kon ik het nog weerstaan, maar als ze één minuut langer was doorgegaan dan had ik gecapituleerd. Zo werd de sessie later op de avond uiteindelijk toch ingevuld. Had eerst met een andere meid een tijd op de bank gekletst en meteen toen zij wegging, waagde Maria een hernieuwde kans. Ik zei haar in alle openheid, dat ze ’s middags haar kans gemist had door net niet lang genoeg door te gaan, waarmee ik haar dus nu in feite uitdaagde beter haar best te doen. Tja, weer een Wijze grijze meesterzet, want ze heeft me volgens alle regels der kunst opgegeild en geladen als een net afgestoken vuurpijl heb ik me met haar naar de kamer begeven. Ik houd van een lange pijpsessie en als toegevoegde waarde ervaar ik dan als een meid daarbij haar ogen gebruikt. Het was een goede kamerbeurt met een helaas niet helemaal topeinde door het eerder beschreven brandincident. Maar daar kan Maria niets aan doen.

Naam : Chantal
Nationaliteit/Taal : Nigeriaans/ Engels
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : goudbruin geverfd
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : Gewoon, 65 Kg maat 36/ Vaste B-cups
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, 69, COB
Voordelen:
Opmerkelijk: Een leuke enorme spleet tussen haar voortanden
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

Tsja, Wijze grijzes tweede black experience ooit. Toen het kamer/wellnessgedeelte weer werd vrijgegeven, ben ik nog eens de jacuzzi gaan controleren (koud). De sauna was ook uitgeschakeld geweest, maar voor mijn doen, was dit een aangename, meer uit te houden temperatuur. Meerdere meiden kwamen erbij zitten en het werd best gezellig. Uiteindelijk bleef Chantal over en het gesprek werd zéér persoonlijk. Begrijp me goed: dit is een meid van 23 jaar, maar op de een of andere manier wisten we elkaar zo goed intermenselijk aan te voelen dat er een soort vertrouwdheid ontstond, waar ik me nooit voor openstelde. Voordeel was ook dat Engels haar moedertaal is en ikzelf daarin ook heel goed kan communiceren. Belangrijk als je bepaalde nuances in je communicatie wilt leggen. We hebben zeker één uur naakt buiten op een groot rond bed gelegen, zonder dat er van erotiek of sex sprake was. Daarna pas begonnen we elkaar te strelen en uiteindelijk hebben we zeker een kwartier innig liggen zoenen. Na die ca. 2 uur had ik een emotionele achtbaan ondergaan en wist eigenlijk niet hoe te vervolgen. Chantal had er alle begrip voor als ik op dat moment naar huis was gegaan, maar een blik op mijn erectie, liet me realiseren dat dit zo niet kon. Dus ofschoon ik sexueel niet opgewonden raak door Afrikaanse meiden, was het in dit geval het pure mentale en de geestelijke verbondenheid die me haar liet vragen een sleutel te halen. We hadden tijdens de tijd in de sauna nogal gezweet dus we hebben eerst nog samen uitgebreid gedoucht, waarbij ik reeds zalig verwend werd. Bijna had ik geen kamergang meer gehoeven. Toen we de kamer opkwamen zei Chantal me heel fair, dat vanaf nu de tijd zou beginnen te lopen. Ik had haar gevraagd om de kamersessie alleen met pijpen en tongzoenen vol te maken. Aldus geschiedde.

Tenslotte nog een opmerking over de ambiance. Mooie verzorgde club, echter vandaag veel te leeg. Ik weet niet hoe het op andere dagen is, maar vandaag had ik met een auto door de barruimte kunnen rijden, zonder me zorgen te hoeven maken iemand te raken. Op een gegeven moment begon zelfs op te vallen dat je in de ruimte de echo hoorde van mensen die iets luider spraken. Niet prettig.

Ik zal afwachten of er een reactie van de club uit volgt aan de hand van mijn klachtenformulier en dan besluiten of ik de club dmv het meegekregen vrijkaartje nog een herkansing geef.
Wijze Grijze sexapproval vandaag voor Planet Eden: 5,0/10 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #53 Gepost op: 28 november 2012, 20:06:09 »
Ik raad wijzegrijze aan om nooit meer op een dinsdag 27/11 een club te bezoeken.  Dat loopt toch zo fout als het maar zijn kan  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #54 Gepost op: 25 december 2012, 18:46:48 »
Hier is blijkbaar een sticky aanmaken over het hoofd gezien  ;) .

Bij deze.

note sm: heel onschuldig en toevallig op de wisknop gedrukt, sef, ik wou even de slimmerik uithangen en mechelens note bij in jouw bericht zetten en drukte per toeval op verwijder in plaats van wijzig.
SCUUUUUUUUZ MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #55 Gepost op: 25 december 2012, 18:49:17 »
Hier is blijkbaar een sticky aanmaken over het hoofd gezien  ;) .

Bij deze.

note sm: heel onschuldig en toevallig op de wisknop gedrukt, sef, ik wou even de slimmerik uithangen en mechelens note bij in jouw bericht zetten en drukte per toeval op verwijder in plaats van wijzig.
SCUUUUUUUUZ MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  ;)

Niet te veel glühwein drinken SM!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #56 Gepost op: 25 december 2012, 20:26:31 »
Bij aankomst in de club omstreeks kwart over elf stelde ik vast dat ik zo goed als helemaal alleen in de club was.  Buiten personeel liep er nog één heer rond.  Twee dames kon ik waarnemen en dan nog geen mooie.  Ik panikeerde echter niet omdat ik weet dat het in Planet Eden vaak erg, érg rustig kan starten.  Zo-ook vandaag dus. 

Ik nam rustig de tijd om van een heerlijk brunch te genieten.  Omdat de details over het eten vaak terugkeren in mijn berichtjes had ik ze deze keer eens achterwege willen laten, ware het niet dat er was: wildewoudpaddenstoelensoep, appels, meloensoorten, ananas, verschillende broodjes, verschillende charcuteriesoorten en kaassoorten, een tomaatje, komkommer, salade, eieren, spek, omelet, woudvruchtenmoes, chocomoes, kwarkdessert, croissants.... 
Een pluspunt is dat je nu in het restaurant weer alle drank in zelfbediening kan krijgen: koffie, thee, frisdranken.... 

Wat me vandaag ook positief opviel van in het begin was dat het personeel heel erg vriendelijk was.  Dit was vroeger nogal wisselvallig.  Ook de overgrote meerderheid van de dames waren vriendelijk en goed benaderbaar.  Dat was vroeger ook wel eens anders.  Dan vond je al eens dames die in groep gingen samenzitten en (in feite) lieten blijken dat ze onbenaderbaar waren. 

Dat er om ongeveer 13:00 nog steeds maar ongeveer 5 heren en 5 dames aanwezig waren, begon me toch even te verontrusten.  Ik stelde dus maar alvast alle hoop op de late shift.  Zij komen door de band rond 18:00 binnen.  Het damesaantal zou dan ook later op de avond aangroeien tot ongeveer 25 à 30.  Met 25 % van die dames kon ik makkelijk gaan kameren.  Het aantal heren was ongeveer gelijk.  Hier dus zeker ook geen probleem.

In afwachting van 18:00 heb ik heerlijk gewellnesst, zoals ik dat zo goed kan.  Heren die een sauna, stoombad, HWP of wat dan ook als een onnodige optie beschouwen in een saunaclub, komen dus maar best niet voor 18:00 naar Planet Eden.

Men hoopt allicht aan de kalmte tijdens de eerste uren wat te kunnen verhelpen door de nieuwe prijssettingAlle dagen betaal je slechts € 35 voor een volle dag genieten.  Kom je na 14:00 binnen betaal je € 50.
Tijdens de wellnessuurtjes ook een oude clubmaat ontmoet.  Ik heb wat voor hem gesupporterd aan de biljarttafel.  Hij was met Bianca aan het spelen, niet eens de lelijkste in het huis.

Tussen het wellnessen door natuurlijk altijd alle ruimte gelaten om de vrouwen de kans te geven om me uit te nodigen voor wat seks en fun.

Bianca nam vrij snel de kans te beet.  Ik liep haar wat nonchalant voorbij maar ze zorgde ervoor dat ik haar niet zomaar kan voorbijlopen.  Ze nodigde me uit om naast haar te komen zitten.  Niet dat ik bij haar zo meteen een wauuw-gevoel had maar uitnodigingen van een charmante dame weigeren is zeker geen voorbeeldgedrag.  Ik zat echter nog maar net naast haar en na de klassieke vraagjes (naam, van waar kom je) vroeg ze al meteen om in de kino te kruipen of, of ik al niet meteen de kamer op wou.  Je moest gehoord hebben met welke intonatie ze die vragen stelde, je moest gezien hebben welke uitdrukkingen ze op haar gezicht had, je moest gevoeld hebben waar ze zo goed als zeker van overtuigd was.  Ze dacht daadwerkelijk met een groentje te doen hebben, die ze eens snel € 50 zou "afwerken".  Zo beëindig je een gesprek met mij natuurlijk erg snel.
Buiten de nieuwe prijssetting waren er nog een paar veranderingen op te merken.  Fijne zwarte gordijnlinten (half doorkijkbaar - het type dat ze in oude 3D-films wel eens gebruikten -) verdelen de bar/loungeruimte nu in verschillende compartimenten, zonder afbreuk te doen van het ruime geheel.  Er staat zelfs een danspaal in een van die ruimtes.  De nieuwe ruimtes die door die gordijnlinten gecreëerd worden, nodigen wel uit om sneller wat intiemer te zijn met een dame en om net al wat verder te gaan dan je normaal misschien zou doen.  Alle kamers werken nu met een sleutel.  De mogelijkheid om spontaan in het wellnessgedeelte van bijna-seks snel een kamer in te duiken om all the way te gaan, bestaat dus niet meer.  De sleutelceremonie staat nu ook in deze club in de weg.  De goeden moeten ook nu weer boeten voor de slechten.  Sommige dames lieten de kamer naar het schijnt achter als een stort.  Nu vinden ze die illegale lozers dus makkelijk terug.
Leni (ex-Simona LR) is ook weer opgedoken in Planet.  Ze was zo ontzettend blij om mij weer terug te zien dat ze met mij graag in een half afgescheiden hoekje in de lounge wou gaan liggen.  Spijtig genoeg voor haar prikkelde het bij mij een heel stuk minder dan bij haar.  Ik maakte haar dat ook duidelijk.  Met spijt liet ze me dan op de duur maar wat alleen liggen.  Heel erg lang duurde dat niet want binnen het kwartier lag ze al terug bij mij.  Waarom niet nog eens proberen, zal ze gedacht hebben.  Nog wat overtuigender, er zijn anders toch niet veel mannen aanwezig.  Het zou maar eens moeten lukken.  Ik maakte haar direct duidelijk dat mijn standpunt nog niet veranderd was maar ze trok er haar maar weinig van aan.  Wie haar kent, weet dat je al snel haar tong in je mond geduwd krijgt, dat ze als een échte hoer de meest vulgaire posities aanneemt om je op te geilen en dat ze al snel je lul kan doen groeien en als je ze dan nog laat doen heeft ze hem al in je mond voor je het goed en wel beseft.  Zulke gevarengrenzen bewandel ik liever niet dus maakte ik haar op een gegeven moment zeer duidelijk dat ik niet wenste verder te gaan, hoewel ze me dus wel opgewonden had gemaakt.  Ik wilde geen oude gewoonten, wat nieuws, veel meer zat er eigenlijk niet achter.
Leni zou later op de dag nog tot drie keer toe een poging wagen.  De laatste keer was op het moment dat ik even alleen in een half afgesloten ruimte in de lounge zat.  De ruimte met danspaal en kerstboom, wat sofa's en kleine tafeltjes.  Het leek wel alsof ik thuis met Kerstmis zat.  Een grote wandschilderij met een halfnaakte dame deed me op het idee komen dat Leni maar best weer snel weg kon gaan omdat mijn vrouw zo dadelijk van boven weer naar beneden zou komen.  Leni verstond het natuurlijk goed: ik zou vandaag niet met haar gaan.
Tijdens een ander relaxmoment in de bar zat ik zowat oog in oog met Carla.  Ik vroeg me al af hoelang het zou duren eer ze een teken zou doen naar mij.  Ze deed het echter alsof ze op haar hond aan het roepen was.  Ja hallo! 

In het wellnessgedeelte nam dan weer een zekere Julia het initiatief om contact met mij te leggen maar daar heb ik niet veel woorden aan vuilgemaakt.  Julia is bijlange niet mijn type.  Lang blond haar, dikke tieten, flinke kont en mollig.

Af en toe proberen dames ook wat te pre salen in de sauna.  Hier gebeurde dit door Vanessa.  Dat dames je gezicht nog herinneren en sommige zelfs je naam nog (als je regelmatig in de club komt), kan ik nog verstaan maar dat Vanessa én mijn naam nog kende, én van waar ik kwam (zelfs de streek in België) en dat enkel van een praatje gemaakt een half jaar gelden.  Toch sterk!  Ze beantwoordde aan mijn verlangens qua uiterlijk en zeker haar lichtbruine haar stond haar prachtig.  Helaas keert ze na de feestdagen terug in het blond.  Ze wil het zélf echt.  Dan moet ze dat maar doen hè.  Ik herinnerde mij nog vaag iets over haar.  Toch kon ze mijn “gewellness” onderbreken.  Meer hierover uiteraard (later) onder haar draadje.
De beste plek om het komen en gaan van alle vrouwen in het oog te houden, heb ik intussen ook gevonden in Planet Eden.  De ligbedden in het wellnessgedeelte.  Ze liggen knus en gemakkelijk.  Alle dames die van kamer komen of naar kamer willen, moeten daar passeren.  Zo kan je stiekem in het oog houden hoelang ze kameren en hoe ze doen voor en na het kameren tegenover hun klant.
Later op de avond zat ik zomaar wat in de bar/lounge met een drankje.  Een beetje rondkijken en beginnen selecteren uit de mooiere dames.  Al gauw kwam ik tot de vaststelling dat er telkens wel iets was waarom ze niet perfect was.  Gelukkig is niemand perfect.  Ineens kijkt Betty naar mij.  Ik keek al enkele seconden naar haar.  Omdat ze zo mooi was natuurlijk én nog zo jong.  Ze stond net aan de deuropening van de kino.  Ze was even poolshoogte gaan nemen of ze daar geen man kon treffen.  Ze riep me en tegen al mijn gewoontes in, luisterde ik onmiddellijk naar haar.  Veel woorden waren er niet nodig om van de deuropening in een sofa te kruipen in de kino maar ik ben weeral te ver aan het gaan.  De rest hou ik ook voor onder haar draadje én reken maar dat zij een draadje verdiend (in het goud alsjeblieft).
Na de seks met haar en na afgerekend te hebben met haar, nam ik een verfrissende douche.  Drie mannen liepen daar wat rond en duidden hun vriend een dame aan.  De dame diende dus enkel maar om de sleutel te gaan en met de man te vertrekken.  Ze zouden (tenzij ik wat gemist heb) uren op kamer gebleven zijn.  Voor de man bleek het de eerste keer te zijn dat hij in een seksclub kwam.  Daarvoor nog gegrapt dat hij de Kerstman was.  Met zijn baard had hij daar wel wat van.  Toen de dame weer terugkwam met de sleutel zei ik nog om te zwansen dat we met drie op kamer vertrokken.  De man die voor het eerst naar een club kwam, kon daar natuurlijk maar weinig op zeggen (durfde niet, wist niet wat te doen in zo'n situatie...).  De blonde dame nam het voor hem op en weigerde mijn voorstel.  Alsof ik nog had gekund zo vlak na Betty.
De avondsfeer was erg goed en uitgelaten maar niet ambetant.  De DJ deed het goed.  Op een gegeven moment werd er wat Turkse muziek gespeeld.  Leni kwam nog eens tot bij mij, omarmde mij en begon de tekst mee te zingen, speciaal voor mij.  Zowaar een gevoelig momentje in een seksclub. 
Betty speelde op een gegeven moment nog wat met mij vanop afstand.  Wat lachen, tekens doen, haar uitdrukkingen.  Hierdoor kreeg ik al bijna direct ambras met een tiental mannen.  Zo kom ik meteen bij toch een negatief punt van vandaag.  In de loop van de vroege nacht kwamen er een tiental mannen tezamen binnen.  Zij bestelden wat sterke drankjes en vonden het nodig om ook de tien mooiste dames aan hen te laten kleven.  Op die manier bleef voor de rest van de mannen enkel nog wat minder mooie dames over.  Gelukkig konden ze zich maar weinig drank permitteren en kwamen de vrouwen na een tweetal uurtjes weer vrij.  Je begrijp het al, Betty was bij de mooiste dames én van die heren (en dus niet van mij).  Toch snap ik dit niet goed.  Dat dames voor wat drank aan mannen gaan kleven.  Wat het hen opbracht?  Voor de meeste dames niets (terwijl andere mannen met hen willen gaan!).  Voor vier dames leverde het 20 minuutjes kameren op.  Tien prachtige dames verdienden dus € 200 op 2 uur.  Niet zo'n schitterend resultaat, als je het mij vraagt.  Toch moet voor veel vrouwen de drank iets geweldigs zijn want toen de heren niet meer trakteerden maar wel vroegen om toch bij hen te blijven (als dank!?), liepen de vrouwen ineens van die mannen weg alsof ze de pest hadden.  Tenminste voor de meeste vrouwen geldt dit want het feit dat Betty avances maakte naar mij, bewijst dat zij het bij die mannen niet zo leuk vond.  Hiermee verlies je dus als groep mannen alle aanzien (als ze die al hadden, waar ze zelf van overtuigd waren) natuurlijk. 

Mijn oog viel zowat de gehele dag op één dame maar die was altijd heel druk in de weer.  Met een vies gezicht liep ze van het onthaal naar de automatenhoek.  Zo verschillende keren per dag.  Ik zag ze pas voor het eerst lachen toen ze die drank kreeg aangeboden.  Na de drank was er weer de automaat.  Hoe wil die ooit wat verdienen?


In de loop van de avond ook nog kunnen genieten van een paar dansacts aan de paal.  Een welbepaalde dame deed dit op muziek van een dode man die het had over Dirty Diana.  Dat was meer dan een applaus waard.  Zoals zij om de paal heen kronkelde en slingerde, zoals zij van op het topje van de paal naar beneden gleed en met wip- en uitdagende houdingen via de vloer weer recht kwam tegen de paal.  Paaldansen is al moeilijk op zich.  Dit was ongelooflijk!

Het avondeten was lekker en zeer gevarieerd.  Telkens nieuwe gerechten.  Na elf uur stoppen ze met warm eten maar dan liggen er meer dan voldoende snacks, toastjes met beleg en zoete desserts.  Zolang de keuken open is kan je in Planet Eden nog altijd van de kaart eten ook.  Hiervoor betaal je dan ongeveer € 11 extra.  XXL-hamburger, XXL kaasburger en kippennugets met slaatje kan je ook bestellen à € 5 extra.

Op de terugweg naar huis kreeg ik ineens een blote tiet te zien van een jongedame die best gezien mocht worden op de ICE-trein.  Ze ging borstvoeding geven.  Haar man zat erbij en liet begaan.  Voor hen blijkbaar de meest normale zaak in de wereld  ;)

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #57 Gepost op: 25 december 2012, 20:59:00 »
Nog een geluk dat haar vent erbij zat op de ICE
Anders hadden we misschien deel 2 moeten lezen van: "50 shades of watergrey for mobiles" uitgegeven door SEF  ;D


Prachtrecensie trouwens over Planet Eden, ik ga je niet nomineren, ik veronderstel dat er vanzelf nominaties volgen. Je bent een kanjer, wel een hele lelijke, maar goed, toen je de club binnenkwam zaten er ook geen mooie dames binnen, en jij betaalt  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #58 Gepost op: 25 december 2012, 21:07:21 »
En telkens probeer ik subtiel te bepalen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
Planet Eden in de herkansing
« Reactie #59 Gepost op: 5 januari 2013, 01:00:11 »
Planet Eden in de herkansing

Oorspronkelijk PC-Bocum voor vandaag ingepland, maar zij gaven eerlijk toe dat het er deze week heel erg druk was. Dus dat bezoek moet nog maar even wachten.
 Vanwege het brandincident één maand geleden tijdens m’n vorige bezoek (zie Feuerwehreinsatz im Planet Eden) had ik nog een compensatievrijkaartje voor Planet Eden liggen.
 
 Ondanks het feit dat Planet Eden het niet nodig had gevonden op mijn uitgebreid ingevulde klachtenformulier te reageren (waarom liggen ze er dan en waarom is er dan een speciale klachtenbrievenbus voor?), besloot ik de club toch een herkansing te geven.
 
 Ik sprak met de receptioniste nog even kort over de brand en o.a. over de ontbrekende reactie van het management naar mij toe. Haar antwoord: “misschien is de brievenbus nog niet geleegd?” Dit antwoord scoorde meteen maximaal op mijn mutsenschaal. Of hele domme meid, of een management dat bij gebrek aan WC-papier dan maar de klachtenformulieren gebruikt.
 
 Desalniettemin onbevooroordeeld en wederom open minded de club nog maar eens binnengestapt. Deze was om 16:30 nog leger dan de vorige keer. Een eerste verkennende ronde leverde een bezettingsgraad van ca 10 ladies en 8 bezoekers op. Later werd dat ca 15-15
 
 OK, dan maar eerst een beetje wellness dan. Jammer, de stoomsauna was defect (al enkele weken volgens een van de girls) De jacuzzi was (wederom) te koud en de bubbelfunctie liet zich niet inschakelen. Pas tegen 20:00 vond ik iemand van housekeeping die de bubbels op Handbetrieb inschakelde, maar de verwarming niet ingeschakeld heeft. (Kostenbesparing).
 
 Eten was wel weer netjes verzorgd door de 2 Italiaanse broers. Na 23:00 uur was er pizza die natuurlijk na een uurtje steenkoud was. Jammer dat er dan geen mogelijkheid is om deze op te warmen. Volgens een bezoeker had men dat al eens eerder aangekaart, met tot nu toe zonder resultaat.
 
 Even in de kino gaan zitten, waar op dat moment niemand was. Na korte tijd werd ik vergezeld door Italiaanse Vanessa
 
 Naam : Vanessa
 Nationaliteit/Taal : Italiaans/ Italiaans en Engels
 Leeftijd : 30
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik, middelllang
 Lengte dame : 1,67 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, maat 34/ niet meer helemaal vaste B-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PZC, NMC/TZ
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 7/10
 
 Leuk om mijn Italiaans weer eens bij een echte Italiaanse te kunnen ophalen. Aardige lady en ook in voor een gebbetje. Zij wilde mijn horoscoopteken weten. Nu vind ik zoiets absolute bullshit dus ik daagde haar uit om me maar vragen te stellen en het te raden. Om haar de keuze iets te vergemakkelijken gaf ik haar 3 mogelijkheden om uit te kiezen. Als Vanessa de eerste meteen goed raadde zou ik met haar naar de kamer gaan. Bij haar eerste fout moest ze me ter plekke gaan TZ. Indien haar tweede gok ook fout was, moest er een PZC in de kino volgen. Haar beide gokken waren fout, en sportief als Vanessa was, hield ze zich aan de gemaakte afspraken. Hier had ik het natuurlijk bij kunnen laten, maar sportief als ik zelf ook ben, besloot ik er toch ook een kamergang mee door te brengen. Voor wat betreft de kamergang kan ik kort zijn: een Wijze Grijze sexapproval van 7/10 zegt genoeg
 
 Later op de dag nog uitvoerig gesproken met Rosa en na het lezen van haar bestaande recensies toch wel spijt dat ik niet met haar gekamerd heb. De omschrijving: “komt in het begin wat afstandelijk over” klopt inderdaad en weerhield me dan ook ervan haar om een Schlüssel te vragen. Haar service moet echter zeer goed zijn, iets dat ze in het gesprek ook al aangaf, echter mentaal niet wist over te brengen. Jammer dan.
 
 Tweede kamersessie werd een sessie met Anita:
 Naam : Anita
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits (summier)
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Bruin tot op de schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, maat 34/ A-cupje
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PZC, /TZ/ PMC
 Voordelen: Leuk klein spits gezichtje met een lekker klein rose tongetje
 Nadelen: Voortdurend wegpolijsten van voorvocht
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 5/10
 
 Tsja, ik had er wel van gehoord, maar nog eerder meegemaakt. Meiden die een poetsdoekjesfobie hebben. Anita beschouwde Wijze Stijves voorvocht blijkbaar als autowax. Zodra ze een druppeltje proefde werd er een doekje bij gepakt en begon ze m’n eikel ermee te polijsten. Als m’n auto nog eens in de was gezet moet worden weet ik hier een specialiste te vinden. Het pijpen zelf was wel lekker, maar werd steeds voor het poetsen afgewisseld. Omdat dit voortdurende onderbeken van het pijpen niet echt opschiet, heb ik haar op het eind maar een rubber laten monteren en m’n volle lading op die manier nog in haar mondje kunnen ledigen. Wijze Grijze sexapproval: 5/10
 
 En dan was er nog een negatief puntje: op de ons toegewezen kamer nr 5 (tegenover de stoomsauna) was de verwarming niet ingeschakeld. Ook een Sparmassnahme?
 
 Wijze Grijze sexapproval vandaag voor Planet Eden: 5/10
 
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2013, 01:10:02 door Wijze grijze »