Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 595431 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Hunziker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
  • Be selective ladies do the same
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #240 Gepost op: 1 december 2013, 16:31:13 »
[attachimg=1]

Afgelopen vrijdag (29/11) heb ik GT bezocht. Ik was van plan naar een andere club te gaan maar de vertrouwde route (met deels een omleiding), het miezerige weer en mijn missie (een vraag) haalde mij over om GT te bezoeken.  Ik was vol ;-), ja vol goede en positieve moed. Bij aankomst was het net ietsjes bovengemiddeld druk voor een vrijdag. Deze drukte was helaas niet aan het damesfront te bespeuren. Veel witte beren bij het spitsuur. Ondanks de reeds hier en daar ingezette kerstbomen die mooi waren versierd door GT was er een matige sfeer te bespeuren. Ik dacht nog “heey wanneer gaat het los?”.  Ook de goede relaxte muziek van  o.a. Soulsearcher hielp de club helaas niet verder. Doorgaans wil ik graag schijven hoe prima het er is en het is enigszins jammer om daarom niet los te kunnen komen op papier. Ik vind oprecht dat deze kant als het zich voordoet eerlijk belicht mag worden.  De sfeer was dus anders. Dames waren moe en hangerig maar het was het weertje dan ook wel;  grijs, grauw met hier en daar een winterse dip, wie zal het zeggen? Beren bleven veelal in de bar hangen of maakte een enkele kamerbezoek (info dames). Overigens lees je dit al meer, het aantal kamerbezoeken per bezoeker loopt terug. 

Enkele de meer bekendere dames (die niet genoemd willen worden)  van het GT forum gaven aan dat de hele week wel minder was en afgelopen vrijdag was het dan nog wel redelijk (we schrijven hier 17.00 uur). Nogmaals hoe graag ik ook een mooi stukje zou willen neerschrijven, immers alles valt natuurlijk te camoufleren, dient mij eerlijkheid te zeggen dat ik er weinig van kan maken.  Een groot deel van de toppers miste ik persoonlijk. In vergelijking met een paar weken geleden waar ik nieuwe knappe dames zag rondlopen (7tjes en enkele zelfs een poging maakte richting een 8tje), dit keer was het duidelijk een stuk minder. Maar dit ligt ook mijn kritische smaak zeg ik er gelijk bij.

Naast een paar beren die een super pannenkoek (1/2-3/4 dag) op de kamers aan het fabriceren waren, gelukkig toch zelf een aantal goede kamerbezoeken kunnen maken en daarnaast wat leuke gesprekken gevoerd met dames.  Ik wilde niet toegeven aan zo’n avond.  Een aantal dames zien er weer net even iets anders uit. Bonny of Bonnie (het maakt haar niet uit) is weer goed blond.  Rood is niets en dat weet ze nu ook van mij  :)) Ze zou van de rode verfbus nu een tijdje afblijven  ;) Scandinavisch blond is toch vele malen beter dan dat constant geëxperimenteerde rode haar van menig dame. Cora heeft haar voorhoofd bedekt met een van de stal gehaalde pony.  Ik herkende haar bijna niet meer. En Lucky was weer haar laatste dag aan het volbrengen om morgen af te reizen naar haar woonplaats verderop in Duitsland. Blijft toch een mooie verschijning, gezicht en haar lange haar. Een van de weinige dames in GT waarvan haar lange haar compleet echt is. Beate liep weer met haar grote soms wat manlijke ogende passen  ;D rond in GT, te kijken naar dames die juist niet opvielen (bijvoorbeeld uren doorbrachten achter een speelautomaat) en zich afzonderde van het GT-proces. Het valt deels in te vullen waar zo’n toekomstig gesprek met een dame over zal gaan. Ook dit hoort erbij om de kwaliteit enigszins te borgen en misschien wel een van de belangrijkere en onderschatte factoren van succes naast het selectieproces van GT. Wat in mijn ogen nog net iets beter kan, het blijft letterlijk en figuurlijk  :amazone mensenwerk.

In de kleedkamer ving ik van een dame op die binnen kwam lopen met haar bepakking dat ze op was geroepen. Ze had vrij maar door de matige bezetting is getracht dit zo een beetje nog op te lossen.  Tussen 20.00 uur en 23.00 uur  gingen massaal de een na de andere dame naar huis. Men hield het voor gezien. Wat overbleef waren de dames die moesten blijven veelal  met een niet Duitse achtergrond.  Zo rond 24.00 uur was het al flink rustig geworden. In de gang voor de kino zat een klein groepje meiden welke trachten een dame in tranen te troosten die het schijnbaar niet meer zag zitten. Een droevige dag al met al.

Buiten op het grasveld stonden grote witte verlichte kerststerren in twee rijtjes opgesteld. Zij gaven aan dat wij het einde van het jaar alweer waren genaderd.  Bij navraag aan de thekes of en wanneer er een party (10 jaar bestaan) komt, werd getracht te focussen op de kerstparty en het onderwerp dus te verleggen. Men kijkt nog niet zo ver en men weet het ook niet. Jaja…mij hou je niet voor de gek, gekke thekes  ;D De gezichten spraken overigens boekdelen. Er komt een big party ten eren van het 10 jarig bestaan van GT, absoluut.  Admins, misschien een idee: inzetten wie de juiste dag raadt voor (een) vrijkaart(en) ;) GT blijft een mooi club, nog een reden om van de mooiere dagen daar extra te genieten.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2013, 16:43:33 door Hunziker »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #241 Gepost op: 7 december 2013, 09:25:36 »
Gisteren ben ik met een kameraad voor het eerst sinds 2 maanden nog eens in GT beland. Het was blijkbaar al exact 3 maanden geleden dat ik nog eens geneukt had in GT, op 6/09 met Nastya, want tijdens mijn laatste bezoek aan de club had ik niet gekamerd. Ik dacht: Sinterklaas is de ideale gelegenheid om Piet nog eens te laten verwennen door de mooie elfjes van GT.
 
We zijn om 11u15 aangekomen, hebben een lekker ontbijtje genuttigd en hebben ons dan naar de bar begeven. Het was nog vroeg, maar er waren al vele mooie vrouwen aanwezig. Als je clubs als HP of SS gewoon bent, overvalt de schoonheid van al die vrouwen je toch wel een beetje. Op bepaalde momenten waren er wel veel meer mannen dan vrouwen in de bar aanwezig. Het had soms zelfs iets weg van een homoclub.
 
Enfin: ik heb 2 keer gekamerd. 1 keer met Bulgaarse Tina (gemiddeld) en 1 keer met Duitse Adela (zwaar tegengevallen) en was vooral na de kamergang met Adela zo gedesillusioneerd, dat ik niet snel genoeg naar HP kon vertrekken. Daar zijn de vrouwen misschien minder talrijk en minder mooi, maar daar ben je tenminste zeker van uitgebreide pre- en aftersales en van een uitstekende service op de kamer.
 
We hebben GT al om 16u15 opnieuw verlaten, echter niet nadat ik met Jana en Nastya afgesproken had, dat ik op 27/12 zou terugkeren en dat ik dan met hen zal kameren. Van beiden weet ik immers dat ze uitstekend presteren op de kamer. Ik heb in het verleden te veel plezier gehad in GT om in 2013 met de zwaar ontgoochelende ervaring van gisteren af te sluiten. Die herinnering ga ik dus binnen enkele weken maar wegneuken met enkele van mijn favorietjes.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

JacoGillongo

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #242 Gepost op: 14 december 2013, 17:41:10 »
The lyrics of Stephen Stills' song are well known in USA.
Usually they come up when something's really wrong.
"There's somethin' happenin' here.
What it is ain't exactly clear.
There's a man with a gun over there
A-tellin' me I've got to beware."

Performed by Buffalo Springfield you can hear the song here
Buffalo Springfield - For What It's Worth 1967
showing a young Neil Young.
Later Stills reworked it to 'America's children'
CSN&Y performed it on 4-way street
You can enjoy it here
CSN&Y - 49 Bye-Byes , America's Children (4 Way Street).mpg

Later Stephen Stills had a relationship with Veronique Sanson.
That and their separation more or less ended the highlights of his career.
What does it have to do with GT?
Well, just read on. You will find out why I thought of these four lines.

In principle I cannot comment anymore on this site about GT. I will do so anyway while trying to remain sincere. The mods just have to decide whether they will remove this story. The reason for this is that I cannot longer respect this club. I cannot respect some of the girls either.

Before I entered GT I talked to the security guy. I told him that the lights of my bike failed me last time I was there. We checked it together. The lights are OK. We switched off both lights. End of story? No, just read on. Now I know why the lights failed me the last time.
When I entered GT they accepted my ticket without as much as looking at the code. They clearly know me and they clearly were expecting me. When I was a bit flabbergasted by this, the curly haired theke said 'Du spinnst'. Not very kind or appropriate.

In the bar there were about 10 to 12 girls and about 20 plus men at 12.15. What has happened to GT? On a Friday this is way out of what used to be the case last year. I started writing for this site as I sure wanted to reciprocate my free entry ticket.
So far so good. Somehow I could not put the story on the website. I don't know why. Others were using the wifi without a problem. I asked one of them. He explained to me how it worked for him but still my iPad failed me. It was a very positive story. In hindsight I am happy that I haven't put it on the net.
In sauna I meet a brown bear with a white fur. He uses the name Choco. We talk for a considerable time, inside and outside the sauna. He is a nice guy.
Then I meet Karin and disaster starts.
I like her looks. I wanted a blonde and she is a quite beautiful one. I talk to her. She tells me she is from Spain. I tell her that a lot of Romanians claim to be from Spain but actually they only have worked there. She speaks a few Spanish words. Doesn't know how to answer to a few simple Portuguese words. That is a bit strange, Spanish people normally can do that without a problem. She tells that Portuguese people can understand Spanish and Spanish can understand Italian. That's it, she said. It is not true. Not by a long shot. I have lived with a Spanish girl, so don't fool me. I asked her what the most important square was in Madrid. She doesn't understand the question. Then I repeat it with the most important museum in Madrid. She doesn't understand the word Madrid. OK, but what if I pronounce it the Spanish way? Still no clue. Well, it's the capital of Spain. 'Oh', she says. Well she doesn't know. I should have stopped there but I liked her face, butt and blonde hair too much. She said she would kiss me and blow me without condom at no extra charge. Well, why not. You're obvious not Spanish. You're lying about it, but you look nice and service seems to be OK.
We go to the smallest room. Kissing is OK but she tends to evade my lips. She is not very good in that. I get enough lip service. Her tongue touching my lips is better than most kissers give me.
Blowjob is OK. Condom shows up early. I tell her we're gonna kiss a bit more and then she will blow me a bit more and that will take about 15 minutes. She says "Well, you don't come so easily". What's that? I came on all my sessions in GT the last couple of weeks with ease. Holding back repeatedly. Often missing a position as doggy simply was outpacing me. "Oh, but you want three positions". Yes we got 5 minutes for each one. Then she repeats her remark about me not coming so easily. Then she keeps repeating that several times. I ask her to caress my balls and blow at the same time. She does this wonderfully well. I almost come and have to start kissing again to have a break. I managed to make it till about 12 minutes. Then she went on top. She tried to put the condom on with her mouth and failed hopelessly. A bit painful but that will be soon gone. Her on top is OK but short-lived. I cannot blame her. It must be exhausting. Then we go doggy. It is difficult to hold back. I slow the pace down. Pace goes up again and when I almost come (third time) I ask for mish. Disaster starts. When I want to put my dick in she starts inspecting the condom. She says it's broken. It's not but she insists. I put it off and wanted to fetch some water. Better safe than sorry. Then she says that it's not broken but that I already have come. So, no need to check. There was some pre-ejaculatory fluid (voorvocht or pre-cum) but I definitely had not come yet. She pulled her legs together so I could not enter anymore. I tried to explain it to her. To no avail. She kept repeating "You think I'm stupid ...". meaning to say that I only could come once in half an hour and that services were done. She could see I had come? She repeated her question about alleged stupidity about five times and then I was bored with it. I said yes. Her face was triumphant. OK, let's caress a bit more and call it a day. I wanted to take a shower, wait half an hour and look for another girl. Complaining to the theke has not proven to be to my advantage in this club. After shower, I meet the Choco man. He is nice. I show him what I had written so far. Then an older theke (40 plus, slim, sharp features, brown hair) comes to me. I am surprised. Take my tablet with me. I kind of snatched it out of Choco's hands as I was a bit flabbergasted. Sorry to Choco for this. Thekes tend to make me nervous.
At the desk there's three thekes: the curly one (du spinnst, remember), the older one and the tall one that managed to do the job on her own last year. I start telling them that the session with Karin was technically alright. But then things change ("A-tellin' me I've got to beware.", the first two lines of the lyrics apply to most of the story here). The older theke says that I have insulted Karin. How? Well I told her she was stupid. I explain her about the five times. Showing clear provocation. Conversation is a bit difficult as my German is not very good this day. I spoke German, English, Dutch, Portuguese, a few words of Spanish and a lot of French today. German is my fourth language, so it's not coming easy today. They complain about it. Then they tell me that the girl cried and I already had done this to another girl. I leave them to that. I didn't do anything to Isabelle or Karin. I treated them much nicer than most men would do in similar circumstances. They harrassed me in more than one way. Than they tell me that Karin didn't want to stimulate my private area. Well, it's not true. I asked her to do so. She did so for about 15 minutes. I try to explain this to them but they don't grasp it. If a girl doesn't want to kiss or stimulate your private area than they will not do that for most of the time. It's simply a lie. Then they tell me that the stories about Karin are all good. I simply reply that next to these good stories there's one bad story to come: mine. (I checked it today. There is one neutral story about Karin and one negative.) The tall and older theke go backdoor. Leave me waiting for a long time. They come back and they don't talk about the insult anymore. They don't apologize for the provocation or the lies by Karin. Instead, they want to show their power over me. Well, if that's your life, you can do that. Be happy with it. Living between four walls all the time suits you.
They tell me that I cannot talk about Karin to another guest. OK. Last time I was not allowed to talk about Isabelle to other girls. Now, it's the other guests. If I will do so, they will remove me from the premises. It is a bit strange. First I have reason to complain, but I don't. I don't want to waste my time. Then the girl that has treated me badly, complains about me. With no good reasons. They find out but still I get the message that I can only stay there on the condition that they impose. Is history repeating itself....? First Isabelle and now Karin.
The older theke starts foul mouthing. I am a dirty man. Yes, we all are. You have seen a decent lot of them in your life, I guess. Then she starts to put me in a box. I live on the internet and persons that do so usually don't have a life. Internet is the only thing in their life.
Well, I challenge her. Try to find me on the internet. You won't be able to do so except for the sites discussing about sauna clubs. Mostly I read newspapers and mail on my iPad. I am not on social media sites.
But there's more to this. Why would she do such a thing? Why not simply take a business attitude to it? I am sorry to have read to many books. An author usually takes part of his own personality to build the main character of his story. If a person talks in the blind, about what he or she doesn't know, they usually fill the gaps somehow. Thing they know about most is their own life.
But there's even more to this. And that is a bit painful. If you have a quality or character trait that you don't like, you can attribute it to others. That's what I have been taught in psychology classes. You can have a peak here if you want: http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection .
And talking about the internet. Later that evening I pass the window of my neighbours (in their twenties). They sit apart and both of them are filling their evening with the computer. Is it so strange to read and write on the internet as most young people do it all the time?
I walk around. Go to the sauna once more. I meet some Italians that speak French. It's nice and it's rather easy to talk to other men today but I didn't come for that. I came for the girls and this is not a good day. When I'm in the Jacuzzi I see Karin pressing her butt against the sauna door. Looks straight at me. A bit strange. Then I remember that Isabella also showed this same behaviour. I thought it was strange then but didn't pay much attention to it. Now there is another one doing the same thing and this is not a coincidence anymore. Is it about confronting me? But how do they know that I am in the Jacuzzi. I haven't been there very long. Is somebody watching us. Camera's in GT? Producing footage? I don't know but it wouldn't surprise me. Not so long ago there was a hidden camera in GT. This is just one step up. Where will we end? Or am I wrong about this one?
Stranger is the behaviour of Isabella and Karin. This confrontation can be explained by some lame (out-of-date) psychology or by some religious point of view. Has the Brachter Wald got the better of them? Witches watching me? Or is this the explanation for the projection of the older theke. She has read about some psychology but not very deep or up-to-date. Poor girls. They have a very nasty character and they don't get the proper help to deal with that.

I decide to leave very early and go to The Hague. You can read about that in another section. It was a very cheap day in GT. But it was not a very nice day.

I leave a little after 16:30 and walk up to my bicycle. The lights were on. Clearly somebody must have switched them on. By eight o'clock in the evening probably the batteries would have been down. So, this is how your bike is treated. They try to get my lights down on purpose. Leaving me in a difficult situation. It's an act of aggression and a rather severe one. Most certainly because they repeat doing that. Last time I had a difficult time getting home without lights in the Brachter Wald. Well, after all that happened today and in April this year it doesn't come as a surprise. This happens at GT: trying to harm their paying customers. I shortly talked to the security guy. He clearly knew nothing about it. Cannot blame him either. If somebody really means to do you harm, then they will always find a way. Probably I was lucky they only paid attention to the lights. The brakes would be another option. I am still lucky.

I won't come back to GT anymore. Girls lie, cheat, provoke, scheme.
If you knew just which one than avoiding them would be an option. I have done quite well the last few times but this is not an option any longer.
Thekes largely show the same behaviour. Especially the older one was worrisome.
Even more important is that they don't respect my bike. If the light would fail in the middle of the Brachter Wald then a collision with a wild horse, cow or deer would be a distinct possibility. Consequences could be fatal. If a club passes the line of criminality then I am out of there.

One remark about some girls. I do not recognize faces easily. I am sorry but that's how I am. I didn't recognize Gia or Xenia or Paula. Only later I realized it was them. A bit too late for some. To be honest, I had planned to come for Gia and postponed my visit to Berlin for that. A pity that this all is going like this. Because Gia sure is a beautiful lady.
(and yes I always want to end on a positive note).

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #243 Gepost op: 16 december 2013, 14:40:08 »
JG: Misschien moet je je eens afvragen waarom je met enige regelmaat problemen lijkt te hebben met meisjes en thekes. Ikzelf kom al vele jaren in GT en nog nooit een probleem gehad. Vreemd toch. 
Je onderstaande verhaal bevat passages die me doen afvragen of de theke mogelijk niet gelijk had toen ze zei 'du spinnst'....


JacoGillongo

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #244 Gepost op: 16 december 2013, 18:18:23 »
@Teiresas
Just read the story. Then think of my perfect memory (not for faces, I know) that you have experienced before.
Then, you might be interested why I put the poem 'America's children' on the site. You can find the lyrics on Youtube. I will still help you a bit: 'Stand by the law. And they're gonna come and shoot you down.' You also might like to listen to 'Ohio' by Neil Young.
People protesting for an honest cause get to be blamed. I'm not the first one. I left because I really don't want to be damaged by these people or even worse. If you are OK with that, take your pick. If you want to be greeted by 'du spinnst' without having said anything !! then be their guest, not mine.
Then you might wonder why my bicycle was damaged. A plain act of agression. Then I wonder why you tell me these things. Your tone seems to be OK. The content reminds me of our encounter with the hidden camera. You don't really know what you are talking about.
One last thing. 2000 years ago the testimony of a woman would not hold in court. Madness of course. Now it has turned completely. There seems to be good men and bad men. But there seems to be only good women. To some ......  Not to me.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #245 Gepost op: 16 december 2013, 19:52:48 »
Jacogillongo,


Your story can stay in here no problem as far as i read it, you talk without emotions taking over, you just give your story.  I did not read every letter, but just roughly and therefore i do not have any judgement, we all do not have judgements, while we are not in there and we just read your story. For jugdements you need to be in court, not in a forum.


In general I can tell you that I faced much, much worst services from girls everywhere. Everywhere there are "good" ones and "bad" ones. I never ever went to a Theke, as I simply pay the time and try to forget the session as soon as possible,



I have been in GT, LR, VV, PHG, H7, Dolce Vita, Samya, HP, Freude39 SS, YY, Fantasy Island, Babylon, Mondial, PSR and many GB. Everywhere I had good sessions and everywhere I had bad sessions, to complete disasters in fact. In some I get 20 seconds of service, in some they called me smelly, some girls can not even get it hard, anyway, I never visited the Theke and I never planned to do so in the future.


On the other hand I also had a few exellent sessions. Also in the same clubs, some girls blow me in heaven and I wanted to take them home in my suitcase. Some so extremely good and then I reward them with a tip. Do not tip too much, then just go another time again.


This behaviour suits me best, I never ever have any trouble with Thekes or Parkplatzmeisters and I want to keep it that way. Maybe some people consider this as "soft" behaviour and maybe they are right, maybe i should complain if the service is absolutely terrible or way to short. But for me it is a hobby and this hobby cost money (time and petrol) and I like to keep my hobby in every club that I like. Nobody (girl) is going to limit my pleasure for a little bit of money, because that is where is about (most of the time).


I just remind all the wonderfull sessions and wonderwoman and the bad stories I sometimes tell to chear up others. (I am quite sure I win about telling bad stories, but I am not proud on that part.) If you can not accept a bad service or a bad girl, you will have a difficulty in every club. My advise simply just pay your time in the room accept and forget your loss of 50 euro and concentrate on the good girls and moments to come.


Regards and happy clubbing,


Foots  O0


P.S. And this free advice from my side serves you much better then free entrance cards I always give away, because it is better to enjoy your 50 euro then to get in trouble for free.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

JacoGillongo

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #246 Gepost op: 16 december 2013, 22:15:26 »
@foots
Thanks for your advice. You mean well and thanks for the approval. It's probably the most thorough piece I have written so far.
Two comments though
1. Without lights I cannot ride home safely. So it's not an option for me to go to GT any longer. Regardless of the problems inside.
2. I DID NOT GO TO THE THEKE. Karin did. The only time I went to the theke was after Isabelle threatened to do so (April 2012). I said: we go together. She said: I go later. I said: You won't threaten me, I go there now.
So, maybe you might find a bad surprise on a next session: you decide to take your loss and after that you are summoned to go to the theke. I can tell you how that feels like.   :17:  :ff

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #247 Gepost op: 19 december 2013, 14:47:46 »
Thank God it’s Friday the 13th: Santa Claus is coming !

De kalender gaf vrijdag de dertiende aan. Het was alweer drie weken geleden dat ik mijn favoriete hangout in NRW bezocht. Hoogste tijd dus om weer eens langs te wippen. Deze week koos ik voor de vrijdag (normaliter ga ik nooit op vrijdag naar GT; te druk denk ik vaak). Zonder speciale reden anders dan dat ik op de andere doordeweekse dagen verhinderd was en de maandagse Weihnachtsparty gemeden heb als de pest. Het feit dat het vrijdag de dertiende was kon me niet tegenhouden en ik arriveerde vroeger dan gebruikelijk. Nog voor drieën parkeerde ik de bolide op het bouwmarktterrein. Er waren nog zeker drie lege plekken. Wat een luxe. Bij aankomst de gebruikelijke plichtplegingen en ik werd toegelaten tot het aards paradijs. Altijd weer spannend welke dametjes er aanwezig zijn. Vanuit de kleedkamer kon ik horen en zien dat er een bezoeker flink stond te klagen en mopperen bij de receptie (JG?). De discussie kon ik niet volgen en details ken ik dus niet, maar het leek oeverloos, alsof beide partijen volkomen langs elkaar heel stonden te praten. Ik geloof niet dat ze tot een oplossing kwamen.

Na het douchen de barruimte binnengestapt. De eerste indruk van de aanwezige dames was ronduit positief. Sowieso al 60 procent van mijn top 5 over 2013 was aanwezig en daarnaast nog heel veel meer moois. Mocht iemand zich vandaag hier niet vermaken, dan kan dat moeilijk aan het aanwezige vrouwelijk schoon gelegen hebben. (Voor de liefhebbers even een kort en bondig overzichtje van het schoons ik heb gezien (en me kan herinneren) en waaraan ik een naam kan plakken: Lisa, Flo, Emma, Jana, Joanna, Simona, Mimi, Ramona, Gia, Karina, Alexa, Tanja (D), Dina, Lara, Kasia, Lulu, Andrea, Anastacia, Sonja, Lin, Victoria, Dia, Karin, Shiva e.v.a.). Uiteraard is de club gehuld in kerstoutfit: een van de grote coniferen (ik denk een meter of 8 a 10 hoog) aan de voorzijde is schitterend opgetuigd met lichtjes en staat er werkelijk prachtig bij wanneer het donker is en de lichtjes aan zijn. De kerstboom en versieringen binnen en een esthetisch verantwoord geplaatste verzameling witte sterren op het gazon in de achtertuin maken het plaatje compleet. Mocht er nog sneeuw gaan vallen dat wordt het een feeëriek geheel. Ik had het drukker verwacht op een vrijdag waar het rakkers betreft. Niet dat ik het zo graag drukker had willen zien, want voor mij was het eigenlijk precies goed zo. Uit ervaring weet ik dat het tussen de kerstparty en pak-m-beet eind januari minder druk is in de club, dus dat zal (mede) wel een verklaring zijn. Desalniettemin was er voldoende volk en vanaf rond half negen was het duidelijk wat drukker dan op doordeweekse dagen, zonder storend te worden. Al met al voor mij een prima rakker-dvp verhouding, voldoende bewegingsruimte, korte wachttijden en veel schoons om je aan te verlekkeren. Geen enkele reden tot klagen…

Na mijn traditionele 2x dubbele espresso achterovergeslagen te hebben werd ik gespot door mijn vaste maîtresse, die mij snel hartelijk kwam verwelkomen. Ik had haar gemist. De hunkering die ik elke drie weken (of eigenlijk wel vaker) voel, betreft niet GT of de andere dames, maar toch echt alleen maar haar. Niet dat ik zeg dat ik hier niet zou komen als zij er niet zou werken, integendeel, maar zij is toch wel dé voornaamste reden van mijn loyaliteit aan GT. We taaiden snel af naar een blokhut. Ik had een Weihnachtsgeschenk voor haar gekocht (voor het eerst van mijn leven dat ik iets voor een dvp heb gekocht) en ik had er naar uitgekeken om het haar te geven. Ik zal niet in detail treden over mijn beweegredenen voor het cadeautje, maar neem maar van mij aan dat ze het verdiend heeft. Ze was er verguld mee. Ik had niet anders verwacht, want het was een met zorg uitgekozen cadeau, maar het is toch fijn als je bevestigd ziet dat je er goed aan hebt gedaan. Na uitgebreid bijgepraat te hebben en een heerlijke vrijpartij de kamer vlak voor etenstijd weer verlaten. Ik kan er weer even tegenaan.


Da beat is (not) rocking

Na het eten (boeuf stroganoff; het was aardig, niet meer en niet minder) mij op een sofa in de barruimte genesteld. Er waren helaas geen voor mij bekende rakkers. Wat er wel was, was een DJ. Het was immers vrijdag. Ik had haar al een paar keer eerder meegemaakt op een donderdag, maar er nooit erg veel aandacht aan besteed. Vandaag eens kritisch op haar prestaties gelet en ik moet zeggen dat viel niet mee. De muziekkeuze was OK – zelfs wat 80’s en 90’s in de set – maar de (sfeer)opbouw en vooral de overgangen waren ronduit beneden peil. Ze kunnen net zo goed de betreffende platen vooraf in een bestandje of op een CD zetten, want ze voegt werkelijk niets toe. Zonde van de ruimte die ze inneemt. Ik vraag me oprecht af of ze hiervoor betaald krijgt. Er was wel een halve zool die zich liet inspireren tot iets wat in zijn ogen waarschijnlijk een soort van dansje moest zijn. Het leek een soort kruising tussen Tai Chi en de horlepiep. Ik denk dat de beste man een pilletje had geslikt van ’t één of ander, want ik moest er met plaatsvervangende schaamte naar kijken. Ook vele andere bezoekers en dames konden met moeite hoon en spot onderdrukken. Ik hoop niet dat ik nu een collega-rakker tot op het bot beledig. Zo wel, dan spijt me dat oprecht, maar laat me je dan ter compensatie een welgemeend advies geven: niet meer doen! Na een half uurtje kon ik het echt niet meer aanzien en –horen en heb ik sauna en whirlpool opgezocht ter verdere ontspanning.

And the winner is

In de whirlpool laat ik mijn gedachten dikwijls de vrije loop, hooguit onderbroken om voorbijparaderende hertjes te bespieden. Zo ook nu. Ik zat wat te mijmeren over hoe zeer ik me tegenwoordig op mijn gemak voel in de saunaclubs, hoe zeer ik de clubs ook waardeer en hoe dit de invulling van mijn wandelarij in de afgelopen zes jaar volledig heeft veranderd.
Na de whirlpool ging ik terug in de barruimte even rustig een sigaretje roken en nog maar een espressootje doen. Joanna had me inmiddels al diverse keren vragend aangekeken vanaf een afstandje. We hebben al wat historie samen en liggen elkaar wel. Er is een klik zo u wilt. Dat Joanna vandaag aan de beurt zou komen had ik allang besloten. Zo vaak zie ik haar niet, dus wanneer dat wel het geval is laat ik de kans niet glippen. Bovendien ziet ze er vandaag adembenemend uit, in lingerie waar ik verschrikkelijk geil van wordt. Kousen, jarretelles, een doorschijnende beha. Alles in zwart. Pffff. Blijf daar maar eens af... Ik kon niet direct een reden verzinnen waarom ik daar van af zou blijven, dus ik liep op haar af – ze zat op een kruk bij het raam – ging naast haar staan en keek haar zwijgend aan. Ze kijkt zwijgend terug, zonder een woord te zeggen. Joanna ten voeten uit. Je hebt nooit een idee wat er echt in dat koppie omgaat. Na een tijdje laat ik haar de staarwedstrijd maar winnen, geef haar een zoen en zeg dat we maar ‘ns naar een kamer moesten gaan. Een twinkeling in haar ogen verraadt het pretje in haar over haar winst. Op de kamer beland gaf ze me een heerlijke warme tongzoen met veel passie en gulzigheid, trok mijn ijsberenvel uit en duwde me lichtjes op bed. Ze hield haar sexy setje nog even aan tot mijn genoegen. Innig zoenend – ik ken naast Joanna en Mimi weinig dames die zich zo geven bij het zoenen – richtte mijn onderdaan zich weldra op. Ze daalde af en gaf me de beste blowjob die ik dit jaar heb mogen beleven. Nat, (heel) diep, heerlijke tempowisselingen, veel overgave. Ook de ballen kregen volop aandacht. Hemels. Er zijn weinig dvp’s die mij met de mond tot een hoogtepunt kunnen laten komen, maar Joanna zou het kunnen, ware het niet dat ik het liefste kom tijdens het neuken. Ik brak haar na een kwartiertje dus af, al zeker vijf minuten vechtend tegen een naderend orgasme. de zaak moest even tot rust komen alvorens ik haar zou penetreren, dus de focus werd verlegd naar haar muschi. Met volle teugen leek ze te genieten. Loon naar werk stemt mij altijd zeer tevree en draagt voor mij enorm bij aan het welslagen van een sessie. Ik werd niet teleurgesteld. Ik draaide haar om en drong bij haar binnen terwijl ze op haar buik lag. Haar hoofd bonkte tegen de muur. In missio maakten we het af, onderwijl heftig zoenend en het eindresultaat was een spetterend orgasme mijnerzijds. Wat een fenomenale vrouw! Dit was op de valreep mijn beste sessie van het jaar.

Adem in en persen maar

Om half elf vond ik het welletjes voor vandaag en ging ik mij – na mijn engeltje eerst alvast Frohe Weihnachten gewenst te hebben – omkleden om de terugreis te aanvaarden. De wijnvoorraad was er blijkbaar al doorheen want een flesje mee voor thuis zat er helaas niet in. Op de parkeerplaats van de bouwmarkt wachtte mij nog een onaangename verrassing. Een collegarakker had zó dicht naast mijn auto geparkeerd dat er nog slechts enkele centimeters restten en ik alleen via de bijrijdersportier in mijn auto kon en dan moest ik nog héél erg mijn buik inhouden ook. Het lukte mij om me in de auto te wurmen en zonder schade uit het parkeervak te komen. De terugreis kon beginnen.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #248 Gepost op: 23 december 2013, 12:43:13 »
Hello, little update of my recent visits since last time in PSR
and last wednesday i visited GT and yesterday as well, last time here for me was in June, long time ...

On Wednesday,
i arrived early and started with usual rituals, shower, cafe, omelette, couch  :lol
Josie, blond german girl from Hannover, immediately offered to me some company, why not ...

This a really friendly girl, 6 months in GT, she speaks well english, good alchemy between us even if she kissed me with lips only, blowjob was long and very good, after a good sex round, she agreed to finish in mouth, well done  :-P

nice social time in the end, i enjoyed very much  :great:

Back in the main area, i got some rest and turned around until i met in front of the kino Lys (formerly Lia in another clubs), thin german girl with a lot of tattoo everywhere on her body, dark hair, she welcomed me with big smiles, her face was so familiar to me but i remembered only later that i met her 2 or 3 years ago in Yin Yang, it was a nice encounter
But i chose to take time and waited until the evening to decide to go back with her, even if i was interested to go with many other beautiful girls

In the room, she started with deep french kisses, she kissed very well then blowjob, it is her speciality, woaw, it was long and good, that is why i decided to go again with her, then great sex together, it really works very well between us, Lys has a great body  :great:

In the end, I only enjoyed the evening which was very pleasant because many girls were there and it was not overcrowded like saturday for example

That is why i chose to go back in GT yesterday on Sunday, after PSR on Saturday where i only swimming 1 hour, ping pong 2 hours and billard in the evening, woaw, i was too much tired to fuck  :17: :D but my friend did much better than me, 2 times 1 hour with Mirella and Nicole, he is a sex sport machine   :))

On GT yesterday,
we arrived just after the opening, around 1 o'clock, a lot of people were already here ! it was like a Party day ! at 2 o'clock there was some waiting key for the rooms, unbelievable ! at 4/5 o'clock, lockers were not available anymore and people were still arriving ...

on wednesday it was Paradise, yesterday it was Hell  :17:

But we managed to go with girls, 2 times for me, first with Angelina, german girl best friend of Lys, at least always together in GT :dance2  Angelina was really friendly with me and her service was good enough, she unfortunatly did not start with french kisses with me except a little one on missionary position during the action  :-P but that was all, sex  and blowjob on the other hand was very good, i liked very much  :great:

Then it was Horror show in GT, overcrowded ...

In the evening, i decided to go with Pia, young blond german girl from Manheïm with glasses, my friend went first and was overwhelmed, i decided to go after and was not disappointed, full service with french kisses and happy ending thanks to an exellent blowjob, sex is great with her, she likes it, wet pussy  ;)

Verdict : GT is one of the club with the most good looking girls in the area and with a lot of variety (not only romanian girls) but i will never go back here on a weekend  :039:

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #249 Gepost op: 27 december 2013, 16:45:33 »
GT am 26.12.13

Im GT mussten Line-up-Einschränkungen in der Sauregurkenzeit zum Jahreswechsel am wenigsten befürchtet werden, also hab’ ich mich nach zwei Monaten wieder mal auf den Weg zur Fickfabrik gemacht.

Kurz nach Öffnung der Pforten um 13 Uhr in der Umkleide der übliche Hochbetrieb und im Thekenbereich das bekannte rege Treiben. Um die 25 Dls warteten auf die erste Buchung, die Dl-Anzahl sollte sich im Laufe des Tages noch auf ca. 60 erhöhen. Line-up aus rein optischer Sicht wie immer klasse, leider fielen Optikkracher wie Carine, May, Luana, Gülcan, Henrietta und andere wegen Serviceeinschränkungen durchs Raster; aber so ist das eben im GT. Keine Schokos vor Ort, dafür eine Handvoll Asias bzw. Dls mit asiatischem Einschlag. Die Russin Inga (Ex Samya-Elli) ist wieder zurück, zudem hat sich PSR-Jasmin mit dem GT eine sicherlich sehr lukrative neue Wirkungsstätte ausgesucht.

Nach dem obligatorischen Spiegeleierfrühstück erste mögliche Optionen ins Auge gefasst.

Buchung 1: Sheila, Türkei

Nicht mit Gardemaßen ausgestattet, aber bildhübsch, supernett und augenscheinlich unverbraucht: Sheila (gesprochen: Schaila). Vollkommen GT-untypisch langer PST, auch die recht lange Zimmerwartezeit bereits am Nachmittag scheint sie nicht im Geringsten zu stören. Erster Tag im GT, vorher im Magnum tätig gewesen.

Auf dem Zimmer wirkte sie allerdings noch sehr neu in diesem Gewerbe, was sie ja auch ist. Zum Vorschein kam eine Dilettantin vom Allerfeinsten, die nicht nur das Blasen ganz sicher nicht erfunden hat. Sheila kompensierte jedoch die Defizite mit einem gehörigen Anteil eigener Lust und das machte das Ganze für mich überaus reizvoll.

Fazit:
Liebenswertes Greenhorn. Handwerklich (noch) weitestgehend unbedarft, aber mit Lust und Leidenschaft bei der Sache. Zudem hochsympathisch, so bleibt per Saldo ein positiver Gesamteindruck. Ob sie sich zu einer wahren (Service-)Perle entwickelt, die sie von der Optik her heute schon ist bleibt abzuwarten, das GT ist dafür nicht unbedingt allererste Wahl.

Kurzübersicht Sheila

TR, 21
Lange glatte pechschwarze Haare, KF 38/40, C-Cups (natur, fest)
Ca. 160 cm, perfektes Deutsch


FO: Eintöniges Rauf und Runter, ohne Variationen und ohne Zungeneinsatz
EL: Auch im Programm, jedoch ohne Phantasie
Augenkontakt: Die Wirkung scheint ihr noch nicht bewusst zu sein
ZK: Nicht sehr tief, aber dennoch innig und ausdauernd
Lecken: Sheila genießt und gerät in größere Wallungen
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Doggy mit viel Leidenschaft und Intensität
GF6-Faktor: Mittel bis hoch
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 20%
Illusionsfaktor Optik: Junge, sehr attraktive Türkin mit Rundungen
lllusionsfaktor Nähe: Zweifellos vorhanden


Buchung 2: Cleo, Österreich

Eine Österreicherin trifft man auch nicht alle Tage in den Clubs unserer Region an. Cleo, sehr attraktive blonde Anfangdreißigerin mit Rundungen an den richtigen Stellen, stark solariumgebräunt, seit einem Monat im GT. Typ leicht versaute Profihure, also genau das Richtige für den Tagesausklang.

Nach einer zwanzigminütigen Zimmerwartezeit erweist sich das Austriagirl als angenehm und kompetent durch alle Disziplinen, wobei auch trotz aller gebotenen Features kein Zeitdruck aufkam. Eine professionelle Ausrichtung ist keineswegs zu leugnen, war aber natürlich auch so zu erwarten.

Fazit:
Zu einer Highlightbuchung reichte es nicht, aber Cleo bescherte mir eine angenehme, für GT-Verhältnisse leicht überdurchschnittliche Session.

Kurzübersicht Cleo

A, 30
Lange gelockte blonde Haare, KF 38, B-Cups
Ca. 170 cm, Bauchnabelpiercing


FO: Kräftig und druckvoll; weniger ist manchmal mehr
EL: Immer wieder eingestreut
Augenkontakt: Wohl dosiert, sehr geil
ZK: Mitteltief und vollkommen okay
Lecken: Hochgenuss bei der topgepflegten Pussy; Cleo lässt sich jedoch nicht komplett aus der Reserve locken
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter (ausdauernd, ohne große Varianten) und Missio
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Sehr attraktives Austriagirl
Illusionsfaktor Nähe: Die Vermittlung einer Nähe hat sie bestens drauf


Die gewohnt erstklassige Verpflegung (diesmal u. a. mit Roastbeef, Schweinefiletspieß, Spaghetti Carbonara und Wildgulaschsuppe) und nette Fachsimpeleien mit fünf sympathischen Kollegen rundeten einen schönen und kurzweiligen GT-Tag ab.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #250 Gepost op: 28 december 2013, 15:18:21 »
Gisteren heb ik 3 clubs bezocht. Eerst ben ik van 11u15 tem 13u15 naar ACA geweest, Vervolgens ben ik van 13u45 tem 20u30 in HP gebleven en ik heb de avond/ nacht afgesloten met een bezoek aan GT van ongeveer 21u tem 1u30.

Bij aankomst had ik geluk, want er reed net iemand weg, zodat ik mijn wagen toch op de parking binnen kon plaatsen. Ik snel naar binnen, mijn 60€ overhandigd, badjas en sleutel ontvangen en op naar de kleedkamers. Ik heb snel een douche genomen en ging op zoek naar 007 met wie ik in de club afgesproken had. 007 viel echter nergens te bekennen. Hij was op dat moment blijkbaar aan het kameren met Alessia ::) ;).

Ik heb er dan maar van geprofiteerd om een pintje te nemen, een beetje in de club rond te wandelen en de aanwezige vrouwen alvast te ‘keuren’ (die waren in GT gisteren gelukkig veel talrijker aanwezig dan eerder in ACA en HP). Ik had al snel een paar dames op het oog waar ik wel mee wou kameren, zowel mij onbekende vrouwen als vrouwen waar ik eerder al mee op de kamer was geweest (Jana, Nastya, Lorena...).

007 dook nog steeds niet op dus ik heb dan maar even bijgepraat met Andrea en Tanja. Met beiden heb ik lang geleden gekamerd. Een herhaling zit er niet meer in (zeker niet met Andrea), maar het is altijd leuk om eens met hen bij te praten. Vooral Tanja is een hele leuke gesprekspartner.

Ik ging mij in de tent een nieuwe pint halen en wie kwam ik daar eindelijk tegen: 007. Hij had eindelijk afscheid kunnen nemen van zijn Alessia ;). We hebben ons samen aan de bar gezet en hebben gezellig bijgepraat. Het was immers al langere tijd geleden dat we elkaar nog eens irl gezien hadden.

Ondertussen werd bij mij de nood om te neuken groter en groter. Ik had niet veel zin om nog veel tijd te verliezen, dus ik ben gewoon op Lorena afgestapt die een metertje van ons vandaan op een stoeltje zat. Met Lorena heb ik destijds meermaals gekamerd, maar onze laatste kamergang dateerde ondertussen al weer van bijna een jaar geleden. Om de één of andere reden kwam het er maar niet meer van om nog eens met haar te kameren. Sinds ze haar borsten heeft laten upgraden, wou ik die echter een aan een grondig onderzoek onderwerpen ;) en gisteren was het moment daarvoor dus aangebroken ;D! De upgrade is btw heel goed geslaagd  :tietjes :blonde :clap:.

We hebben een 5-tal minuten gezellig gekeuveld, waarop ik Lorena een sleutel liet halen. De zin was immers groot. Binnen de minuut had ze een sleutel. Tof. Wij dus naar een kamertje buiten waar ik een uitstekende kamergang zou beleven :sex :pompe. Een nieuwe kamergang met Lorena zal dit keer geen jaar op zich laten wachten 8).

Na mijn kamergang trof ik 007 terug aan in de bar. We hadden beiden nood aan een beetje rust, dus we zijn naar de tent getrokken. Daar hebben we een 3-tal kwartier in alle rust (er waren nooit meer dan 5 andere mannen in de tent aanwezig) onze kamergangen besproken. Plots dook bij ons beiden de zin om te neuken terug op, dus wij terug naar binnen. We plaatsten ons aan de bar en overschouwden onze opties. De bar was gezellig gevuld (zowel met mannen als vrouwen, waarbij de mannen wel duidelijk in de meerderheid waren), zonder dat de drukte storend aanvoelde.

Iets voor middernacht werd er nog eten binnengebracht: een soort van schnitzels en gehaktballen. Ik vond het eten niet echt super ruiken :017:, en had mijn buikje al rondgegeten in HP, dus ik heb deze ‘snacks’ aan mij laten voorbijgaan. 007 heeft wel een bordje gevuld en opgegeten. Volgens hem smaakte het wel.

 Ik was ondertussen al een tijdje aan het uitkijken naar een meid voor mijn laatste kamergang, maar dat viel eigenlijk tegen :017:. Ik zag geen enkele van de meiden die ik in de loop van de avond op mijn to do lijstje had gezet. Gelukkig had ik nog even tijd.
 
Plots kwam Mimi goeiedag zeggen tegen 007. Het was 0u15 en Mimi wou om 1u stoppen met werken. 007 kreeg een halve paniekaanval ;) want hij wou zijn avond afsluiten met een laatste kamergang van 1 uur met Mimi. Gelukkig voor hem wou Mimi nog wel wat overminuten maken ;), dus binnen de minuut verdwenen 007 en Mimi richting kamer.

Ik had geen zin om alleen aan de toog te blijven hangen, dus ik ben me snel een douche gaan nemen en ik ben op zoek gegaan naar mijn laatste DVP. Dat zou uiteindelijk Angelina worden, een in mijn ogen bloedmooie blonde Duitse vrouw en een hele lieve, vriendelijke meid. Na een leuk gesprekje liet ik haar een sleutel halen (2 minuutjes wachten en deze keer hadden we een kamer binnen) en zou ik mijn 2de uitstekende kamergang van de avond in GT beleven :pompe. Angelina is een toppertje. Ze blijft mogelijk niet lang in GT, dus speciaal voor haar keer ik binnenkort nog wel eens terug naar GT. Ik wil immers zeker eens met haar op herhaling gaan 8).

Ondertussen was de klok 1u al een tijdje gepasseerd en ik was doodop. Ik heb snel nog een colaatje gedronken, heb me een laatste douche genomen en ben vertrokken. Bij vertrek vroeg de theke me of alles in orde was geweest: absoluut :))!

Blijkbaar was er onderweg een politiecontrole, ik heb ze echter niet gezien. Nagenietend van een mooie dag , gekruid met bezoeken aan 3 verschillende clubs en uitsluitend uitstekende kamergangen, reed ik naar huis en kon ik rond 3u moe, maar heel voldaan in mijn bedje kruipen. Snel flitsten er nog beelden van mijn vele clubbezoeken en kamergangen van 2013 door mijn hoofd en niet veel later viel ik in slaap, klaar om te dromen van alle avonturen die me in 2014 in mijn favoriete saunaclubs te wachten staan ;D 8).

En GT: tot snel 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #251 Gepost op: 29 december 2013, 12:21:14 »
Een verslagje van m'n bezoek aan de Fickfabrik deze week, en dit in het gemütliche gezelschap van 5 gerespecteerde FC-kollegen, oops, dat beloofde weer Duits kwebbelen bij de vleet voor dit geboefte die dan ook een handige minidictionary had meegenomen in de buideltal, jaja, anticiperen...Aankomst vroeg op de middag, meteen 4 der voorvermelde notoire viespeuken de hand geschud alvorens die in allerhande potjes hadden kunnen roeren, snugger toch. De ontvangst aan de balie was zakelijk zeg maar, 60 ontsnapte kerstkalkoenen uit het geflügelhome in ruil voor een polsbandje, ss maakte geen GAIA-vriendjes die dag. Gezellig zitten quatschen met de Kollegen gedurende de eerste uurtjes, servicedames tellend op één hand, matige dames opstapelend in een imaginaire containerbox, yup, zo gaat dat. Doch het dient gezegd dat er wel wat werd afgelachen tussendoor, dus de luim was goed, althans bij de heren. Want ondanks de favorabele ratio voor de dames en het bestendig af- en aanlopen der deernes waren er toch opvallend weinig lachende snoetjes te spotten doorgaans, en dit ter uitbreiding bij een riedel terughobbelende heren ook, dus rustigaan doorheen de namiddag ploegen leek me een plausibel plan.

Line-up was in deze clubkomkommertijden behoorlijk goed te noemen, een 50/60-tal dames waaronder een boel meubilair die verfkwastjes  onderhand hebben vervangen door een machinerol ofzo om het te laten opschieten, er werd wel enigerlei make-up gesignaleerd...Ook een boel jonge veulens, opvallend dat er 4/5 Aziaatjes aanwezig tekenden en ook het algeheel ontbreken van Chokomausen was opvallend, doch voorts toch vooral de Duits/Roemeense overheersing van de laatste tijd aldaar. Bijgekletst met enkele dames die clubs hebben gewechselt vanuit bijvoorbeeld Aca en Samya oder PSR, leuk voor hen, en in de meeste gevallen ook duidelijk boven GT-level performend, dus de stammies aldaar zouden zich mogen freuen, alvast toch voor een bepaalde tijd sowieso...Eentje gaf aan dat ze in vergelijking met onze sessie voor anderhalf jaar beter en professioneler was geworden, had ze dat laatste woordje weggelaten had het nog wat kunnen worden misschien  ;D, egal...Optische stunners eerder karig in aantal, en degene die er qua looks uitsprong is dan nog een serviceniete van jewelste, dus dat schoot niet op. Voorts wat gekwebbeld met enkele dames, Pia had d'r bril vergeten en had tengevolge hoofdpijn van jewelste dixit bekannten, jammer, doch dat weerhield haar niet om half de toko aan te spreken en ietje té opzichtig te jagen, sneu, dus die viel ook af helaas...

Eten was wisselend van factuur, ontbijt zoals immer zeer lekker met omeletje met additieven naar wens, het avondeten was leider lamentabel van kwaliteit, de pasta was zéér matig om het eufemistisch uit te drukken en lag zwaar op de maag, wat maakte dat de pizzaschijfjes er ondanks enige taaiheid toch ingingen als zoete broodjes om de recuperende maag te stillen...Barpersoneel prima en erg actief, voorts was de club rein en netjes, en werd men bijwijlen onderstebovengepoetst door allerhande borstelvegers die naar m'n aanvoelen stilletjes aan het trainen zijn voor het EK curling...Egal, er werd ook gekamerd door dit ongedierte, en wel met...

EMMA: Bulgaarse, 23 ofzo, ex-Andiamo, C-cups silicone, lang zwart haar, normaal figuur. Helaas was het een middelmatig sessietje van dertien in een dozijn met een houdbaarheidsdatum van noppes... TZ matigjes, wat geneuzel enzo, een vluchtige sporadische tongzoen maar voorts niks om over naar huis of het hondenasiel te schrijven, criticasters zouden het als ondermaats beschrijven, jochies zoals mezelve die immer zufrieden zijn noemen het limit-limit geneuzel...PZC degelijk zonder te excelleren, sommigen noemen haar een referentie op dat vlak, naja, no way josé...inspiratieloos, handinzet dabei meestal, EL inklusiv doch niet van dien aard om stellig leeggezogen te worden, doorsnee... Lecken/Fingern: kein Bock...NMC: matigjes, abspritzorientiert qua inzet, geen noemenswaardige nähe of gekkigheid gesignaleerd...Halfuurtje volstond, herhalingsgevaar is als miniem in te schatten...

JENNY: Duitse, mid-20 ofzo, normaal figuur, halflange bruine haren, B-cups natuur, een rits kleine tattootjes met een opvallende iets grotere boven d'r westertiet als 'k het compasgewijs nog op een rijtje heb, voorts een riedel piercings waaronder een functionele in de tong en een intimpiercing die niet in de weg zat, wel een handfull om erbij te hebben bij de metaaldetector lijkt me stellig. Spreekt nogal wiedes perfect Duits en is goedgemutst, een uitzondering die na een eerste afwijzing (toevalligerwijs net na sessie met) niet als een horzel gestoken oprot, nope, ze kwam erg gezellig over en kletsmajoorde maar wat in de rondte...Service: TZ goed tot zeer goed, PZC dito, lecken/fingern hochgenuss, mejuffer werd toch lichtelijk meandergewijs vochtig en spoorde ss aan tot overmatige gekkigheid, drukte m'n rotkop hardhandig downwards wat ik haar deels in dank afnam, doch toch net voor het orgasme gstopt, het kan niet alle dagen kerstmis zijn denk ik dan maar...NMC goed tot zeer goed...Yup, bovengemiddelde service die ook nog ns coulant werd afgerekend, kijk, zo kan het dus ook...Topservice naar GT-normen en madame staat genoteerd voor eventuele herhaling mits gelegenheid...

Yup, zo volstond het weeral, voorts een uitermate gezellig quatschrunde mit kollegen waarmee ik het goed kan vinden. Ik dank hen dan ook voor hun vergevingsgezindheid voor de linguïstieke fehlers, net zoals ik lezers die het tot hier hebben volgehouden dank voor hun doorzettingsvermogen om deze quasi onleesbare brei tot zich te nemen  :-P

Fazit: dagje der quatschen, numeriek een goede line-up, qua kwaliteit blijft het behelpen, maar het dient vermeld: GT biedt tijdens de Gurkenzeiten in de meeste clubs een meerwaarde qua numbers, dat staat en dus gewaagt ss van een leuke onderhoudende dag die zomaar ns zou kunnen herhaald worden aangezien het dezer dagen in de meeste clubs toch eerder langweilig is...In andere periodes van het jaar zal GT steeds minder frequent voorkomen in het routeschema wegens plausibele servicetechnische redenen, doch tijdens feestdagen een optie ohne frage voor dit gespuis...

Peace out!

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #252 Gepost op: 29 december 2013, 13:43:17 »
Na enige twijfel, en naar later zou blijken terecht, gisteren nog eens binnengesprongen in GT.
Redelijk aantal dames aanwezig voor deze periode maar dat was voor mij ook het enige positieve. Het ijsberenclubje dat bij GT zweert was ook aanwezig en vermaakte zich kostelijk. Ok ieder zijn ding.
Na wat observatie moest ik eens te meer vaststellen dat de meeste dames niet aan presales doen, de meeste dames binnen het half uur terug zijn van de kamer en aan aftersales wordt er bijna niet gedaan. De dames die me aanspraken vroegen zeer snel naar "zimmer" of "schlüssel".
Ben dan ook "ungepoppt" huiswaarts gereden.
Woensdag was ik in Living Room en daar vond ik het veel beter, meer relaxte sfeer,genoeg dames aanwezig voor kerstdag en zowel pre- als aftersales.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #253 Gepost op: 30 december 2013, 11:40:08 »
Zaterdag 28 december 2013.
Met een vrijkaartje op zak vanuit Ratingen vertrokken voor mijn 1e bezoek aan GT. Relaxxxboard en GT bedankt voor het vrijkaartje. Om 12 uur rijd ik de parking op, nog plek genoeg. Het kaartje wordt zonder probleem geaccepteerd. Ik neem een  badjas en armbandje voor de locker in ontvangst. Handig dit systeem voor de lockers maar ook opletten geblazen, houd de knop lang ingedrukt en wacht op de klik. Het is me al gebeurd dat ie tijdens het douchen niet afgesloten was. Ook handig dat er douches in dezelfde ruimte aanwezig zijn. Het was er 's avonds wel erg druk in deze kleine ruimte.

Na het douchen richting bar met een grote doos merci chocolade voor de dames. Op dit vroege tijdstip toch al zeker een 30 tal dames in de kleine bar aanwezig. Alle krukken aan de raamkant waren al bezet met dames, de een nog mooier dan de ander. Sommige fotomodel-/playboy waardig. Ik loop met de chocolade alle dames langs en de meeste van hen nemen met een glimlach de chocolade in ontvangst. Ik smelt nog sneller dan al het chocolade bij elkaar. ;) Na het uitdelen zijn er nog een tiental over een ik leg de doos op de bar, die gaat zeker nog leeg geraken. Ik ga aan de bar zien en neem een koffie. Na het opdrinken ga ik op verkenning uit om te zien wat GT nog meer te bieden heeft. De wellness bevindt zich in het midden van het gebouw met daar omheen een gang waar zich ook weer dames ophouden. Al lopend door de gang zie je verschillende kamers en een grote kino. Vrij overzichtelijk allemaal en een kans op verdwalen is onmogelijk. Tijdens de rondleiding bots ik bijna tegen een dame op die uit een gang verschijnt waarvan ik nog geen idee had dat daar en gang was.

Na de rondgang weer terug naar de bar, zie ik daar victor ook aan de bar staan. Vrijdag was hij op mijn verjaardagsfeest in HP en we hebben in hetzelfde hotel geslapen. Toeval? Ik wist iig niet dat ook hij naar GT zou gaan. Hij komt bij me staan en we praten wat bij. Ik wijs naar een meisje en vraag wat hij van haar vindt. Ze loopt topless rond en heeft schitterende borsten. Echt of nep? Ik weet het niet en ze houdt het voor zichzelf. Ze komt naar ons toe gelopen en stelt zich voor als Maribella uit Hongarije. Mooi figuurtje met een niet bijzonder knap gezicht. Meer het type girl next door. Ze vraagt al snel of 1 van ons interesse heeft om op kamer te gaan. Beide slaan weer het voorstel af want we willen nog even bijkomen van de dag er voor. Snel toehappen is sowieso niet slim in een tent als deze. Ik stel victor voor om in de tent wat te gaan eten.

In de eettent is het zeer rustig. Ik neem een lekker broodje met ham en een croissantje met kaas. Een sinaasappelsapje erbij en ik laat het me lekker smaken. In de tent ook aanwezig is cupido met 2 vrienden. Ik vraag of ze Mirabella kennen maar die kennen ze niet. Ze heeft eerder in LR en VM gewerkt en pas sinds kort in GT. Na het eten weer terug naar de bar. Ik neem af en toe een drankje, maak een rondje door het gebouw maar kan mijn draai niet vinden. Bediening aan de bar is vlot en die blonde bardame is een lekker ding. Helaas zoals wel vaker aan de verkeerde kant van de bar aan het werk, lol. Ik kijk wat rond vanaf mijn barkruk maar kan maar geen keuze maken. Er zijn uitzonderingen maar de meeste dames lijken vastgeroest te zijn aan hun barkruk. Pas tegen half vijf durf ik het aan om naar een dame te stappen. Zie http://www.relaxxxboard.com/index.php?topic=13980.msg43744.msg#43744

Pas na deze sessie begin ik me op mijn gemak te voelen en kan ik er van genieten om naar de dames te kijken. Ik maak kennis met o.a. nikxxx, quads en een niet schrijvende beer. Tijd voor een warme maaltijd dus op naar de tent. Het eten wordt om half zes opgediend en het is pas kwart over vijf. Er staat al wel een groentesoep klaar dus eerst maar een soepje en een sneetje brood genomen. Lekker soepje hoor. Na de soep sluit ik me aan op de rij maar ik ben al snel aan de beurt. Er is keuze tussen 3 menu's en ik kies voor de varkens medaillon met rijst en wat rauwkost. Met een bord vol lekkers loop ik richting loungebanken. Ik zie niet dat er een afstapje is en met mijn toch al geblesseerde enkel stap ik in het diepe. Auw, doet dat ff pijn zeg. Het is en oude blessure die zich een week geleden weer openbaarde na een half uurtje hardlopen. Ik plof met pijnlijke enkel op een bank naast een grote beer. Dit blijkt een gezellige prater te zijn, een paar jaar ouder dan ik. We praten over de clubs en de meiden en de, met het ouder worden, gepaard gaande problemen.
Na het eten weer terug naar de bar. In de bar nu minder dames en ik voel me meer op mijn gemak. Het is nu gezellig maar niet te druk. Alle kamers zijn bezet maar de wachttijd is minimaal. Aan de bar komt Magic-g bij me staan. Ik ken hem nog van HP. Aardige rustige man waar ik het wel goed mee kan vinden.

De wellness, daar heb ik beperkt gebruik van gemaakt. De jacuzzi was vrij en daar heb ik lekker in liggen bubbelen. Geen handdoek daar aanwezig en ik had er geen meegenomen dus wat nu. Ik ben even in de sauna gaan staan maar dat schiet niet op. Dus snel badjas aan een naar de lockers waar dus wel voldoende handdoeken liggen.

Een tweede kamergang was niet noodzakelijk maar ik kreeg toch weer zin om lekker gepijpt te worden door en lekkere chick. Sabrina ziet er lekker uit een schijnt goed te kunnen pijpen dus die moest het dan ook worden. Het was tegen tienen en om half elf stond er pizza op het menu. Had ik maar geweten dat Sabrina dol is op pizza en dat prefereert boven pijpen dan ... lees mijn recensie over haar hier http://www.relaxxxboard.com/index.php?topic=6905.msg43743.msg#43743

Ik heb me prima vermaakt. Vooral de line-up is het het grote pluspunt. Daar kanik uren naar kijken. De service is zeer wisselend en wat dat betreft heb ik het niet getroffen. Volgende x beter.
« Laatst bewerkt op: 30 december 2013, 11:50:18 door Hansdordt »

Offline ketserr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #254 Gepost op: 5 januari 2014, 13:17:43 »
Was weer een mooie dag GT de eerste keer in 2014.
Een greep uit het kets aanbod van gister;

Amanda Andrea Sonia Nina Viktoria Aida Carine Rosa Xena Inez Lucky Maggie Leona Adela Cristina Adelina Lulu Jenny Angelina Isabella Lisa Cora Lin Anna Nestia Miranda Jana Lina Argentina Alicia Sabrina Raissa Alice Kira Mona Lara Mia Tina Emma Carmen Dia Milena Mara Bianca Manu Diana Ada Sina Rachel Alexa Dilan Dafina Sam Joy Liz Mercedes Vanessa Irina Rebecca Plus nog een aantal waarvan de namen (nog) niet bekend zijn.