Auteur Topic: (domina) Dana (alias Blondie)  (gelezen 45405 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #15 Gepost op: 24 oktober 2013, 20:45:48 »
Dit is geen look-a-like van haar, het gezicht tot daar aan toe maar haar haar is in een staart, ze is slanker (fijn) en een A-cup.  Bovendien was ze er niet toen jij er was omdat ze zeer lange tijd afwezig is geweest en toen de eerste dag terug was (wat niet gelogen was want verschillende dames omhelsden haar uit blijdschap dat ze terug was)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
even nog tussendoor
« Reactie #16 Gepost op: 24 oktober 2013, 20:57:40 »
De enige reden waarom SM duurder is dan "normale" sexxx.
 
Al eens gechekt wat een arsenaal aan spelletjes, dildo's, zweepjes, allerhande tools kosten?
En dan spreken we niet eens van de meubelen, het kruis, de ....


En daarenboven hebben de meeste SM-dames ook nog eens een uitgebreide kledingkast met latex, leer, ....



Dus is de meerprijs op een gewone kamer in een saunaclub, met hoogstens wat kleine attribuutjes erbij, niet te rechtvaardigen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #17 Gepost op: 24 oktober 2013, 21:02:15 »
Over een look-a-like gesproken.

[attachimg=1]

Beeld je er een fijn slank lijntje bij met vrij lange benen (voor haar grootte) en iets donkerder blond haar en het is ze.  Denk er ook even bij dat ze lief lacht en het is ze helemaal.
 :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
even nog tussendoor
« Reactie #18 Gepost op: 24 oktober 2013, 21:04:43 »
Dus is de meerprijs op een gewone kamer in een saunaclub, met hoogstens wat kleine attribuutjes erbij, niet te rechtvaardigen  :douchen .
Ik vind 100 euro extra er echt over.
Dat ze nu eens voor soft sm 25 euro extra zouden vragen, ja....
Maar 100 euro MEER voor een uur, dat lijkt me echt te veel van het goede  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #19 Gepost op: 24 oktober 2013, 21:08:10 »
Met wat goede wil kan je stellen dat ze € 50 extra vraagt zoals je ook € 50 extra moet betalen voor anaal.  Als je twee keer anaal wil doen op een uur zijn er ook veel dames die het dan twee keer aanrekenen.  Er zijn ook dames die een gewoon tweede orgasme extra aanrekenen.
Iemand met een vuile tong daarentegen zegt dat ze gewoon € 200 wou cashen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #20 Gepost op: 25 oktober 2013, 02:06:36 »
Over een look-a-like gesproken.

[attachimg=1]

Beeld je er een fijn slank lijntje bij met vrij lange benen (voor haar grootte) en iets donkerder blond haar en het is ze.  Denk er ook even bij dat ze lief lacht en het is ze helemaal.
 :douchen .


Dan is het zeker niet degene die ik gezien heb.
Ik sprak over een beauty van zowat Loredana kwaliteit.


Dus die dame ken ik niet en dat vind ik helemaal niet erg, sorry voor mijn dwaze interruptie.
Laat ik het er op houden dat ik toen ook mijn dag niet had.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #21 Gepost op: 25 oktober 2013, 03:50:01 »
Met wat goede wil kan je stellen dat ze € 50 extra vraagt zoals je ook € 50 extra moet betalen voor anaal.  Als je twee keer anaal wil doen op een uur zijn er ook veel dames die het dan twee keer aanrekenen.  Er zijn ook dames die een gewoon tweede orgasme extra aanrekenen.
Iemand met een vuile tong daarentegen zegt dat ze gewoon € 200 wou cashen  :douchen .
Het is maar zoals je het interpreteert, sef  :111:
Cashen is uiteindelijk het doel, en de kunst is dat een rakker zich goed voelt na het cashen, denk daar maar eens over na.....


Indien jij je aan je locker gelukkig voelt na het afrekenen, was het de meerprijs waard.
En dan heeft een telraam geen nut  :111: :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #22 Gepost op: 25 oktober 2013, 03:51:26 »

4     4    4    4    4    4
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DEEL 2
« Reactie #23 Gepost op: 5 november 2013, 23:40:19 »
Het werd dus 4

Als ik mijn look-a-like-foto nog eens bekijk.  Verdorie, twee druppels water.

Voor de tweede keer ging ik dus met Domina Dana blondie.

Bij het binnenkomen in de bar na een saunaronde, lag ze in de bar languit een beetje te luieren in één van de sofa's, een beetje zoals de rest van de dames (voornamelijk haar collegaatjes/vriendinnetjes).  Ze herkende me meteen, ik haar ook (da's niet moeilijk als je er twee weken over gefantaseerd hebt natuurlijk).  Ze riep hello en opende spontaan haar handen.  Ik vloog er met plezier in.  Gelijk vertelde ze in het Roemeens ook wat tegen haar vriendinnetjes/collegaatjes.  Ze begonnen lichtjes te giechelen.  Zeer geresumeerd zal ze heel snel wel een verhaaltje over me opgehangen hebben.  Wie ik was, hoe het kon dat ik zo close ongegeneerd bij haar kon komen liggen en een mondkus kreeg.  Ze was dus heel spontaan.  Later op de dag zou ze me vooral erg negeren.  Allicht maakte ik voor haar een grote fout of deed ik iets dat een normaal man niet zou doen in het geval dat er naast je zo'n blonde vamp ligt.  Ik liet haar weten dat ik nu niet op kamer zou gaan maar eerst mijn middagmaal wou verorberen.  Dat ze me nadien vooral negeerde klopt, zij het dat dat vooral in de vooravond begon omdat ik ze tussen pakweg één uur en vijf uur in de namiddag nergens vond.  Ja, laat op de namiddag zag ik ze ineens slapen in de kelder van Samya (wellnessarea).  Ik twijfelde nog om er tegen aan te kruipen maar 1) iemand die slaapt (en slaap nodig zal hebben), kan nogal slecht gezind zijn als ie gewekt wordt en 2) ik kende Dana niet voldoende om te kunnen inschatten of ze er mee zou kunnen lachen.  Als ze dan niet aan het slapen was, was ze wel aan het bellen, haar aan het opmaken....  Ze was met andere woorden "niet beschikbaar". 

's Avonds negeert ze me dus vooral.  Ten minste zag ze me niet maar als je flink in het zicht gaat zitten, komt het er op neer dat ze doet alsof ze je niet ziet.  Omdat ik (ook voor deze knappe vamp) niet snel toegeef, liet ik het maar even (éven!) blauwblauw.  Natuurlijk loop je op die manier wel het risico dat ze "ingenomen" wordt.  Da's allemaal niet zo erg, vind ik meestal maar ik brandde van verlangen om weer met haar op kamer te kunnen zijn.  De tijd dat ik het risico nam, kreeg ik wel in het snuitje dat ze lang vrij was voor zowat de mooiste blonde dame van de club te zijn.  Normaal moet ik dan beginnen nadenken en mijn voelsprieten uitzetten maar beide functionaliteiten haperden flink op dat moment aan mijn lichaam.  Bovendien vond ik de sessie vorige keer super in de tijd dat ze geen tijd van me aan het afnemen was.  Ik zette me vlot over dat debacle dat we hadden en onthield enkel het goede. 
Ineens liep ze weer ergens naar toe.  Ten minste dat was toch haar bedoeling.  Tegen al mijn eigen gemaakte regels in, riep ik haar naam.  Ze keek (moest toen wel natuurlijk) mijn richting uit en zei me dat ze direct terug zou komen.  Als (ja ook zij!) ze nu abnormaal lang zou weggebleven zijn, zou het spelletje tussen ons hier en nu uit geweest zijn.  Ze bleef echter niet lang weg.  Ze ging blijkbaar enkel een latte macchiato halen.  Even vragen of ik ook wat wenste te drinken, deed ze niet.  Een meesteres (voor mij tot dan) niet waardig zeker?  Ik deed teken om bij me te komen zitten.  Ik lag op dat moment languit op een lange sofa en rondom mij zat het vol met vrouwen en mannen.  Ze had dus niet veel meer keuze dan in mijn schoot te komen zitten, tussen mijn benen of op het randje van de sofa (heel ongemakkelijk dus).  Weer had ik conclusies moeten trekken, ten minste toch als ik in normale doen was.  Mijn bedoeling was immers om deze sessie een mix te laten worden van GFE die door een stoute uitval van mij zou kunnen uitmonden in een dominante sessie.  Als er iets is waar niet-GFE-dames een hekel aan hebben of waar je kan aan herkennen dat het geen GFE-lievende dames zijn, is het wel dat ze er zéker alles zullen aan doen om niet in je schoot te moeten gaan zitten.  Daarom nodigde ze me dus uit om mee een sigaretje te gaan roken.  Ik ging op haar vraag in maar eigenlijk dik tegen mijn goesting omdat dat terras even erg is als een lerarenrokerskamer (vroeger). 

Eigenlijk evolueerde dit heel erg raar.  Zonder iets te zeggen (de muziek stond toen nog niet zo heel luid), liepen we richting rokersruimte.  Ze wou daar eerst bij een collega aan een tafeltje gaan bij zitten.  Ik zei niets maar dacht wel dat je zoiets eigenlijk niet doet met je klant die je vorige keer toch flink wat geld in het laadje bracht.  Ik dacht er meteen bij dat als ze dan ook nog onderling in het Roemeens zouden beginnen, het voor mij al niet meer hoefde.  Dus toch even terug het verstand vanuit de lul naar het hoofd gezonden.  Alsof ze mijn gedachten kon lezen, zei ze me dat we beter ergens anders konden gaan zitten.  Lege tafeltjes waren er niet.  Er wordt wat afgerookt in Samya.  We zijn dan bij een andere man gaan zitten.  Wij naast mekaar.  Zij schoof haar stoel wat scheef opzij in mijn richting maar meteen ook de perfecte truc om toch op afstand te kunnen zitten.  We zeiden eigenlijk niets tegen mekaar.  Natuurlijk was ik nu ook weer niet mentaal verlamd die dag.  Ik stond dus in dubio.  Ze alleen laten zitten of....  Ja, voor het eerst in mijn sauanclubcarrière had ik ook zoiets van: die dames, wat moet je daar tegen zeggen, je komt toch gewoon om die te neuken.  Het tweede haalde het van het eerste.  Voor mij kon haar sigaret niet snel genoeg op zijn.  Ik stond te popelen om de kamervraag te kunnen stellen.  Die Dana maakt me dus écht helemaal gek precies, als ik er nu zo over begin na te denken. 

Nog even terloops vermelden, doch zeker niet onbelangrijk, dat ze 's morgens al gelijk vroeg of we deze keer gewoon gingen wippen.  Ik antwoordde haar dat ik vandaag misschien niet zo braaf en gehoorzaam zou zijn.  Veel zei ze daar dan niet op.         

We liepen achter mekaar richting kamer.  Ze gaat wat noteren in een boek, ze haalt een sleutel af én... we lopen naar beneden.  Naar beneden, dacht ik???  Daar zijn toch geen kamers.  Waar lopen we nu heen?  Waarachtig, daar is toch een kamer.  Ze opent de deur.  Ik loop naar binnen en weet niet wat ik zie.  Ik denk zelfs dat een man die enkel maar eens een klein kwartiertje wil "boenken" en weer weg, hier nog niet zomaar vrede zou mee nemen. 
Hoe de kamer eruit ziet?  Een matras op de grond (bij manier van spreken) te midden van afgedankte materialen en poetsgerief.  Bovendien van die vieze witte ongezellige koude TL-verlichting, zoals op mijn werk.  De helft van de verlichting werkte dan nog niet ook zodat het er nog ongezellig donker was.  Ik heb al wel "afwerkkottekes" in andere clubs gezien maar die zijn dan nog drie keer zo aangenaam.  Ik moest weer even denken aan vanmorgen toen ze zei of ik nu eens niet gewoon even wou wippen.  Had die geen zin meer om meesteres te spelen?  Was ik een slechte slaaf (hoewel je je als slaaf gewoon laat doen, toch)? 
Vermits zij zich eerst nog volledig wou douchen (en ik ook) had ik wat tijd.  Zo was er voldoende tijd opdat ik tot drie keer toe kon laten verstaan dat ik op een andere kamer wou wachten of geen sessie wou.  Ze bleef dus enkele keren aandringen voor dat berghok. 

Toen ze goed en wel besefte dat het niets of een andere kamer zou worden, koos ze er maar voor om (tegen haar zin) te wachten op een andere kamer.  Dat wachten duurde gelukkig welgeteld enkele tellen.  We kwamen nu terecht in kamer 7 op de eerste verdieping.  Een mooie kamer op zich en een paleis tegenover het berghok.

Zoals ik al kwam te vertellen, had ik een plannetje in mijn hoofd.  Uiteraard wou ik geen scenario afspelen.  Ik wou enkel GFE beginnen en als slaaf eindigen die dan heel op het einde toch weer dikke knuffels en kusjes zou krijgen. 

In Samya behoort zogezegd zoenen tot het standaardpakket.  Op papier ja! (Dit is lang niet de eerste keer in Samya.) Zoals ik vorige keer al liet ontvallen, kussen (laat staan tongzoenen) is niet haar favoriete bezigheid.  Je zou ze er eventueel wel toe kunnen verplichten (schat ik zo in) maar zo zit ik niet in mekaar.  Als dicht tegen mekaar kruipen dan ook resulteert in afstand nemen van haar kant, wordt een GFE-begin wel héél erg moeilijk.  Als Dana dan tegelijkertijd weer zeer professioneel standaard begint te vragen wat ik deze keer zou willen....  Tja, al zo stupide als vragen hoelang je op kamer wil blijven; wat ze natuurlijk ook vroeg.  Enfin, je begrijpt, alles was opgestart om GFE te blokkeren.  Er zit dan als man niet veel anders op dan weer te kiezen voor Dana lady dominant.  De tijd die ze daar vorige keer aan besteed had, was intens goed.  Perfect en perfect aanvoelend waar mijn grenzen van er-nog-plezier-aan-te-beleven liggen.  Vorige keer betaalde ik € 200 voor een uur (inclusief € 100 extra voor dominantie en € 25 extra voor de FT).  Deze keer koos ik voor een duurtijd van twee uur à rato van € 275 (ook met FT).  Een koopje dat laatste uurtje dus.  Ik was er nog van overtuigd dat het sm-gedeelte van de sessie dit keer langer zou duren omdat ik veel weerwerk wou leveren om van haar kant weer reactie te krijgen.  Nog een beetje ijdele hoop op een GFE-afsluiter en als dat niets zou worden (wat ik had moeten weten natuurlijk) dan was ik toch nog wat langer bij deze blonde vamp.  Over prijzen zaag ik niet want ik beslis ten slotte over wat ik aan wie uitgeef. 
Ik gaf haar dus aan dat ik hetzelfde van vorige keer verkoos maar toch anders.  Ze begreep niet wat ik daarmee bedoelde.  Ik dacht: "dat zal ze dan zodadelijk wel ondervinden" en breide er voor haar iets rond.

De domina maakt haar dus klaar voor het spel.  Ik zei het al.  Hierbij weet ze goed hoe ver ze kan gaan.  Het stopwoordje moet ik bij haar nooit gebruiken.  In sommige zaken gaat ze zelfs niet ver genoeg.  Dat probeerde ik haar dan duidelijk te maken maar ze snapt hints niet.  Ik zou het vlakaf hebben moeten vragen in de hoop dat... maar een spel is zoveel leuker als de dame de hints oppakt, er op inspeelt, vanzelf.  Nee, ze speelde niet goed in op wat ik aanbracht.  Een voorbeeldje.  Heel in het begin steekt ze weer een (paar) vingers in mijn mond.  Het was natuurlijk de bedoeling dat ik er zou op sabberen.  Ik weet dat wel en deed dat ook heel even maar al heel snel ging ik over op lichtjes bijten.  Ze liet me verstaan dat dat niet de bedoeling was.  Als een volleerde slechte ongehoorzame slaaf begon ik nog wat harder te bijten.  Even zelfs iets harder dan ik zelf wou want ze riep heel effe "auw".  Moet er nog zand zijn maar een meesteres moet op zo'n moment een slaaf flink op de vingers tikken, flink straffen.  Eigenlijk vroeg ik dat zij ook eens flink in mijn vingers zou bijten maar ze pikte het dus niet op.  Ze vervolgde haar dominantie gewoon verder, geen extra afstraffing.  Ze vervolgde dus haar dominantie. 
Ik had haar laten verstaan dezelfde sessie maar toch ook weer niet dezelfde.  Dat was precies toch een klein beetje tot haar doorgedrongen.  Ik kreeg van haar immers zowat geheel dezelfde sessie als vorige keer met toch wat aanpassingen.  Zo walmde ze deze keer sigarettenrook in mijn gezicht, liet ze haar vingers uit mijn kont en krabde ze me deze keer ook over mijn bovenarmen en -benen en over mijn borstkast.  Ze deed dat eerst gewoon veel te zacht om opwindend te zijn.  Hier gaf ik een meer dan duidelijke hint door te zeggen dat ze een veel te lieve kat was.  Een beetje harder dus maar nog veel te braaf.  Ik zei haar dat als ze iets doet dat ze het dan goed moet doen, uitdagend!  Toen lukte het beter maar het had nog meer mogen zijn maar ik ben geen fluisterende raadgever of zoiets hè (ik ben slaaf).  Ze verstond ook niet dat het spugen ook wat meer mocht zijn.
Was deze dominantie dan zwak?  Nee, zeker niet maar de opwinding was een stukje minder dan vorige keer.  Het verrassingseffect was een beetje weg, dat zal ook wel meegespeeld hebben, het verschil met vorige keer was erg klein.  Ik heb genoeg geprobeerd om het tij te doen keren.  Het totale sm-gedeelte nam dit keer 45 minuten in beslag.  Dit gedeelte was zeker naar behoren en als ik enkel zou quoteren op dat gedeelte zou ik zelfs nog eens een derde poging met haar wagen.  In gedachte dan: "derde keer beste keer", "alle goede dingen bestaan uit drie".  Ik blijf erbij dat ze vrij perfect aanvoelt wat ik wil.  Ook nu weer een FT en mijn sperma weer in mijn mond gespuugd gekregen.

Nu restte er dus nog een uur en een kwartier.  Ineens drong het tot me door.  Wat moest ik nu nog met die tijd doen?  GFE = not done voor haar.  Ze kwam zelf met een idee.  Ze vroeg of ze me een halfuurtje een massage moest geven.  Natuurlijk ga ik niet op kamer voor een massage met een dame maar het was toch weeral héél lang geleden dat ik nog eens een massage gekregen had en met de warme handen van deze schoonheid zou ik daar wel kunnen van genieten.  Ik stemde dus in.  Gelukkig maar want ik moet zeggen dat ze niet enkel goed weet en aanvoelt hoe me dominant te benaderen maar haar massage is één van de beste massages die ik al ooit gekregen heb van een DVP.  Heel mijn rug, mijn nek, mijn poep en benen kregen een goeddoende harde massage.  Je moet ze het nageven.  Heel, heel even plaagde ze me ook door even mijn ballen aan te raken.  Als prostituee zou je zo van een massage toch weer de aanloop kunnen geven voor seks.  Niet dus.  Ook nu dus eigenlijk weer dezelfde plaat draaien.  Het laatste gedeelte van de sessie liefst zo makkelijk mogelijk laten verlopen en liefst niet meer te veel met seks bezig moeten zijn. 
Een beetje uit dankbaarheid en omdat ik er ook helemaal niets op tegen heb om bezig te zijn met zo'n beauty, gaf ik haar ook een goede massage.  Ik wou er eerst mijn voeten wat aan vegen en zei haar daarom dat ik dat niet goed kan maar gaandeweg spande ik me toch redelijk in.  Niet te lang, ze gaf op geen enkel moment aan dat ze er van genoot.  Ze speelde in plaats daarvan wat Roemeense muziek op haar mobiel.  Mijn inzet van de massage was in alle eerlijkheid hier onder ons trouwens om wel weer over te gaan naar seks.  Na een "komedie-goede-massage", had ik dus een alibi om met mijn handen en vingers tussen haar benen te beginnen "masseren" noemen ze dat dan ook.  Echter, zoenen niet te veel, tonzoenen al helemaal liever niet en met je handen haar poes beroeren kan ook niet.  Beffen mag je wel want dit keer kwam bij het sm-gedeelte ook face sitting in het spel waarbij ik half gedwongen haar aars en kutje oraal diende te verwennen.  Schrap vingeren dus ook maar bij haar. 
Nu wordt het natuurlijk aardsmoeilijk om nog wat te verzinnen.  Wat met de nu nog resterende tijd beginnen?  Uiteindelijk zou ze van de twee uur nog een kwartier afpitsen maar het was goed voor mij.  Ik ging nog tegen haar aanliggen en probeerde toch nog eens door te zetten.  Dat doe ik zelden.  Iets toch proberen te forceren waarvan aangegeven werd dat het niet gewenst is.  Ik verdween met mijn vingers toch weer tussen haar benen en hield dat wat vol maar het zou ambras geweest zijn (weer een debacle, nee bedankt) als ik had blijven doordoen.  Toen gaf ze me wel (speels!!) weer een klap in mijn gezicht en vroeg ze of ik weer wat slaag nodig had.  Zij die toch eerst er alles aan deed om een sm-sessie te vermijden.  (Wil je niet enkel wippen?  Een afwerkhok kiezen....)  Zo voegde ze er meteen ook aan toe of ik niet nog wou verlengen.  Snapt ze iets niet?  Denkt ze dat ze gewonnen heeft door het al te makkelijk genomen te hebben op bepaalde momenten.  Zo zorg je er bij mij alleen maar voor dat ik definitief nooit meer zal gaan.  Zo zal het ook zijn bij haar.

Ze probeerde toch weer, niet veel later.  Zij ging weer douchen.  Ik ook.  Ik had tijdens de sessie niet gezweet, ik was al veelvuldig gewassen die dag en wou bovendien het goede van inwerkende lekker geurende massageolie niet geheel teniet doen in de douche.  Mijn lul  wassen dus en snel effe geheel onder de douche.  Half afdrogen.  Zij stond dus nog onder de douche toen ik er al onder uit was.  Ze wenkt me en geeft een kusje vanop afstand.  Ik kom wat dichter en krijg een kus op de mond.  Ze vroeg ineens ook weer of na het douchen en na mijn avondeten we niet een nieuwe ronde zouden maken.  Even liet ik haar in de waan.  Nu ga ik er toch even van profiteren (lees: nog snel meepikken wat kan en leuk is).  Onder de douche mocht ik lekker tegen haar aanwrijven en haar wat inzepen en nog wat kusjes ontvangen.  Daarna liet ik haar verstaan dat ik nog niet zeker was op een vervolgverhaal.  Eigenlijk had ik kunnen zeggen waarom ik nooit meer met haar zal gaan maar ik was opnieuw bang voor een debacle, zullen we maar zeggen.  Dat het onder de douche net allemaal ietsjes meer GFE kon zijn, heeft allicht ook veel te maken met reclame maken voor zichzelf (en reclame spreekt zelden - volledig - de waarheid).  Om en rond die douches lopen altijd wel mannen.  Die zien dat ook gebeuren en krijgen dan (helaas) een verkeerde indruk.  Niets is wat het lijkt.  Onder de douche kwam mijn lul wel al terug in geef acht.  Ze zag het.  Daarom moest er een einde gemaakt worden aan dat gewrijf in de douche.  Anderzijds Dana, zo eenvoudig kan het zijn, opwinding veroorzaken.

Iedereen verdient een tweede kans, zeggen ze.  Die tweede kans geef ik eigenlijk aan DVP's zelden.  Zij kreeg die.  Ze verknoeit ze.  Ik heb haar tussen de regels wel laten verstaan dat ik niet meer met haar zal gaan.  Ik heb haar trouwens op het einde van de sessie gezegd dat ze niet los genoeg is, niet spontaan genoeg, niet GFE genoeg, te weinig toelaat om nog veel en lang tijd met haar door te brengen.  Wat moet ik dan met haar?  Altijd hetzelfde?  Enkel om haar schoonheid?  Nee, bedankt.  Mooie dames genoeg (misschien minder in Samya maar des te meer in PSR) die wel meer toelaten.

Bemerking:
Helaas bevestigt deze ervaring toch weer dat in Samya vooral op papier alle vrouwen zoenen maar dat in de praktijk de écht knappe dames daar niet happig op zijn en het dan ook proberen te omzeilen/vermijden.  Ik heb nu toch al verschillende keren deze ervaring mogen meemaken.  Ik ga enkel met knappe dames op kamer, zegt Julia dan (in PSR).  De dames in Samya verstaan zoenen dus heel anders dan de vrouwen in PSR.  PSR zal mijn favoriete club blijven.  Samya als afwisseling.  Nochtans had ik dolgraag veel en vaak naar Samya gekomen, eigenlijk grotendeels ook voor Dana.  Ondanks dat er te weinig lukt bij Dana, wil ik haar in zekere zin niet volledig vergeten maar toch ga ik het doen.  Graag had ik met haar minstens zoveel tijd doorgebracht als mijn ex-lieveling in PHG, Brenda.  Eigenlijk is het héél lang geleden dat ik spijt heb dat het niet zo loopt zoals het zou kunnen lopen.  Eigenlijk zou ik op Dana verliefd kunnen worden maar da's een dom ideen en dus zal dat ook niet.  Ik wil enkel maar uitdrukken dat haar vraag naar meer gekamer heel goed had gekund maar dan zonder haar trekjes van profitariaat en gemakzucht op kamer. 

Ik wil ook nog meegeven dat het pijpen naar mijn gevoel te ruw is bij haar en dat ze veel te veel haar handen gebruikt.  Het hardere pijpwerk, het ruwere paste enigszins binnen het sm-gedeelte van de sessie maar op zich heb ik het liever anders. 

Ik wil verder nog besluiten door te vermelden dat als jij gewoon een snelle wip wil met een beauty, Dana zeker en vast niet zal teleurstellen.  Integendeel, durf ik vermoeden.  Voor de meeste clubgangers zal ze dus een aangename wip zijn.  De sessie zal dan waarschijnlijk erg standaard verlopen maar voor velen is daar niets mis mee.  Met standaard bedoel ik dan zoiets als: klein beetje zoenen op de mond (dan zijn we daar ook weeral mee in orde al volgens de letter van de Samya-wet), even de tepels van jou beroeren, naar onder zakken, pijpen en een paar standjes.   :douchen   
                         
« Laatst bewerkt op: 6 november 2013, 00:08:38 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #24 Gepost op: 6 november 2013, 05:40:28 »

4     4    4    4    4    4
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
(domina) Dana (alias Blondie)
« Reactie #25 Gepost op: 6 november 2013, 07:02:46 »
die dames, wat moet je daar tegen zeggen, je komt toch gewoon om die te neuken.Ik was begonnen met stukken te quoten uit je ganse tekst.
Onbegonnen werk, ik heb het dan ook maar zo gelaten.

Ik kan je wel zeggen: IK WIST DAT DIT GING GEBEUREN, TOT IN DE KLEINSTE DETAILS.
Ik wist dat dit ging gebeuren en had je recensie in jouw plaats kunnen schrijven.

Voorspelbaar:
- dat ze je ging benaderen, goed wetende dat ze je verleden keer ferm bij je zak had (deel 2 dus)
- dat ze ging voorstellen om "een gewone beurt te hebben, goed beseffende dat je je toch wel wat bedot voelde
- dat je als een loops slaafje gewoon ALLES wat ze voorstelde ging goed vinden
- dat je zelfs niet afbreekt als ze je in het "kuiskot" wil twee uur afwerken, maar aandringt op een andere kamer (bij elke andere griet loop je boos weg en die "pak je wel even terug"), Blondie had zelfs de bezemsteel in je kont mogen steken, dan was je nog blij geweest dat ze onvoorspelbaar was...
- dat je je weer laat verleiden tot het gekende scenario (een uur krijgen en twee uur betalen)
- dat je dus gewoon zo zot van haar bent als een achterdeur (open toe open toe)
- dat ze een VEEL MINDERE SM-service ging verlenen als vorige keer
- dat ze geen meesteres is, zelfs geen dominante meid, maar een knappe blonde die jou bewerkt zoals zij het wil
- dat ze nadien in de douche beter was dan op kamer (aftersales om volgende keer je weer beet te kunnen hebben)
- dat je duidelijk stelt dat het niet meer gaat pakken (en gelukkig maar, anders verklaar ik je knettergek)
- dat een ezel zich toch wel twee keer aan dezelfde steen stoot, maar die derde keer komt er nooit
- dat ik besef dat je volgende keer een spelletje speelt, maar haar NOOIT meer gaat kameren, ze zal haar lesje wel krijgen van je
- dat je veel te braaf bent bij Dana, sommige meiden vallen bij je in ongenade als ze je niet vriendelijk begroeten bij binnenkomst in de club, deze mag dus alles met je doen...
- dat het volgende keer een 1 in combinatie met 3 zal worden....

Onvoorspelbaar?
En nu quote ik wel, en ik heb een grimas tot achter mijn oren...
Ja, voor het eerst in mijn sauanclubcarrière had ik ook zoiets van: die dames, wat moet je daar tegen zeggen, je komt toch gewoon om die te neuken.
Daar heb ik wel een patent op he ;D :111:  
Ongelooflijk dat jij DIT schrijft.
Onbegrijpbaar, maar het zegt meer over je fascinatie voor Blondie dan over hoe je er echt over denkt uiteraard.
Toch is dit de eerste stap tot varkensgedrag, dat je kan overnemen van me. Dupke is op de goede weg, volg jij? :lol_hitting: :cheer:  

ONE WAY OR ANOTHER .. I GONNA FIND YA ...I GONNA GET YA GET YA GET YA  ;D
Blondie - One Way Or Another (1979) [HD 1080p]

Ik heb ook nog een goede tip voor je.
Er zit namelijk een meid in het schipperkwartier, en nu baseer ik me op jouw 'betaalde prijs en verkregen service', en 'je grens van gedomineerd te worden' en 'je graad van sm-slaafje'.
Uuuuuuh? In het schipperskwartier????  :lol_hitting:
Ja, ik weet precies hoe ver en hoe ver je niet kan en wil gaan.

En er zit namelijk een meid in het swk, die PERFECT aansluit bij jouw sm-wens....
En als ik bedoel PRECIES, dan zeg ik precies, tot in het kleinste detail, tot in de puntjes...
Ik ben er zelfs ZO zeker van, dat die griet je HELEMAAL opvreet, je "DE GFE-SM-ERVARING" van je leven geeft, het helemaal jouw type is, en je je gelukkig doet voelen.

Ik ben er zelfs zo zeker van, dat, indien je naar haar gaat, haar twee uur boekt (dat kost je 300 euro in plaats van 275), je de volledige twee uur in een wereld terechtkomt, waar jij als ervaren GFE-er en met je SM-fantasie nooit van had durven dromen, en dat is een griet in het skw.

Ik ga zelfs verder, als je er ontevreden buitenkomt, en dan bedoel ik (als ze niet aan 90 percent van je wensen voldoet), dan krijg je van mij persoonlijk je centen terug).

Soft sm, vriendinnetje, plagen, bijten, krabben, PZC, golden shower, GFE+++++, innig de liefde bedrijven, speels, lief, passie. En geen seconde verpozen, twee uur zijn twee uur, geen gezeik, geen massage, geen ontwijking, nada van dat....
Je gaat ook je tijd niet verdoen met praten, want ze verstaat maar enkele woorden Nederlands en Engels, maar ze voelt je gewoon aan tot in ieder klein detail.

Verliefdheidsgevaar? Neen, daar is zij te nuchter voor om jou verliefd te maken, al zou ze het zo kunnen met iedere GFE-er.
Maar ze verkiest SUPER service te geven zodat je terugkomt....
Ik doe straffe uitspraken, maar geloof me, ik neem niet het risico 300 euro weg te gooien, dus ben ik wel zeer zeker van mijn woorden. Ik plaats zelfs een fotoke....


Neen, ik plaats geen foto, ik wacht eerst je reactie af  ;D :douchen


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal