Auteur Topic: KIRA  (gelezen 53344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KIRA
« Gepost op: 30 december 2012, 19:02:09 »
[box title=KIRA]




[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest39612

  • Gast
KIRA
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2013, 14:44:09 »
Hoi
Ik vind Kira wel machtig mooi!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2013, 14:50:46 »
Hoi
Ik vind Kira wel machtig mooi!

Ok. Welkom op het forum trouwens :sign0098:.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #3 Gepost op: 4 juli 2013, 21:18:13 »
ik dacht vandaag mijn vrijkaart eens te gaan verzilveren voor de GT die ik gewonnen had.
Lekker een door de weekse dag in de middag niet zo druk als in het weekend dag ik nog dus op naar de fick fabriek.
Eenmaal bij de parking zag ik het al die was echt niet meer normaal vol zo vol had ik hem zelfs op de zondag nog niet gezien  :sign0065:
Ik parkeerde mijn auto maar een kleine km verderop bij het wildpark waar volgens mij al meer GT hun heil maar gezocht hadden.
Eenmaal terug een lichting verse DVP in nieuwe bmw X5 met BG kentekens een paar brede heren uit Oost-europa met gouden ketting formaat gypsy in een gloednieuwe Audi A8.
Die GT toch weer dacht ik bij het aanbellen zag ik het al hawaii hangers er was een party ( die GT ook zo mooi op hun up2date homepage site aankodigt  :clap: )
Dus met die vrijkaart geen entree kwam ik acher, nou mooi dus bommevol was het al rond 15.00 binnen dus dat beloofde weinig goeds minimaal een half uur op een kamer wachten en groot abzocken factor dus met die drukte.
Vroeg nog maar even tot wanneer de kaart dan geldig was morgen weer wel zei die meid maar aangezien hij eind Juni gewonnen was wist ze niet of hij nog geldig was.
Dus dit vroeg ze toch maar even aan de bazin die wist het ook volgens mij niet en riep ineens een jaar lang terwijl op de kaart 2 maanden in het Nederlans staat en niks in het Duits hierover.
Ook word er over geldigheid bij een evt. ( door GT zeer goed op de site aangekondigde party ) niks over geldigheid vermeld misschien een tip voor de mods hier eens naar te kijken.
In die drukte de zin alweer verloren ga misschien een andere keer nog weleens terug maar nu zit ik daar.
Waar dan heen 2 clubs schoten door mijn hoofd de H7 of Dolce Vita.
Gezien het weer afgeknapt op H7 ( geen echte tuin ) dus een stuk door rijden naar Dolce Vita waar ik bijna 3 jaar voor het laatst ben geweest.
En dat was me toen zeer goed bevallen maar om de een of andere reden nooit meer terug geweest doen we dat maar al is het nu nog meer ongepland.

Rond een uur of 4 bij de Dolce Vita aangekomen waar het ook een parkeer probleem is let op plaats zat maar wel voor taxi's en op beperkte tijden.
De kar dus maar bij de ATU voor gezet en je naar de DV naar binnen de betaling is een stuk meer als een tijdje geleden is nu de hele dag door 45 euro en later op de dag nog duurder.
De dames zijn ook duurder was 15 minuten vroeger 25 euro nu 35 nou ja als er ook dan echt iets leuker of beter is als eerst oke.
Me omgekleed badjas etc. was standaard niet echt iets gewijzigd beneden dus weer naar boven.
Wat me opviel meteen was dat in de lounge alles hetzelfde was als bijna 3 jaar geleden alleen veel minder dames en nog minder heren.
Of dat door die prijs stijging komt ???? nou ja een cola besteld net als in de Six Sense is dat hier post mix ( zelfde als bij de Mcdonalds )
Maar niks mis mee me lekker buiten gezet in de tuin bij het zwembad er is volgens mij een wat aparte jacuzi bij gekomen maar verder weinig nieuws.
Af en toe bied zich een dame aan vnl. Oost-Europeesch wat er rond loopt maar voor de rest zaten de paar heren er maar wat verveeld bij.
Een stukje verderop lag een wat mollig meisje met een wat donker meisje de nodige heisa en grappen en grollen uit te halen.
Het mollige meisje was spiernaakt en heb met haar vrolijke commentaar nog wat kunnen lachen.
Rond etens tijd was het buffet dik in orde mooi weer dus veel van de gril, soep, kroketten etc.
Gyros was erg goed te doen en de rest ook net als bij mijn vorig bezoek trouwens.
Uiteindelijk naar bijna 2X voor een meer optick fuck maar gekozen voor de Hongaarse Kyra als ik het goed heb.
De vriendin van het lollige naakte meisje die het niet zo leuk vond dat ik niet haar koos of een trio nam.
Maja het begon al wel dat ze een half uurtje wilde kameren en geen 15 minuten oke dat kan.
De pre sales van haar kant vielen nogal tegen zeker aangezien er verder niemand in de buurt was.
Maar ze deed me aan iemand denken daarom haar toch maar genomen
Boven naar een van de standaard kamers niks speciaals er zijn veel mooiere kamers weet ik maar goed.
Daar ging het ineens nog stroever ik begreep ineens of ze zei dat ze niet op de mond wou.
Wat bij mij met een opstaand gebaar werd beantwoord, dat ik dan beter naar de ramen kon gaan.
Waarop zei meteen weer reageerde wacht wacht over alles viel te praten en ineens had ik haar verkeerd begrepen  ::)
daarna nog redelijke sex gehad 20 minuten vol gemaakt ipv. 30 maar goed kwam ook wel binnen  die tijd maar al met geen HH gevaar ze deed wel netjes PZC etc. maar de klik was er niet ze heeft trouwens half lang donker haar.
Kleine borsten hooguit een A/B cup een Piercing en tattoo's, en voor de liefhebbers een wel heel erg lekker rond kontje.
Al met al heeft deze dame bij mij geen kans nog eens te kameren en ben hierna ook maar uit de club vertrokken.
Ik dacht al dat deze dag me echt niet beter ging worden met een andere kamer sessie al kwamen er wel wat dames bij.
Dolce Vita is denk ik meer een nacht lounge waar ik niet meer zo snel zou terug keren waarom zou ik ruim 125 km rijden als SS maar 25 km is en de prijs nagenoeg hetzelfde de faciliteiten daar beter zijn en de dames ongeveer hetzelfde alleen meer divers bij de SS.
Oftwel heb het wel even gezien in Duitsland met een kleine parel zo kort in de buurt.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #4 Gepost op: 4 juli 2013, 21:21:07 »
Oh ja er is wel een aardige masseur aanwezig uit Holland die dus Nederlands spreekt nu is dit niet geheel mijn ding.
Maar die kerel heeft wel profi massage cursus gevolgd in Thailand dus voor de liefhebbers van echte massage niet ero een aanrader.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2013, 14:13:44 »
Topic samengevoegd, zodat T85 kan zien waarover hij heeft geschreven  :035: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2013, 18:36:02 »
Ze ziet inmiddels wel compleet anders uit als op onderstaande foto's haren nu pikzwart maar net tot op de schouders en enkele tattoo's erbij.
Geen zeer goede sessie maar wel een kontje waar je u tegen zegt

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #7 Gepost op: 11 maart 2015, 20:40:39 »
Kijk, kijk, kijk....   Meestal overdrijven ze met de set cards.  Hier staat tongzoenen niet op de set card gemeld en dat doet ze dus ook niet (maar zegt ze wel te doen, in de bar).

Zo, de valse start is genomen.

De dame is nu niet meer te herkennen op de foto's hierboven. Ze heeft kort haar (tot op de schouders, bruin maar niet het lichte van hierboven op de foto).

Ze heeft me flink beet gehad. Natuurlijk is alles mijn fout. Zo'n doorwinterde clubganger die zich in de luren laat leggen. Nu ja, vooral achteraf bekeken. Ze heeft het natuurlijk allemaal wel voor mekaar gekregen.

Hoe ging het?

's Middags zat ik te brunchen en kwam ze bij me zitten. Zij kwam enkel een appel eten. Er ontstond een leuk gesprekje maar tegen dat ik bijna gedaan had met eten en haar appel bijna op was, vroeg ze toch of ze mijn type was en wat ik na het eten zou gaan doen. Klassiek antwoord ik dan alles behalve na eten gaan kameren. Ze bleef niet meer zitten. Ik had ze wel door. Ja, ik had ze wel door. Ja dus, ik had ze wel door. Ze had me nog nooit gezien, vertelde ze daarvoor nog. Ze dacht met een groentje te doen te hebben dus.

De rest van de dag lopen we mekaar eigenlijk meer gewoon voorbij. Kira had al wel door dat ik geen groentje was. Kira schatte haar kansen niet zo hoog meer in. Allicht zeker niet meer toen ze me twee keer zag postuleren bij toch nog net iets kleinere en slankere jongere dames met zwart haar. Ik vertelde haar ook aan tafel dat ik normaal op dames val met lang zwart haar. Ja, dat liet ik vallen.

's Avonds.... Ik liep wat rond en was ambetant op mezelf omdat ik zowel met Nina als nog een andere dame, wiens naam ik alweer kwijt ben, geen goede sessies had gehad. Een catastrofe en een matige (Nina). Met mijn drankje wou ik ergens gaan zitten en ik liep naar de sofa's achter de bar, bijna aan de eetplek (zeg niet restaurant!). Ineens zag ik Kira zitten, die dus toch niet helemaal mijn type was (te flinke kont bijvoorbeeld) maar wel een mooie vrouw is. Ik vond het nogal gênant op dat moment om rechtsomkeer te maken. Ik ging dus bijna naast haar zitten. Er kon nog iemand tussen. Kira begon weer te babbelen maar doordat de DJ zijn plaatjes al aan het draaien was, verstond ik haar moeilijk en ging ik op den duur toch naast haar zitten. Ze polst nu veel trager naar een mogelijke kamergang. Ik vertelde over het grote wantrouwen van mezelf over de kwaliteit van alle dames in DV maar desondanks kreeg ik ook een goed gevoel bij haar. Een dubbel gevoel dus. Ik vroeg haar op de man af of tongzoenen kon en vingeren ook. Ze vulde aan met dat vingeren € 50 extra kost. Toch wou ik niet zomaar nee zeggen, geen kamergang. Ze beloofde me misschien wel tien keer dat zij me niet zal teleurstellen. Dat we al onze tijd zouden nemen en er iets moois zouden van maken. Beginnend met een heerlijke massage en zo opbouwen. Massage vind ik normaal gezien een akelig woord uit de mond van een DVP want dat gaat meestal niet samen met goede service, als ze daar over beginnen. Nu stoorde het me al niet meer. Integendeel zou ik zeggen. Na een halfuurtje moest ik wel ja of nee antwoorden op de 'open vraag' of ik wou gaan kameren met haar. Ik vroeg nog één keer of tongzoenen kon. Het vingeren liet ik dan al maar. Tongzoenen was zeer zeker geen probleem.

We vertrokken naar kamer. Ze koos een mooie kamer uit.

Op kamer begon het met een massage. Dat was halvelings ook zo afgesproken. Geen probleem dus. De massage gebeurde zonder crème. Ook geen probleem. Enkel voor de masseur is dat iets intensiever werk, voor haar dus. De massage was voor mij te zacht maar zeker niet slecht. Ik liet haar even begaan. Plots begint ze over mijn lichaam te strelen, beetje met haar nagels, rakelings zo, zo dat het eigenlijk net niet kittelt. Héérlijk vind ik dat. Daar kan ik van genieten. Dat deed ik dan ook. Na een hele tijd weer over naar de gewone massage en daarna het voorstel tot pijpen. De pijpbeurt op zich was lichtjes bovengemiddeld. Ze wou er nog een FT uit knijpen maar dat wou ik dan weer niet.

Zoenen? Een korte kus op de mond. Tongzoenen: neen.

Een uur op kamer dus, een massage en een pijpbeurt. Dat kan goedkoper dan aan € 100 natuurlijk.

Het gevoel achteraf? Slecht. Verdomd, ik ben in de luren gelegd.  Duidelijk 1 - 0 voor haar (en dat mag zo blijven voor mijn part)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #8 Gepost op: 11 maart 2015, 21:44:29 »
Verdomd, ik ben in de luren gelegd.  Duidelijk 1 - 0 voor haar (en dat mag zo blijven voor mijn part)  :douchen .
Ik geloof veel, maar daar komt een remise van, dat laat jij nooit zo  ;D :bud
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
KIRA
« Reactie #9 Gepost op: 12 maart 2015, 07:28:22 »
Ik heb nooit flops in Dolce Vita. Echt waar. Want ik kom er niet meer. Eenmaal geweest toen ze nog in Düsseldorf in de stad zaten. Adlerstrasse, zullen weinigen zich nog herinneren. Was hopeloos qua service. En eenmaal op deze locatie met een kaartje van RB. Ben er redelijk mee weggekomen, omdat ik een meid trof die ik kende uit Freude. Die behoorde daar weliswaar tot het onderste segment, maar was naar DV maatstaven goed te doen. En daar laat ik het maar bij. Mogelijkheden genoeg im Großraum Düsseldorf, nergens voor nodig om je zo in de luren te laten leggen. Zouden er dan geen goed presterende dames rondlopen in die club? Ongetwijfeld, maar ik ben te gemakzuchtig om die er uit te gaan hengelen. Moet toch niet nodig zijn.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.