Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119743 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1515 Gepost op: 20 maart 2024, 00:39:27 »
PECH

Op de 11e van de 3e zou het wat vies weer zijn. Dan is het fijn een SC te kiezen waar het binnen goed vertoeven is. En dat is bij het Trappenhuis zeker het geval. Bovendien las ik op het forum van SS zelf dat Ariana deze hele week aanwezig zou zijn.

Dus de keuze was snel gemaakt en reed ik door de files gehaast nog even langs de Markant Tankstelle in Aken om even voordelig de tank vol te gooien, om iets voor Happy Hour bij de Wellnessclub aan het hekje rammelen.

Want voor 11:30 betaal je namelijk slechts 60 ipv de reguliere 70 euro aan entree. Hiervoor kreeg ik badjas en handdoek mee. Slippers hoefde ik niet, aangezien ik mijn eigen mee had. Op verzoek kreeg ik nog een groot sauna handdoek waar je lekker languit op kunt liggen en een saunakilt mee. Ik denk dat een hoop van de bezoekers vooral dat laatste niet weten, want er zaten er weer een paar tussen die hun onderbroek aan hielden. Ik gebruik daarvoor in de plaats dus die kilt.

Na een dringend telefoontje me opgefrist en gauw de innerlijke mens aan wezen sterken in het restaurant. De kokin die dag maakte een heerlijk omeletje voor me klaar. Zelf vulde ik die aan met een soepje, wat vleeswaren en wat is een bezoek aan de haringclub zonder haring? Ik had mazzel dat er nog 1 laatste lag.
Het geheel lekker verorberd in de serre met m'n mobieltje in de hand.

In de kino wat liggen uitbuiken en vervolgens de bar ingegaan om te een leuke meid op te pikken. Er waren circa 15 a 20 dames. Kwa heren was het wat rustig en hing het aantal tussen de 10 a 15.
Een fraaie brunette viel me op. Dementholbear blijkt weer een geheugen als een zeef te hebben. Ik maakte een korte begroeting en kreeg te horen dat Eveline en ik elkaar al kennen van elders. Een belletje ging rinkelen dat de kamer op zich okay was, maar ook weer niet dat de vonken er vanaf vlogen.
En aangezien ik Ariana spotte besloten voor m'n favorietje te gaan. Wederom geweldig van elkaar genoten met deze Gouwe Ouwe SaunaClubservice meid.
De Zwitsers hebben voor hun top horloges die goed nauwkeurig lopen het GOSC chronometer certificaat. IJsberen hebben in saunaclubland het GOSC predikaat voor dames die ouderwets goeie service met de 'heilige' 3 eenheid van TZ, PZC en NMC ;)

Na ons kamertje een saunarondje en weer even bijkomen in de kino.
Het Bulgaarse duo Nancy en Natasha waren weer aanwezig en voor hun vakantie vorig een belofte gedaan om eens een trio met hen te gaan doen. En belofte maakt schuld, die ik besloot die dag maar gelijk in te lossen. Op de kamer werd het een geile bende met deze 2 service kanonnen. Alles wat het GOSC predikaat waardig is met nog een schepje er bovenop!
De 2 dames zijn goeie vriendinnen van elkaar en zijn goed op elkaar ingespeeld, waardoor een trio met hen goed besteed is. Een aanrader als je van een trio, al dan niet lesbisch, want ze zijn niet vies van elkaar en weten elkaar goed op te geilen tot kletsnatte explosies aan toe...

Erna was het hoognodig om de energiereserves aan te vullen. Helaas was m'n trio nogal uitgelopen en heb ik de snacks in de serre gemist. Alleen een dampende warmhoudbak stond er nog. Eigen schuld, dikke bult.
Dan maar me even teruggetrokken in de rustige wellness. Helaas had ik de pech dat ze die dag net de ketel van de jacuzzi aan het vervangen waren, waardoor het water wat lauw was. Ik had zo uitgekeken naar hun heerlijk warme whirlpool, maar dat zat er dus niet in.
Gelukkig deden hun stoomcabine, bio sauna en Finse sauna het wel. Het zwembad was afgedekt en met het vieze weer had ik weinig trek om erin te gaan.

Toen het avond eten er eindelijk stond, gauw een flink bord opgeschept en alles smakelijk opgepeuzeld. Na wat sauna rondjes een dutje gedaan in hun mens room om uitgerust de lange rit terug aan te gaan.
Maar niet eerst voor een laatste hapje.
SIxsens is me weer goed bevallen. Hopelijk een volgende keer weer met een warme jacuzzi.