Auteur Topic: BEATRICE  (gelezen 39432 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BEATRICE
« Gepost op: 10 augustus 2013, 09:15:14 »
Gisteren maar met 2 DVP's gekamerd in HP. De eerste 'gelukkige' was Beatrice. Tot mijn scha en schande moet ik bekennen dat ik niet meer zeker ben van haar nationaliteit (toen ik met Beatrice aan het praten was, had ik eigenlijk een pintje teveel op, waardoor sommige details van het gesprek me niet echt bijgebleven zijn). Ik meen mij te herinneren dat Beatrice Roemeense is. Deze avond ga ik waarschijnlijk terug naar HP. Ik zal het haar dan voor de zekerheid nog eens vragen.

Beatrice is 20 jaar jong en heeft halflang rood haar. Ze is 1,68m groot. Ze heeft een heel lief gezichtje, een A-cupje en een mooie, stevige, ronde kont. Geen piercings of tattoo's. Ze heeft een heel naturelle uitstraling.

Ik heb gisteren tegen 20u met Beatrice gekamerd. Ik was toen al zo'n 6u in de club en eigenlijk was ze me tot dan nog niet echt opgevallen. Meiden als Anastacia, Evelina en Paula springen veel meer in het oog. Toen Beatrice kwam presalen had ik eigenlijk niet veel zin (meer) in een kamergang. Andrea had net voordien de simcode van mijn smartphone per ongeluk geblokkeerd en aangezien ik voor mijn werk eigenlijk altijd bereikbaar moet zijn, werd ik daar niet bepaald vrolijk van. Beatrice nam echter uitgebreid de tijd en de omgang met haar was zo aangenaam (het is een héél lieve meid) dat ik na een half uurtje toch voor de bijl ging.

Op de kamer was alles uitstekend. Beatrice moest haar uiterste best doen om mij mijn problemen met mijn telefoon te doen vergeten, maar ze is daar met brio in geslaagd. Het tongzoenen was uitstekend. De pijpbeurt was heel goed (veel variatie). Het neuken was top: cowgirl, missio en vooral hondjes (lekker kontje) => heel lekker klaargekomen, net binnen het half uur. Ik heb de kamer heel tevreden verlaten.

Beatrice haar aftersales zijn ook uitstekend: ze is me nog regelmatig een tongzoen komen geven en 's avonds is ze in de tuin nog geruime tijd in mijn armen komen liggen.

Toppertje en het herhalingsgevaar is dan ook héél groot!

PS: dit is een andere Beatrice dan de Beatrice die hier ook een topic (paspoort) heeft!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BEATRICE
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2013, 12:46:15 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal