Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 215081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #210 Gepost op: 28 oktober 2011, 23:56:40 »
Astumblief nog zelden een topic gezien waar ik me zo verschikkelijk aan ge-ergerd heb dan dit ongelovelijke gelul. Zeldzaam dit is me zelfs op Hookers of YBF niet gelukt om een topic te vinden waar ik me meer aan stoorde, oh jawel er was eens een bankhanger in VV, die kon ook zo ongelovelijk zeiken over ......... (van alles) maar ik had hem op de negeerlijst staan dus ik kan zijn onzin gelukkig niet herhalen.
 
Heren, get a life en maak hier geen hoofdtopic van, het jaagt iedereen weg !
 
Groet, Foots  O0

Schrijf zelf eens iets met inhoud hé !!!

Hmmm dit zie ik niet als opbouwende kritiek, maar als zeldzaam domme opmerking.
Bijna net zo zinloos als het douchen bij ramen, slaat ook dit totaal negens op.
 
Ik heb hier 1100 beichten, met de meest complete recenties met foto's de hele al.
Geen 1050 oneline reacties ala Toppie in zijn goede tijd.
 
Ik kan hier niet mee lachen, terwijl ik de laatste dagen mijzelf hier groen en geel zit te ergeren aan "" gemaakte"" discussies en tegen elkaar op gebral om zo toch maar iets op "" het forum" te krijgen.
 
Maar goed, zo zie je maar hoe vergankelijk het geheugen hier is, gelukkig heb ik maar Alzheimer light, want ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat mijn inhoud hier op dit forum niet opvalt.
 
Groet, Foots  ??? >:( :-\ :'(

Ik zal mij niet meer laten vangen aan "gemaakte" discussies, OK ?
 
Waar is de tijd van de chat ?  Die is hier gewoon DOOD.  Gisteren waren we met 3 op chat, Dolfie, Roberto en ik.  Jij was ook online, want je poste een artikel.  Wanneer geef je me nog eens een bolwassing ?  ;D
 
En sorry dat ik je bijdrage ook maar in vraag durfde stellen.  Dat was niet mijn bedoeling.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #211 Gepost op: 29 oktober 2011, 00:00:42 »
Astumblief nog zelden een topic gezien waar ik me zo verschikkelijk aan ge-ergerd heb dan dit ongelovelijke gelul. Zeldzaam dit is me zelfs op Hookers of YBF niet gelukt om een topic te vinden waar ik me meer aan stoorde, oh jawel er was eens een bankhanger in VV, die kon ook zo ongelovelijk zeiken over ......... (van alles) maar ik had hem op de negeerlijst staan dus ik kan zijn onzin gelukkig niet herhalen.
 
Heren, get a life en maak hier geen hoofdtopic van, het jaagt iedereen weg !
 
Groet, Foots  O0

Schrijf zelf eens iets met inhoud hé !!!

Hmmm dit zie ik niet als opbouwende kritiek, maar als zeldzaam domme opmerking.
Bijna net zo zinloos als het douchen bij ramen, slaat ook dit totaal negens op.
 
Ik heb hier 1100 beichten, met de meest complete recenties met foto's de hele al.
Geen 1050 oneline reacties ala Toppie in zijn goede tijd.
 
Ik kan hier niet mee lachen, terwijl ik de laatste dagen mijzelf hier groen en geel zit te ergeren aan "" gemaakte"" discussies en tegen elkaar op gebral om zo toch maar iets op "" het forum" te krijgen.
 
Maar goed, zo zie je maar hoe vergankelijk het geheugen hier is, gelukkig heb ik maar Alzheimer light, want ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat mijn inhoud hier op dit forum niet opvalt.
 
Groet, Foots  ??? >:( :-\ :'(

Ik zal mij niet meer laten vangen aan "gemaakte" discussies, OK ?
 
Waar is de tijd van de chat ?  Die is hier gewoon DOOD.  Gisteren waren we met 3 op chat, Dolfie, Roberto en ik.  Jij was ook online, want je poste een artikel.  Wanneer geef je me nog eens een bolwassing ?  ;D
 
En sorry dat ik je bijdrage ook maar in vraag durfde stellen.  Dat was niet mijn bedoeling.
Dit gaat over de chat, mijn geestekindje dat zelfs gekopiierd werd door ybf.
jabber, ik zit ook niet meer op chat, de chat is een mogelijkheid voor mensen die een praatje wensen te maken.
Als jullie er met drie op zaten, is de chat dus niet dood maar levendig.
 ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #212 Gepost op: 29 oktober 2011, 00:08:27 »
Toch gaat mijn uitvoerige mening hierover nog verschijen, foots  ;) .

Even tussendoor dan:

Ik heb gisteren een sessie gehad met een dame in een club die geil behoort genoemd te worden.  Toch was de sessie niet zo goed te noemen.  Ja, ik mocht haar kletsnatte kut met vier vingers lekker wild onder "handen" nemen.  Ja, ik vermoed dat ze één keer echt klaar kwam.  Ja, ze pijpte zonder condoom.  Ja, bij momenten goed (maar telkens te kort).  Ja, er waren momenten van super sensueel tongzoenen (maar te kort).  Rekken/langer onder dwang... nee, bedankt.  Ja, nee, ja, nee....  Bovendien vond het plaats in een open gedeelde kamer.  Hoewel ik al eens twee uur geneukt heb (en drie keer klaar gekomen) in de kino van LR, vond ik het nu niet zo prettig dat men kwam gluren....  Ik merkte ook dat de dame bij mij meer deed (ik weet dat eigenlijk, het is eigenlijk vorige keer een voorwaarde geweest om op herhaling te gaan met haar) dan ze standaard doet maar ik voelde dat dus ook.  Weer mis voor mij natuurlijk.  Ik wilde in principe niet zo persé gisteren met haar gaan maar toen ik ze eens goed bekeek... een paar kilo afgevallen.  Perfect was ze en in de kino maakte ze me super geil.  Enfin... al bij al modderde de sessie maar wat aan en had ik momenten dat ik bijna-kwam en dan was het toch weer niets.  Niets werd het niet.  Klaarkomen echter was geen feit.

Eerder op de dag had ik contact met een twintigjarige jonge mooie dame en ik vertelde haar dat ik later met haar zou gaan.  Toen ik naar uis wou kwam ik ze tegen en ging er mee.  Ik wou dat écht!

Op kamer: standaard Hongaarse YY-service!  Standaard raamservice!  PMC, één standje.  Alleen omdat ik ze zo graag wilde (waarschijnlijk), de manier waarop ze voor me klaar ging liggen op bed terwijlk ik me nog even afdroogde, de liefheid, het onschuldige....  Ik ben zalig klaargekomen!  ZE heeft me zalig bereden, lekker gepijpt.

Zo zie je maar  ;)

Na 3 keer lezen begreep ik dan eindelijk wat S&F bedoelde:
Soms heb je een somende sessie en lukt het niet te komen
En soms heb je ramen kwaliteit en spettert het tegen het plafond.
 
 
Tja zo gaat het soms, maar wat heeft dit met SKW versus Duitsland van doen ?
 
Zo gauw mijn piemeltje opjaaggedrag van de dame bespeurd dan kan het 2 kanten op gaan:
1 ik kom ook snel en "" geef" de dame de sessie die ze "" graag" wil. Ik reken af en dat was het dan.
2. Ik kom niet meer, alles wat ze doet, het gaat het niet meer worden, kan de sessie net zo goed stoppen want mijn hersenpan heeft dan emotineel afscheid genomen en mijn sex zit in mijn hoofd.
 
Daarentegen als ik me op mijn gemak voel en de dame maakt er een leuke sessie van zoals coco of sandra of wie dan ook dan kom ik zeer tevreden van kamer en dat heb ik bij de ramen maar zelden meegemaakt want tijd tijd tijd. Daarentegen heb ik die in Duitsland regelmatig meegemaakt en dat is eigenlijk waar ik voor ga.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #213 Gepost op: 29 oktober 2011, 00:09:41 »
Astumblief nog zelden een topic gezien waar ik me zo verschikkelijk aan ge-ergerd heb dan dit ongelovelijke gelul. Zeldzaam dit is me zelfs op Hookers of YBF niet gelukt om een topic te vinden waar ik me meer aan stoorde, oh jawel er was eens een bankhanger in VV, die kon ook zo ongelovelijk zeiken over ......... (van alles) maar ik had hem op de negeerlijst staan dus ik kan zijn onzin gelukkig niet herhalen.
 
Heren, get a life en maak hier geen hoofdtopic van, het jaagt iedereen weg !
 
Groet, Foots  O0

Schrijf zelf eens iets met inhoud hé !!!

Hmmm dit zie ik niet als opbouwende kritiek, maar als zeldzaam domme opmerking.
Bijna net zo zinloos als het douchen bij ramen, slaat ook dit totaal negens op.
 
Ik heb hier 1100 beichten, met de meest complete recenties met foto's de hele al.
Geen 1050 oneline reacties ala Toppie in zijn goede tijd.
 
Ik kan hier niet mee lachen, terwijl ik de laatste dagen mijzelf hier groen en geel zit te ergeren aan "" gemaakte"" discussies en tegen elkaar op gebral om zo toch maar iets op "" het forum" te krijgen.
 
Maar goed, zo zie je maar hoe vergankelijk het geheugen hier is, gelukkig heb ik maar Alzheimer light, want ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat mijn inhoud hier op dit forum niet opvalt.
 
Groet, Foots  ??? >:( :-\ :'(

Ik zal mij niet meer laten vangen aan "gemaakte" discussies, OK ?
 
Waar is de tijd van de chat ?  Die is hier gewoon DOOD.  Gisteren waren we met 3 op chat, Dolfie, Roberto en ik.  Jij was ook online, want je poste een artikel.  Wanneer geef je me nog eens een bolwassing ?  ;D
 
En sorry dat ik je bijdrage ook maar in vraag durfde stellen.  Dat was niet mijn bedoeling.
Dit gaat over de chat, mijn geestekindje dat zelfs gekopiierd werd door ybf.
jabber, ik zit ook niet meer op chat, de chat is een mogelijkheid voor mensen die een praatje wensen te maken.
Als jullie er met drie op zaten, is de chat dus niet dood maar levendig.
 ;)

Dat was maanden geleden.  Jammer toch ?  Ok, ik zaag misschien altijd over dezelfde dame, maar daar komt nu verandering in  ;D ;D ;D  (hopelijk)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #214 Gepost op: 29 oktober 2011, 00:11:14 »
Gisteren en eergisteren geloof ik ook nog gechat, met Roberto en Dolfie.
 
Over SKW en Duitsland uiteraard.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #215 Gepost op: 29 oktober 2011, 00:14:37 »
Gisteren en eergisteren geloof ik ook nog gechat, met Roberto en Dolfie.
 
Over SKW en Duitsland uiteraard.

Dat moet dan net na mij geweest zijn.  Toen ik er was, ging het alleen over SKW  ;D ;D ;D
 
Grapjeeuuuuuuuu

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #216 Gepost op: 29 oktober 2011, 02:25:56 »
Daarom boeien recensies mij totaal niet. Een dame die me erg prikkelt zodra ik haar zie daar zal ik veel meer bij genieten dan een dame die me minder prikkelt en een topservice biedt. Het zicht op een prachtige vrouwenlichaam daar kan geen enkele pijptechniek tegen op.


Toch gaat mijn uitvoerige mening hierover nog verschijen, foots  ;).

Even tussendoor dan:

Ik heb gisteren een sessie gehad met een dame in een club die geil behoort genoemd te worden.  Toch was de sessie niet zo goed te noemen.  Ja, ik mocht haar kletsnatte kut met vier vingers lekker wild onder "handen" nemen.  Ja, ik vermoed dat ze één keer echt klaar kwam.  Ja, ze pijpte zonder condoom.  Ja, bij momenten goed (maar telkens te kort).  Ja, er waren momenten van super sensueel tongzoenen (maar te kort).  Rekken/langer onder dwang... nee, bedankt.  Ja, nee, ja, nee....  Bovendien vond het plaats in een open gedeelde kamer.  Hoewel ik al eens twee uur geneukt heb (en drie keer klaar gekomen) in de kino van LR, vond ik het nu niet zo prettig dat men kwam gluren....  Ik merkte ook dat de dame bij mij meer deed (ik weet dat eigenlijk, het is eigenlijk vorige keer een voorwaarde geweest om op herhaling te gaan met haar) dan ze standaard doet maar ik voelde dat dus ook.  Weer mis voor mij natuurlijk.  Ik wilde in principe niet zo persé gisteren met haar gaan maar toen ik ze eens goed bekeek... een paar kilo afgevallen.  Perfect was ze en in de kino maakte ze me super geil.  Enfin... al bij al modderde de sessie maar wat aan en had ik momenten dat ik bijna-kwam en dan was het toch weer niets.  Niets werd het niet.  Klaarkomen echter was geen feit.

Eerder op de dag had ik contact met een twintigjarige jonge mooie dame en ik vertelde haar dat ik later met haar zou gaan.  Toen ik naar uis wou kwam ik ze tegen en ging er mee.  Ik wou dat écht!

Op kamer: standaard Hongaarse YY-service!  Standaard raamservice!  PMC, één standje.  Alleen omdat ik ze zo graag wilde (waarschijnlijk), de manier waarop ze voor me klaar ging liggen op bed terwijlk ik me nog even afdroogde, de liefheid, het onschuldige....  Ik ben zalig klaargekomen!  ZE heeft me zalig bereden, lekker gepijpt.

Zo zie je maar  ;)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #217 Gepost op: 29 oktober 2011, 02:39:49 »
Daarom boeien recensies mij totaal niet. Een dame die me erg prikkelt zodra ik haar zie daar zal ik veel meer bij genieten dan een dame die me minder prikkelt en een topservice biedt. Het zicht op een prachtige vrouwenlichaam daar kan geen enkele pijptechniek tegen op.
Heet konijn  ;D Op jou reageer ik nog wel (gratjeuuuuu)
Recensies hebben wel een meerwaarde voor me, vooral om de naam te herkennen. Wat er ook bij de service staat, nah, ook geen interesse in. Ik lees uiteraard wel graag mooie verhaaltjes over meiden en vooral over clubs in het algemeen (voor de drie skwliefhebbers over het skw). De amusementswaarde is groot, de waarde die foots toevoegde met fotokes in de recensies te verwerken ook. En daarvoor komen inderdaad de mensen, maar ach, een discussie moet ook kunnen.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat wij ooit het woord hoertje censureren. Hallo we zitten op een hoerenlopersforum.
Een dame moet inderdaad prikkelen, en geil zijn, en wulps, en goede wilde seks bieden (maar nu praat ik enkel voor Pica en mij). gelukkig zijn er genoeg  clubs waar er hete meiden zitten die beiden beheersen, die je en prikkelen en je durven afstoten en een geweldige pijptechniek hebben  :D
Ik houd ook meer van dat soort vrouwen, het mogen best sletjes (gespeeld dan ) zijn. Een vrouw moet een hoer zijn in bed, die uitdrukking bestaat niet zomaar.

Ik heb hier wel Pica's geheim ontmskerd. Opgeilen en dan afstoten, dan huppelt hij terug naar die meid. Zijn er Spaanse meiden of Roemeensen die genoeg Nederlands kennen en meelezen?  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #218 Gepost op: 29 oktober 2011, 02:54:18 »
Dat is voor mij bijna een doodsteek. De opwinding en de wil om haar alsnog te palen wordt dan des te groter, maar zodra ik haar gekregen heb dan neemt mijn interesse in de dame sterk af.

Opgeilen en dan afstoten, dan huppelt hij terug naar die meid.
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2011, 02:57:36 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #219 Gepost op: 29 oktober 2011, 03:08:37 »
Ik heb wel gereageerd op je Saskia Farrel berichten  :).
De berichten hier over je zoon vallen me wel minder op.

Maar goed, zo zie je maar hoe vergankelijk het geheugen hier is, gelukkig heb ik maar Alzheimer light, want ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat mijn inhoud hier op dit forum niet opvalt.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #220 Gepost op: 29 oktober 2011, 10:01:57 »
Ik stel me dus liever tevreden met minder service dan dat een dame handelingen tegen haar zin moet doen. Oké, uiteraard is pijpen en neuken ook tegen hun zin maar daar kunnen ze niet uit. Ze zijn nu eenmaal hoer.

Roberto,

Je drukt je ongelukkig uit. De handelingen die de Dame tegen haar zin doet, zal altijd minder zijn dan de zelfde handeling uitgevoerd door een Dame die deze dienstverlening wel uit eigen beweging doet. Ik heb liever een kus op de mond van iemand die dit vrijwillig doet, dan een tongkus van iemand die het moet van pooier of clubeigenaar.

ps Ik moet 12 pagina's achterstand bijlezen. Heb dus nog wel wat werk, en zal per bericht waar ik het nodig acht reageren, en niet een groot epistel schrijven aan het eind, over alles, en dan de helft vergeten.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #221 Gepost op: 29 oktober 2011, 10:13:18 »
Als ik een paar minder goede ervaringen op rij heb en dan weer een uitschieter dan heb ik van die perfecte ervaring 1000 x meer geniet dan dat het altijd perfect is.

Die wens kun je in vervulling brengen door elke keer eerst een paar ervaringen op te doen in een ramenbuurt en vervolgens een saunaclub te bezoeken.

Dat is pure onzin. Je hebt je beste ervaringen, als je jezelf ook prettig voelt. Ik zal dus eerst naar een saunaclub moeten rijden, daar een Dame bezoeken. Met een slecht gevoel buiten stappen, omdat ik me niet op mijn gemak voel, en er dus niet s van bak, en dan snel naar SKW rijden, om daar bij Mirela, Stefany, Kiara, Maria, Nelly, of Manar binnen te stappen. Om zo maar even een paar Dames uit SKW te noemen die voor een perfecte service garant staan.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #222 Gepost op: 29 oktober 2011, 11:55:00 »
Oké dan, eerst een paar keer rukken (wel in 5 minuten afwerken); met een ontevreden gevoel daarover naar het SKW gaan en daar dan 10 minuten een toppertje pakken.

Als ik een paar minder goede ervaringen op rij heb en dan weer een uitschieter dan heb ik van die perfecte ervaring 1000 x meer geniet dan dat het altijd perfect is.

Die wens kun je in vervulling brengen door elke keer eerst een paar ervaringen op te doen in een ramenbuurt en vervolgens een saunaclub te bezoeken.

Dat is pure onzin. Je hebt je beste ervaringen, als je jezelf ook prettig voelt. Ik zal dus eerst naar een saunaclub moeten rijden, daar een Dame bezoeken. Met een slecht gevoel buiten stappen, omdat ik me niet op mijn gemak voel, en er dus niet s van bak, en dan snel naar SKW rijden, om daar bij Mirela, Stefany, Kiara, Maria, Nelly, of Manar binnen te stappen. Om zo maar even een paar Dames uit SKW te noemen die voor een perfecte service garant staan.
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2011, 11:57:30 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #223 Gepost op: 29 oktober 2011, 13:26:18 »
Dames met pooiers zitten overal. Bij ramenbuurten staan de pooiers zelfs op de uitkijk hun dame te controleren en te turven hoeveel klanten er binnen lopen en hoe lang ze binnen zijn gebleven.
Als we geen seksuele handelingen zouden willen die een dame tegen haar zin doet dan is het beter dat we de prostitutie de rug toekeren.

Ik stel me dus liever tevreden met minder service dan dat een dame handelingen tegen haar zin moet doen. Oké, uiteraard is pijpen en neuken ook tegen hun zin maar daar kunnen ze niet uit. Ze zijn nu eenmaal hoer.

Roberto,

Je drukt je ongelukkig uit. De handelingen die de Dame tegen haar zin doet, zal altijd minder zijn dan de zelfde handeling uitgevoerd door een Dame die deze dienstverlening wel uit eigen beweging doet. Ik heb liever een kus op de mond van iemand die dit vrijwillig doet, dan een tongkus van iemand die het moet van pooier of clubeigenaar.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #224 Gepost op: 29 oktober 2011, 13:58:10 »
Misschien eerst een vraagje aan Roberto1989.  Ben je onlangs (augustus had je ons beloofd, net als een verslag ervan op het forum hier) in Freude of Bernds geweest?  Dat zijn echte hoerenkoten.  Eten van het eenvoudige type, een kleine sauna, dat is het.  Je gaat er om te neuken, om een dame naar jouw smaak aan te spreken, naast te gaan zitten en mee naar kamer te gaan; tenminste als ze jou kan bekoren.  Op de bank (als je wil) geven ze jou een voorsmaakje van hun pijpkunsten, hoe lekker ze tongzoenen.
Als je er écht eens een dagje op uit wil en buiten lekkere seks ook lekker wil eten en heerlijk wellnessen moet je absoluut eens naar Park Sauna Residenz nabij Keulen gaan.

Over de opgehemelde service in de saunaclubs kan ik eigenlijk heel erg kort zijn.  De service in zowat alle saunaclubs ligt absoluut niet zo veel hoger als in het SKW.  Sommige Duitse clubs komen zelfs terug van het principe PZC (Planet en Oase bijvoorbeeld, zelf meegemaakt dus niet van horen zeggen).  In Yin Yang is het geweten dat het schering en inslag is om te PMC.  Bovendien treed ik het standpunt bij dat PZC en PMC niet hét belangrijkste is.  Het belangrijkste is dat ze de techniek zo hanteren zoals jij het het liefst hebt.  Ik ben ook al meerdere malen beter gepijpt met condoom dan zonder.  Enkele dagen geleden nog in Yin Yang.  Komt er nog eens bij dat de meeste dames geforceerd en tegen hun zin PZC in de Duitse club wat me zich meebrengt dat sommige dames bij het minste voorvocht met een vochtig doekje of papieren zakdoekje of papiertje je lul steeds tussendoor droog wrijven.  Geef mij dan maar een lekker pijpbeurt met condoom zonder dat storend gekuis.

Nog over die opgehemelde service.  In zowat alle Duitse clubs moet ik 80 % van de dames links laten liggen.  Niet omdat ze niet mooi zouden zijn (hoewel in de meeste saunaclubs de optiek in zijn totaliteit lager ligt dan bij de Antwerpse ramen) maar omdat ze geen “speciale” service geven.  Meteen ook dé reden van het beperkte lijstje van sexmachine.  Ik vind de stelling van sexmachine over de optiek van de dames en hoe ze dat nog meer laten uitkomen met black lights in het SKW flauw.  Ook in het SKW zie je wat je krijgt.  Net als in saunaclubland.  In de saunaclubs is het ook altijd donker met veel rood en vaag licht.  Je verschiet soms ook als je ze in het volle licht ziet.  Daarom dat vele dames niet graag in de zon liggen.  Donderdag zag ik van op het terras in Yin Yang nog een mooie dame in de bar staan.  Ze lonkte mij.  Ik lonkte haar.  Uiteindelijk kwam ze op mijn schoot zitten.  Het eerste wat ze zei, was dat ze normaal niet buiten komt omdat het dan opvalt hoeveel schmink ze op heeft.  Dit hoefde ze absoluut niet te zeggen.  In het donker was ze mooi!   Heel veel dames tongzoenen niet in de Duitse saunaclubs, héél veel.  Ik reken zoenen en tongzoenen in het wilde weg zonder enige vorm van intimiteit niet tot tongzoenen natuurlijk.  Ja, ik stel misschien hoge eisen.  Eisen die ik (vermoedelijk) niet ingewilgd krijg in het SKW en in de saunaclubs wel.  Ik moet er dan wel mijn werk in steken maar dat heb ik er voor over.  Bovendien ga ik voor het totaalconcept naar een saunaclub en dat heb ik niet in het SKW.  De voor service is dan weer wel een groot voordeel in de saunaclubs want zo kan je de dames toetsen.  Dus niet om aan lager wal te geraken of de leugens te aanhoren Roberto 1989!!  In het SKW beperkt zich dit tot een kort praatje aan de voordeur. 
Ik schreef daarnet vermoedelijk omdat ik te weinig van de diensten in het SKW gebruik heb gemaakt om met zekerheid daarover te kunnen spreken.  Helaas spreekt Roberto1989 wel over saunaclubs alsof hij er al tientallen keren is geweest. 
Ik heb al twee keer gebruik gemaakt van de diensten van het SKW.  Ik geloof dat er tussen de twee beuren iets meer dan een jaar zat.  De eerste keer was een pure flop.  De tweede keer was een dure sessie.  Gejaagdheid tot en met van de dame.  Na 12’ € 50 bijvragen of ik kon het afbollen.  Dan werd ze ineens intiemer, ik ben klaargekomen maar had geen goeie sessie en betaalde bovendien € 100 voor 25’.  Anderzijds vind ik het SKW erg geschikt om bij zomerweer door te kuieren en te kijken, te kijken, te kijken.  Ik moet zelfs toegeven dat de dames achter de ramen mij door hun manier van verleiden een stijve op straat bezorgden.  Ik loop vaak geiler rond in het SKW dan in de saunaclubs.  Van achter de ramen doen de dames verschrikkelijk hun best om je door hun deur te krijgen.  In de saunaclubs gaan de meeste dames er van uit dat als je haar wil, je haar wel zal aanspreken en ten kamer zal vragen.  Weer maar eens zijn het die paar uitzonderingen (ongeveer 20 %) die je zot maken in de saunaclubs. Bovendien moet je de “jagertjes” met vaak “slechte service” dan nog kunnen filteren van de dames die jou zot maken met échte goede bedoelingen en die dus écht zeer goeie service geven op de kamer.  Mijn twee slechte (en enige) ervaringen in het SKW maken dat ik van de diensten niet snel meer gebruik zal maken en het bij wandelen door het SKW zal houden op warme dagen.  Met het miezerige weer van vandaag of bij regen en kou zie ik niet goed in wat ik daar zou gaan doen.  Dat is een groot nadeel.  Ik begrijp echt niet waarom ze het SKW niet overkoepelen (zoals de hauses in Duitsland).  Toch moet ik stellen dat je voor € 75 of € 100 per uur met wat goede wil in de Duitse saunaclubs ervaringen kan beleven die eigenlijk meer dan het dubbele van het geld waard zijn en die ver uitsteken boven de betere duurdere escortes in België.  (De betere escorts in België leveren stuk voor stuk deze service.  Ik ben er echter van afgestapt omdat ik vind dat die prijzen de pan uitswingen voor wat je krijgt: 1 uur seks, vaak zelfs zonder een gratis cola, voor de prijs van een hele dag totaalvermaak in saunaclubland.)
Een laatste puntje nog over dit deel.  In vele clubs (Living Room, Golden Time, Yin Yang) maken ze het onmogelijk om van het voordeel (pre salen) in de saunaclubs te kunnen genieten.  Ze pompen zulke luide beats door je hersenpan dat je net als bij de ramen een dame moet uitkiezen en weg ermee.  Je ziet dan maar wat het wordt.  Dit geldt natuurlijk niet voor de dames waarmee je al vaak kamerde en die je dus kent maar dat geldt overal, dus ook in het SKW.
Over de verblijfstijden in de sessierooms kan ik ook kort zijn.  In het SKW werken ze je buiten op een kwartier.  In de saunaclubs werken de meeste dames jou ook buiten op dezelfde tijd als je niet assertief bent of het niet handig (zonder dwang) speelt.  Weer is het die 20 % die een halfuur als een halfuur ziet (soms enkele minuten langer).  Het ligt er alleen niet zo dik op.  Het gebeurt geniepiger.  Eerst nog effe de sleutel gaan halen, traag naar kamer lopen, dan nog even haar poesje gaan wassen, sigaretje beginnen roken na dat je klaargekomen bent….

Het volgende citaat van Roberto1989 wil ik toch expliciet aanhalen.  Ik vind het geweldig en héél herkenbaar.  Ik doe er alvast niet aan mee.  Meteen de reden dat ze me asociaal vinden.  Ik heb een ander idee over sociaal zijn.

Roberto wordt door de groten der aarde   (Picasso en Sexmachine) uitgelachen, bespot en beschimpt omtrent zijn liefde voor de tippelzones, de  ramenbuurten en het SKW in het bijzonder!

Echt waar, ik moet lachen met die hoerenlopers die heel het weekend in de club verblijven. Eerst 2 uur in de wagen naar Duitsland, om daar dan moe aan te komen en nog eens 50 euro uit de zakken te halen om een wijf te kunnen zien. Voor de prijs van de brandstof en de entrée, kom laten we zeggen, 80 euro hebben mijn geliefde saunaclubgangers nog niet eens gevogeld. Wat zeg ik? Nog geen wijf gezien. Toch hebben ze in de wagen al de nodige fun gehad en hebben ze zich als een bende lamentabele schoolkinderen al aan elkaars vunzige praat weten op te geilen.

Bij de overhandiging van het ijsberenuniform haasten ze zich naar de toiletten om aan het viagra - infuus te gaan. Een dame zonder potentieverhogende middelen neuken schijnt voor zover ik die ene keer in GT kon zien, not done te zijn. Van het toilet gaat het naar de bar waar eerst de nodige pils in de kamazolen wordt geslagen. Wanneer de saunaclubganger dan voelt dat zijn pil en bier begint te werken wordt er jacht gemaakt op de eerste dame. Ze hebben immers niks meer te verliezen...

Wanneer ze na amper 12 minuten en 15 seconden terug met een rood hoofd van de kamer komen, gaan ze hun vrienden zoeken die nog volop aan zuipen zijn aan de bar! Daar wordt dan grotendeels grootspraak verteld over de manier waarop ze de dame naar een orgasme gelikt hebben om ze vervolgens helemaal achterlangs uit te wonen in de poes waarbij ze - naar eigen zeggen - jodelde als een koe. Hoongelach volgt...

In de douches heb ik het gevoel dat ik bespied wordt door Turkse HOMO'S die graag hun leuter staan te vergelijken met kleine Roberto! Saunaclub? Homoclub is misschien gepaster...

Goed! Ieder diertje zijn pleziertje nietwaar? Ik moet van die toestanden allemaal niet weten. Al zal ik hier zeker en vast een veralgemening neer gezet hebben die - geef ik graag toe - zeker te zwart wit is.

Over de hygiëne dan.  Dat je je niet kan douchen in het SKW (meestal niet) is een effectief nadeel en eigenlijk makkelijk te verhelpen.  Een douche plaatsen is niet het grote geld.  Ik vind het vooral een nadeel als je in de zomer bezweet van het kamertje komt en stinkend weer de baan op moet.  Of de dames minder hygiënisch zouden zijn dan in de saunaclubs durf ik niet te stellen.  De intieme delen kan je perfect wassen aan een bidet of de man zijn geslachtsdeel aan de pompbak.  Het is wel van de oude tijd natuurlijk en eigenlijk belachelijk om vandaag nog te moeten noemen, maar goed.  Of de dames hygiënisch in orde zijn moet je toch maar raden.  Ik heb in verschillende clubs al verschillende dames in het oog gehouden.  Zij komen van kamer, rekenen af en staan binnen vijf minuten al terug in de bar.  Zij hebben zich óf niet gewassen óf ook maar een kattenwasje gepleegd.  Je kan er enkel zeker van zijn als je samen gaat douchen met de dame maar dat is in de meeste clubs niet mogelijk omdat er geen douches op de kamer zijn en omdat bijna alle vrouwen niet voor de uitzondering met jou wel onder de douches bij de mannen willen gaan douchen.  Time is money geldt ook in de saunaclubs.  Trouwens, waar in de mond klaarkomen, anaal services, spuiten over het lichaam… allemaal tot de mogelijkheden kan behoren als je bijbetaalt mag het wel dat er wat meer hygiënemogelijkheden zijn.  Helaas worden ze dus niet door alle dames gebruikt en dan heb je wat voor.  Best niet bij blijven stilstaan.  In het SKW zie je tenminste dat de dame haar poesje verfrist en andersom.

Hoewel ik zelden problemen ondervind met gemaakte afspraken tussen de dames en mij in de saunaclubs blijft het een voordeel van onschatbare waarde dat je in saunaclubs pas moet betalen na de sessie.  Ze houden zich dan meer vanzelfsprekend aan hun beloftes.  Soms komt een dame haar beloftes niet na.  Dan stap ik na enkele minuten al van kamer en betaal niets.  Dat is een groot voordeel dus voor assertieve mannen.  De meeste mannen laten zich toch gewoon bedriegen en beliegen dus voor hen maakt het vooraf of nadien betalen niet zo veel uit.  Onlangs weer een man die in de sauna begon te zeveren over een slechte dame en haar belabberde service.  In een sauna wil ik genieten en geen gezever aanhoren.  Ik heb die man zijn mond dan ook meteen gesnoerd.  Ik vroeg of hij was gaan reclameren bij de thekefrau aan het onthaal en of hij haar betaald had.  Hij antwoordde ja op beide vragen.  Ik antwoordde hem dat hij dan niet moet zeveren achteraf in de sauna.  Hij heeft aanvaardt.  Punt andere lijn!

Over de pooieraanwezigheid in het SKW heb ik weinig zicht.  Om tal van redenen voel ik aan dat ze massaal aanwezig zijn op de achtergrond.  Als ze door de straatjes lopen zie je dat  natuurlijk.  In de saunaclubs daarentegen zijn ze opvallend aanwezig.  Ik moet daar nóg moeite voor doen om mij daar niet aan te storen.  Opgespoten gasten, overgetatoeëerd, bacardi-cola’s zuipen en hun dames bij hen houden.  Ze zijn dan niet meer beschikbaar.
Pic. kent zeker ook wel de voorvallen tussen woorden/aanrakingen/dreigementen tussen pooiers en beren.  Of dit al dan niet met of zonder reden was doet er eigenlijk niet toe.  De pooiers behoren niet in de clubs thuis.  Amen en uit!  Weet trouwens dat in elke club steeds dames aanwezig zijn die zelden of nooit kameren maar enkel de boel in het oog moeten houden.  Een vrouwelijke verklikker zeg maar.   
Los van pooiers is het ook zo dat in de saunaclubs het meedrinken der dames voorvalt en hoe langer hoe meer in opmars is.  Er zijn nu eenmaal hoe langer hoe meer mannen die het leutig vinden om te pronken met de mooiste dames van de club en die de dames drankjes voeren tot ze licht (of dronken) zijn en dan bij nacht nog even met de dame op kamer gaan.  Dit heeft als negatief effect dat die mooiste dames niet meer beschikbaar zijn.
Het item pooiers interesseert me eigenlijk maar matig.  Ik wou het toch aanraken.  Zonder pooiers zijn er geen mooie jonge vrouwen in de pay sex world.  Zo simpel is dat.  Ben je tegen pooiers dan moet je naar de gewone danscafés of disco’s om meiden op te pikken.  Wat me dus wel niet blijer maakt is de uitdrukkelijke aanwezigheid van pooiers in de clubs.  In het SKW ben ik nog nooit op een pooier gebotst tijdens mijn aanwezigheid binnen bij de dame.

Zowel saunaclubs als SKW hebben hun voordelen en hun nadelen.  In beide segmenten ga je een prachtige tijd op kamer hebben als je de dames kent. 
Als je alles in rekening brengt is de seks in saunaclubs duurder dan in het SKW.  Wie dus enkel pure seks wil en niets meer heeft geen baad bij de verre uitstap.  Wie echter van een dagje totaalplezier wil genieten en graag naar familiesauna’s gaat etc. maar die ook geile seks wil, voor hem zijn de saunaclubs het beste alternatief.
Moest ik een sauna haten, een HWP maar niets zou vinden, een stoombad te heet, moest ik getrouwd zijn… dan zou ik mij toespitsen op het SKW (wat ik overigens gezellig vind, de A-straat en Gent niet).  Een snelle wip is nu eenmaal het goedkoopst in het SKW.  Veel goedkoper dan een privé of escort. 

Nog een prijsvoorbeeldje:

Een halfuur neuken in een saunaclub kost inclusief inkom en vervoer ongeveer 150 euro.
Een halfuur neuken in het SKW kost ongeveer 110 euro (inclusief vervoer).

Kans op successessie:

In saunaclubs 20 %.
In het SKW 20 % (daar ben ik van overtuigd als je assertief en mondig bent).

Ieder moet uitmaken welke voor en nadelen voor hem het meest doorslaggevend zijn.  Ieder houdt op een andere manier van seksbeleving.  Ondanks de nadelen blijf ik veelvuldig naar mijn favoriete Duitse clubs gaan.  Dat zijn er niet veel want VV, LR, GT, PHG zijn voor mij maar ordinaire clubs.  Het SKW met wat meer franjes.  Clubs daarentegen als Park Sauna Residenz: top!!  Topservice, topdames, topsfeer, topwellness, topeten….  Ik kies dus niet enkel de dames zorgvuldig.  Ik weet wat ik wil en dat is een pak meer dan hoerenlopen.

Misschien is het meest fijne nog wel aan saunaclubs dat je de reële wereld nog een beetje kan nabootsen en verleiding erg kan laten meespelen in het hele spelletje.  Dit uitleggen vergt echter een afzonderlijk item dat pic nooit zal begrijpen  ;).

 





 

     




















 

 

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man