Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 215119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #255 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:23:20 »
Een ander punt is dat ik liever omringd word door homo's die naar mijn ballen kijken dan door pooiers. Bij veel ramenbuurten barst het van de pooiers en owee als de douche die je neemt erg lang duurt want de telefoon van de dame zal niet alleen tijdens het neuken afgaan maar ook een paar keer tijdens het douchen.

In de saunaclubs zitten zeker zo veel pooiers dan er in raambuurten rondlopen. In SKW blijven de meesten het liefst buiten het zicht van de bewakingscamera's, en dus ook net buiten SKW. De meesten komen er dus alleen in als het nodig, als ze bv al hun geld vergokt hebben, en nieuw nodig hebben. Of als de Dame hun "hulp" nodig heeft.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #256 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:31:33 »
Een zeer sexy dame die ik in Oase enkele keren had gehad was nieuwsgierig naar ramenbuurten in Nederland en speciaal naar de Wallen. Ze had van andere dames die in de Wallen gewerkt hadden begrepen dat je veel meer aan klanten kon verdienen door zaken die in een club doodnormaal zijn, in een ramenbuurt extra geld voor te vragen. En dan heb ik het hier niet over het grote welbekende verschil van pijpen zonder condoom, nee, ze had het over extra geld berekenen om de kleding uit te trekken, de tieten te ontbloten, op de lippen kussen en na 10 minuten vragen of er behoefte was om te verlengen want anders zou de sessie stoppen. Er zouden voldoende klanten zijn die daaraan toegeven (geld bijlappen) en dat zou daarmee dus de norm zijn bij veel dames.


Dat zijn dus de Dames die niet snappen hoe het in raambuurten werkt. Er uiteindelijk geen droog brood meer verdienen, en dan van ellende in een saunaclub moeten gaan werken.
Nope, dat zijn het gros van de dames, die van hoerenbuurt naar hoerenbuurt verplaatst worden. Hoevelen aan er niet van Brussel naar Antwerpen naar Den Haag naar Amsterdam naar Gent naar Utrecht. En veranderen in iedere buurt van naam, want er zijn internetfora en daar worden de mindere ervaringen beschreven, en pimps kunnen ook lezen. Vanf hun inkomsten bedreigd worden, verplaatsen die koehandel dus.
Als ik een goede hoer ben blijf ik op mijn plaats zitten, verander ik niet van naam, want dan heb ik een klantenbestand, en dat wil ik niet verliezen.
Als ik daarentegen een gepimpte hoer ben, kan het me niet bommen of ik een belabberde service bied, ik moet dan toch het overgrote deel van mijn verdiensten afdokken aan een pimp, en dan werk ik het liefst zo weinig en zo kort mogelijk. Langs de andere kant heb ik dan toch bescherming van mijn pimp indien er ontevreden klanten zijn.

In Antwerpen zijn er enkelen die het snappen, en de andere meiden hoeven het niet te snappen, hun pooier denkt wel in hun plaats.....
Als het skw niet genoeg meer opbrengt, worden ze met een dikke duitse bak wel naar een andere hoerenbuurt gereden in de BENEDE, waar ze haar niet kennen. En de eerste maanden als een meid ergens nieuw zit verdient ze dan weer beter. Het rondtrekkende circus van de ramenhoertjes.


Picasso's beschrijving klopt, ik ergerde me meestal vooral aan die meiden die na het pijpen op je gaan zitten, end at is het sein op groen zetten voor de "quest for money". Don't you want to stay longer? I do anything if you pay 50 more, enz.... Ze weten ook dat de meeste mannen dan op ontploffens taan, en dat er velen dat extra briefje van 50 geven. En het ergste van eht hele verhaal, ze rijden je dan gewoon verder af, en als je bijna komt, vlug dat beloofde waarmaken, dus snel een ander standje. Gevolg? In plaats van 15 minuten voor 50 euro heb je dan 100 euro voor 20 minuten betaald. En zo heb ik me in al die jaren ook tientallen keren laten vangen, want als een vent heet staat, dan denkt hij met zijn lul. In een saunaclub bestaat dat gewoonweg niet, je hebt daar je prijs van 50 euro per halfuur, en als je erover gaat, ga je voor een uur. Niet de 15-20 minuten-regel-verdubbeling, maar de 30-60-minuten-regel-verdubbeling.......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #257 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:32:42 »

Een ander aspect dat in een ramenbuurt afwerksters in de hand werkt, is het vooraf betalen. Dames die hun geld nog niet binnen hebben begrijpen ook dat het ontvangst van het geld problemen kan opleveren wanneer ze er een drama van maken. Ook hebben de meeste dames weinig behoefte aan een eventuele discussie bij de theke. Bij een ramenbuurt is de buit meteen al binnen en dan is het maar te hopen dat de dame jou niet aanmerkt als een eenmalige klant.

Ik mag vrijwel altijd achteraf betalen. Dit is geen enkel probleem. Alle toppers laten achteraf betalen, toch zeker als je al eens binnen bent geweest.
In het skw is de regel VOORAF BETALEN. Jij vormt dan een uitzondering, maar geen regel, Elwood
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #258 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:34:20 »
Dat zeggen vaak de voorstanders van de ramenbuurten. Men heeft het over pijptechnieken...
Een breed ervaren hoerenloper weet echter dat het verschil niet gaat om techniek maar domweg om een stuk plastic die het directe vlees tegen vlees contact verhindert. Dat vlees tegen vlees contact geeft meer intimiteit en een grotere geilheidsgevoel. Datzelfde effect geeft het tongzoenen ook.

Verder kan het best zo zijn dat je vele malen beter met condoom bent gepijpt maar geen enkele van die keren heeft de dame de sperma van haar tong via haar kin op haar tieten laten druppelen terwijl ze je recht in de ogen blijft aankijken  :P

Toch zie ik pijpen zonder alleen als meerwaarde als de dame KAN pijpen. Hoeveel kunnen er pijpen? In mijn opinie niet zoveel. Al vele malen ben ik beter gepijpt met dan zonder condoom...

De Dame moet inderdaad goed kunnen pijpen, anders heeft PZC geen enkele meerwaarde. Als ze pijpt zonder gevoel, dan is het met niks, maar zonder even weinig. Je kunt pas van PZC genieten, als ze KAN pijpen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #259 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:35:39 »
Een ander punt is dat ik liever omringd word door homo's die naar mijn ballen kijken dan door pooiers. Bij veel ramenbuurten barst het van de pooiers en owee als de douche die je neemt erg lang duurt want de telefoon van de dame zal niet alleen tijdens het neuken afgaan maar ook een paar keer tijdens het douchen.

In de saunaclubs zitten zeker zo veel pooiers dan er in raambuurten rondlopen. In SKW blijven de meesten het liefst buiten het zicht van de bewakingscamera's, en dus ook net buiten SKW. De meesten komen er dus alleen in als het nodig, als ze bv al hun geld vergokt hebben, en nieuw nodig hebben. Of als de Dame hun "hulp" nodig heeft.
Stop toch eens, als ik door het skw loop zie ik de pooiers rondlopen met hun Gucci tasje en eht geld gaan ophalen, en lopen de Albanese en Roemeense pimps er ook rond.
In een saunaclubs zie je ze enkel als je blijft tot sluitingstijd, dan komen ze hun inkomsten oppikken.

En inderdaad, er zijn er die bellen in het skw na 12 minuten en dan komt de melding dat de tijd bijna om is, zonder dat ze haar telefoon heeft opgenomen.
In een saunaclub regelen de pimps alles met het management, en moeien ze zich niet in de interne keuken van prijs- en tijdsafspraken
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #260 Gepost op: 30 oktober 2011, 16:13:07 »
Ook in SKW beseffen de meeste Dames dat ze goede service moeten leveren, zodat de klanten terug komen. Zij zien ook een groot aantal vaste wandelaars lopen. Het is gewoon een grote openluchtsaunaclub, zonder entree, en zonder eten of drinken. Daar moet je zelf voor zorgen, maar dat is geen probleem met een aantal goede eet-en drinkgelegenheden in de direkte omgeving.
Dat is echt niet zo Elwood, er zijn misschien 10 toppers, die dat doen, de rest zijn afwerksters grand cru.
Ha ha, het skw een grote openluchtsaunaclub? Je hebt duidelijk nog nooit een saunaclub meegemaakt,anders zou je dat niet zo stellen.  ;D ;)

Eigenlijk is deze uitspraak nog zo gek niet.  Een grote saunaclub, zeg dat wel.  Meer meiden en meer stunners.  Al de beren die nu naar een saunaclub gaan om te neuken en de wellness niet echt interessant vinden, moesten naar het SKW gaan.  De service zou snel stijgen bij de meeste dames al ze merken dat de monidgek klant koning wil worden bij hen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #261 Gepost op: 5 november 2011, 12:54:51 »
SHOCKING BREAKING NEWSFLASH

Ik denk dat we onze skw moderator, met name Elwood, moeten aansporen om binnenkort de taken waar te nemen van onze goede vriend Roberto.
Gisteren even met een opgefokte Roberto gaan wandelen door ons aller geliefd skw, en EINDELIJK deed hij zijn bekentenis.
Ik verzin het niet, het zijn Roberto's woorden.
Ik ken bijna geen dames meer, en zo rond 18u zaten er welgeteld 3 dames die ik wel zag zitten, dus uitstraling van de meiden destijds in LR a la Lorena, Chantal PHG, om er maar twee te noemen.
Ik ken intussen de Robertomeisjes, hij valt meer op de Oekrainse, Russische, Letse types, niet de Jünthervrouwen, maar iets smaller, dus heel mooie vrouwen, met een beetje heup, natuurlijk C en lange benen en blond haar.
Omdat Roberto al die grieten kent daar in het skw, stelde ik hem dan ook constant vragen over meiden die we zagen. Ik wou wel eens van bil, en polste hem naar een dertigtal meiden (daarvan raadde hij er GEEN ENKELE aan, volgens Roberto allemaal waardeloos)


En heren rakkers, Roberto raadde welgeteld één meid aan die er zat (en er zaten er toch dik 150 en die ene was dan nog helemaal mijn type niet, daar kan ik het niet op). De rest was volgens hem skw kwaliteit, en trok dus op geen kloten oftewel waardeloos.
Ik schrok een beetje, want Roberto verdedigt de kwaliteit geboden door de meiden hier tot de laatste snik, en gisteren gaf hij eerlijk toe dat de service van 95 percent op de ballen trok, en hij raadde me aan het te houden op Stephany of eentje in de VR8/1 voor een goede suck en fuck. De rest? Niet om over naar huis te schrijven. Hij noemde het skw/ramen kwaliteit.
Met Roberto dan ook afgesproken eens een saunaclub te bezoeken. Eerst opperde hij nog Freude en Bernds, want hij houdt van gortig en vies. Ik heb hem kunnen overtuigen eens mee te trekken op een zaterdag naar LR of PSR.


Tja, het laatste sprankeltje hoop van de skw liefhebbers op een goede fuck is dus vervlogen, als zelfs een skw verslaafde rakker al toegeeft dat er maar een tiental zitten (in het totaal van bijna 500 meiden) die hun geld waard zijn...... 
« Laatst bewerkt op: 5 november 2011, 13:02:21 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #262 Gepost op: 5 november 2011, 13:16:30 »

Ik denk dat we onze skw moderator, met name Elwood, moeten aansporen om binnenkort de taken waar te nemen van onze goede vriend Roberto.
Elwood moet nergens voor worden aangespoord. Ik en Elwood vullen elkaar perfect aan. Zie daarom ook het board "Antwerpen SKW" het enige dat op dit forum in mijn ogen fatsoenlijk op punt staat.


Omdat Roberto al die grieten kent daar in het skw, stelde ik hem dan ook constant vragen over meiden die we zagen. Ik wou wel eens van bil, en polste hem naar een dertigtal meiden (daarvan raadde hij er GEEN ENKELE aan, volgens Roberto allemaal waardeloos)

Dames aanraden is heel moeilijk en daar hou ik niet van. Ieders smaken verschillen. Goed, van die 30 wijven waar jij mij info over vroeg was er in mijn ogen geen enkele goede bij. Althans niet voor een kerel als jij die al alle watertjes doorzwommen heeft. Ik merk voor mezelf dat ik nog zelden bij gelijk welk hoertje buitenkwom met een wow-gevoel. Dat heb ik hier ook geschreven onder het topic "Recessie" door mij aangemaakt in Algemeen. Ik heb ook al simpelweg te veel gekamerd. Ik schat + 250 dames op 4 jaar... Het doet me allemaal zoveel niet meer. Been there done that...

Wel maak ik graag de opmerking dat wij daar in de shiftwissel waren wat niet het beste moment was om te wandelen.



En heren rakkers, Roberto raadde welgeteld één meid aan die er zat (en er zaten er toch dik 150 en die ene was dan nog helemaal mijn type niet, daar kan ik het niet op).)
Jij kan het op alles dat heb je in het verleden wel bewezen.


 De rest was volgens hem skw kwaliteit, en trok dus op geen kloten oftewel waardeloos.
Ik schrok een beetje, want Roberto verdedigt de kwaliteit geboden door de meiden hier tot de laatste snik, en gisteren gaf hij eerlijk toe dat de service van 95 percent op de ballen trok, en hij raadde me aan het te houden op Stephany of eentje in de VR8/1 voor een goede suck en fuck. De rest? Niet om over naar huis te schrijven. Hij noemde het skw/ramen kwaliteit. 

Ik hou het op 90 % van de dames gisteren aanwezig tijdens de shiftwissel. Toch denk ik dat we het er beiden gisteren over eens waren dat die 10 % andere moeiteloos de standaarden van de saunaclub halen.


Met Roberto dan ook afgesproken eens een saunaclub te bezoeken. Eerst opperde hij nog Freude en Bernds, want hij houdt van gortig en vies. Ik heb hem kunnen overtuigen eens mee te trekken op een zaterdag naar LR of PSR. )

Ook dat is waar. Al had ik dolgraag naar Freude gegaan maar goed we zijn met twee en ik ga niet met een janker op pad die zit te neuten dat Freude maar niks is. Dus vermoedelijk LR of PSR. Beiden waren we het er over eens niet naar GT te gaan want SM noemt dat het SKW in het quadraat. Volgens hem zit daar zelfs gaan Stefany!


Tja, het laatste sprankeltje hoop van de skw liefhebbers op een goede fuck is dus vervlogen, als zelfs een skw verslaafde rakker al toegeeft dat er maar een tiental zitten (in het totaal van bijna 500 meiden) die hun geld waard zijn......

Ik was gisteren niet in mijn normale doen en redelijk opgefokt. Zoals jij weet, heb ik er de laatste jaren fel tegenaan gegaan en doet het me allemaal zoveel niet meer. Ik ben zeker dat nog veel wandelaars zich amuseren in het SKW waaronder ook ik maar ik ben een beetje uitgeneukt. Ik heb zowat alles wat neukbaar is daar gehad.
« Laatst bewerkt op: 5 november 2011, 13:22:17 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #263 Gepost op: 6 november 2011, 01:57:49 »
voila, die Roberto is klaar voor een saunaclub  ;D
Je moet je frustratie niet op jezelf uitwerken, en al zeker 't kopke niet laten hangen, wat jij meemaakt heb ik de afgelopen 5 jaar al dertig keer meegemaakt.
Er is maar een remedie ertegen, eeend agje saunacluPPen  :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #264 Gepost op: 30 november 2011, 14:47:21 »
Dat is dan ook de reden dat ik enkel en alleen voor een snelle fuck nog zou naar het skw gaan, jabber.
Voor 200 euro per uur krijg ik in het skw nog MAAR een uurtje, en dan nog op een peeskamertje, waarna je terug de straat opvliegt.
Voor mijn 200 euro ben ik in een saunaclub de ganse dag onder dak, en kan ik genieten genieten genieten, de sfeer opsnuiven en heerlijk relaxxxen. En kan ik er nog twee een uur afstoempen op de koop toe.
Of ik ga naar Sue, die geeft me wel kwaliteit voor 200 euro, en daar ben ik, met drankje en praatje vooraf, en drankje en gezellige babbel nadien ook dik anderhalf uur onder de pannen, bij een meid die me wel waar geeft voor mijn centen.
Voor mij is het dus simpel momenteel;
- heb ik 50 euro te besteden, dan blijf ik thuis, want het is weggegooid geld
- heb ik 200 euro te besteden, kies ik voor Sue (en dat is volledig persoonlijk, maar ik raad haar volmondig aan aan iedereen)
- wil ik een complete dag genieten, dan kies ik voor de gezelligheid van een saunaclub, met vrienden samen genieten, freten, neuken, freten, genieten, en laat seks en fun me maar een vortig zwijn noemen, gelijk heeft ie, en ik ben er nog fier op ook


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #265 Gepost op: 30 november 2011, 14:49:45 »
Zever sexmachine,

Je neukt gewoon niet genoeg in het SKW om zo'n parlée af te steken. Sorry, het is niet anders en baseert je op het pré - Robertotijdperk.
Bij de laatste 500 fucks die ik in Antwerpen heb gedaan, is er mij ZELDEN gevraagd om extra te betalen. Neen, en ik kom niet klaar op 10 minuten. :-\ Dus die het mij wel hebben gevraagd hadden eigenlijk gelijk. Daar was de 20 minuten grens overschreden. Dan mag een meid dat van mij vragen. Ik trek dan mijn broek aan en ga de volgende neuken. Je moet soms een verlies kunnen nemen...

Wat je nu weer zegt over die 10 % die goed is. Dat is ook niet waar. Ik spreek liever over 10 % die absolute top is. Ik vind in het SKW 70 % van de dames goed, zonder meer. Goed is natuurlijk geen absolute top.

In mijn ogen ben je niet echt geplaatst om een dergelijke uitspraken te doen. Ik verklaar me nader:

1) Je kan het maar op slechts 5 dames van de hele shift. :-\ :-[ Dat is al helemaal geen referentie om te spreken over goed of slecht. Maar als ik je hoor   spreken dan heb je daar precies elke dame al geneukt. Hoeveel heb je er dit jaar gepakt daar in het SKW? Vijf?

2) Je moet praten over het SKW van nu. Dingen kunnen veranderen. Zo zou GT nu weer beter zijn dan 5 jaar geleden.

Trouwens Jabber heeft gisteren van Kyra alle tijd gehad. Hij was 20 minuten onder de pannen. Goed, hij had de klus niet geklaard en dat kan gebeuren. Dat is mij al overkomen, dat is jou al overkomen en dat overkomt iedereen. En al zeker als je tien pinten hebt gedronken...

Het enige waar ik het mee eens ben in heel je relaas is dat 100 euro of 50 euro betalen niks uitmaakt. De meiden die het willen geven, geven het ook voor 50 euro.

Dus de enige verlengingen doe ik doe, is extra 50 betalen omdat de service zo goed is dat we nog een rondje kunnen spelen. En sorry, je hebt het altijd maar over een fuck die 11 minuten duurt... Hoe moet ik dat in jou fantasie dan zien? Binnenkomst en kledij uit + wasje 3 minuten. Terug kleren aan wat weer 3 minuten duurt en dan nog 5 minuten neuken? Ach man toch, welke vent betaalt hier voor?

Dat het in Duitsland allemaal beter is dat kan en mag van mij. Geen punt. Ik ben blij voor jou, echt waar. Maar stop met het SKW te marginaliseren want dat verdient het niet. Je kan het niet laten er altijd een schep bij te doen...
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 14:52:12 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #266 Gepost op: 30 november 2011, 15:03:20 »
Roberto, je kan de leden niet zo bedotten als jij doet.
Je weet best, en zegt me dat ook, dat 90 percent waardeloos is in het skw.
Iedere keer opnieuw.
Ik ben goed geplaatst, en jij bent slecht geplaatst, want je bent een vaste klant.


Ik wil als toevallige wandelaar goede service, en de kans dat ik die krijg in het skw is ongeveer 10 percent.
Wat ook betekent dat in 90 percent van de gevallen de centen weggegooid zijn.


Keer of draai het zoals je wil, je geeft het volmondig toe als we samen wandelen of ergens een pint gaan drinken, en je moet de mensen die hier lezen geen rad voor ogen draaien.


Ik zeg zeer duidelijk dat het skw goed kan zijn voor mensen die een snelle fuck en suck wensen, om hun zak leeg te maken.


Voor al de andere sexbelevingen moet je daar niet zijn. Helemaal niet.


En ik minimaliseer het skw niet, ik gaf een opbouwend verhaaltje, over waar het skw goed voor is. Als je niet zo met paardenkleppen op loopt, dan besef je dat goed genoeg, ik minimaliseer niets.
Je krijgt voor 50 euro een suck en fuck van een kwartier, want een uur kost 200 euro.
Neem de tijd op van iedereen die binnen en buitengaat, en je komt op een gemiddelde van 11 minuten. Welke venten hiervoor betalen? Het gros van de wandelaars in het skw, die snel snel hun zak willen leegmaken.


Ik heb NIETS tegen het skw, en je kan er goede service krijgen, maar we praten over de regle, en niet de uitzondering.
En ik schrijf het skw niet kapot, ik stel vast en trek mijn conclusies, gebaseerd op mijn wandeljaren, door de tijd heen.
Ik wandel lan vanaf toen je pa nog met jou over de gracht sprong Roberto.


En je kan pas vergelijken van zodra je van beide gerechten hebt geproefd.
Ga dus eens naar de duitse saunaclubs, en kom daarna nog eens terug het skw met hand en tand verdedigen, tegen dat je kennis ter zake hebt.


Voor mij is het skw ideaal als ik een stoem wijf moest hebben thuiszitten die dik en lelijk en oud is, dan kan het goed doen je zaad eens kwijt te raken tijdens een snelle fuck.
Ben je echter op zoek naar seks, en goede seks, waar je je geen zorgen moet maken over de geboden service, dan ga je gewoon een dagje saunaclubben, zo simpel is het.


Is het ene betere dan het andere? Neen, hoerenbuurten moeten er zijn, voor mensen die snel eens van bil willen gaan.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #267 Gepost op: 30 november 2011, 15:31:07 »
Roberto, je kan de leden niet zo bedotten als jij doet.

Pardon?! Dan moet ik maar stoppen met schrijven en paspoortjes aanmaken waar ik altijd correct vermeld hoe lang de suck en fuck heeft geduurd. Bedotten? Weet je wat er sommige tegen mij zeggen, sexmachine. Dank je Roberto voor de recensie. Ik heb er wat aan gehad.


Je weet best, en zegt me dat ook, dat 90 percent waardeloos is in het skw.
Iedere keer opnieuw.

Als ik met jou door een SKW loop tijdens de shiftwissel dat voor 40 % bezet is en jij vraagt mij uitleg over een handvol meiden dan antwoord ik eerlijk. Als ik je dan laat gaan, ja dan kan je van bedotten spreken. Jabber vond de dames die ik hem gisteren heb aangeduid goed zonder meer. Hij is echter naar iets heel anders op zoek. Iets dat hij ook niet zal vinden in de saunaclubs, in de privé's of waar dan ook. Hij is op zoek naar iets dat niet te koop is. Was hij in LR op het relaxxx - feestje niet na een uurtje weg? Of heb je daar dan gelogen tegen mij. Gisteren in de kou en de motregen hebben we het langer vol gehouden.


Ik ben goed geplaatst, en jij bent slecht geplaatst, want je bent een vaste klant.

Vaste klant ben ik maar bij 3 meiden. Vast is bij een frequentie van 1 maal per 2 weken. De rest moet veel langer wachten alvorens ze me terug zien. Als ze me al terug zien.


Ik wil als toevallige wandelaar goede service, en de kans dat ik die krijg in het skw is ongeveer 10 percent.
Wat ook betekent dat in 90 percent van de gevallen de centen weggegooid zijn.

Wat is goed? Voor de ene MOET er een tong gedraaid worden en de andere wil dat geeneens.


En ik minimaliseer het skw niet, ik gaf een opbouwend verhaaltje, over waar het skw goed voor is. Als je niet zo met paardenkleppen op loopt, dan besef je dat goed genoeg, ik minimaliseer niets.
Je krijgt voor 50 euro een suck en fuck van een kwartier, want een uur kost 200 euro.

Je minimaliseert het wel. Keer op keer en tot vervelens toe. Met paardenkleppen op lopen? Ik vertelde jou dat Michelle, Ambra en Anna heel goed waren toen we tijdens de shiftwissel daar waren. Maar ja op M, A en A daar wou je niet op kruipen. Dat is je goed recht want je bent betalende partij maar ik kan op die 3 dames qua uiterlijk niks afkeuren.


Ik heb NIETS tegen het skw, en je kan er goede service krijgen, maar we praten over de regle, en niet de uitzondering.
En ik schrijf het skw niet kapot, ik stel vast en trek mijn conclusies, gebaseerd op mijn wandeljaren, door de tijd heen. Ik wandel lan vanaf toen je pa nog met jou over de gracht sprong Roberto.

Wanneer jij bent beginnen wandelen sexmachine daar trek ik mij geen flikker van aan want dat is uiteraard volkomen irrelevant. Dat weet je goed genoeg. Tijdperken zijn niet te vergelijken niet in de sport en niet over een wandelstraat. Als je eerlijk bent, zeg je hoe het is en geef je toe dat je er te weinig komt.

Ga Ambra, Jozefa, Maria, Anna, Andrea, Mirela, Tereza, Sandra, Alina, Kristina neuken en kom dan terug met extra commentaar. Ik wed mijn geld erop dat je geen een van deze dames al geklipperd hebt.



En je kan pas vergelijken van zodra je van beide gerechten hebt geproefd.
Ga dus eens naar de duitse saunaclubs, en kom daarna nog eens terug het skw met hand en tand verdedigen, tegen dat je kennis ter zake hebt.

Daar bezondig jij je meer aan dan ik. Maandagavond was ik jou nog aan het uitleggen dat Vera wel eens beter zou kunnen zijn dan Stella. Nadat je extra uitleg over Stella had gegeven. Dat was onbestaande volgens jou, ik weet zelfs niet dat je het gehoord hebt wat ik zei. Enfin, ik twijfel of je Vera al ooit eens hebt gezien maar je wist al wel dat Stella veel beter ging zijn. Ik heb nu beide gekamerd en voor mij is Vera beter.
Ik ben daar geweest in de saunaclub. Het is geen referentie want het was slecht 1 keer maar ik voel me beter in het SKW. Maten van mij (leeftijdsgenoten) kenden alleen het SKW en gingen onlangs naar GT. Ze vonden GT vele malen beter. En nu komt het. Niet de service van de dames want geen enkele had hen gekust en slechts 1 stond toe te vingeren. Ze vonden wat er rond hangde veel beter. Dus rustig eten, wat chillen enz. Enfin, je kent het beter dan mij... Maar dat heeft niks met sexbeleving te maken. Wel met beleving.



Ben je echter op zoek naar seks, en goede seks, waar je je geen zorgen moet maken over de geboden service, dan ga je gewoon een dagje saunaclubben, zo simpel is het.

Ik vrees dat het niet zo simpel is. Een van de grootste zeeperds ooit had ik in GT. Slechte service kan je volgens mij overal krijgen. Alle recensies die ik lees over saunaclubmeiden zijn niet allemaal positief. Alle recenties die ik lees over de dames van het SKW zijn dat ook niet.



Is het ene betere dan het andere? Neen, hoerenbuurten moeten er zijn, voor mensen die snel eens van bil willen gaan.

Hier ben ik het mee eens. Voor mij is de hoerenbuurt beter. Dit zowel in de zomer als in de winter. Ik laat dus elke saunaclubganger in zijn waarde en ga niet in het draadje van GT zitten melken dat ik het daar allemaal kommer en kwel vond.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 15:35:41 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #268 Gepost op: 30 november 2011, 15:37:05 »
Roberto,
Ik bedank je al lang datje het forum leven inblaast. Maar daarvoor moet je het niet doen, schrijven, je moet schrijven omdat je dat graag doet.
Ik ga je citaten niet eens lezen.
Jabber bedankte me voor de opbouwende kritiek en de duidelijke uitleg, toen ik reageerde op Foots suggestie om ineens 100 euro af te rekenen.
Ik wil gewoon Jabber behoeden van een 20 minuten service voor 100 euro in plaats van een 15 minuten service voor 50 euro.
En jij geeft me daarin dan ook gelijk.


Voor de rest breek ik niets af, nada.


Ik zeg waar het op staat, en ik zal dat nog eens herhalen;


HET SKW IS GOED VOOR EEN SNELLE SUCK EN FUCK, ALS DE NOOD HOOG IS, VOOR AL DE REST MOET JE ER NIET ZIJN EN ZIJN ER ANDERE ALTERNATIEVEN.


Je kan mijn gehele posting best met dat ene zinnetje samenvatten en ik zie daar geen afbraak aan van het skw op zich, het geldt trouwens voor alle wandelbuurten.


Ik ben toch duidelijk.


Dank je Roberto, dank je dank je voor al je recensies en paspoortjes en berichten, dank je wel, ik trek mijn broek tot op mijn knietjes en je mag me gratis in mijn kont neuken.
Zo beter?


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #269 Gepost op: 30 november 2011, 15:44:49 »
Heren, heren, rustig !  Geen haantjesgedrag hé.
 
Ik vond het gisteren leuk, heb me goed geamuseerd met R. in SKW ! En ook daarvoor en erna !  En SM heeft me wat meer inzicht gegeven in de betaalwijzen, wat ik denk wel correct is, want dat wordt niet tegengesproken door R.
 
Roberto, je kan de leden niet zo bedotten als jij doet.

Dat vind ik niet correct SM, dat je spreekt over "bedotten"
 
Was hij in LR op het relaxxx - feestje niet na een uurtje weg? Of heb je daar dan gelogen tegen mij. Gisteren in de kou en de motregen hebben we het langer vol gehouden.

Dat had ik op voorhand aangekondigd, dat ik niet lang zou blijven.  Uit respect heb ik die avond 400 km gereden, om het éénjarig bestaan van Relaxxxboard te vieren.