Auteur Topic: ervaring van Lucasje  (gelezen 6122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucasjes

  • Gast
ervaring van Lucasje
« Gepost op: 27 februari 2018, 00:31:32 »
Opmerking sm:
Topic volledig naar de prullenmand verplaatst.
Ons interesseren de ervaringen bij de dames, niet wie wat heeft uitgegeven, of bedot is, of wat dan ook..... zal ons worst wezen ....

Schrijf gerust allen je recensies, maar deze complete nonsens en onzin gaat onherroepelijk de  prullenmand in.

Niemand heeft wat aan hoeveel diamanten kosten voor een hoertje, hoeveel ze je heeft 'opgelicht' (vrijwillig gegeven allemaal)

Wij hebben ook niks aan mannen die dan als kippen op een regenworm springen .....

Topic closed, en aub Lucasjes, ga gewoon een andere neuken en maak niet dezelfde fouten.
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2018, 00:37:40 door lucasjes »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUANITA - BRIGITTA
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2018, 19:33:02 »
BAR VOGUE Schepenvijverstraat 19 Gent (HON) ABSOLUUT TE MIJDEN tenzij je graag je bankrekening volledig leeg geplunderd wil zien evolueren. +/- 7500 € uit vrije wil en uit verliefdheid gegeven incl. ring 1.2 karaat diamant - korte reisjes en bezoeken aan toprestaurants. Om kort daarna als een vuilzak op straat gezet te worden. Fantastisch en verleidelijk bij eerste kennismakingen tot ze de juiste weg naar je bankrekening gevonden heeft. Gold & Diamonddigger! I learned my lesson!!!!!  Totaal geen respect noch empathie tonen want dan ben je de KLOS! 50 € voor een snelle wip is ze amper waard en kwaliteit afhankelijk van stemmingswisselingen.

Heren hier, het is niet dat ik Lucasje zijn/haar 15 minutes of faim niet gun, alleen is hij/zij dezelfde als een dame die zich hier ooit heeft geregistreerd (en die een berichtje heeft geschreven) ... zelfde schrijfstijl, zelfde grammaticale opbouw ... en compleet hetzelfde IP-adres waar het bericht van komt, en ALLE login IP's zijn dezelfde ....
[attachimg=1]

Volgens mij is dit dus WRAAK van één dame (of een man die in opdracht schrijft daarvan) op een andere meid ...

Ik zou dus, voor diegenen die de dame in kwestie willen bezoeken GEEN ENKELE rekening houden met de recensie van de topicstarter, dikke bullshit en pure wraak.

HIJ / ZIJ moet dus niet over STEMMINGSWISSELINGEN praten, zelf zo schizofreen als ze groot is en zo labiel als een zinkend schip....
Ik citeer even uit haar bericht van een hele tijd geleden hier op RB...
Citaat
Als jij een spettergeile date wel kan waarderen waarvoor je niet eerst langs restaurants en juweliers hoeft te gaan

Einde pleidooi ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUANITA - BRIGITTA
« Reactie #2 Gepost op: 1 maart 2018, 12:15:38 »
Ik kreeg net bedreigingen per interne mail van Lucasje ....
Graag excuses voor je ondoordachte reactie. Misschien zou je reactie die ook beter verwijderen. Tenzij je een spelletje oorlog wil spelen.  De reactie verwijderen moet kinderspel voor je zijn want je bent blijkbaar ook administrator.

Het hele topic verwijderen zou ik je ten stelligste afraden.

Je ganse analyse was compleet fout en ik wil je er ook mee confronteren en dan zal je mijn viriele mannelijkheid snel ontdekken.
15 min of fame is the last what I expect!  Wel RESPECT!

Kijk, een bannetje is hier op zijn plaats, en dreigementen pikken we hier niet, van NIEMAND

CASE CLOSED
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal