Auteur Topic: Alina (Roe)  (gelezen 2299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Alina (Roe)
« Gepost op: 24 december 2014, 10:43:08 »
Gisteren heb ik in YY voor het eerst gekamerd met Alina.
 
Alina, Roemeense en 19 jaartjes jong, had mij ergens in de namiddag als ‘slachtoffer’ uitgekozen en installeerde zich op de kruk naast mij. Deze bloedmooie meid was mij al langer in positieve zin opgevallen (niet moeilijk, want tot dan waren er niet veel interessante meiden aanwezig en op haar hoge schoenen was Alina zo’n 1,85m groot en torende ze boven alles en iedereen uit), dus ik vond het niet erg dat ze mij gezelschap kwam houden.

 Alina is zoals gezegd Roemse, 1,73m groot, heeft lang zwart haar en mooie, bruine ogen. Ze heeft een mooi lichaam: een wondermooie, stevige en volle teeny B-cup (net geen C) en een heel lekkere kont. Ze liep gisteren topless rond in YY. Ze heeft een tattoo op haar rechterschouder. Piercings kan ik me niet herinneren. Alina was gisteren nog maar sinds 3 dagen in YY aanwezig. Daarvoor heeft ze blijkbaar enkele maanden in DV gewerkt.

Ik heb een tiental minuutjes met Alina gepraat en toen gaf ik aan met haar op kamer te willen gaan. Ik was niet overtuigd van haar kamerkwaliteiten, maar aangezien ik gisteren toch vooral zin had in een optik fuck en niet in al dat GFE-gezever (vriendinnetjes ervaringen worden de komende weken voorbehouden voor mijn Bulgaarse furie uit Samya), besloot ik er toch voor te gaan.

 De kamergang was goed zonder meer: Alina heeft iets te vaak gezeurd om een uur op kamer te blijven en het zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond. Tijdens het neuken moest het handje ook voortdurend rond Piet zitten, in de hoop hem zo sneller te doen klaarkomen.
Gelukkig gaf Alina wel een uitstekende lange en natte pijpbeurt weg en tijdens het neuken mocht ik (op het handje na) lekker mijn ding doen. Dat in combinatie met het zicht op die hele mooie meid, maakte dat ik al bij al vlot klaar kwam :)).

Ik heb de kamergang na 28 minuten afgesloten en heb de kamer tevreden verlaten. Ik had immers gekregen wat ik wou: een stevige, lekkere neukbeurt met een heel mooie meid.
 
Herhalingsgevaar: bestaande. Ik geniet nog steeds na van de herinnering aan Alina haar zalige borsten en kont ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum