Auteur Topic: Veronica - Poolse  (gelezen 3961 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Veronica - Poolse
« Gepost op: 14 december 2010, 21:20:26 »
Laten we beginnen met te zeggen dat dit een primeur is voor dit forum.  Misschien kennen velen haar al want ik kende ze ook al vier jaar.  Je vindt ze echter op geen enkel forum terug.  Ik was er nog niet mee op kamer geweest.  Wat een flater!

Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 1,60 m
Postuur/Cupmaat : slank/naturel B-tje
Nationaliteit/Taal : Poolse/goed Duits, schoolengels
Leeftijd : ongeveer 25
Tatoeages/Piercings : let ik nooit op
Service: uitstekend! (pzc, nmc, tz vol overgave, lotuskus zonder dat je er naar vraagt, verwenning aars (laatste twee services beide wederzijds), knuffelen, strelen
Voordelen: lief en speels
Nadelen: de dame is perfect (= verslavend)

De dame heeft het in zich om GFE met PSE te kunnen combineren.  Ze kan behoorlijk dominant zijn maar ze heeft ook dat lieve vriendinnetjesseksgedoe in haar.

Ik had op dat moment een zotte bui, net als zij.  Dat kwam dus mooi uit.  We maakten er een heet, geil en toch sensueel spel van.  Ze vroeg of ik dominant ben.  Eigenlijk niet nee.  Ik begreep echter wel haar vraag omdat ik een "spelletje" aan het spelen was.  Ik was haar de schrik op haar lijf aan het jagen.  De man waarvan ze verschoot dat hij haar na vier jaar uitkoos om mee te gaan kameren.  Mijn gepeelde dominantie werd beantwoord met de ware dominantie die in haar zit. 

De eerstvolgende keer dat zij er is en ik ben er ook is het meteen koekenbak  ;) .

« Laatst bewerkt op: 3 april 2011, 00:43:16 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Victoria - Poolse
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2010, 22:56:37 »
Kan de naam aangepast worden door een mod a.u.b.?  Veronica (dus niet Victoria, dat was mijn uitroep na de sessie  ;)).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Victoria - Poolse
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2010, 23:02:21 »
Kan de naam aangepast worden door een mod a.u.b.?  Veronica (dus niet Victoria, dat was mijn uitroep na de sessie  ;) ).
kunnen de mods dat, denk je? Je hebt een hoge dunk van onze modjes  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Veronica - Poolse
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2011, 20:32:23 »
Ik denk dat ik er de laatste dag dat ze in YY was mee geweest ben.  Ik heb ze sindsdien in elk geval niet meer gezien.  Waar zou ze zitten of is ze gestopt  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Veronica - Poolse
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2011, 17:55:05 »
Zal ik het vraagstuk dan maar zelf oplossen  :-\?

Veronica is Villa Vertigo snel beu gekeken.  Ze is weer trouw op post in Yin Yang.  Leuk  ;)!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man