Auteur Topic: Diana (Roe)  (gelezen 12324 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Gepost op: 13 juni 2015, 15:05:02 »
Ik heb woensdag een eerste keer gekamerd met Diana (een andere Diana dan die van Satanic Surfer).

Diana is 30 jaar jong en helemaal mijn type. Ze is 1,59m groot en weegt 57 kilo. Ze heeft lang, zwart haar, een mooi gezicht en wondermooie, blauwe ogen waar ik urenlang in zou kunnen verzinken. Diana heeft een B-cup die een heel klein beetje heeft geleden onder een zwangerschap (absoluut niet storend!) en ze heeft een heel lekkere, strakke kont. Geen piercings of tattoo's.

Ik heb zo'n 20 minuten gezellig met Diana gekeuveld aan de bar. Ze had absoluut geen haast en stelde de kamervraag ook niet. Die heb ik dan maar zelf gesteld, want zoals al gezegd, stond Diana heel hoog op mijn to do list.

De kamergang was heel goed. Enige tegenvaller was het tongzoenen, dat zich beperkte tot kleine aanrakingen van de tong en dat ook niet echt lang duurde.

De pijpbeurt was uitstekend: heel gevarieerd, lekker stevig en de balletjes werden niet vergeten. Tijdens het pijpen mocht ik Diana haar natte poes lekker vingeren.

Het neuken was af: een wilde cowgirl, een intieme missio en een stevige hondjes. Ik heb lekker mogen beuken en ik heb mijn zaadjes mooi binnen de 30 minuten kunnen lozen.

Ik heb de kamer heel tevreden verlaten en zag een herhaling met Diana later op de dag helemaal zitten. Haar aftersales vielen echter zo hard tegen, zeg gerust: waren onbestaande, waardoor het er toch niet meer van gekomen is.

Toekomstig herhalingsgevaar? Zeker aanwezig 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2015, 13:47:26 »
Diana werkt nog steeds in YY. Ik heb er gisteren een leuk gesprekje met haar gehad. Het is dat ik gisteren al met 2 andere meiden herhaald had (Veronika en Maribelle), of ik was ongetwijfeld opnieuw op kamer beland met deze bloedmooie meid.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum