Auteur Topic: Aishe (Turkse)  (gelezen 10636 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aishe (Turkse)
« Gepost op: 18 juni 2015, 02:09:23 »
Uit mijn recensie van YinYang 18 juni 2015

Tijdens het douchen had ik aandacht van een dame. Tja zo goddelijk lichaam als ik heb, wie wil daar nou niet naar kijken. De welbekende vragen uiteraard van de dame in kwestie. Toen ze me op verzoek haar naam noemde en antwoordde met Aishe, dacht ik meteen, niet meer laten lopen! Recensies zijn goed en een positief advies van gignnl. Ik trof Aishe even later in de bar. Het gesprek kwam gemakkelijk op gang in het Duits, waar ze de voorkeur aan gaf. De verkiezingen in Turkije heeft ze op de voet gevolgd. Haar mening over de verkiezingsuitslag laat ik in het midden, maar duidelijk een dame die bredere kijk heeft op het leven dan alleen mannen tot een hoogtepunt brengen in een club. Ik mag dat wel. Hoe vaak komt het niet voor dat een gesprek met een dame door enerzijds taalproblemen en of weinig gespreksstof, stroef verloopt. Het klikte en zo lulden we een half uurtje vol. De kamervraag kwam maar niet, dus stelde ik zelf voor wat aan beweging te doen, nadat ze me op behoorlijk had opgewarmd.

Ik heb maar 1 kamer gezien in YY, maar deze was veel luxer dan ik ooit in andere clubs heb gezien (muv de luxe whirlpookamer in AcaGold).
De service van Aishe was goed. Ze vroeg aan het begin of ik een half uur of langer wilde. Met onbekende dames ga ik zelden langer dan een half uur, maar bij Aishe vertrouwde ik er vrij snel op dat ze een uurtje zeker waard was. Tongzoenen alsof de was werd gespoeld, het trompetteren met hoge en lage tonen. Neuken als een opgevoerde Zündapp met kickstarter. Optisch zijn er betere te vinden, maar de service was meer dan oké!

Aishe: Geverfd donker rood haar, 75C, lengte 1,65m, 26 jaar, Turkse, spreekt goed Duits
PZC: Goed en gevarieerd; GOSP = 0,8M
EL: yep.
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: No problem
Beffen: yep in 69
NMC: Cowboy, missio en in doggy de mensheid weer een stap verder geholpen
GFE: 80%
PSE: 70%
Optiek: Girl next door, leuk snoetje, tekenen van voormalige zwangerschap(pen)
Extra's: Herhalingsgevaar 80%
Aftersales: Zo nu en dan
Kamertijd: 60 minuten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline gggeert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Aishe (Turkse)
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2015, 02:16:06 »
Ben 3 keer met haar naar de kamer geweest. Voor 1 uur vraagt ze €75. Een gezellige dame die heel graag gebeft wil worden. De vorige keer wilde ze per sé klaar komen. Ze vroeg zelf om te vingeren tijdens het beffen. Zelf vingerde zij haarzelf ook en tongzoenen is haar hobby volgens mij. Is maandag weer naar Turkije gegaan en wist niet wanneer ze terug kwam. Voor mij een toppertje.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aishe (Turkse)
« Reactie #2 Gepost op: 4 juli 2015, 02:36:38 »
Voor 1 uur vraagt ze €75.  Voor mij een toppertje.
Idd, Aishe geeft een prima service.
Ik heb voor een uur €100 neergeteld. Ik wist niet beter in YY. Zijn er meerder dames (net als in SS) die een uurprijs hanteren van €75?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline gggeert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Aishe (Turkse)
« Reactie #3 Gepost op: 4 juli 2015, 21:00:31 »
Nu net weer €75 betaald voor een uur. Gewoon zeggen dat meerdere dames dat ook doen wn dan doen sommige dat ook😉. Bij Aiha altijd €75 betaald.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aishe (Turkse)
« Reactie #4 Gepost op: 4 juli 2015, 21:12:54 »
Nu net weer €75 betaald voor een uur. Gewoon zeggen dat meerdere dames dat ook doen wn dan doen sommige dat ook😉. Bij Aiha altijd €75 betaald.

Ach. Sjeufke is nu eenmaal niet echt sterk in onderhandelen. Als die een mooi paar borsten, billen of zuiglippen ziet, zakken al zijn hersencellen immers onmiddellijk een halve meter naar beneden ;) :lol_hitting:

Btw: nog veel plezier gewenst, moest je nu nog in YY zitten! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum