Auteur Topic: AishA (Turkse)  (gelezen 11796 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
AishA (Turkse)
« Gepost op: 11 juli 2015, 13:58:05 »

[box title=AISHA]
Land:             Turkije
Taal:              Turks, Duits, Engels, beetje Nederlands
Leeftijd:         Twentie-something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m plus minus
Model:            iets voller figuur, middelmaat
BH:                 B ofzo
Kontje:           ok
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage Anaal
[/box]
[box title=pro en contra]
Voordeel: TZ, lichte GFE, open voor veel.

Nadeel: nam telefoon aan (haar mama) maar deed dit onder masseren wat ze goed doordeed. Ze staat ook open voor anaal wat ze in het begin van de sessie voortdurend vroeg tot ik zei dat ik het woord 'anaal' niet meer wilde horen. Ja, ze krijgen daar extra voor maar niet van mij.
[/box]
[box title=extra info]
info uit verslag 20 Juni 2015

"een slechte ervaring kan hebben dan elders. Ook in de sauna hoorde ik dat anderen zeggen. Ik was dus op m'n hoede. Ik heb 2 kamergangen gemaakt die dag: een met Aisha niet te verwarren met AishE zoals ik deed. Zij is een Turkse dame met bruin haar en ogen die zegt van Antwerpen te komen en ze kan wat Nederlands. Heb wat met haar gedronken op het terras en we zijn naar een kamer gegaan voor een uurtje. Geneukt heb ik enkel in een standje. Deze dame doet TZ en niet slecht. Ze gaf me ook een goede massage. Dit was lichte vorm van GFE en had een goede tijd met haar. Achteraf gedoucht in de kamer en het uur is volgemaakt geweest. Wel geen herhalinggevaar maar die is er in mijn geval maar zelden. ***1/2"

Prijs die ze gaf was 100€. Zoals ik in het AishE draadje lees, ga ik volgende keer proberen te zeggen dat ik net een sessie had van 75€. Als het werkt, werkt het. Ik denk dat iedereen dit zou moeten doen om die 100€-trend in de grensclubs te doorbreken en die naar 75 terug te brengen. Just a thought aside.

[/box]

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
AishA (Turkse)
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2016, 17:52:53 »
Ik heb afgelopen vrijdag deze dame getroffen. Ze vertelde me echter dat ze pas sinds enkele weken in YY werkte, daarvoor in het Antwerpse Schipperskwartier. Mooi koppie, maar haar lichaam heeft net iets teveel vetrolletjes. Ik kan ook alleen maar zeggen dat ze gemiddeld was. Het pijpen vond ik wel ok. Wat me ook tegenstond was het upsellen. Amper op bed beginnen over een uur en pal daarna of ik niet anaal wilde. Mijn nee accepteerde ze niet, ze blijf tot drie keer toe vragen of ik dat niet wilde. Zeer beperkt herhalingsgevaar.