Auteur Topic: Carmen (Roemeense)  (gelezen 2549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Gepost op: 28 december 2010, 15:12:55 »
Sinds november niet meer in YY geweest.  Ze werkt nochtans alleen in YY (al sinds de Relax gesloten is).  Het is een meubelstuk.  Daarom haal ik ze hier toch aan.  Ik veronderstel dat ze na de feestdagen (ferbruari) wel weer eens zal verschijnen.

Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1,55
Postuur/Cupmaat : slank/C (fake)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : Arschgeweih onder op haar rug/geen
Service : TZ (maar zonder écht gevoel), vingeren, beffen, NMC, PZC/PMC, Deepthroat, FT, MMT, lesbisch trio op verzoek: PSE
Nadelen: tracht de best hevige sessie zo snel mogelijk te beëindigen en weet niet wat een GFE-gevoel is.

Ze kon mij niet boeien op kamer  ;).
« Laatst bewerkt op: 3 april 2011, 00:44:26 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2011, 20:27:14 »
Carmen en Sandra leven sinds enige tijd gescheiden.  Carmen al een hele tijd niet meer gezien.  De geruchten doen dat ze (tijdelijk) achter de ramen in Nederland werkt  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2012, 00:50:22 »
Sandra nog steeds in YY met meer dan voldoende (vaste) klanten.  Carmen schittert nog steeds in haar afwezigheid in YY  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man