Auteur Topic: Bruna 25 ( Bra )  (gelezen 6109 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Bruna 25 ( Bra )
« Gepost op: 18 juli 2015, 15:32:37 »
Vandaag na 2x een relatief kort gesprek een kamergang gemaakt met Bruna een mooie jonge dame oorspronkelijk uit Brazië, let op er werken op dit moment 2 Braziliaanse in de YY maar Bruna is wat donkerder getint en jonger als haar landgenote. ondanks dat Bruna eigenlijk uit Brazilië komt woond ze inmiddels al een paar jaren hier en spreekt goed Nederlands voor veel heren prettig. Wat ook voor veel heren prettig is zijn haar prestaties op de kamer het lijkt wel of er alleen maar geile dames uit dat land komen ( ik ben er nog nooit een slechte tegen gekomen namelijk )

Na het korte douchen meteen het bed op Bruna is rond de 1.70 groot is licht getint lang donker haar en heeft een slank strak postuur met een kleine b cup en een lekker kontje, wat verder speciaal is dat ze een heel klein dun maar verzorgd streepje schaamhaar heeft en niet helemaal kaal is van onderen.
Ja en over de sex gewoon een en al Braziliaanse passie met tongzoenen, lekker schoon beffen en heerlijk neuken ik denk misschien zelfs mijn beste kamergang van 2015. Helaas werkt ze niet iedere dag in de YY en ook niet op vaste dagen dus wil je zeker weten haar te treffen dan moet je even bellen met de club of ze aanwezig is, ze heeft namelijk ook nog een andere baan. Al met al is deze dame zeker voor HH vatbaar al heb ik haar daarna niet meer gezien na het afrekenen dus afterservice was er niet.