Auteur Topic: Viki (Roemeens)  (gelezen 6980 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Viki (Roemeens)
« Gepost op: 31 juli 2015, 12:29:35 »
Viki
Land:         Roemeense
Taal:          Roemeens / Engels
Leeftijd:     28

UITERLIJK
Lengte :      1.65m - 1.70m
Postuur :     Normaal
Cup :           D
Haarkleur :   Donkerblond
Haarlengte : Halflang
 
SERVICE
TZ PZC NMC

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Viki (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2015, 12:31:06 »
Ik was voor de eerste keer in YingYang en dat merken de dames natuurlijk. Ze komen dan allemaal eens polsen en kijken hoe hun kansen voor de dag zijn. Ik was nog niet zolang binnen en Roemeense Viki kwam haar even voorstellen. Mooie dame met een goed gevulde stevige boezem. Praatje ging wel vlot en heb dan maar ook even haar kontje gecheckt en haar wat dichter bij getrokken. Minder dan 5 minuutjes later zijn we op weg naar de kamer. Schietgraag die mee gereisd was kon zijn ogen niet geloven omdat ik normaal een uurtje of 2 moet climatiseren.
Op de kamer was Viki ook vlot en we hadden zeker een leuk half uurtje. Zoenen maar de tong was beperkt, dan de blowjob, geen FT zei ze, doet ze niet, ook geen anaal.
Blowjob was prima en een paar minuutjes langer en ze kon me zo wel klaar krijgen.
Cowboy en missio volgden. Een zacht gekreun maar zeker niet storend. Kijkend in haar knikkers heb ik dan ook een mooie lading achtergelaten. Er waren nog maar 20 minuten om en hebben de resterende tijd volgemaakt met een praatje en een sigaretje langs haar zijde.
Prima sessie om de dag mee te beginnen.
Ik vond nog geen draadje van deze dame maar ze zou toch al zo een jaartje in YingYang komen.