Auteur Topic: Aida (voorheen Louana PHG) Roemeens  (gelezen 68804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Aisha (voorheen Louana PHG) Roemeens
« Reactie #15 Gepost op: 29 maart 2013, 17:06:14 »
Goed verander ik het nog een keer, vrees dat de interesse hier lager ligt in deze dame dan elders.


Groet. Foots  O0


Goed vandaag nogmaals de naam veranderd in Aida, dit omdat de Duitse bron dit zo expliciet heeft gevraagd.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Aida (voorheen Louana PHG) Roemeens
« Reactie #16 Gepost op: 29 maart 2013, 17:22:32 »
Ik dacht dat ze Louana noemde   :017:
Ze moesten met een klootzakstempel nummers op die grieten zetten, dan is vergissen niet meer mogelijk :040:
00000001 Loredana/Shakira
66666666 Nikky  C:-)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Aida (voorheen Louana PHG) Roemeens
« Reactie #17 Gepost op: 29 september 2014, 00:17:45 »
ow, blijkbaar nam niemand tot nu de moeite om haar verhuis sinds een halfjaar ongeveer richting YingYang te melden, mejuffer kamert ook daar veelvuldig en trekt in haar eentje de gemiddelde looksstatus met anderhalf basispunt naar omhoog...o ja, vanaf morgen voor 2 weekjes "zonnebanken" naar de heimat...yup Pic1: een Roemeense in YY  ;)

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Aida (voorheen Louana PHG) Roemeens
« Reactie #18 Gepost op: 15 november 2014, 13:47:48 »
Een topervaring...

Aïda. Een blonde 24-jarige slanke Roemeense schoonheid. Een knap gezichtje. Mooie, stevige c cups die van de zwaartekracht geen last hebben. Een supersexy klein kontje.

Het type vrouw waarbij je in een club even twijfelt. Wellicht te mooi. Wellicht weet ze dat ook. En wellicht maakt ze zich d’r daarom te gemakkelijk van af. Mooi zijn volstaat dan. Service is minder belangrijk. De mannen vallen toch wel in bosjes.

Ik was al vroeg na openingstijd in de club, en na het traditionele late ontbijt en de obligate vroege saunagang viel ze me al op, zittend op wat later haar stamplekje leek te zijn, op een hoog bankje aan de muur tegenovergesteld aan de danspaal.

Ik wilde het dus even aankijken. Alleszins wachten tot een uur of 4, tot het merendeel van de dames zou gearriveerd zijn (je weet nooit wat je anders misschien nog mist), en tussendoor even observeren hoe ze omging met wandelaars en haar collega’s.

Ze is absoluut geen jaagster. Wel maakt ze oogcontact, vergezeld van een lief lachje. Ik had dus al snel beslist. Zij wordt het. En toen liep het mis. Een paar keer op rij werd ze voor mijn neus weggekaapt op het moment dat ze terug in de barruimte kwam.

Maar goed, uiteindelijk belandde ik toch naast haar op een bankje. Na twee minuten was ik er eigenlijk al gerust in. Dit is een mooie en een lieve meid. Ik heb haar toch nog maar even gevraagd of het wel een goed idee zou zijn met haar naar de kamer te gaan, omdat ze zo mooi was, en daardoor misschien ietwat bitchy (hoewel ik echt wel van een beetje arrogante vrouwen hou). ‘Ik ben aardig’ was haar antwoord (in English – haar conversatietaal, afgezien van een beetje Duits en een paar woordjes NL).

Op de kamer klopte dat. Ik had al eerder aangegeven waar ik van hou, en zij ging daar helemaal in mee. Het was allemaal net dat ietsje meer dan de gewone standaard, net dat ietsje dat je het gevoel geeft dat je met een geliefde bezig bent. Een afwisseling van lieve en tongkusjes, gevoelsvol pijpen (wat ze naar mijn normen perfect deed), perfect (pfff, ik gebruik dat woordje te veel merk ik) meegaan in het hele spel. En dan die prachtige borsten…

Ik ga het hier bij laten. De ervaring was te persoonlijk, maar ik ben er van overtuigd dat iedereen die haar met het nodige respect benadert de tijd van zijn leven kan hebben.

Ben ik te enthousiast? Ik denk het niet. Ik kwam met een very big smile van de kamer af, en een medewandelaar was erg benieuwd naar de ervaring – en heel snel overtuigd om ook met haar te kameren. En hij vertoonde achteraf alleszins dezelfde smile als ik had.

Aïda is een dame om van te dromen. In de auto, op de terugweg naar huis, heb ik de hele film nog eens teruggespeeld, en opnieuw genoten. Het herhalingsgevaar is 1000 %.

Gelukkig maar dat zo’n ervaring in een saunaclub speelt. Dan zie je dat even na je kamergang zo’n wondermooie dame net zo lief lacht naar de volgende man, en even later met hem naar de kamer gaat. Zo blijf je met twee voetjes stevig op de grond staan. Maar het verschil met een mindere dame is dat die je na afloop min of meer negeert, terwijl de goeie dames (zoals Aïda) ook achteraf nog vriendelijk lachen, even babbelen, enz. Het is een spel, maar zij speelt het perfect.

Enigszins grappig was dat ze tijdens de korte aftersales (want de volgende liefhebber stond al klaar) op mijn vraag waar ze nog al gewerkt had, aangaf dat ze in Duitsland 'Louana' heette, met name in PHG. Waarop ze moest lachen toen ik zei 'ben jij dan dé Louana'...

Zijn er btw geen minpunten? Nee… ik heb er (nog) geen ontdekt…
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Aida (voorheen Louana PHG) Roemeens
« Reactie #19 Gepost op: 12 maart 2015, 14:47:54 »
effe op vakantsie vertrokken...