Auteur Topic: Amalia (Hongaarse)  (gelezen 2417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Amalia (Hongaarse)
« Gepost op: 28 april 2012, 22:46:02 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,65
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Hongaarse/Engels, beetje Duits
leeftijd: 25
tatoeages/piercings: linkerhand/nee
service: (tong)zoenen, PZC, NMC, knuffelen, strelen, beffen
voordelen: bijzonder mooi en aardig
nadelen: geen PSE-beest
opmerkingen: samen douchen behoort tot de mogelijkheden, jaagt door de band niet  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Amalia (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2012, 22:48:26 »
Enige dagen geleden ben ik met haar geweest. Ze werkt al ongeveer een jaar in Yin Yang. Op kamer kwam het er op dat ik het erg jammer vond dat ik zo lang gewacht had om met haar te gaan kameren. Ik zei haar dat ze geen enkele aandacht aan mij schonk. Zij antwoordde mij dat het andersom net hetzelfde was. Dat zou kunnen kloppen. Ik had haar van in het begin eigenlijk afgeschreven. Op basis van wat? Op basis van veronderstellingen en dat kan wel eens volledig verkeerd zijn. Ik maakte de volgende links: Hongaarse, jong, heel erg mooi = PMC, niet tongzoenen, geen GFE en meer van dat.

Als bij wonder kwam ze ineens heel kort in mijn buurt. Ik stond wat te praten met een collegabeer in het wellnessgedeelte en ze liep opzettelijk een rondje rond mij. Nadien ook rond mijn berenmaat. Ik negeerde het en reageerde niet omdat ik er geen snars van begreep na een jaar mij niet te zien staan. Vond ze dat ik er veel kwam en dat ze mij toch maar eens tot (goede) klant moest proberen te maken? Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon oog had voor mijn berenvriend die niet zo vaak in Yin Yang komt. Er verliepen uren en we kwamen niet meer met mekaar in contact.
Ineens loop ik haar bijna tegen het lijf aan de ingang van de bar (ter hoogte van de toiletten). Ze komt tegen me aan gewreven, pakt me vast, verleid mij als de beste, omarmd me.... Ik heb gelukkig een sterk karakter of ik zou helemaal van de kaart geweest zijn. Ik begreep niet wat mij (en haar) overkwam.
Omdat ik nog geen vijftien minuten geleden met haar Hongaarse vriendin Eliza gaan kameren was voor een uur, vroeg ik haar toch om mij nog vijftien minuten te gunnen. Ik kreeg hélemaal zin in haar. Ze zei me dat ze me nog vijftien minuten zou geven en dan naar mij zou komen.

Ik ga achterover gelegen wat rusten in een sofa. Niet veel later staat ze terug in mijn omgeving en nog wat later staat ze wel heel erg verleidelijk te dansen, geplakt tegen de openhaard. Een man wenkt haar maar ze danst lustig voort. Nadat de song waarop ze aan het dansen was, gedaan was, ging ze naar de man die haar wenkte.
Mij ook goed hoor. Geen probleem. Het zegt meer over haar dan over mij.

De dag nadien sta ik terug in Yin Yang. Nee, niet voor haar. Het was gepland. Twee daagjes Yin Yang. Het contact met haar verliep weer zoals het ganse jaar voorheen. Zeer koel dus.

Toch kon ik ze na gisteren maar moeilijk zomaar uit mijn hoofd zetten.

Op een gegeven moment zit ze met een vriendin in het warmwaterbadje in het wellnessgedeelte aan de Finse sauna. Ik ga naast haar vriendin zitten, nadat ik in de sauna was geweest en wat in het verwarmd binnenzwembad had gezwommen. Zoals de saunaregeles dat voorschrijven, wilde ik mijn lichaam weer helemaal warm krijgen door met mijn voeten in het warme water te gaan zitten zodat de bloeddoorstroming door heel mijn lichaam optimaal zou kunnen verlopen en ik het ook vanbinnen weer lekker warm zou krijgen.
Tijdens een gesprekje met haar vriendin kreeg ik de gelegeheid om te laten horen dat Amalia gisteren beloofde om na vijftien minuten weer bij mij te komen maar dat ze me niet meer zag staan voor een andere man. Ze gniffelde eens maar gaf verder weinig commentaar.

Of ik er nog mee op kamer zou willen gaan? Jazeker! In de avond zat ze dan op een gegeven moment ook alleen op een sofa en ben ik er bij gaan zitten, recht op haar af. Ik wil haar lief vastpakken maar merk wat afstandelijkheid van haar. Ik vraag haar of ze me haat, niet ziet zitten of gewoon niet met mij op kamer wil. Daarop antwoordde ze (terwijl ze me lief vastpakt en haar benen over mij zwiert) dat ik een grappige kerel ben. Dan weer ja, dan weer nee, dan weer.... Daarop legde ik de schuld weer bij haar omdat ze gisteren na ongeveer vijftien minuten naar een andere man ging in plaats van naar mij. Blijkbaar was er een kleine miscommunicatie want ze zei me dat dat zo werkt in een saunaclub. De man die haar vraagt.... Ging zij dan niet naar mij komen? Nu ja. Ik vertelde haar dat het geen enkel probleem voor me is en dat ik uiteraard weet hoe het in een club werkt.

Na wat pre sales en nadat ze haar sigaretje had opgerookt zijn we naar een kamer vertrokken.

Vergeet niet dat ik een jaar lang gedacht heb dat haar service niet veel soeps zou zijn en dat ik ook daarom met de gedachte dat het niet veel zou worden, op kamer ben vertrokken met haar. Dat zijn zo van die weinige momenten dat ik voor de optik fick ga.

Ik verschoot mij dan ook te pletter toen ik merkte dat ze op kamer heel lief was. Dat we rechtstaand en onnozel deden. Dat ze zich niet direct ontdeed van haar kleren. Dat als we op bed belanden ze boven op mij kwam liggen en mij zelfs spontaan begon te tongzoenen en lieve kusjes kwam geven. Mijn lul reageerde onmiddellijk. Daarna zakte ze af naar beneden, terwijl ze mijn body helemaal kuste. De pijpbeurt gebeurde zonder condoom en was meer dan behoorlijk tot zeer goed te noemen. Toch kon ik van verbazing mijn lul niet heel lang stijf houden. Niet enkel puur van de verbazing maar van verwondering, van hetgene allemaal door mijn hoofd spookte. Hoe lief ze was. Hoe spontaan. Hoe ze zichzelf bleek te zijn. Hoe ze uit haar rol viel, kan je zelfs stellen. Elke kleine aanraking die we met mekaar uitwisselden was magisch! Ik druk het nog veel te zacht uit. Dat ging zo maar door. We vielen beide van de ene verbazing in de andere. Het neuken wou zelfs niet lukken. Ik klinkt misschien heel erg vreemd voor velen (en velen zullen het misschien dom vinden) maar ik had er eigenlijk niet zo onmiddellijk zin in. Het kon gewoon niet. Mijn emoties namen de bovenhand, temeer ook omdat haar emoties ook de bovenhand namen. Zij was minstens heel erg verschoten van mijn persoonlijkheid. In de bar kom ik volgens haar erg serieus over en hier was ik de komiek die plots wat losweekte bij haar.

Ach, ik liet het zo. Even niet neuken. De aanrakingen bij mekaar hadden veel meer effect. Buiten dat ze mij al twee keer gepijpt had, buiten wat tongzoenen en kusjes geven en even de daad uitproberen, was er nog niet zo veel spectaculairs gebeurd. Enke hele innige momenten. Zou ik haar gaan verwennen? Oraal? Vingeren? Ik raakte haar clitoris aan, voor het eerst na ongeveer 45' en moest vaststellen dat ze daar vanonder erg nat was. En ik had nog helemaal niets gedaan.

Na een uur heb ik ons samenzijn beëindigd. We hebben samen gedouched op haar voorstel. De betaling aan de kastjes gebeurde emotioneler dan normaal en mijn verlangen naar haar was nog zeer intens maar ik wou het even voor bekeken houden want het zou anders misschien allemaal niet erg gezond worden. Ik voelde en zag ze wel rondkijken en een beetje ongemakkelijk zijn aan de lockers. Ze vond allicht dat niet iedereen moest zien hoe ze nu "afscheid" nam.

Ik denk dat het maar goed is dat ik in mijn vrije tijd momenteel niet de mogelijkheid heb om naar Yin Yang af te zakken. Het feit dat zij een week later nog spontaan door mijn hoofd spookte, zegt genoeg. Nee, verliefd ben ik niet maar geëmotioneerd van haar wel en dan laat je in de gegeven omstandigheden de zaak ook maar beter even rusten.

Zo, ik wou het jullie zeker niet onthouden  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Amalia (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2012, 00:45:23 »
Misschien maar goed dat zij er afgelopen donderdag niet was.  Ik denk niet dat ik een dag had kunnen doorbrengen geheel zonder haar even alleen op kamer gezien te hebben (en of dat wel goed had geweest)  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man