Auteur Topic: Eva, Bulgaars/Turks.  (gelezen 49691 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Eva, Bulgaars/Turks.
« Gepost op: 9 maart 2013, 11:52:13 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,60
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke C.
nationaliteit/taal: Bulgaars/Turks - Goed Duits, Engels?
leeftijd: begin 20
tatoeages/piercings: ?/?
service: Goed TZ, PZC, NMC.
voordelen: Knap meisje, vriendelijk.
nadelen: Niet gemerkt.
opmerkingen: mooi slank figuur, prachtige borsten, lekkere billen.

Geknipt uit algemeen:

Na nog een paar rondjes eens kennis gaan maken met een van de in mijn ogen knapste meisjes. Eva, Bulgaars/Turks, een combi die je hier wel vaker treft, en waar ik eigenlijk altijd goede kamers mee gedraaid heb. Eva had een mooie natuurlijke C cup, perfecte lijnen, prachtig zwart haar, knap snoetje en sprak goed Duits. Heeft voorheen al in de Parksauna gewerkt, was er een half jaartje tussenuit geweest, en net een week geleden weer begonnen. Na wat gekeuvel en gefriemel volgden de eerste zoenen, haar handje was al onder de badjas aan het spelen, toen ik ineens Sibeltje tegenover ons zag zitten. Oei, een heterdaadje. Maar in ieder geval de zekerheid dat er een uitstekende tweede ronde zou volgen. Eerst een heftig halfuurtje gehad met lekkere Eva. Heerlijk zoenen, zacht pijpen, en maar met die verrukkelijke borsten en billen  spelen. Drie standjes doorgenomen en uiteindelijk met girl on top tot ontlading gekomen. Weer een topper erbij, met prachtige :showtits1.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Eva, Bulgaars/Turks.
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2013, 19:44:52 »
Heeft deze dame niet al een draadje hier ? http://relaxxxboard.com/index.php?topic=576.msg16838#msg16838

De PSR kenners zullen wel uitsluitsel geven en dan kan het al dan niet op een hoopje geveegd worden.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck