Auteur Topic: Stacey (Duits/Tsjaads)  (gelezen 1588 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Stacey (Duits/Tsjaads)
« Gepost op: 6 september 2010, 19:37:29 »


[box title=STACEY]
Land:           Duitsland/Tsjaad
Taal:            Duits (moedertaal)
Leeftijd:       23
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:        1,68m
Model:          normaal, halfbloed
BH:               C
Kont:            Jünther approved
Haarkleur:    Zwart, strak
Haarlengte:  Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
+ Mooie, halfbloed meid
+ Stevig doch gevoelig pijpwerk, hemels
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Op zondag 5/9/2010 zou de zon lekker mild schijnen in NRW; voldoende reden voor een afspraak in Lohmar Durbusch.
De thuisblijvers hadden ongelijk, zeker toen in de namiddag nog enkele opticks acte de présence kwamen geven.

In de vroege avond zag ik Stacey voor het eerst, dat was in de kino. Een type waar ik voor val: mooie halfbloed, met killerass, en droomlippen. Bij de optick begon alles al te werken. Toen we kennis maakten, had ik net gekamerd met de Poolse Nadine, dus ik zei dat ik zonder twijfel later nog eens zou terugkomen voor de kamergang. Altijd leuk als je wat tijd hebt om warm te draaien, als je daarna gegarandeerd bent van een sessie met een favoke.

Anderhalf uur later namen we comfortabel zetel in de lounge. Stacey stelde mij in niets teleur; heerlijk zoenen op de bank en deze charmante halfbloed heeft een zacht gevoel voor humor. Stacey is een één en al vrouw, met Duitse en Tsjaadse roots. Ja, dat is een land in Afrika, Tsjaad.

Uit wiki: "Tsjaad, officieel de Republiek Tsjaad, is een land in Afrika en grenst aan Libië, Soedan, Centraal-Afrikaanse Republiek, Kameroen, Nigeria, en Niger. Delen van het land liggen in een gordel genaamd de Sahel. Tsjaad heeft geen directe toegang tot zee."

Hier blijkt ook meteen de klasse van Relaxxxboard: dit forum beschikt gewoon over de vlag van Chad (op zijn Engels is dat de schrijfwijze). Er zijn fora die het land niet eens willen erkennen, laat staan een foto van de vlag uploaden.

Enfin, alles was in stelling gebracht en ik moest met Stacey de kamer op. Ik schrijf op een briefje: beste sessie tot nu toe met een dame in PSR:
Fantastisch tongzoenen, heerlijke pijptechniek en Stacey wil lekker hard afgeneukt worden.
Beffen vindt ze ook prima. Na afloop waande ik mij zowaar een minnaar.

Bij mijn vertrek nog even persoonlijk afscheid genomen van Stacey, wat ik zelden doe bij een DVP (omdat anders de kans toeneemt dat ik de operatie ga betalen van een doodzieke moeder).

Jünther keerde zeer tevreden huiswaarts (te meer omdat sessie 1 met Poolse Nadine, ook goed was geweest).
[/box]
« Laatst bewerkt op: 6 september 2010, 19:49:41 door Jünther »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
een tophoer
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2010, 12:41:01 »
Hoewel Stacey NIET, ik herhaal, NIET aan mijn uiterlijke ideaal voldoet, werd ik tot haar aangetrokken bij "een kopje onderons" aan de bar met Jünther.
Ik plande Stacey dan ook ergens op mijn af te vinken lijstje (hoe onrespectvol alweer) één van de komende bezoekjes aan PSR.


Ha ha, Jamine, ja, de die, de meest onprofessionele hoer van PSR (ach, ik doe wat ik doe en vraag niet waarom) besliste er anders over.
Omdat mejuffer liever gesandwicht werd door een bende jonge halfgoden van bodybuildermakelij en van lul naar lul sprong in de kino (vier op een rij) en haar beloftes niet kon houden, tot groot jolijt van Foots (die er zelf niks van bakte met de tophoer Mandy), was mijn geduld met haar op en besloot ik toch maar eens te proeven van wat Jünther een tophoer noemt (met recht en reden, blijkt nadien)... .


Tsjaad is groter dan Nederland, heer Jünther, je moet je lesje veel beter leren  ;) , en ze maken ze daar verdomd warm, die Afrikaanse zon doet wonderen.


Op de kamer ontpopte Stacey zich tot een echte TOPHOER, die maar al te best weet hoe je iemand zo geil als boter kan krijgen met je enkel en alleen nog maar te tongen. Ongeziene maar nu wel geproefde en beproefde klasse.
Over het pijpen, tja, dat boeit me zo niet, maar Stacey mag nog uren aan mijn aanhangseltje knabbelen in de toekomst. Lekker.


Neuken? Euh, ze neukt je niet, ze vrijt met je, zegt dat genoeg, bende GFE-watjes? Bespring haar, als je van groter, mooi bruin, ietsje voller en overheerlijke sex houdt.


Een aanraadstertje, alleen bij Foots kan dat fout lopen  :o


Herhalingsgevaar: ja, ik ga nog enkele keren verdrinken in die mooie ogen en een uurtje verliefd worden op haar heerlijke lippen die je volledig opzoenen.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Stacey (Duits/Tsjaads)
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2010, 19:00:50 »
Ook tot mijn welgenoegen, was stacey afgelopen zaterdag weer in PSR te bewonderen.
Ze herkende me niet eens, omdat ik mijn coiffuur dezelfde ochtend nog had laten millimeteren, .....of ze wilde me niet meer kennen  :P :P.

Ik had niet langer dan een 1/4 Latte Macchiato (op zijn sexmachiens: "ein Mílchkáffée") nodig, om terug te beseffen dat Stacey staat voor:
- Indringende, wulpse blikken
- Gemeend, passioneel tongwerk in de voorproeverij
- Gevoelig neukwerk

Nog een 1/4 Latte Macchiato en wat GFE op de bank, .......boeken die handel, en de kamer op.
Stacey is inderdaad met recht een tophoer, en dat zeggen haar bewonderaars met respect voor het woord hoer, gemaakt voor de pure stiel. Na de goevoeligheden deze zoete liefhebster gewoon hard afneuken.

Conclusie: Stacey de belichaming van milde cacao uit Tsjaad, vraagt niet meer dan een 1/2 Latte Macchiato.