Auteur Topic: Cybil (Cybyl, Cibyl, Sibil, Sybyl, Sybil, Sibyl) Tjechische  (gelezen 1261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Cybil (Cybyl, Cibyl, Sibil, Sybyl, Sybil, Sibyl) Tjechische
« Gepost op: 1 april 2011, 23:43:27 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (licht golvend)
ogen: bruin 
lengte: 1,50 exact
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Tjechische/Duits
leeftijd: 20
tatoeages/piercings: geen/geen
service: PZC, NMC, vingeren, tongzoenen, beffen
opmerkingen: moedervlek op rechterzij, ofwel zij ofwel die Dominicaansachtige is de kleinste dame van de club (een schatje), flinke borsten voor haar figuurtje, lekker kontje, een hebbeding, lachebekje, speels, vrolijk, spontaan, gaat lekker mee in het beffen zonder overdreven kreunen, doet goed mee met het neuken, heeft weinig taboes, een spleetje tussen de middelste bovenste tanden  ;).

 
« Laatst bewerkt op: 2 april 2011, 23:58:52 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Cybil (Cybyl, Cibyl, Sibil, Sybyl, Sybil, Sibyl) Tjechische
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2011, 00:17:36 »
Hoe ben ik met haar op kamer gesukkeld?

De laatste keer dat ik in PSR was, had ik ze al vele keren opgemerkt.  Ze was altijd even lief.  Ze lachte elke keer weer.  Ik kreeg gaandeweg veel sympathie voor deze dame.  Toch ging ik er niet mee naar kamer.

Afgelopen donderdag herhaalde zich de feiten een beetje.  Weer altijd even goedgemutst liep ze rond.

Tussen het wellnessen door lag ik even languit op een sofa in de lounge.  Ik lachte eens lief naar haar en zij begon als het ware te schaterlachen.  Ik wenkte ze dan maar en vroeg haar meteen waarom ze me zo uitlachte.  Ze lachte me natuurlijk niet uit. 

In de zetel zijn wel erg lang gebleven en gingen we al redelijk ver.  Natuurlijk wist ik al lang dat ik met haar op kamer zou gaan.  Af en toe zag ik wel dat ze eens stiekem in het rond keek, wie er allemaal keek naar ons spel.  In de sofa liet ze al duidelijk blijken met lichte kreungeluidjes wat ze erg graag had.  Ik ga die gevoelige plekjes hier niet verraden.  Het is aan jullie om ze zelf op te zoeken als je al zin zou hebben om met dit kleine dametje te gaan flikflooien.

Uiteindelijk op kamer 5 beland.  Meestal ga ik in kamer 6 (of moet ik het anders zeggen; met Julia ga ik normaal in kamer 6). 

Op de kamer ging alles er even vrolijk en speels en open minded aan toe zoals buiten de kamer.  Dat is al heel veel.  Droogneuken is helemaal geen probleem bij haar.  Ze heeft eigenlijk maar weinig beperkingen op kamer.  Van beffen en vingeren kan ze heerlijk genieten.  Hoewel het pijpen deze keer maar een minimale tijdspanne gedaan is geweest, deed ze dat meer dan behoorlijk.  Ze vergeet ook de balletjes niet.  Dit kleine ding kan grootse dingen.  Dit kleine ding kan van iets kleins is groots maken.  Geen standje is te gek, geen standje vraagt een zware inspanning.  Ik vind het altijd leuk als je een dame rechtstaand op je schoot kan penetreren.  Daarom val ik al wel eens meer op kleine dames, onder andere.

Heerlijk, heerlijke sessie!

Toch was er een dooddoener (voor mij) van formaat op het einde van de rit (of het-bijna-einde-van-de-rit – neem rit maar letterlijk -).  Opeens merkte ze tijdens het neuken op dat het halfuur zo goed als gepasseerd was.  Hoewel ik nog wel even voort wou met de daad heb ik er dan maar gestaag een einde aan gebreid.  Ook het naknuffelen was niet meer gebeurd als ik daar niet uitdrukkelijk had achter gevraagd. 

Of ik nog eens ga herhalen met haar?  Indien ja zal het toch zijn mits voorafgaand duidelijk te stellen dat de dooddoener achterwege moet blijven.  Anderzijds begrijp ik het ook wel.  Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat de meeste mannen maar 30’ op kamer willen zijn en daarom zijn de meiden daar vaak op ingesteld en in geroutineerd.  Jammer.  Een praatje vooraf kan dit euvel natuurlijk snel verhelpen.  Meestal zeg ik ook op kamer dat de tijd van ondergeschikt belang is maar deze keer had ik dat toevallig niet gezegd natuurlijk.  De fun en de seks gaan voor op alles bij seksenfun.

De voorservice is fantastisch, de naservice is ook erg goed, dat dan weer wel  ;).   


 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man