Auteur Topic: Erospark 26, LISA  (gelezen 1199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Erospark 26, LISA
« Gepost op: 30 juli 2011, 00:49:01 »
Plaats van tewekstelling: Haus 26
Naam: Lisa
Nationaliteit: Russische
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Grijs
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, PMC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 70 euro voor 50 minuten

Na mijn sisser met de Roemeense Sabrina wou ik absoluut niet naar huis rijden om een kleine 2 uur in de wagen te zitten. Er zat dus niks verder op om mijn buidel nog maar te offeren bij een hogepriesteres der horizontale vlakten. Ik liep naar Haus 26 en daar zag ik een met geweld mooie blonde dame, die tot de verbeelding sprak.

Een kort praatje mee gemaakt aan de deur en oh godverdomme wat was ze mooi. Ik gaf haar 2 briefjes van 20 euro. Onmiddellijk dook ze in haar zak om mij 10 euro wisselgeld te geven. Dit mocht ze houden van mij. Een verlegen glimlach verscheen op haar gelaat. Ze hielp me met ontkleden en dat zie je ook niet al te vaak. Ze duwde me op bed en ik mocht haar mooie b - cup kussen en aflebberen. Dan zakte ze af waar kleine Roberto al fier overeind stond. Daar begon ze met haar tieten nog eens over te schuiven ook. Mooi want dat zien we graag. Alles met de glimlach... Zacht vingeren was ook toegestaan.

Dan begon ze me te pijpen en al vrij gauw bengelden haar schaamlipjes boven mijn gezicht. Ik mocht haar in missionaris neuken en nog belangrijker ze deed actief mee en trok me tegen haar aan. Ze keek me indringend aan. Ik wou ook van haar kont genieten en we schakelden over op doggy waarbij ze met haar borsten begon te spelen zag ik in de spiegel. Zo kwam ik heerlijk klaar en was de sisser met Sabrina vergeten.

Ik vroeg of we dit nog eens konden overdoen voor nog eens 30 euro. Geen enkel probleem voor Lisa. Weer zo'n lekkere pijp en en dan zijdelings neuken en dan amazone waarbij ze met haar tieten mijn borstkas schuurde. Ik voelde het alweer opborrelen en we schakelden over op schildpadje waarbij ik met mijn hand in haar hand klaarkwam. De perfecte GFE - ILLUSIE dus.

Een dame om te koesteren. Zij komt mijn top 10 van dit jaar binnen...
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2011, 00:56:54 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...