Auteur Topic: Vulkanhaus 17 - 19 Bella  (gelezen 1322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 17 - 19 Bella
« Gepost op: 13 november 2011, 13:27:18 »
Plaats van tewerkstelling: Vulkanhaus 17 - 19 kamer 701
Naam: Bella
Nationaliteit: Duitse
Leeftijd: 18
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, vingeren, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 30 euro voor 25 minuten

Dag rakkers,

Gisterennacht was ik afgestapt bij de mooie Duitse Bella. Bella is een halfbloed maar dat maakt haar alleen maar "stunning beautifull" ^-^!

Goed, na een kort praatje aan de deur ging ik met deze lekkere geblondeerde dame de kamer op. Haar geile trampstamp bezorgde me een erectie in de broek. Ik trok haar dan maar tegen mij aan waarbij ze mijn stijve beantwoordde met schurende kontbewegingen.

Dan begon ze me te pijpen waarbij ze zo kwam zitten dat ik haar lekker mocht vingeren.

Bella heeft zo mogelijk het nauwste kutje dat ik in mijn loopbaan gekraakt heb. Elke stoot voelde dan ook zeer lekker en vooral dan in doggy waarbij ze zelf heen en weer over mijn toverstaf schoof. Dat was nog eens lekker gewoon achterover leunen en de dame laten rijden. Lekker, lekker! ^-^

Dan missio waarbij ik haar lekker bij de schouders had. Ik voelde het al komen en schakelde over naar schildpadje. In dit standje had ik een prachtig zicht op die lekkere kont en trampstamp op de onderrug en haar lekkere hoofdje.

Ik spoot zalig het condoom vol. Achteraf ook geen tijdsdruk meer en bood ik haar een sigaretje aan.

Bella zal het helaas niet lang meer uitzingen in Duisburg. Ze zal dit beroep niet lang meer uitoefenen zegt ze. Dit nemen we maar met een korreltje zout.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...