Auteur Topic: Vulkanhaus 17 - 19 Lara  (gelezen 1640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 17 - 19 Lara
« Gepost op: 7 januari 2012, 15:16:26 »
Plaats van tewerkstelling: Vulkanhaus 17 - 19, begane grond
Naam: Lara
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd:23
Haarkleur: Platinablond
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: D - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekende
Service: Aftrekken, PMC, NMC
Shift: Nachtshift
Kosten: 30 euro voor 15 minuten

Ik vind Lara een mooie dame, niet te dik, niet te dun, mooie benen, mooie borsten en blauwe kijkertjes. Het enige minpunt was dat ze een beetje cellullitis op haar billen had maar dat ik haar bij deze vergeven. Bovenal ze had mooi lang blond haar.

Lara bracht het condoom al direct aan op mijn nog slappe leuter. Zo niet dacht ik, ik wou eerst met haar poesje en borsten spelen. Dit liet ze dan ook wel toe maar het was niet vol overgave van haar kant. Hoe dan ook, het zij zo, ik ben er dan maar mee gestopt want waar een dame zich niet goed bij voelt, moet ze niet doen bij mij.

Ik liet haar dan maar zuigen. Nadat ze kleine Roberto op sterkte gekregen had, heb ik haar geneukt in missionaris en doggy.

Mijn fuck met Lara was een fuck van dertien in een dozijn. Pas op, hiermee bedoel ik niet dat het slecht was of dat de dame haar werk slecht zou doen. Het was gewoon geen topervaring maar ook niet slecht en laat dat nu net de fucks zijn die wij het snelst vergeten...

Dus Lara is uiterst sympathiek, liet me mijn ding doen zonder zagen maar inzet van haar kant kon ik helaas niet bespeuren...
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 15:18:23 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...