Auteur Topic: Erospark 26 K 211, ISABELLA (Roemeense)  (gelezen 2122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 211, ISABELLA (Roemeense)
« Gepost op: 1 maart 2012, 19:35:26 »
Isabelle is een lolitaatje uit Roemenie. 20 jaar. Schitterend meisje.
Ze zit in kamer 211 van het gebouw voor de luie wandelaars..eros 26.
Of de slimme wandelaars zo houd je energie over voor de echt belangrijke dingen..

Ik liep na een enerverende avond door de hal van eros 26, laat te laat, maar een zwarte dame had een groot gedeelte van mijn avond gekaapt. Ik was niks van plan of toch..? Zoals vaak lekere sex maakt je soms nog geiler en als je inde speelgoedwinkel rondlopt kan ik dan moeilijk nee genoeg is genoeg zegen, maar dat is verslavingstaal :o

Ik kwam in gesprek met Isabelle,een lolita, lang blond haar, zeer direkt, zeer open, zeer naturel, charmant, ik was eogenlijkop slag verkocht. Even evrder gelopen en toen Sandra me achterna liep en zei kijken, "keiken keiken, niet kopen", keek ik haar lachend aan en zei "du hast recht" en liep meteen bij Isabelle naar binnen..dat zal je leren..spotten met nederlanders.

Binnen eerst over voetbal gesproken en over roemeense muziek die ze op had staan..hoe ik toch al die nummers kende en al die zangers..zoals Florin Salam, Babi Minune en Nicolae Gutae, muziek daar is net als op voetbal gek op. Ik zei maar eerlijk ik ken veel roemeense vrouwen...oh goed lachte ze.

Tijdens de gesprekken voor en achteraf werd me duidelijk dat Isabelle een zeer sympathieke meid is, heel erg lief, eerlijk en direkt,intelligent, empatisch, gek op dieren en ze maakte daardoor echt indruk op me. Ze kwam gevoelsmatig best hard binnen.
Ze spaart om te kunen gaan studeren, ja wat voor ons verwende klootzakken gratis was daar moet zo een meisje keihard voor werken.
Ik ga aan Isabelle niet veel woorden vuil maken..jammer dat ik geen 19 meer ben..ik zou verliefd op haar worden in 1 minuut en er nooit meer weg gaan. Ze zal iemand heel gelukkig maken ooit.

De sex was heel standaard, ze zei nog dat ze een beginner was en niet zoveel ervaring had, ik zei dan wordt het nog een lange avond dan gaan we wat aan bijscholing doen
Haar lichaam is wel zeer mooi, zo een klein lijfje en dan van die strakke super mooie B cups en dat lange blonde haar.
Pijpen deed ze goed met veel druk, niks bijzonders verder, beetje handwerk ook erg lekker, met een goede touch, ze kijkt wel wat je lekker vind, neuken was een feest, zo strak, doggie was de max, ze gaat precies goed zitten met een doorgebogen rug en dat kleine kontje omhoog, try before you die. Lekker voor die spiegel geweldig aan die kamers vind ik dat.Ik was dan ook tegen mijn verwachting in zo klaar...of ik 10 euro terug kon hebben zei ik heel serieus met een pokerface want ik was zo snel klaar...ze moest het even laten doordringen en begon te lachen.

Ik zal haar weer gaan bezoeken, ik denk dat er wel meer kan als ze je mag, meer dan een leuke relaxte past/ast hoeft er van mij niet bij overigens en ik verwacht ook niet meer..dit is de zeer sympathieke standin van Emma de schitterende lolita uit het nieuwe vulkaanhuis derde etage, die ik eenmalig bezocht heb maar mij te gereserveerd en koel is eigenlijk en met teveel kapsones. Laat daar Isabelle helemaal geen last van hebben, zelden een innemendere vrouwe ontmoet, dvp "my ass", gewoon een zeer leuke jonge vrouw uit Rumania !
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2012, 19:41:37 door Rolly »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit