Auteur Topic: Haus 25 EG kamer 2. Angela 23 jarige nigeriaanse lolita  (gelezen 1640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Haus 25 EG kamer 2. Angela 23 jarige nigeriaanse lolita
« Gepost op: 17 mei 2012, 11:27:04 »
In huis 25 EG 2 zit sinds een kleine 2 weken een afrikaanse met een zeer slank postuur en een geweldig lichaam.
Ik leerde haar kennen via Isabel uit EG huis 27, de afrikaanse sisters kennen elkaar allemaal en helpen elkaar vaak met van alles. Ik ga weleens met een van die dames eten of de stad in en tussen Angela en mij was direkt die aantrekkingskracht.
Werd i in het begin nog aangesproken als een potentiele klant, er groeide al snel een wederzijdse aantrekkingskracht.

Angela is een zeer aparte vrouw, 23 jaar pas, lichaam, lolita en zeer fraai, prachtige borstjes, glad en strak, schitterend gezicht, maar het leukste is haar karakter;
Zeer zacht , heel erg sensueel, heel aanhankelijk, lief.
Doet heel veel moeite.
Lacht graag en praat graag.
Met haar op bed liggen is een van de leukste onderdelen van mijn 2 bezoekjes aan haar.
Angela is een knuffeldiertje dat graag verwend wordt.
Laat ik dat nou ook net heel erg leuk vinden om met een vrouw te doen.
Het perfekte voorspel, naast een leuk gesprek.

Mijn eerste date met haar was meteen al geweldig goed en ze expolodeerde in mijn hoofd;
Om 4 uur in de nacht was ik bij haar na een tegenvallend bezoek aan heaven 7 in Wilich.
Ze zei nu meteen dat ze me leuk vond, direkt als afrikaanse vrouwen soms zijn en of of ik niet binnen wilde komen om te praten, omdat ik al een tijdje een oogje op haar had en ze een geweldig lichaam heeft-een afrikaanse lolita-ging ik naar binnen, na een korte tijd hard to get gespeeld te hebben.
Deur dicht en eerst een lang gesprek op bed waar bij ik haar langzaam uitkleede en zij mij en ik haar schitterende body voor het eerst helemaal naakt zag. Ze zij dat ze mijn lichaam lekker vind, en dan ben ik niet meer afgetraind en ik werd overal gestreeld en geknuffeld en kleine kusjes volgden.
Angela is gek op knuffelen en kusjes op haar lichaam, ze ontspant, ze geniet, er trekken rillingen door haar lichaam, ze begint te lachen als het kietelt, ze is heel erg gevoelig, overal is ze gevelig en ze heeft geen enkele kontaktangst integendeel ze vind het geweldig: prachtig speelgoed haar lichaam.
Haar ongeschoren poesje is een kunstwerkje, helemaal gesloten als een oester en met van die lange schaamlippen en steekt mooi maar pront een beetje naar voren. Ze wordt heel erg snel nat en ze rilt als je haar hier streelt, het wind haar allemaal op.Haar billetjes passen in 2 handen en zijn zeer mooi.
Kortom haar lichaam is zeer erotisch en Angela's authenthieke gedrag en gevoeligheid is heel opwindend en sexy.
Dat ze zo gevoelig reageert op aanrakingen en liefkozingen is helemaal geweldig.
Het leukste is dat de sex met haar zo natuurlijk is en we bij het voorspel de grootste lol hebben en heel gemakkelijk kunnen praten over van alles. Er is die chemie die je niet kunt verklaren.

Pijpen doet ze heel goed, stevig lang, beetje monotoon, maar gewoon goed.
Neuken dat is een feest, ze geeft een zeer goede cowgirl weg maar te kort, maar de rest is zeer goed, erg strak, kunt haar hard nemen, beheerst veel standjes en als ze in de mood is geniet ze hier het meest van.

Dan weer lekker verstrengeld met haar op bed , een massage aan haar gegeven waar ze ook merkbaar op reageert met rillingen die door haar heen trekken, praten, geen tijdsdruk en ik kom en wil er niet weg.

Gisteren tweede bezoek en zelfde afloop, kontakt nog beter, was er weer lang en moest zelf weggaan omdat mijn maten in de auto wachten. Haar beloofd dat ik snel weer langskom, omdat ze weer een massage wilde en dat ga ik ook doen, wat een pareltje deze vrouw.


Voor liefhebbers van (zwarte) lolita's een aanrader, een zeer leuke vrouw, waar een zeer intiem kontakt mee mogelijk is bij chemie en die een standaard maar goede sexservice levert zonder veel tijdsdruk.
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2012, 19:23:05 door Rolly »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit