Auteur Topic: Julius Weberstrasse 46, k-nr17, Karina  (gelezen 1596 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Julius Weberstrasse 46, k-nr17, Karina
« Gepost op: 8 oktober 2012, 11:58:58 »
Eindelijk weer eens bij Karina geweest, haar deur was zo vaak gesloten, nu had ik geluk!
Karina is een kleine slanke meid (1.60m) met mooie b-cups en lang grijs-blond haar. Ze is voorzien van de nodige tattoo's, je kunt haar omschrijven als een gottic-meid. De wand van haar kamer hangt vol met mooie lak, latex en bondage spullen, die ze desgewenst ook gebruikt  >:D
 
Ze trok haar lange laarzen aan en stond wijdbeens voor me klaar. Ik deed voorzichtig haar BH uit en daar wachte me een verrassing, Tepelpiercings  :o Een van de dingen waarop ik kick. Duikertje stijgerde meteen en stond direct paraat.
 
Ze liet er geen gras over groeien en bond meteen alles stevig af en duwde me op het lak-laken en zette me vakkundig vast in haar nieuwe boeien. Weerloos onderging ik alles wat ze in gedachte had......... :-X

Met haar mond trok ze duikertje zijn regenjasje aan, dat had hij later ook nodig  ::)
Ze is zeer kundig met haar tong, deze bezoekt vele plekken op mijn lichaam, van oor naar nek, tepels (zachte beetjes) naar ballen, daarop gaat ze naadloos door naar een natte Franse les. Onder de nodige plaag-beetjes smelt ik weg.
Telkens steekt ze haar gepiercte tepels in mijn mond, terwijl ze zich over mijn lichaam wrijft.
Het is ook erg mooi als ze boven je hangt met haar enorme uitstulpende schaamlippen waaruit een flinke hoeveelheid van haar sappen over je lichaam stromen voordat ze plaats neemt en een medogenloze rit begint totdat je het niet meer kunt tegenhouden......
 
Heerlijk, ze gaat me weer vaker zien  ;D

Prijs: €50 voor een fetish-sessie van 30 minuten
« Laatst bewerkt op: 14 april 2016, 03:39:30 door Rolly »