Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19 K 106, MIKKI (Roemeense)  (gelezen 1798 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse 17-19 K 106, MIKKI (Roemeense)
« Gepost op: 26 oktober 2012, 14:56:33 »
Duisburg Vulkanstrasse 17-19 Mikki (ROM) 1e verdieping kamer 106
Naam : Mikki
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits+Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Blond sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : Slank, 40 Kg, maat 32/ stevige A-cupjes
Tatoeages/Piercings : ja (FATIH op rechter schouder)/?
Service: PZC, NMC, 69,
Voordelen: Absolute dreamteenbody
Nadelen: .
Tijdsduur : 45 minuten
Prijs : EUR 30,= + EUR 20,= voor PZC
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Woensdag 24-10-12 was het zeer rustig op de vulkaan. Mikki was, in mijn ogen, een absolute stunner. Wat een poppetje, een tienertje pur sang ( te vergelijken met Emma uit kamer 709, maar dan 10 jaar jonger). Ze droeg een witte bikini met een roze minirokje + witte beenwarmers. Toen ik aan kwam lopen, trok ze net een beenwarmer weer op die een beetje afgezakt was. Hierdoor kreeg ik een onbedoelde geile blik op dat petite kontje. Haar naturelle uitstraling en open eerlijke voorkomen maakte dat ik verkocht was. Ze werkt hier al sinds 5 maanden, maar had haar nog niet eerder gezien. Ik zou spijt krijgen als ik hier niet mee zou kameren.

Gezien de crisis en moordende concurrentie onder de dames, maar eens gepolst of PZC tot de mogelijkheden hoorde. Dit werd beaamd, maar wel tegen een bonus van EUR 20,=. Zij hield vast aan haar standaards, hetgeen ik wel kon waarderen. Op de kamer kleedde zij zich uit, maar hield de beenwarmers aan, hetgeen best wel erotisch uitzag. Wat een schitterend onschuldig meisje. Haar pijpen was heerlijk teder en gevoelvol. Na een tijdje draaide ze haar kleine kontje naar me toe en bood me een subliem uitzicht op een perfect klein roze kutje. Een mooi heuveltje gevangen tussen 2 prachtige bolle ronde billetjes. Dit moest en zou door Wijze Grijze gebeft worden. Mikki gaf echter aan dat hiervoor extra betaald diende te worden. Had ik misschien ook nog wel gedaan, maar in het verdere verloop van onze sessie, zakte Mikki eigenlijk vanzelf door de knieën en liet me begaan.

Kijk en dan voel ik me dus weer helemaal in m’n element. Op een of andere manier ontstaat er een klik en de sessie groeit vanzelf boven de standaard uit. Ik heb genoten en Mikki ook. We hebben elkaar zeker 30 minuten in 69-houding met onze tongen verwend, waarbij ik Mikki’s orgasme, niet zonder eigenbelang, plagerig heb weten uit te stellen. Des te langer werd ik zalig gepijpt. Daarna nog oh zo lekker dat drijfnatte en oh zo strakke poesje geneukt en me met een blik op dat leuke tienerkoppie, spitse tienertietjes en gespreide kutje uiteindelijk door haar laten aftrekken.