Auteur Topic: Club Westside, Frauenfeld (CH)  (gelezen 17348 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Club Westside, Frauenfeld (CH)
« Gepost op: 30 juli 2020, 10:46:43 »
Club Westside
Schaffhauserstrasse 87, 8500 Frauenfeld (Zwitserland)
http://www.club-westside.ch


Zaterdag 25 juli

Na een prima nachtrust ontwaakte ik deze morgen als een tevreden maar nog lang niet verzadigde jongeman in Winterthur. Globe had indruk gemaakt de vorige dag, zie verslag @ https://relaxxxboard.com/index.php/topic,1937.msg137385.html#msg137385 - Tijdens het ontbijt nam ik in gedachten nog eens alle belevenissen door. Dat nagenieten was de opmaat op een nieuwe dag en een nieuwe club. Want zeg nu zelf: 1 is geen als je zo’n eind hebt gereden!

Het zonnetje scheen, de lucht was blauw en de teletubbies komen later in dit verhaal gauw dus besloot ik eerst in burger maar eens rond te kijken in de toch 6e stad van Zwitserland als ik moet geloven wat ze me verteld hebben. Prima stekje met een gezellig centrum waar vele mensen vrij en blij van de lunch genoten op de terrassen. Ook ik sloot later aan bij de gezelligheid waar de tafeltjes keurig uit elkaar stonden en niemand verder spastisch liep te doen vanwege oknuwetenwehetwel.

Uiteindelijk met een volle maag de auto ingestapt om nu eens 15 minuten de andere kant op te rijden vergeleken met gisteren. Vandaag halteerde het circus bestaande uit Me, Myself and I namelijk in Frauenfeld bij Club Westside. Rustig en toch vlakbij de snelweg gelegen draaide ik even na 15u de parking op die zeer ruim was ondanks dat er toch genoeg auto’s stonden. Vooraf had ik uiteraard de website goed bekeken en bovenstaande verslagen hadden mij verleid hier eens te stoppen. Het had namelijk wel allemaal wat weg van HellaHolla’s favoriete tent in Duitsland genaamd Parksauna Residenz. Meten is weten dus op naar binnen. Een simpele druk op de klingel volstond om de poort binnen 2 tellen te doen ratelen. Ik werd welkom geheten door een aardige theke dame die vroeg of het mijn eerste bezoekje was aan dit oord. Na een positief antwoord legde ze snel alles uit en overhandigde ik 60 CHF entree + 10 CHF pfand wat ik een zeer redelijk tarief vind naar Zwitserse standaarden.

Even omkleden en net als gisteren de hut maar eens verkennen. Heel anders dan Globe. De focus ligt hier op rust en niet op party/alcohol. De bar is omgeven door spiegels waardoor hetgeen een stuk groter lijkt dan het is. In de overige ruimtes zitten een hoop ramen zoals je dat ook in PSR hebt in de lounge, serre en restaurant. De tuin loopt vrij diep door, maar niet zo diep als die in GT, en beschikt over een mooi zwembadje dat naar mijn geniaal metrisch inzicht een slagje kleiner is dan in PSR doch baantjes trekken is geen probleem. Rond het zwembad en ook verder in de tuin onder de bomen in de schaduw staan een sloot ligbedden waar je rustig kunt chillen al dan niet vergezeld door een dame.

Komen we toch weer op die dekselse DVP’s, je komt ze ook overal tegen in de saunaclubs. Er waren er op deze heugelijke dag een stuk of 18 aanwezig en het handjevol daarvan die ik heb gesproken kwamen allemaal uit Roemenië. Naast de dames waren er doorlopend iets meer heren aanwezig ik denk zelf een stuk of 30 in totaal. Velen leken mij stammies te zijn getuige de langdurige aandacht van een aantal dames voor deze heren. Het gejaag was hier een stuk minder dan in Globe en ik ben geen enkele keer gevraagd om drank te betalen voor een dame. Scheelt weer wat ongemakkelijk gedoe! HellaHolla moest vanaf 0 beginnen bij de dames ter plekke dus besloot ik eerst maar eens even bij zinnen te komen in de sauna die er picobello uitzag. Nieuw en schoon. Dit geldt ook voor het dampfbad. Heel netjes ingericht en ook de douches werkten prima. Na een potje zweten, douchen, stomen en nog eens douchen nam ik plaats in de tuin om de line-up wat beter te bekijken. Vond het in het begin nogal eenheidsworst want qua optiek leken ze allemaal op elkaar. Gelukkig kwam er na een tijdje verandering in toen er wat wulpse figuren van de kamer kwamen.

Ik raakte aan de praat met een dame die naar de naam Melissa luisterde en natuurlijk afkomstig was uit eerder genoemd land. Was wel geinig gesprek over niks dus ik besloot het er op te wagen. Zelfde ritueeltje hier als in Globe alleen dan iets minder truttig en klef. Even sleutel scoren bij de receptie en op naar boven. Eenmaal op de kamer bleek, helaas voor mij, dat je ook in Zwitserland een afzwaaier kunt tegenkomen. Ofja, een halve afzwaaier dan. Aardig meiske maar haar bedkunsten waren niet echt mijn kopje thee. Ze ging nogal eeeh lomp en ruw te werk om het maar zo te zeggen. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel want zo bespaarde ik toch mooi 100CHF bij de kassa want ik bolde het mooi in een half uurtje af met madam i.p.v. het (minstens) uur wat ik graag voor de juiste dame uit trek.

Oh ja prijzen zijn dus ook best ok hier. 100CHF per half uur voor de hele rits aan wat je in NRW en/of Sixsens gewend bent. Men heeft ook hier een “kezen-en-wegwezen” tarief op de kaart staan voor het bijzondere bedrag van 63 franken per half uur. Met 200CHF per uur voor een full pull zit je nog altijd op het dubbele van wat gangbaar is dichterbij huis maar hey, dat is een hele andere discussie waar iedereen lekker over elkaar heen mag vallen. Terug naar de orde van de dag. Eenmaal afgerekend met Melissa stonden we even later samen onder de douche. Seksueel was het dan misschien geen match maar we hebben de rest van de dag nog wel een hoop lopen flauwekullen tegen elkaar. Ook dat moet gezegd worden!

Ondertussen was het tijd om een hapje te eten. De club biedt zelf geen eten aan maar er werkt een Thai in een tentje in de tuin van de club die op verzoek allerlei gerechten in elkaar flanst voor, wederom, vrij redelijke prijzen. Mijn schnitzel met pommes kostte 15 CHF, smaakte prima en zorgde ervoor dat ik de rest van de dag geen trek meer had. Het was lekker weer dus nam ik in de tuin plaats aan een tafel waar al wat dames en heren zaten. Zo werd het best gezellig en raakte ik in gesprek met een kerel uit Engeland die parttime in Italië woont. Hij wist alle ins en outs over NRW, Wellcum en zelfs Yin Yang. Van die laatste baalde hij nog steeds als een stekker dat het gesloten was. Genoeg om over de kleppen in ieder geval en ook een aantal DVP aan tafel luisterden met grote oren mee naar de verhalen die de twee heren met een leeftijdsverschil van een kleine 30 jaar met elkaar deelden.

Gedurende dit aangename onderhoud merkte ik aan mijzelf dat ik meer en meer moeite kreeg met mijn ogen van een specifieke dame af te houden die bij ons aan tafel zat. Een tijdje later zat ze in de bar en besloot ik naast haar plaats te nemen. Hier maakte ik kennis met Nadja, 26 jaar en jullie kunnen onderhand wel raden waar ze vandaan komt. Luchtig gesprekje gevoerd om daarna het schijnhuwelijk te bezegelen. Onderweg naar de receptie vroeg ze nog of ik al eerder op kamer was geweest die dag. Ik bevestigde dat ik met de dame was geweest die al die tijd aan haar andere zijde had gezeten aan de bar. “Oooh, dat is mijn beste vriendin!” was het antwoord. Zo werd het toch wel een heel spannend loopje naar boven want wie weet ging ik gewoon twee keer half op mijn muil die dag in dezelfde club.

Gelukkig bleek dit absoluut niet het geval want op de kamer kreeg ik een heerlijke GFE over mij heen van een oprecht heel aangenaam persoon. Dit was hem dus wel, en goed ook! Genoten van haar gezelschap en diensten stond ik zeer tevreden een uurtje later weer aan de balie de rekening te voldoen. Wat een topper. Zekerheidje bij een eventueel volgend bezoek. Om de dag en deze trip af te sluiten nam ik nog een biertje tot mij en zat ik de tuin nog even heerlijk alles te over denken. Voor twee biertjes moest ik bij vertrek omstreeks 23u overigens 6 frank betalen wat ik, alweer, erg vriendelijk geprijsd vond en ik me zelfs voor een moment afvroeg of er geen fout was gemaakt. Maar ik had toch braaf twee keer mijn nummer laten zien aan de bar dus het zal allemaal wel.

Soit. Twee totaal verschillende clubs, 4 totaal verschillende dames, overal uiterst keurig behandeld en een bak ervaringen rijker. Ik kijk tevreden terug op dit weekend en ben zeker in voor een herhaling mocht de penarie nog lang duren in Duitsland! Westside wint het voor mij wel van Globe puur op hoe de club in elkaar steekt. Toch wilde ik beiden eens zien om een beeld te hebben bij hetgeen wat al geschreven is. Ik heb geen spijt van mijn daden en vind dat men de hele situatie in Zwitserland prima aanpakt. Opletten en aanpassen waar nodig, maar wel gewoon doorgaan met het leven. In beide clubs gaven zowel dames als beren elkaar de ruimte waardoor afstand houden geen probleem was. Verder weinig spannends aan de horizon te melden. Vanuit een groot deel van Nederland is Zwitserland prima aan te rijden mocht je net als ik Sixsens over willen slaan in deze periode. Ik was in ieder geval even helemaal weg uit mijn normale omgeving en dat is precies wat ik nodig had.

 :039: