Forum > DEVENTER

Deventer, Algemeen

<< < (2/11) > >>

Rolly:
Eva was toch niet de enigste dame die naar Almelo is uitgeweken.....ook een paar turbotutjes hebben Almelo ontdekt. Zo zijn daar nu ook kleine Bulgaarse Anni, die donkerharige vriendin van haar die altijd naast haar stond op pand 20/24 en die  blonde Duits sprekende dame van pand 13. Ik weet de namen er niet van.....wel dat je ze beter kunt mijden.

Rolly

Rolly:
Er gaan geruchten in het rond dat de panden die door de gemeente gesloten waren in augustus weer geopend zullen zijn. We zullen zien.....benieuwd welke constructie er bedacht is ::) :) ;)


Rolly

Rolly:

--- Citaat van: Rolly op  6 juli 2011, 20:53:59 ---Er gaan geruchten in het rond dat de panden die door de gemeente gesloten waren in augustus weer geopend zullen zijn. We zullen zien.....benieuwd welke constructie er bedacht is ::) :) ;)


Rolly

--- Einde van citaat ---

Nog steeds dicht......

nita68:
Hallo Rakkers

Het schijnt zo te zijn, dat de dames tegenwoordig nog maar tot ongeveer 3 uur `snachts mogen blijven werken. Behalve in het weekeinde, dan mogen ze tot in de ochtend blijven zitten. Hoe laat ze tegenwoordig dan mogen beginnen door de weeks is mij onbekend.

Groetjes, Nita

roberto:

--- Citaat van: Nita op 18 augustus 2011, 21:03:49 ---Hallo Rakkers

Het schijnt zo te zijn, dat de dames tegenwoordig nog maar tot ongeveer 3 uur `snachts mogen blijven werken. Behalve in het weekeinde, dan mogen ze tot in de ochtend blijven zitten. Hoe laat ze tegenwoordig dan mogen beginnen door de weeks is mij onbekend.

Groetjes, Nita

--- Einde van citaat ---

Eigenlijk is er dus maar 1 shift in Deventer als ik het goed begrijp?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie