Auteur Topic: Verversrui 05/1, Sandra (dagshift)  (gelezen 16943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/1, Sandra (dagshift)
« Gepost op: 24 juli 2019, 09:01:43 »
Al een tijdje had ik deze mooie brunette zien staan in VVR 05/1, en ik had ter kennismaking een paar weken geleden al eens een praatje met haar gedaan.


Dit dametje is relatief nieuw in het SKW, ik denk maximaal 2 maanden, en staat uiterst links in het pand waar Anna en Andra ons bedienen.


De artiestennaam van dit dametje is Sandra (ik krijg al zin in een trio Anna Andra Sandra), 27 jaar en afkomstig uit Roemenië of Bulgarije.  Het zou zomaar het zusje van Andra kunnen zijn afgaande op haar looks. Dit dametje draagt meestal een klassevol sexy badpakje, heeft een mooi snoetje en lekker slank en sexy lijf met een mooi kontje.


Vermits Anna was nog met vakantie was en Andra bezet, besloot ik vorige week bij dit dametje binnen te wippen.

Op de kamer gekomen het standaard bedrag overhandigd en Sandra ging direct uit de kleren om zich te verfrissen.  Toen ze haar badpakje uitpelste verscheen een prachtig vrouwenlichaam met fantastisch mooie natuurlijke borsten, zeer grote B-cup of zelfs C.  De borsten van dit dametje zijn stevig en staan er prachtig bij, met mooie tepelhoven. Een beetje zoals de borsten van Andra, maar wel wat groter.


Mijn lul stond hiervan al snoeihard toen ik hem aan de lavabo opfriste.  Na de opfrissing even wat staan frullen aan elkaar naast het bed en dan maar op het bed gesprongen voor de actie.

Sandra is niet erg spraakzaam maar wel vriendelijk en attent.  Ze begon me wat te strelen terwijl ze me glimlachend aankeek en ik mocht naar hartelust met haar prachtige borsten spelen en op de tepels zuigen. 


Na deze opwarming nam ze een condoom, rolde het over mijn harde paal, legde zich met haar bovenlichaam op mij en begon met pijpen.  De pijpbeurt duurde vrij lang en was gevarieerd. Dit dametje weet van wanten op dit vlak en ik lag lekker te genieten van een zalige pijpbeurt met veel bodycontact.


Na het pjipen vroeg Sandra hoe ik wilde neuken, en zoals gewoonlijk laat ik de dametjes eerst on top beginnen zodat ik ze goed kan bekijken en nog wat met de borsten spelen. 

Sandra schoof haar lekker strak kutje over mijn lul en ik nam haar borsten in de hand.  Deze twee stevige prachtexemplaren vulden mijn handen volledig en haar tepeltjes werden lekker hard tijdens het wippen.  Ik vroeg haar na een tijdje op de voetjes te gaan zitten, wat ze ook deed, en het zicht van mijn paal die tussen die schaamlipppen in en uit haar kutje schoof maakte me bloedgeil.


Na een tijdje gaf ik haar een teken dat ik wilde wisselen van positie naar doggy.  Sandra schoof van mijn lul, zette zich lekker op handen en knieën voor mij en ik gleed moeiteloos binnen tussen haar gladde schaamlippen. Eerst even rustig in- en uit dat kutje geschoven en daarna mocht ik lekker doorstoten en het tempo opvoeren. Sandra liet zich lekker afrijden en ik spoot het condoom na een tijdje lekker vol.


Sandra maakte me daarna proper en beiden wasten we ons.  Met een afscheidskus tevreden terug de straat op.


Dit mooie meisje is zeker een aanwinst voor het SKW en ik ga zeer zeker terug. 


Het wordt alleen moeilijk kiezen op dit adres met al die toppertjes.

« Laatst bewerkt op: 24 juli 2019, 16:43:35 door bet(d)weter »