Auteur Topic: Villa Tinto 32, Jasmine (Roemeense/dagshift)  (gelezen 29728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 32, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 1 september 2019, 14:07:12 »
Enkele weken geleden deze meid eens bezocht.  Ik had haar al vaak vrij zien staan met haar geheimzinnige glimlachje en quasi spleetogen, meestal met een topje aan dat laat vermoeden dat ze zeer kleine borsten heeft en dat haar lichaam zeker niet mooi doet uitkomen.  Omwille daarvan was ze steeds op mij to do lijst blijven staan.

Omdat ik de laatste tijd nieuwsgezind ben toch eens binnengewipt, met vrij lage verwachtingen om geen teleurstelling op te lopen. Wat me over de streep trok was het feit dat ik haar met Erika vriendschappelijk had zien praten achter haar vitrine.  Erika is zo'n geil sexbeest en geeft zalige service, dus ik dacht als ze bevriend zijn geeft deze misschien dezelfde service.

Enfin, ik vraag haar naam aan het raam, Jasmine antwoordt ze vriendelijk, en stap direct binnen voor de standaardservice. 

Op de kamer ontpopt deze meid zich tot een vriendelijke en attente dame die, zoals Erika, uitstekend Engels praat.  Dat maakt de conversatie heel wat makkelijker natuurlijk.

Na het overhandigen van mijn entreeticket wassen we ons beiden, en wat was ik blij te zien dat deze meid onverwacht veel mooier voor de dag komt dan gedacht.  Nadat ze zich ontkleed had kwam een prachtig vrouwenlichaam tevoorschijn met mooie stevige natuurlijke borsten (kleine cup b) en slank vrouwelijk lichaam.

Na het wassen direct op het bed gesprongen en Jasmine greep direct naar mijn edele delen om deze op slagkracht te brengen. Ze keek me geil aan en liet gewillig met haar lekkere tieten spelen.  Terwijl ze me stijf trok vroeg ze wat ik allemaal graag had, hard of zacht, enz ... Een dame die blijkbaar de klant tevreden wil stellen en niet enkel 50 euro uit de "zak" kloppen/zuigen.
Ik werd behoorlijk geil van naar haar lekker lijf te kijken en haar strelingen, maar ze deed mijn temperatuur wat zakken door plots te vragen of ik niet wat langer wilde blijven.  Aan upselling heb ik een hekel maar ik bleef vriendelijk en zegde dat daar geen tijd voor was. 
Het dametje bracht dan een condoom aan een begon te pijpen.  Een erg goede professionele pijpbeurt en ondertussen mocht ik overal aan zitten, wat ik natuurlijk ook deed.

Na een tijdje pijpen vroeg het dametje in welke positie ik wilde neuken en of ik daar klaar voor was.  Natuurlijk was ik daar klaar voor.  Dan kwam daar de 2de maal de vraag om langer te blijven wat ik nogmaals afsloeg.  Een beetje irriterend eigenlijk, Erika doet zoiets nooit (hoewel ze veel klanten heeft die langer blijven) en ik verwachtte dit ook niet van Jasmine.
Enfin, ik bleef kalm en startte het neuken in normal.  Deze mooie meid liet zich wel goed door mij pakken en haar kut voelde lekker aan. Ik mocht flink doorpompen terwijl ze me super geil aankeek.  Na een tijdje gewisseld van positie naar doggy.  Gewillig liet ze zich langs achter pakken en ik mocht stevig doorrijden.   
Ik miste wel het handje aan de ballen en perineum bij haar (zoals bij Lora, Erika, Daria) maar kwam toch lekker klaar.

Daarna maakte ze me proper en met een kus terug de straat op.

Conclusie :
Het gezaag om langer te blijven irriteerde me, maar deze meid is toch erg mooi en op seksueel vlak ervaren en goed.  Ze keek niet echt op de klok en was zeer aangenaam en vriendelijk in de omgang. 
Ik was vrij tevreden over de geleverde service, al was het een erg professionele neukbeurt.
Deze dame blijft voorlopig onder evaluatie en er zal nog een bezoek moet volgen om uit te maken of ze een vaste medewerker kan/zal worden.
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2019, 18:24:29 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 32, Jasmine (Roemeense, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2019, 17:43:29 »
Jasmine was verscheidene weken niet meer te bespeuren in onze wandelbuurt, maar vanaf nu mogen de kandidaat-bezoekers gerust zijn: ze is terug !

 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...