Auteur Topic: Verversrui 02/1, Antonia (Hongaarse- avond/nachtshift)  (gelezen 19607 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Antonia (Hongaarse- avond/nachtshift)
« Gepost op: 20 september 2019, 16:39:24 »
Dit warmbloedige Hongaars schatje zat wat op haar smartphone te tokkelen toen ik stilhield voor haar raam. Ze had een leuk sexy 2-delig setje aan en schoenen met hoge hakken die haar ranke voeten en enkels eer aandeden.

Toen ze me in de gaten kreeg lachte ze me toe en ik deed teken dat ik wou binnenkomen. Voor alle zekerheid deed ze teken naar me dat het tarief 50 was (de straat liep vol groepjes sjofele Indiërs en groepjes lui die geen alcohol mogen drinken omwille van religieuze redenen). Ik deed teken dat dat voor mij evident was en de deur zwaaide wijd open.

Ik werd direct vastgepakt, geknuffeld en gekust als verwelkoming en we gingen dadelijk de trap op naar de kamer.
Antonia herkende me nog van de vorige keer ondanks het feit dat dit vrij lang geleden was.

Op de kamer was Antonia in een wip uit de kleren en na een wasje zaten we snel dicht tegen elkaar aan op het bed. Ze had het een beetje koud en warmde zich lekker sexy en zwoel op aan mijn lijf.

Antonia is een hartelijke en zeer warmbloedige vrouw die het b2b aspect van het samenzijn zeker niet schuwt.

Tijdens deze opwarming gleden haar handen tussen mijn benen naar mijn edele delen en bood ze haar mooie naturel B-cup aan voor wat tepelzuigen. Haar tepels werden lekker stijf terwijl ze me heel vakkundig en sensueel stijf trok en mijn balzak streelde.
Ze nam daar ruim de tijd voor wat ik wel kon appreciëren. Het zich op haar mooie slanke lichaam maakte me lekker geil en ik was klaar om gepijpt te worden.

Deze Hongaarse schone heeft daar veel ervaring mee en talent zat. Haar pijpwerk is gevarieerd en heel lekker, zo lekker dat ik me moest inhouden om niet te spuiten.

Na het pijpen zetten Antonia zich met een heet aanvoelende strakke poes over mijn lul en reed me lekker af. Op en neergaar, draaien met de heupen terwijl hij tot aan de ballen erin zat, op de voetjes afrijden terwijl ik haar billen hoorde kletsen tegen mijn lijf.
rrrrrrrrrrr
Zoals ik het liefst heb geëindigd in doggy waarbij ze zich goed voor me zette zodat ik moeiteloos naar binnen schoof. Met zicht op die mooie slanke rug en met de handen op haar heupen genoot ik van haar heerlijk natte en strakke poesje. Zalig in- en uitschuiven waarbij haar kutje echt lekker voelt.

Deze meid is echt wel de moeite om te bezoeken. Heel vriendelijk en sociaal, mooi en slanke naturel beauty, heel vaardig en ze doet er alles aan om je lekker te doen spuiten.

Ik bezoek haar zeker terug.
« Laatst bewerkt op: 21 september 2019, 17:11:16 door bet(d)weter »